- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
sal'tare
Rog in mod deosebit administratorii , in cazul in care mai exista ceva asemanator , sa mute discutia acolo unde ii este locul , dar sa aiba bunavointa de a-mi spune si mie.Multumesc anticipat
am si eu o intrebare(problema)
masina:opel astra f din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz hatchback 5 usi
nu mai trage motorul atunci cand se incalzeste
am fost cu ea la mecanic gandindu-ma la compresie dar este buna (undeva pe la 12 mi-a zis el)
ceea ce mi-a sugerat el ca ar fi , a fost ambreiajul (disc placa rulment)
explicatia lui:atunci cand se incalzeste ambreiajul, incepe sa patineze
dar nefiind sigur 100% a ramas sa faca vineri un test cu ea la drum lung sa-mi spuna sigur
Intrebarea mea este urmatoarea: Cam cat m-ar costa acest kit de ambreiaj si cam cat ar fi manopera?
Se poate sa fie decat o singura componenta defecta?(Doamneajuta),sau ideal ar fi sa schimb tot kitul?
Sa ma astept si la cheltuieli colaterale?
Se poate reconditiona ceva?
Rog in mod deosebit administratorii , in cazul in care mai exista ceva asemanator , sa mute discutia acolo unde ii este locul , dar sa aiba bunavointa de a-mi spune si mie.Multumesc anticipat
am si eu o intrebare(problema)
masina:opel astra f din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz hatchback 5 usi
nu mai trage motorul atunci cand se incalzeste
am fost cu ea la mecanic gandindu-ma la compresie dar este buna (undeva pe la 12 mi-a zis el)
ceea ce mi-a sugerat el ca ar fi , a fost ambreiajul (disc placa rulment)
explicatia lui:atunci cand se incalzeste ambreiajul, incepe sa patineze
dar nefiind sigur 100% a ramas sa faca vineri un test cu ea la drum lung sa-mi spuna sigur
Intrebarea mea este urmatoarea: Cam cat m-ar costa acest kit de ambreiaj si cam cat ar fi manopera?
Se poate sa fie decat o singura componenta defecta?(Doamneajuta),sau ideal ar fi sa schimb tot kitul?
Sa ma astept si la cheltuieli colaterale?
Se poate reconditiona ceva?
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
textul il poti face si tu incalzesti masina si in treapta
a-2-a si treapta a-3-a vezi daca ajungi la viteza de
60 in a-2-a si o 100 in a-3-a de regula masina se
tureaza dar viteza nu dezvolta,e bine sa schimbi
tot chitul daca schimbai tu si nu mecanicul mergea
sa schimbi o piesa sau doua ca nu te costa nimic
mina de lucru asa ce faci daca peste 3 luni se
mai duce inca o piesa alti bani alta distractie pretul
la kit e undeva pe la 500 ron depinde de unde il
cumperi si ce marca.
a-2-a si treapta a-3-a vezi daca ajungi la viteza de
60 in a-2-a si o 100 in a-3-a de regula masina se
tureaza dar viteza nu dezvolta,e bine sa schimbi
tot chitul daca schimbai tu si nu mecanicul mergea
sa schimbi o piesa sau doua ca nu te costa nimic
mina de lucru asa ce faci daca peste 3 luni se
mai duce inca o piesa alti bani alta distractie pretul
la kit e undeva pe la 500 ron depinde de unde il
cumperi si ce marca.
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
sal
problema rezolvata sau explicata mai bine zis
am fost vineri cu ea la acel mecanic
dupa cateva ture facute de el cu ea mi-a dat verdictul:ambreiajul nu are nimic,trage chiar f bine
explicatia pe care mi-a dat-o : atunci cand accelerez brusc clapeta de acceleratie se deschide dar mai intai baga aer apoi calculatorul afla cat aer este si da drumul la benzina pe masura , trebuind accelerata gradat si nu brusc,dintr-o data,nefiind ca la dacii (carburator) unde acolo da drumul direct la benzina , aici dand drumul mai intai la aer si abia dupa aceea la cant de benzina corespunzatoare.
concluzia trasa de mine:timpul de raspuns al masinii e mai intarziat fata de timpul de reactie al talpii mele
Dar ea nu are debitmetru!
asa o fi asa n-o fi deocamdata ramane asa cum este
o alta intrebare:Oare se poate micsora timpul asta de raspuns al masinii? (adica timpul scurs de la introducerea aerului si pana la aflarea cantitatii lui pt a da drumul cant de benzina coresp)
problema rezolvata sau explicata mai bine zis
am fost vineri cu ea la acel mecanic
dupa cateva ture facute de el cu ea mi-a dat verdictul:ambreiajul nu are nimic,trage chiar f bine
explicatia pe care mi-a dat-o : atunci cand accelerez brusc clapeta de acceleratie se deschide dar mai intai baga aer apoi calculatorul afla cat aer este si da drumul la benzina pe masura , trebuind accelerata gradat si nu brusc,dintr-o data,nefiind ca la dacii (carburator) unde acolo da drumul direct la benzina , aici dand drumul mai intai la aer si abia dupa aceea la cant de benzina corespunzatoare.
concluzia trasa de mine:timpul de raspuns al masinii e mai intarziat fata de timpul de reactie al talpii mele
Dar ea nu are debitmetru!
asa o fi asa n-o fi deocamdata ramane asa cum este
o alta intrebare:Oare se poate micsora timpul asta de raspuns al masinii? (adica timpul scurs de la introducerea aerului si pana la aflarea cantitatii lui pt a da drumul cant de benzina coresp)