Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai nu e asa stimate domn. la 60 grade trebuie sa fie inca etans 100%

la 92 grade incepe deschiderea si este complet deschis la 107 grade
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:pai nu e asa stimate domn. la 60 grade trebuie sa fie inca etans 100%

la 92 grade incepe deschiderea si este complet deschis la 107 grade

*
Wink De acord, dar doar "pe hartie" Laughing
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pentru cine vrea sa se documenteze mai bine despre subiect :

http://auto.howstuffworks.c...tem.htm/printable
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Poate ma luminati si pe mine cu o chestie: motorul rece sau aproape rece, pornesc, sta turata cam 30 sec, apoi revine incet spre turatia de relanti. In momentul in care a ajuns la 900 ture (asta-i valoarea mea de relanti), incepe sa scada turatia pana la 500-400 ture, iar se accelereaza singura, iar scade samd pana cand ma apuca dracii si calc de doua ori pedala de acceleratie. Dupa aceasta operatiune, turatia devine constanta. Nu inteleg de ce face chestia asta?!?! O fi senzorul de temperatura? IAC-ul e nou nout, piesa originala GM.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu vreausa vb prostii, dar problema asta identica am avut-o la 2 masini:
1.La VW : am remediat-o schimband regulatorul de turatie.
2.La Cielo : problema nu am rezolvat-o nici in ziua de azi, dar stiu exact cand a aparut = imediat dupa ce mi s-a ars bobina de inductie si am schimbat-o cu una noua.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vesti partial bune.
Desfacut termostat ieri. Termostatul se poate schimba decat el si foarte simplu chiar. Partea ciudata era ca pe termostat scria 92/107 si 08 00. 92/107 probabil temp de deschidere min si max. 08 00 - poate sa fie luna si anul productiei - deci a mai fost schimbat. Sa fie asa de proaste sa se strice anual ?

Acum problema cum ii fac pe meseriasii de la magazine sa imi aduca decat termostatul ? Cei care au drum pe la magazine sa intrebe de termostat de Vectra X20DTL, doar termostatul Laughing

Si inca ceva, termostatul e pus decat pe radiator (slick!!!!) Very Happy:, asa ca se poate pune si pe furtunul de la radiator.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
L-ai fiert cu un termometru in ibric ?
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
l-am si fiert, dar ...
problema ca nu isi revine de nici o forma, e deschis non-stop. sau asa e impresia mea, ca la inceput nici nu imi dadeam seama cu se deschide/inchide.

l-am pus la loc in cutia lui si sta deschis cam 1-2 mm. Cam ciudat...
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai cu termostatele astea e o mica mare problema.am schimbat si eu si am pus unul de pe aftermarket (Facet sau ceva in genul asta) si nu a tinut nici 6 luni.Sfatul meu este sa cumparati unul original care e ceva mai scump dar va scuteste de multe probleme.
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
naspa treaba cu termostatele ,l-am schimbat si eu si degeaba l-am schimbat , a doua zi l-am verificat pe cel vechi si surpriza Smile era bun , asa ca l-am schimbat pe degeaba si poate si cu altu` mai naspa Very Happy si problema tot nerezolvata , temp nu ajunge la prima linie deloc Smile
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vladonero a scris:Mai cu termostatele astea e o mica mare problema.am schimbat si eu si am pus unul de pe aftermarket (Facet sau ceva in genul asta) si nu a tinut nici 6 luni.Sfatul meu este sa cumparati unul original care e ceva mai scump dar va scuteste de multe probleme.


eu am termostat aftermarket si merge perfect de aproape 2 ani.
Skip ads

  • rzw

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am si eu nevoie de un sfat: indicatorul de apa trece de jumatate cand este mai aglomerat in oras. Racirea la mine este cu elice cu vasco-cuplaj (frontera sport C20NE ), dar cred ca merge vascul, problema este ca am pus mana pe radiator in momentul in care toate furtunele erau firbinti (deci termostatul deschide) si radiatorul era in anumite parti rece iar in altele fierbinte. Se poate sa se incinga motorul deoarece radiatorul nu functioneaza in totalitate ? se poate infunda radiatorul ? si daca da, cum il pot curata pe interior ? astept sfaturile voastre, thanx.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se poate infunda cu mizerii din lichidul de racire. eu am vazut ceva ca o pasta alba depusa gaurile din capetele elementilor (se vedea in interiorul partilor de plastic prin gaurile unde se cupleaza furntunele).
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cineva spunea ca pasta aia albicioasa ar fi tocmai din cauza functionarii motorului la temperatura scazuta (atunci cand apa circula de la inceput prin tot sistemul, termostatul fiind blocat pe deschis)
  • rzw

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ok , am inteles ca radiatorul se poate infunda, dar cum se poate curata radiatorul in cazul in care ar fi infundat. Cineva mi-a sugerat sa-l dau jos si sa-l spal in cada cu otet si apa calda ?! sau pur si simplu ar trebui sa ma gandesc sa cumpar alt radiator ( solutie pe care nu as prefera-o ).astept sugestii.thanx
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am incercat eu sa il spal. si cu solutie minune si cu otet, pina la urma m-am multumit sa curat cu un instrument metalic cit am putut din pasta aia alba. atit cit am putut ajunge prin gaurile din lateral.
  • CIRSTEAADI

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am un vectra b cu motor x20xev si cind am luat-o , prin noiembrie , m-am speriat tare privind temperatura de functionare. Cred ca depasise 95 de grade cind a pornit ventilatorul . Dar la service mi s-a spus ca e bine
  • klaudyub

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu am vectra a din 93 si am schimbat termostatul pt. ca iarna se incalzea foarte greu (baga caldura dupa vreo 15 min). De cind l-am schimbat in maxim 10 minute baga cald iar legat de temperatura sta la 80grade, pleaca pe la 92 grade (asa scrie si pe termostat) si in aglomeratii ajunge la 100 insa imediat scade la 90.
Acum iarna ajunge mai greu la 90° asta in caz ca nu nimeresc aglomeratie in oras.
Deci, eu iti recomand sa-l schimbi, succes Wink
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din cite stiu eu temperatura variaza functie de presiune.
La opel circuitul este inchis deci chiar daca apa ajunge la 100 grade nu fierbe de aceea o sa vedeti plaja de lucru la 107 grade(ciudat nu?)
la omega vara la 150 Km/ora pe autostrada cind sunt 40 de grade afara temp ajunge la 100 grade iar in oras scade la 92-95
iarna in oras merg cu carton in fata sa sa incalzeasca mai repede si nu am probleme.
o alta problema este data de bara de protectie din fata.
o sa observati ca sunt mai multe modele, unele cu mai mule decupaje de aerisire decit altele.
cind te uiti la masina normal nu se observa dar daca te uiti de jos se vede diferenta,deci practic la unele intra mai mult aer la motor decit la altele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR