thunder24
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
- nicushor89
- *
- 18 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Astra Y20DTH
- Bucuresti
nicushor89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nicushor89
- *
- 18 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Astra Y20DTH
- Bucuresti
nicushor89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nicushor89
- *
- 18 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Astra Y20DTH
- Bucuresti
nicushor89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu mai da bani fara sa verifici care are probleme , asta daca are probleme. Pe cea de la turbo o verifici daca la pornirea motorului iti tine trasa tija de la wastegate , cea de la egr iti dai seama pe diagnoza daca lucreaza in parametri egr iar cea de la swirl la accelerari ar trebui sa vezi cum culiseaza tija de la capsula vacumatica de pe galerie.
- nicushor89
- *
- 18 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Astra Y20DTH
- Bucuresti
nicushor89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- nicushor89
- *
- 18 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Astra Y20DTH
- Bucuresti
nicushor89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
liviulica
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2010
- Mesaj Privat
sal am luat un opel astra g din 2001 motor 2.0 dti cand merg cu ea an viteza a 5 peste 3500 de turatii mi se aaprinde beculetul an bord de eroare simi scade turatia motorului si nu mai trage bine
trebuie sa opresc motorul astept cateva secunde dupa care nu mai am probleme dar daca ajung la 3500 de ture aceasi problema am fost la un meserias si mia zis sa caut pe la furtunele de aer dar nu am avut timp asa ca am cerut si parerea voastra astept raspuns multumesc anticipat
trebuie sa opresc motorul astept cateva secunde dupa care nu mai am probleme dar daca ajung la 3500 de ture aceasi problema am fost la un meserias si mia zis sa caut pe la furtunele de aer dar nu am avut timp asa ca am cerut si parerea voastra astept raspuns multumesc anticipat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 134 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut, am fost si eu azi la un tester la un prieten si mia aparut eroare de BOOST PRESURE SOLENOID VALVE, a sters-o si am plecat la drum, dupa ce am dat putina forja iar a aparut eroarea dar nu se aprinde beculetul in bord, mia zis ca e de la electrovalva de la turbina ca e defecta si sta la 65% tot timpul nu scade si nici nu creste indiferent de turatie, masina parca nici nu are turbo. ce spuneti sa fie blocata si de asta sa nu fie actionata turbina? Mentionez ca la pornire tija sta trasa la maxim si nu se misca deloc, astept raspunsuri multumesc anticipat celor saritori
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
ZaLLe
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
Cineva care a lucrat catusi de putin cu acest motor il rog sa imi spuna daca functioneaza la parametrii cat de cat normali pentru ca motorul se comporta foarte ciudat.
Adica trage foarte greu mai ales la deal, parca merge in gol pana in 3000 RPM apoi parca se simte ceva dar slab, are si momente cand trage mai bine. Problema la care m-am gandit a fi este pompa de vacuum si vreau sa va intreb daca din aceasta are voie sa se scurga ulei in furtunele de vacuum.
Acestea sunt valorile masini la 1.864 RPM stand pe loc. Astept pareri si sugestii, multumesc.
Tensiune sistem 13.8 V
Semnal senzor pozitie pedal 12.0 %
Contact ralanti Inactiv
Senzor masa aer 330 mg/curs
Senzor barometric 1.0 bar
Presiune turbo 1.0 bar
Temperatura aer admisie 49 °C
Temperatura lichid racire 90 °C
Temperatura ulei motor -50 °C (senzor defect)
Temperatura combustibil 58 °C
Comutator info clima 0V inactiv
Senzor de presiune clima 1.80 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
ÃŽnceput de injectie 24.4 grade
Inceput de injectie calculat 5.6 grade
Inceput de injectie real 5.5 grade
Cantitate injectat calculat 8.3 mg/curs
Cantitate injectat 8.0 mg/curs
Factor de umplere la ventil de reglaj pres.turbo 65.0 %
Comand EGR(Exhaust Gas Reciculation) 331 mg/curs
Factor de umplere AGR 23 %
Factor de umplere la ventil comand turbionare 0.0 %
Turatie prescrisa de ralanti 900 RPM
Turatie motor 1.864 RPM
Turatie pompa 930 RPM
Diagnostic releu preincalzire Activ
Releu preincalzire 12V inactiv
Solicitare clima 12V inactiv
Viteza vehicul 0 km/h
Viteza prescrisa 0 km/h
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preincalzire Decon.12V
Adica trage foarte greu mai ales la deal, parca merge in gol pana in 3000 RPM apoi parca se simte ceva dar slab, are si momente cand trage mai bine. Problema la care m-am gandit a fi este pompa de vacuum si vreau sa va intreb daca din aceasta are voie sa se scurga ulei in furtunele de vacuum.
Acestea sunt valorile masini la 1.864 RPM stand pe loc. Astept pareri si sugestii, multumesc.
Tensiune sistem 13.8 V
Semnal senzor pozitie pedal 12.0 %
Contact ralanti Inactiv
Senzor masa aer 330 mg/curs
Senzor barometric 1.0 bar
Presiune turbo 1.0 bar
Temperatura aer admisie 49 °C
Temperatura lichid racire 90 °C
Temperatura ulei motor -50 °C (senzor defect)
Temperatura combustibil 58 °C
Comutator info clima 0V inactiv
Senzor de presiune clima 1.80 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
ÃŽnceput de injectie 24.4 grade
Inceput de injectie calculat 5.6 grade
Inceput de injectie real 5.5 grade
Cantitate injectat calculat 8.3 mg/curs
Cantitate injectat 8.0 mg/curs
Factor de umplere la ventil de reglaj pres.turbo 65.0 %
Comand EGR(Exhaust Gas Reciculation) 331 mg/curs
Factor de umplere AGR 23 %
Factor de umplere la ventil comand turbionare 0.0 %
Turatie prescrisa de ralanti 900 RPM
Turatie motor 1.864 RPM
Turatie pompa 930 RPM
Diagnostic releu preincalzire Activ
Releu preincalzire 12V inactiv
Solicitare clima 12V inactiv
Viteza vehicul 0 km/h
Viteza prescrisa 0 km/h
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preincalzire Decon.12V
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Valorile mele la z17dtl, dupa ce am avut martorul chek engine aprins
si apoi s-a sins:
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V
Barometric Pressure,99 kPa
Barometric Pressure,3.93 V
Boost Pressure Command,105 kPa
Boost Pressure,98 kPa
Boost Pressure,1.85 V
Mass Air Flow Sensor,3.277 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,1.01 V
Intake Air Temperature,38 °C
Intake Air Temperature,2.10 V
Coolant Temperature,65 °C
Coolant Temperature,1.50 V
Desired Common Rail Fuel Pressure,24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure,0.44 MPa
Common Rail Fuel Pressure,0.51 V
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio,293 %
Engine Speed,0 RPM
Desired Injection Quantity,22.5 mm3
Actual Injection Quantity,22.5 mm3
Injection Pulse,0.0 ms
Pilot Injection Time,0.0 ms
Throttle Position Switch,Active
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,13 %
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,95.0 %
Swirl Plate Position Switch,Active
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,90.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.97 V
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),90 %
Capacitor Voltage 1,2.0 V
A/C Pressure (Air Conditioning),747 kPa
Imi pare rau ca nu am salvat si postat valorile cand masina nu avea absolut nici o eroare.
Ultima modificare facuta de pascaru_val la Mie 25 Sep, 2013 9:01 am
si apoi s-a sins:
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.48 V
Barometric Pressure,99 kPa
Barometric Pressure,3.93 V
Boost Pressure Command,105 kPa
Boost Pressure,98 kPa
Boost Pressure,1.85 V
Mass Air Flow Sensor,3.277 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,1.01 V
Intake Air Temperature,38 °C
Intake Air Temperature,2.10 V
Coolant Temperature,65 °C
Coolant Temperature,1.50 V
Desired Common Rail Fuel Pressure,24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure,0.44 MPa
Common Rail Fuel Pressure,0.51 V
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio,293 %
Engine Speed,0 RPM
Desired Injection Quantity,22.5 mm3
Actual Injection Quantity,22.5 mm3
Injection Pulse,0.0 ms
Pilot Injection Time,0.0 ms
Throttle Position Switch,Active
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,13 %
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,95.0 %
Swirl Plate Position Switch,Active
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,90.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.97 V
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),90 %
Capacitor Voltage 1,2.0 V
A/C Pressure (Air Conditioning),747 kPa
Imi pare rau ca nu am salvat si postat valorile cand masina nu avea absolut nici o eroare.
Ultima modificare facuta de pascaru_val la Mie 25 Sep, 2013 9:01 am
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat