Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
stie cineva unde gasesc garnituri de etrier opel insignia spate? multumesc..
azi am schimbat placutele si am observat caci este rupta garnitura de la pistonas etrier spate .. Sad
Skip ads

  • cata.c

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poti sa incerci la Unix auto, eu am luat de la ei un set de garnituri dar pentru alta marca. Ca piesa de origine cred ca vine numai cu etrier cu tot. Bafta
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
De pe e-bay, eu am schimbat toate garniturile de la etrieri (pentru operatiunea de vopsire) --> https://www.clubopel.com/vie...p=1224236#1224236

CristianTM.
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pt informatii...am gasit cea ce am cautat aici pe acest seite: http://www.teilesuche24.de/
Skip ads

  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare.
Observ de ceva vreme o depunere de praf negricios pe jantele fata si de curios, dupa un drum de 20 km am pus mana si acestea erau mai fierbinti decat cele spate.
Atat stanga, cat si dreapta la fel.
Discurile si placutele le-am schimbat in toamna, cam acum 10000 km, deci nu vad o problema la asta.
Sa fie pistoanele de la etrier blocate, sa nu isi faca cursa cum trebuie? Exista kit de reparatie etrier pt Insignia? Sau sa incerc doar o curatire cu spray WD40?
  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
1. este normal ca fata sa fie mai calda decat spatele. La masinile de strada forta de franare e mai mare pe fata.
2. praful este normal - e pilitura de placute. Daca mergi mai agresiv se va depune mai mult
3. pe ce vrei sa dai cu WD40? pe jante (pentru a le curata) sau pe culisele etrierului? Ar trebui desfacut etrierul pentru a-l unge cu vaselina dedicata. WD40 nu este o vaselina care sa reziste
4. simti masina ca merge infranat? Incearca sa merge 2-3 km fara a folosi frana (ex autostrada, drum liber) apoi opresti masina fara a folosi frana (frana de motor) si pui mana pe discuri.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu mi se pare normal ca dupa 3 zile de la spalare si km oarecum putini sa am depunere pe jantele fata.
Cu spray vroiam sa dau dupa ce desfac etrierul pe cursa de la piston, pt al curati de praf si oxid (ma gandesc). De kit de reparatie ma interesez in caz ca am garniturile uzate.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E normal ca fata sa fie mai calda decat spatele ...
Acel praf nu indica neaparat o problema...nu cred sa ai vreuna pe partea asta...pistoane blocate in etrier au manifestari specifice: roti supraincinse, franare inegala pe roti(mai ales fata), consum marit, performante(demaraj) diminuate ...
Exista kit de garnituri etrier fata ptr Insignia...
Nu ti-as recomanda sa folosesti WD 40 in zona franelor...
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Functie de felul in care mergi depunerile pot aparea dupa 20 sau 200 km
WD40 nu e bun pentru etrieri, dar tu faci cum crezi -> https://www.pieseauto.ro/vaselina-etrieri.htm
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pai fix de asta am decis sa cer parerea aici.
Merci de pont.
Ideea e ca urmeaza sa fac un drum mai lung si nu prea ma simt bine sa stiu ca as avea probleme la frane.
E normal ca rotile sa fie calde dupa un mers de x km, insa o roata pe care nu poti tine mana mai mult de 10 secunde mi se pare o problema.
Repet, ambele stg-dr sunt la fel si doar pe fata.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
In mers nu simt nicio rezistenta si nici un consum sesizabil mai mare nu am. Insa am uitat sa precizez un detaliu.
Cand ajung in parcare (inchisa), la mers incet, se aude un scartait metalic odata cu invartirea rotilor. Slab, dar il aud.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu noi amanunte.
Incinsul rotilor coincide cu schimbul de kit ambreiaj facut saptamana trecuta.
Hint 1 : cumva se umbla si la lichidul de frana.
Este foarte probabil sa nu am aerisirea sistemului de franare facuta ok dupa operatia de inlocuire ambreiaj+volanta si bineinteles completarea lichidului de frana.
Maine merg la ei sa verifice aerisirea apoi iar test si abia pe urma trec la etrieri daca mai e cazul.
Lichid de frana am folosit Texar.
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Lichidul de frana este comun cu cel de ambreiaj.
De obicei daca ai aer pe instalatie pedala de frana e mai moale si se "apasa/duce" mai mult
Daca tot te duci la verificare, cand o ridica pe elevator incearca sa misti cu mana rotile (vezi sa nu fie in viteza, de asemenea ai in vedere ca cele fata se invart putin mai greu decat cele spate.)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Daca franele ar avea aer, ai sesiza o diferenta de comportament la actionarea pedalei( aceasta ar fi elastica la prima apasare si franele ar fi mai putin eficiente, la actionari repetate, pedala s-ar intari) si nici intr-un caz nu ar duce la blocare apistoanelor in etrieri ...
Scartaitul poate fi dela compozitia placutelor...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Imi e clar ca ceva s-a intamplat dupa ce s-a inlocuit kit-ul ambreiaj si lichidul de frana.
Coincidenta e prea mare. Astazi merg sa vad ce si cum si in prima faza le spun sa schimbe lichidul si sa refaca aerisirea. Apoi test de drum si revin cu detalii
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat lichidul, am refacut aerisirea... rotile fata se incalzesc la fel. Facut test de franare, totul ok.
Cu masina pe elevator, cand invart de rotile fata, acestea se rotesc destul de greu si se aude oarece frecare, slaba.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Desfa etrierii, curata culisele si pistonasele
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR