- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
exact asa ...e si la mine..doar ca destul de rar face...
de cate ori am fost cu testerul in masina cu un prieten mecanic...
nu am reusit sa o fac sa se comporte asa cum am spus mai sus...
intradevar cu motorul rece...mi se intampla...
tin constant 2.000 si tasneste de mor de ciuda ca nu e tot timpul asa..
e ceva....putred
de cate ori am fost cu testerul in masina cu un prieten mecanic...
nu am reusit sa o fac sa se comporte asa cum am spus mai sus...
intradevar cu motorul rece...mi se intampla...
tin constant 2.000 si tasneste de mor de ciuda ca nu e tot timpul asa..
e ceva....putred
- Bunicu
- ****
- 2,202 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
pai eu zic s-o luam logic.... Daca face numai cu motorul rece, eu as zice ca e de pe la intercooler....ma gandesc ca o fi imbacsit si nu mai face o buna racire. Ma gandesc asa: Aerul cald bagat in cilindri se amesteca cu motorina (care este) si se dilata cu un coeficient X---care este. Daca aerul ar fi mai rece, a-ar amesteca cu motorina (.....tot care este, normal) si la explozie s-ar dilata si ar crea mult mai multa presiune....care este.....
De fapt cred ca intelegeti ce spun numai ca eu nu stiu sa ma exprim. Si sper in sfarsit sa intru si eu in topicul "perlele opelistului"........care este, fireste...
drumuri bune ...care .....ar trebui sa fie.
De fapt cred ca intelegeti ce spun numai ca eu nu stiu sa ma exprim. Si sper in sfarsit sa intru si eu in topicul "perlele opelistului"........care este, fireste...
drumuri bune ...care .....ar trebui sa fie.
- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Spirit Alb
- *
- 40 mesaje
- din 27 Nov 2009
- Astra 2003 Y2.0DTH
- Cluj
Spirit Alb
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2009
- Mesaj Privat
si eu posed acelasi motor pe astra g, cu aceleasi simptome. Eu chiar am inceput sa ma distrez la culme si sa stapanesc anomalia. eu spun ca baiatul cu dilatatia spune ceva. Sa va ganditi ca 2000 rpm e turatia la care intra turbo si fara accelerare suplimentara motorul e suprasaturat de aer rece si comprimat si racit din nou prin intercooler deci comprimat si mai atre, rezultand un boost suplimentar. Daca nu sunt deplasat, cred ca seamana cu ideea de a-ti pune un turbo mai marisor. dar, una peste alta senzatia e faina. Atentie, 'bucuria' tine pana in 3000 rpm cand iese turbo din sarcina.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,202 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Spirit Alb
- *
- 40 mesaje
- din 27 Nov 2009
- Astra 2003 Y2.0DTH
- Cluj
Spirit Alb
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2009
- Mesaj Privat
teoria mea e bazata pe fapte. Incearca te rog urmatorul lucru: stand pe loc, accelereaza usor masina pana undeva la 2000 rpm si tine acolo; ai sa constati ca fara acceleratie suplimentara, turoetrul urca pana la 3000 rpm si apoi coboara inapoi singur. Cu cuvintele mele, eu zic ca turbo ajuta motorul sa urce pana la o anumita turatie dupa care motorul este in stare sa aspire singur cantitatea necesara de aer pentru o ardere puternica. De aceea la remapari de sisteme poti opta ca ceri sa intre turbo mai repede si sa iasa mai tarziu din sarcina pentru un boost mai rapid si mai de lunga durata. Imi pare rau daca gresesc, suntem aici sa invatam din discutii si dezbateri.
- Bunicu
- ****
- 2,202 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- valix
- **
- 214 mesaje
- din 06 Aug 2009
- Astra 2012 A16XER
- Bucuresti
valix
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,202 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,344 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,344
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
am avut si zafira a y20 dth din 2001 [ 173.500 parcursi]
am , actual si zafira y20dth din 2004 [ 145.000 parcursi]
nu vreau eu sa ma dau mare sofer de y20dth, dar am observat ca sunt anumite diferente :
1. pompa de injectie diferita.
2. egr diferit.
3. turbina mi se pare mai buna la cele dupa 2003. [ e posibil sa fie acelasi model, n-am verificat]
de aici si anumite anomalii la modelele 09.2000- 12.2002 [ sper sa nu fi gresit]
avand in vedere km. parcursi , pot sa spun ca cea din 2001 era mult mai puturoasa.
si aici ,zic eu, diferenta ar face-o Pompa de injectie si EGR-UL.
pompa de pe 2004 , e mai nervoasa, cum bag piciorul , cum imediat raspunde .
pompa de pe 2001 era mai lenesa .
plus egr-ul de dupa 2003 care este extrem de reusit si mai eficient.
citesc mai sus comentariile colegilor care au y20dth 2000-2002 si regasesc exact problemele si nemultumirile pe care le aveam si eu cu cea din 2001.
motorul [ y20dth] , il consider cel mai reusit si fiabil din toata perioada 1990-2005.
am , actual si zafira y20dth din 2004 [ 145.000 parcursi]
nu vreau eu sa ma dau mare sofer de y20dth, dar am observat ca sunt anumite diferente :
1. pompa de injectie diferita.
2. egr diferit.
3. turbina mi se pare mai buna la cele dupa 2003. [ e posibil sa fie acelasi model, n-am verificat]
de aici si anumite anomalii la modelele 09.2000- 12.2002 [ sper sa nu fi gresit]
avand in vedere km. parcursi , pot sa spun ca cea din 2001 era mult mai puturoasa.
si aici ,zic eu, diferenta ar face-o Pompa de injectie si EGR-UL.
pompa de pe 2004 , e mai nervoasa, cum bag piciorul , cum imediat raspunde .
pompa de pe 2001 era mai lenesa .
plus egr-ul de dupa 2003 care este extrem de reusit si mai eficient.
citesc mai sus comentariile colegilor care au y20dth 2000-2002 si regasesc exact problemele si nemultumirile pe care le aveam si eu cu cea din 2001.
motorul [ y20dth] , il consider cel mai reusit si fiabil din toata perioada 1990-2005.
- Spirit Alb
- *
- 40 mesaje
- din 27 Nov 2009
- Astra 2003 Y2.0DTH
- Cluj
Spirit Alb
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2009
- Mesaj Privat
(off topic) @victor soare: aici ai foarte mare dreptate, am avut si eu pe mana modele mai vechi dar nu se compara cu Y2.0DTH care il am eu, fabricat in 09.2003. Motorul este foarte permisiv din toate punctele de vedere, intretinere usoara, multe aspecte simplificate, valva EGR mecanica actionata de pompa de vacum nu electronica. Singurul lucru care ma deranjeaza sa zic asa, este spatiul foarte mic de manevra din spatele farului stanga... in rest nota 10 PS: si sa nu uitam de injectia directa care presupune mai putine complicatii decat la motoarele cdti.
Cat despre anomalia care se discuta aici, asemanati-o cu pisica neagra din Matrix: o eroare de program care nu se poate elimina, de care trebuie sa avem grija si sa incercam sa o stapanim.
Numai bine baieti
Cat despre anomalia care se discuta aici, asemanati-o cu pisica neagra din Matrix: o eroare de program care nu se poate elimina, de care trebuie sa avem grija si sa incercam sa o stapanim.
Numai bine baieti
- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Explicatia mea este legata numai de valva egr,in cazul nostru electrica-daca se misca putin mai greu la rece si isi da drumu imediat rezulta diferenta de atitudine,nu?hai sa cumparam cate o valva noua (1500 ron)si masina va merge lin si fara surprize.....va spun din proprie exp. pt. ca am studiat cazul indeaproape.Apropo,faza cu curatatul nu tine in toate aspectele,am impresia ca si partea el. oboseste tot tragand mai greu de ea,atunci cand apare uzura la axul pistonului.E trist dar cred ca solutia (pe care am amanat-o pana acum)e o valva noua.
- deleted-18977
- ****
- 2,344 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,344
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,344 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,344
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat