- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
pentru cine vrea sa se documenteze mai bine despre subiect :
http://auto.howstuffworks.c...tem.htm/printable
http://auto.howstuffworks.c...tem.htm/printable
- Corneliu Panait
- **
- 276 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Poate ma luminati si pe mine cu o chestie: motorul rece sau aproape rece, pornesc, sta turata cam 30 sec, apoi revine incet spre turatia de relanti. In momentul in care a ajuns la 900 ture (asta-i valoarea mea de relanti), incepe sa scada turatia pana la 500-400 ture, iar se accelereaza singura, iar scade samd pana cand ma apuca dracii si calc de doua ori pedala de acceleratie. Dupa aceasta operatiune, turatia devine constanta. Nu inteleg de ce face chestia asta?!?! O fi senzorul de temperatura? IAC-ul e nou nout, piesa originala GM.
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vesti partial bune.
Desfacut termostat ieri. Termostatul se poate schimba decat el si foarte simplu chiar. Partea ciudata era ca pe termostat scria 92/107 si 08 00. 92/107 probabil temp de deschidere min si max. 08 00 - poate sa fie luna si anul productiei - deci a mai fost schimbat. Sa fie asa de proaste sa se strice anual ?
Acum problema cum ii fac pe meseriasii de la magazine sa imi aduca decat termostatul ? Cei care au drum pe la magazine sa intrebe de termostat de Vectra X20DTL, doar termostatul
Si inca ceva, termostatul e pus decat pe radiator (slick!!!!) :, asa ca se poate pune si pe furtunul de la radiator.
Desfacut termostat ieri. Termostatul se poate schimba decat el si foarte simplu chiar. Partea ciudata era ca pe termostat scria 92/107 si 08 00. 92/107 probabil temp de deschidere min si max. 08 00 - poate sa fie luna si anul productiei - deci a mai fost schimbat. Sa fie asa de proaste sa se strice anual ?
Acum problema cum ii fac pe meseriasii de la magazine sa imi aduca decat termostatul ? Cei care au drum pe la magazine sa intrebe de termostat de Vectra X20DTL, doar termostatul
Si inca ceva, termostatul e pus decat pe radiator (slick!!!!) :, asa ca se poate pune si pe furtunul de la radiator.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
vladonero a scris:Mai cu termostatele astea e o mica mare problema.am schimbat si eu si am pus unul de pe aftermarket (Facet sau ceva in genul asta) si nu a tinut nici 6 luni.Sfatul meu este sa cumparati unul original care e ceva mai scump dar va scuteste de multe probleme.
eu am termostat aftermarket si merge perfect de aproape 2 ani.
rzw
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am si eu nevoie de un sfat: indicatorul de apa trece de jumatate cand este mai aglomerat in oras. Racirea la mine este cu elice cu vasco-cuplaj (frontera sport C20NE ), dar cred ca merge vascul, problema este ca am pus mana pe radiator in momentul in care toate furtunele erau firbinti (deci termostatul deschide) si radiatorul era in anumite parti rece iar in altele fierbinte. Se poate sa se incinga motorul deoarece radiatorul nu functioneaza in totalitate ? se poate infunda radiatorul ? si daca da, cum il pot curata pe interior ? astept sfaturile voastre, thanx.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
rzw
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2004
- Mesaj Privat
ok , am inteles ca radiatorul se poate infunda, dar cum se poate curata radiatorul in cazul in care ar fi infundat. Cineva mi-a sugerat sa-l dau jos si sa-l spal in cada cu otet si apa calda ?! sau pur si simplu ar trebui sa ma gandesc sa cumpar alt radiator ( solutie pe care nu as prefera-o ).astept sugestii.thanx
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CIRSTEAADI
- *
- 12 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Craiova
CIRSTEAADI
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
klaudyub
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
eu am vectra a din 93 si am schimbat termostatul pt. ca iarna se incalzea foarte greu (baga caldura dupa vreo 15 min). De cind l-am schimbat in maxim 10 minute baga cald iar legat de temperatura sta la 80grade, pleaca pe la 92 grade (asa scrie si pe termostat) si in aglomeratii ajunge la 100 insa imediat scade la 90.
Acum iarna ajunge mai greu la 90° asta in caz ca nu nimeresc aglomeratie in oras.
Deci, eu iti recomand sa-l schimbi, succes
Acum iarna ajunge mai greu la 90° asta in caz ca nu nimeresc aglomeratie in oras.
Deci, eu iti recomand sa-l schimbi, succes
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
din cite stiu eu temperatura variaza functie de presiune.
La opel circuitul este inchis deci chiar daca apa ajunge la 100 grade nu fierbe de aceea o sa vedeti plaja de lucru la 107 grade(ciudat nu?)
la omega vara la 150 Km/ora pe autostrada cind sunt 40 de grade afara temp ajunge la 100 grade iar in oras scade la 92-95
iarna in oras merg cu carton in fata sa sa incalzeasca mai repede si nu am probleme.
o alta problema este data de bara de protectie din fata.
o sa observati ca sunt mai multe modele, unele cu mai mule decupaje de aerisire decit altele.
cind te uiti la masina normal nu se observa dar daca te uiti de jos se vede diferenta,deci practic la unele intra mai mult aer la motor decit la altele.
La opel circuitul este inchis deci chiar daca apa ajunge la 100 grade nu fierbe de aceea o sa vedeti plaja de lucru la 107 grade(ciudat nu?)
la omega vara la 150 Km/ora pe autostrada cind sunt 40 de grade afara temp ajunge la 100 grade iar in oras scade la 92-95
iarna in oras merg cu carton in fata sa sa incalzeasca mai repede si nu am probleme.
o alta problema este data de bara de protectie din fata.
o sa observati ca sunt mai multe modele, unele cu mai mule decupaje de aerisire decit altele.
cind te uiti la masina normal nu se observa dar daca te uiti de jos se vede diferenta,deci practic la unele intra mai mult aer la motor decit la altele.