- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
ulise85
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
ulise85
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pui pudra pe o carpa si tapetezi cureaua cu ea... cu motorul oprit bineinteles, atat cat se poate pentru ca prin pornirea motorului se va intinde. Eu am pozitionat flaconul astfel incat sa curga pudra pe o parte a curelei, asta cu motorul pornit, dar e cam riscant sa nu te ciupeasca cureaua de mana. Vezi si tu in functie de pozitie, cum e mai usor. La spray iti trebuie paiul si pulverizezi tot asa intr-o pozitie confortabila cu motorul pornit.
.ro123
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
.ro123 a scris:stii de la ce ati scirtie curea cai prea stransa verifica sa nu fie stransa prea mult
Pai la majoritatea motoarelor mai noi intinzatorul e cu arc deci nu poti regla intinderea curelei... Atunci ce e de facut in cazul in care ai luat cureaua ceruta de producator, adica de lungimea corespunzatoare?
Cureaua se mai lasa, cand e noua scartaie pentru ca nu s-a "obisnuit" cu fuliile pe care trece, se foloseste pudra sau spray.... Succes!
ulise85
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vicentiu33
- *
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2009
- Zafira 2005 YDODTH
- Bucuresti
vicentiu33
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 YDODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut baieti.Am o opel zafira y20dth.M-am trezit cu scirtiit...La inceput 2-3 secunde apoi s-a aprofundat, 1 minut 2 ...M-am dus la mecanic.Frate este cureaua de la accesorii.Schimb cureaua.Adoua zi aceeasi problema.Cineva spDu-te la mecanic.Frate fulia.Spune sa dau cu spray.Minune, dau cu spray se opreste zgomotul...numai pina a doua zi dimineata...Citeva zile dau in fiecare dimineata cu spray...Apoi ma intorc la mecanic.Frate fulia...Schimb fulia + cureaua(m-am gindit ca sa uzat cureaua de la atita spray)...Dau cheie Ura minune fratilor.Zgomotul nu m-a parasit...Pai acum eu ce sa fac ca dac m-ai schimb si rola intinzatoare nu mai maninc nimic o saptamina...Si daca o schimb si nu se rezolva?
P.S.
la y20dth ca sa schimbi pompa de apa trebuie sa demontezi fulia.Acum un an am schimbat pompa insa mecanicii respectivi mi-au scos fulia cu rangile(poate s-a strimbat fulia si deci sa descentrat)...Apoi au montat pompa si cind au montat fulia inapoi ATENTIE au bagat pana inainte sa o bage prin fulie si deci noua fulie merge strimb...Acum problema mea este:cum scot eu acea pana metalica indesata pina la refuz in blocul motor(metal in metal)?
P.S.
la y20dth ca sa schimbi pompa de apa trebuie sa demontezi fulia.Acum un an am schimbat pompa insa mecanicii respectivi mi-au scos fulia cu rangile(poate s-a strimbat fulia si deci sa descentrat)...Apoi au montat pompa si cind au montat fulia inapoi ATENTIE au bagat pana inainte sa o bage prin fulie si deci noua fulie merge strimb...Acum problema mea este:cum scot eu acea pana metalica indesata pina la refuz in blocul motor(metal in metal)?
- mircea v
- **
- 164 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am avut scartait la rola intinzator , ce am facut? Am dat jos rola intinzatoare, am demontat rulmentul si l-am uns cu vaselina grafitata rezultat, deocamdata nu mai scartie, as fi schimbat rulmentul dar din pacate separat nu gasesti, asta asa ca sa cumperi toata rola intinzatoare care costa 290 de lei(am schimbat si cureaua 80 de lei).
- BABUT ZOLTAN GAVRIL
- **
- 208 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Insignia 2010
- Satu Mare
BABUT ZOLTAN GAVRIL
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut posesorilor de vectra c dar nu numai si eu in zilele astea mai reci am avut un zgomot de scartaiala in zona curelei ,motor 2.0 dti, am dat jos aparatorul de noroi din partea dr. si am dat abundent cu un spray wd 40 in zona curelei si a intinzatorului si zgomotul a disparut,motorul este cu mult mai silentios-sper sa va ajute,cu stima
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, am avut si eu probleme cu scartaitul mai ales la rece. Problema am rezolvat-o in felul urmator: am dat jos cureaua , am desfacut ansamblul rolei intinzatoare(rola era in regula si rulmentul) problema era de la niste mici bucse de plastic ce vin la capatul cilindrului care impinge si implicit intinde cureaua. Am schimbat bucsa aia de la capatul superior era varza si deci avea joc, am facut o bucsa pe dimensiunea celei originale din cauciuc mai dur si am pus-o la loc. De atunci nu mai am treaba cu scartaitul la orice temperatura.
- vicentiu33
- *
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2009
- Zafira 2005 YDODTH
- Bucuresti
vicentiu33
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 YDODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2009
- Mesaj Privat
- alexz.style
- **
- 171 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Aceasi problema am avut si eu cu scartzaitul curelei.
Pentru inceput sunt posesorul unei Astre G cu motor Y20DTH, acum 1 sapt jumate mi-a picat pompa de apa, fapt ce a comportat la scurgerea antigelului pe curea si role. Iar din aceasta cauza, cureaua a devenit putin uleioasa datorita antigelului.
OK, dupa ce am schimbat pompa de apa, a inceput sa-mi scartzaie foarte tare, presupun ca patina. Un coleg de servici mi-a explicat el diferite cauze si mi-a recomandat sa ung rola, pe care vine montata pompa de apa (asta in cazul meu), cu putina vaselina...iar daca tot persista sa cumpar un spray special pt curatarea curelei.
Zis si facut, ungerea din pacate n-a avut succes... si am cumparat acest "spray de intretinere a curelei" care are ca efect inlaturarea depunerilor de mizerie pe curea, iar in cazul meu a antigelului. Am pulverizat pe interiorul curelei, pe canaluri mai exact si peste role. Iar ca prin MINUNE am scapat de acest sunet odios care imi dadea dureri de cap.
Asadar, de 2 zile nu mai scartzaie/fluiera absolut deloc si ma pot bucura pe sunetul normal al motorului diesel!
Sper sa va fie de folos informatia de mai sus, desi am vazut ca au mai fost 2-3 postari ca au dat cu spray.
Pentru inceput sunt posesorul unei Astre G cu motor Y20DTH, acum 1 sapt jumate mi-a picat pompa de apa, fapt ce a comportat la scurgerea antigelului pe curea si role. Iar din aceasta cauza, cureaua a devenit putin uleioasa datorita antigelului.
OK, dupa ce am schimbat pompa de apa, a inceput sa-mi scartzaie foarte tare, presupun ca patina. Un coleg de servici mi-a explicat el diferite cauze si mi-a recomandat sa ung rola, pe care vine montata pompa de apa (asta in cazul meu), cu putina vaselina...iar daca tot persista sa cumpar un spray special pt curatarea curelei.
Zis si facut, ungerea din pacate n-a avut succes... si am cumparat acest "spray de intretinere a curelei" care are ca efect inlaturarea depunerilor de mizerie pe curea, iar in cazul meu a antigelului. Am pulverizat pe interiorul curelei, pe canaluri mai exact si peste role. Iar ca prin MINUNE am scapat de acest sunet odios care imi dadea dureri de cap.
Asadar, de 2 zile nu mai scartzaie/fluiera absolut deloc si ma pot bucura pe sunetul normal al motorului diesel!
Sper sa va fie de folos informatia de mai sus, desi am vazut ca au mai fost 2-3 postari ca au dat cu spray.
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 123 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, saptamana trecuta am schimbat si eu releul de incarcare alternator, toate bune, dupa ce l-au montat la loc, nu scartaia nimic pana la o vreme ploioasa in care am luat o groapa ca nu am observat-o era acoperita de apa, si din momentul ala a inceput sa scartaie si la mine. Sunt convins ca a ajuns apa, mizerie ceva pe acolo, deoarece nu avea nimic pana in acel moment, dupa ce au montat din nou alternatorul, si nu cred ca e cureaua de vina sau ca e strans sau slabit ceva pe acolo.
Revin dupa ce dau cu spray WD40, sa va zic daca s-a rezolvat.
Revin dupa ce dau cu spray WD40, sa va zic daca s-a rezolvat.