- FLV
- **
- 169 mesaje
- din 07 Jul 2010
- Astra 2003 Z16XE
- Neamt
FLV
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu va mai luati dupa prostioare cum ca de Mol ar fi mai proasta decat de Petrom sau alttul.De 15 ani transport benzina,motorina,jet,nafta si cam tot ce este produs petrolier finit.Am adus si pentru Mol si pentru Petrom,ca doar nu va inchipuiti ca productia proprie acopera consumul in totalitate.In mare parte vine am adus din Fujairah,dar am adus si de la bulgari,rusi,olandezi,nu este o regula.Tot ce rafineaza exporta si pretul conteaza,nu calitatea in industria petrolifera.Povestile cu depozitarea si pierderea calitatii sunt in parte adevarate,dar nu prea sta stocat produsul finit pentru lunga durata la cererea actuala.Aditivarea se face in mod obisnuit pe nava,in timpul transportului,ca si colorantul adaugat spre'' personalizare''.Trebuie sa fii norocos la un test de laborator daca benzina ta de 98+ atinge un 96.Deci treaba este Loterie,poti alimenta o perioada de la Petrom si sa fie brici,apoi sa se schimbe lotul.Nu va mai spun cum se face schimbarea de pe un sort pe altul(ex. motorina/benzina) la nava,spalarea...Solutiiile de curatare injectoare?Cititi pe produs,90% kerosen(jet) 20% aditivi la un plin de benzina.Motoare dedicate 98?Pai aici se discuta de norma euro de poluare,nu de tipul injectoarelor sau putere.Ca trage mai bine cu 98 e o iluzie ,diferenta este prea mica pentru a fi atat de perceptibila,sa nu spuna careva ca scoate 12''/100km/h cu 95 si 7''/100km/h cu 98.Intradevar,teapa a fost cu Shell-ul care datorita pretului ridicat nu avea clientela frecventa,instalatiile erau complet inox,iar la alimentare puteai avea nesansa sa-ti intre-n rezervor tot condensul datorat diferentelor bruste de temperatura la alimentare.
Scuze de abaterea de la topic ,dar solutiile nu se rezuma la schimbarea carburantului,doar nu este batrana Dacie care-i batea avansul la benzina de... 95!Respecte!
Scuze de abaterea de la topic ,dar solutiile nu se rezuma la schimbarea carburantului,doar nu este batrana Dacie care-i batea avansul la benzina de... 95!Respecte!
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
De acord ca nu e de la benzina, dar DE LA CE E?
Am facut azi plinul cu Maxx Motion 100, detonatiile s-au redus sa zicem cu... 60%, dar inca mai apar. Ce le-ar putea cauza?
Anul trecut, pe calduri, nu facea nici crr... iar anul asta de prin martie de cand a inceput sa se incalzeasca... face crrrrrrrrrrrrr
Am facut azi plinul cu Maxx Motion 100, detonatiile s-au redus sa zicem cu... 60%, dar inca mai apar. Ce le-ar putea cauza?
Anul trecut, pe calduri, nu facea nici crr... iar anul asta de prin martie de cand a inceput sa se incalzeasca... face crrrrrrrrrrrrr
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iahimCJ
- **
- 118 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Meriva 2009
- Cluj
iahimCJ
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
In general nu merg subturat, ci chiar din contra... Problema am sesizat-o doar in a 2-a in momentele in care trebuie sa accelerez si masina este in miscare (deci nu pot schimba in treapta 1) dar deplasarea e prea inceata si motorul e subturat pt treapta 2. Nelamuririle mele sunt insa:
1. care e legatura cu AC-ul (zgomotul apare doar cand e pornit AC)
2. de unde provine zgomotul
@Nirolf1986 Nu am chiar inteles ce legatura are cifra octanica cu sezonul cald?
1. care e legatura cu AC-ul (zgomotul apare doar cand e pornit AC)
2. de unde provine zgomotul
@Nirolf1986 Nu am chiar inteles ce legatura are cifra octanica cu sezonul cald?
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
... asta cu autoaprinderea la presiune si temperatura,cifra octanica,bla bla bla,mi-a indulcit cafeaua...
...."La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai micã decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã diagrama indicatã, micșorând randamentul indicat, și determinã apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã și ea diagrama indicatã, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipã inutilã.
Cifra octanicã nu este legatã de cantitatea de cãldurã degajatã prin ardere, adicã de puterea calorificã a combustibilului, deci o benzinã cu o CO mai mare nu e „mai bunã” în acest sens.
ÃŽn Europa și Australia cifra octanicã afișatã la pompele de benzinã este CO/R. ÃŽn SUA și Canada cifra octanicã afișatã este media CO/R și CO/M, așa-numita „cifrã octanicã la pompã” (englezã Pump Octane Number) (PON), cea ce face ca valorile afișate sã fie cu 4 – 5 unitãți mai mici. Benzina CO95 din Europa este echivalentã cu CO90 din SUA."
(Wikipedia)
Folosirea AC-ului este normal sa-ti solicite un pic mai mult motorul,opunand ceva rezistenta,mai ales la un motor mai mic.Chiar si la mine se simte cuplarea compresorului,demaraj mai lent,curba de urcare a turatiei mai lunga.In cazul "detonatiilor",alta este explicatia deci,nu are legatura cu AC-ul.
Verifica totusi furtunasele de vacum a instalatiei AC,(flaplsuri recirculare,etc)O "scapare" duce la pierdere a aspiratiei pe tubulatura de vacum,lucru pe care l-am intalnit,si care duce intradevar la un mers neregulat al motorului.
"Crrrrrr" se mai aude si de la compresor.Sa nu fie ceva in neregula pe acolo,ulei lipsa in instalatie,rulment obosit,etc.
...."La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai micã decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã diagrama indicatã, micșorând randamentul indicat, și determinã apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevãzutã prin proiect deformeazã și ea diagrama indicatã, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipã inutilã.
Cifra octanicã nu este legatã de cantitatea de cãldurã degajatã prin ardere, adicã de puterea calorificã a combustibilului, deci o benzinã cu o CO mai mare nu e „mai bunã” în acest sens.
ÃŽn Europa și Australia cifra octanicã afișatã la pompele de benzinã este CO/R. ÃŽn SUA și Canada cifra octanicã afișatã este media CO/R și CO/M, așa-numita „cifrã octanicã la pompã” (englezã Pump Octane Number) (PON), cea ce face ca valorile afișate sã fie cu 4 – 5 unitãți mai mici. Benzina CO95 din Europa este echivalentã cu CO90 din SUA."
(Wikipedia)
Folosirea AC-ului este normal sa-ti solicite un pic mai mult motorul,opunand ceva rezistenta,mai ales la un motor mai mic.Chiar si la mine se simte cuplarea compresorului,demaraj mai lent,curba de urcare a turatiei mai lunga.In cazul "detonatiilor",alta este explicatia deci,nu are legatura cu AC-ul.
Verifica totusi furtunasele de vacum a instalatiei AC,(flaplsuri recirculare,etc)O "scapare" duce la pierdere a aspiratiei pe tubulatura de vacum,lucru pe care l-am intalnit,si care duce intradevar la un mers neregulat al motorului.
"Crrrrrr" se mai aude si de la compresor.Sa nu fie ceva in neregula pe acolo,ulei lipsa in instalatie,rulment obosit,etc.
wargasm
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
@Nirolf1986 , ai aflat problema?
Ce asemanator am sesizat eu, cam pana in 2000-2200 rpm, adica subturata, viteza 1, 2 si 3 (posibil si 4, dar iarasi, e posibil ca zgomotul produs de trenul de rulare sa acopere deja zgomotul de "diesel")
Suna ca o caraiala, ceva ce aud la dieseluri, scurt, la accelerari usoare, timp de 1-2 secunde. O sa incerc sa acclerez pe liber, sa vad daca se aude.
Ce asemanator am sesizat eu, cam pana in 2000-2200 rpm, adica subturata, viteza 1, 2 si 3 (posibil si 4, dar iarasi, e posibil ca zgomotul produs de trenul de rulare sa acopere deja zgomotul de "diesel")
Suna ca o caraiala, ceva ce aud la dieseluri, scurt, la accelerari usoare, timp de 1-2 secunde. O sa incerc sa acclerez pe liber, sa vad daca se aude.
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariustoncea
- *
- 6 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Astra 2002 Z16XE
- Dolj
mariustoncea
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Scuzati, schimbam piesele, dar tot se aude sunetul de parca am dci sau cdti
Scuzati, schimbam piesele, dar tot se aude sunetul de parca am dci sau cdti
- Nirolf1986
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Diferite sunete, la cald , la rece, din pacate n-am reusit sa se auda in mers cum trebuie, sunetul
La cald:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
La rece:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Aici mai greu sa auziti:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
La cald:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
La rece:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Aici mai greu sa auziti:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be