Acum vin de la un mecanic si el crede la fel... ca tachetii sunt de vina. Habar n-am ce sunt aia
Costa mult sa ii schimb? Stie cineva?
Mecanicul a zis ca nu trebuie sa mai schimb tipurile de ulei, si nici producatorul si mi-a recomandat sa raman pe 5W40. El a zis ca numa la masinile vechi se baga un ulei toamna si altu vara. La toamna bag din nou mobil 5W40 si pe asta raman pt ca nu am avut probl cat l-am avut. Nu dau vina pe Castrol, dar daca pe mobil a mers bine de ce sa pun altceva?
@ DB77AAA nu mi se aprinde nici un martor in bord care sa arate o probl la motor. Mi se aprinde unu la alternator cateodata (nu l-am mai vazut de mult aprins) si am ajuns la concluzia ca ar fi periile de la alternator de vina.
Offtopic - Genial bancu ala cu barbatu care crede ca il insala nevasta!
Daca stiam ca uleiul asta e semisintetic nu il mai cumparam. Pe cutie nu scria nimic. (pe flaconul de la mobil scria "syntetic") Din cate am citit pe forum nu e bine sa treci de la unu la altul, dar chiar nu am stiut ca asta e semisintetic, nu scrie pe cutie nimic. Si ma mir ca mi-a zis mecanicu sa raman pe acelasi tip de ulei si vara si iarna pt ca am citit pe forum ca multi schimba tipul uleiului, vara folosesc unu si iarna altul.
Despre suntetul ala la cald nu stie nimeni nimic ce sa-mi zica. partea ciudata e ca se aude deasupra filtrului de aer, nu din motor. Se vede in poza de unde aud eu sunetul. Oricum, nu stiu exact daca numai la cald se aude. Atunci l-am prins eu. Intr-un fel seamana cu un scurtcircuit, dar nu e. Seamana putin si cu sunetu specific care il are corsa pe benzina. Si Agila. Cand aud motorul asta pe strada in spatele meu stiu ca e de corsa si ma intorc, vad masina, si zambesc fericit
Eh... Deci e foarte cuidat sunetul ala... pt ca nu ar trebui sa se auda acolo. O sa filmez intr-o zi, sa se auda si sunetul si il pun pe youtube.
Despre istoricul masinii nu stiu absolut nimic. masina e adusa din germania in 2005 si avea cam 110.000 km. Fara carte service. Cumparata din germania cu 3850 E, de matusa mea. Ea a folosit-o foarte putin, si de la 117.800 km e la mine. Acum am 130.000 si nu am umblat niciodata la motor si nici matusa mea. Cand am cuparat-o anu trecut in toamna am schimabt uleiul, am bagat Mobil 5W40 si am schimbat toate filtrele, ulei, aer, benzina si polen cu 290 lei. Si acum dupa 10.000 am schimbat din nou uleiul si filtru de ulei. La toamna vreau sa schimb din nou toate filtrele.
Sunt sigur ca probl sunt tachetii, si raman asa pana fac probleme mai mari. Sunetul celalat de la filtru nici sa vreau nu stiu ce sa ii fac... asa ca ramane si ala asa.
Multumesc pt sfaturi si ajutor!