- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
COCOSAI-sugerezi ca ar trebui sa schimb mai intai electromotorul si apoi volanta sau scap doar cu electromotorul...daca mi-ar garanta cineva ca se rezolva cu schimbarea electromotorului as face acest lucru dar ca sa experimentez nu prea imi permit....plus ca pe site-urile de piese auto pentru modelul 1.3 cdti an 2006 apare electromotor de 1.1 kw...nu mai stiu ce sa cred...Multumesc de raspuns..
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
In primul rand intereseaza-te cate tipuri de volante echipeaza acest motor dupa care trebuie vazut prin ce difera ele. Probabilitatea sa fie din volanta d.p. meu de vedere este sub 1 la suta. Sunt 2 variante - ori difera substantial prin dimensiuni( diametru, nr de dinti ) ori coroana(montata pe volanta) care este actionata de electromotor este terminata(dintii ei tociti). Cum citesc ca masinile voastre nu CARAIE la pornire ramane varianta 1. Si cum spuneam slabe sanse.
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@movadis11,
Du-te la reprezentanta Opel din orasul tau si cere un pret pentru electromotor. O sa ai parte de o surpriza placuta, nu trebuie sa coste mai mult de 700 ron cel de 1.8 kw, cel putin asa era la Radacini Vitan. Cu o precizie de 100% iti spun ca problema ta este electromotorul. Daca esti acolo, ca sa-ti certifice spusele mele, poti sa-i pui sa-ti verifice daca seria de caroserie a masinii tale a fost trecuta in programul de racall care din pacate a expirat in septembrie 2009.
Bafta
Du-te la reprezentanta Opel din orasul tau si cere un pret pentru electromotor. O sa ai parte de o surpriza placuta, nu trebuie sa coste mai mult de 700 ron cel de 1.8 kw, cel putin asa era la Radacini Vitan. Cu o precizie de 100% iti spun ca problema ta este electromotorul. Daca esti acolo, ca sa-ti certifice spusele mele, poti sa-i pui sa-ti verifice daca seria de caroserie a masinii tale a fost trecuta in programul de racall care din pacate a expirat in septembrie 2009.
Bafta
- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am o mare problema cu una bucata Opel Astra 1.3 cdti, model 2007-2008, are in jur de 120k km. Masina refuza sa mai porneasca, dai la automat, invarte da un pic sa porneasca si se opreste. Masina a mers perfect, fara nici un fel de probleme de la data achizitiei, iarna trecuta, pe gerurile alea pornea imediat, fara probleme.(are schimbate toate consumabilele din momentul cand am cumparat-o).
Am fost la un service in Ploiesti, am dus-o cu niste baieti, pentru ca acolo m-a lasat, am schimbat filtrul de motorina la cererea mecanicului si nimic, la fel.Maine urmeaza sa vina alt mecanic sa se uite la ea, ca ei habar nu au ce are.Mi se pare incredibil sa te lase asa dintr-o data, fara nici un simptom.
Va rog sa imi dati un sfat, parere, orice .
Multumesc anticipat
Am o mare problema cu una bucata Opel Astra 1.3 cdti, model 2007-2008, are in jur de 120k km. Masina refuza sa mai porneasca, dai la automat, invarte da un pic sa porneasca si se opreste. Masina a mers perfect, fara nici un fel de probleme de la data achizitiei, iarna trecuta, pe gerurile alea pornea imediat, fara probleme.(are schimbate toate consumabilele din momentul cand am cumparat-o).
Am fost la un service in Ploiesti, am dus-o cu niste baieti, pentru ca acolo m-a lasat, am schimbat filtrul de motorina la cererea mecanicului si nimic, la fel.Maine urmeaza sa vina alt mecanic sa se uite la ea, ca ei habar nu au ce are.Mi se pare incredibil sa te lase asa dintr-o data, fara nici un simptom.
Va rog sa imi dati un sfat, parere, orice .
Multumesc anticipat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Daca tot esti din Bucuresti de ce nu te duci la Maiandrei https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru adresa. Nu pot sa merg cu ea, daca nu mai porneste, si masina este in ploiesti.Am dus-o pana la un service care se afla foarte aproape de hotelul unde stau, am dus-o impinsa ca nu vrea decat cateva ture si se opreste, parca nu are motorina, cum se intampla cu Dacia cand nu mai avea benzina.
Sunt curios maine ce o sa fac dar tare mi-e frica ca se vor uita ca la un OZN (si nu imi doresc asta).
Sunt curios maine ce o sa fac dar tare mi-e frica ca se vor uita ca la un OZN (si nu imi doresc asta).
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Verifica daca-ti tine presiunea in pompa. Scoti turul care alimenteaza rampa si dai la automat. Ar trebuii sa ai cam 1000 de bari. Deobicei cand nu porneste se duce regulatorul de presiune de pe pompa sau in cazurile mai nasoale pompa. Regulatorul de pe rampa cand se defecteaza are alte simptome.
Cand ai scos filtrul si l-ai inlocuit aveai ceva pilitura metalica in el?
Bafta
Cand ai scos filtrul si l-ai inlocuit aveai ceva pilitura metalica in el?
Bafta
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu avea nimic,era relativ curat, schimbat acum 6000-7000 km. La chestia asta m-am gandit si eu, ca nu tine presiune, dar il cam depasea situatia pe mecanic si am zis ca maine vine cineva care stie.O sa ii propun sa verifice lucrul asta, daca nu il verifica el de la sine.
Am incercat sa pun contactul de cateva ori,5-6 ori, si dupa am dat la automat dar nimic.
Se poate sa nu mai porneasca de la motorina? Eu ma gandesc ca este o problema electrica, nu are cum sa pice ceva mecanic brusc (dar poate ma insel), intotdeauna are ceva simptome inainte, batai, nu trage, consum mare, dar a mers perfect, chiar ma incanta consumul mediu de 5 si un pic.
Am incercat sa pun contactul de cateva ori,5-6 ori, si dupa am dat la automat dar nimic.
Se poate sa nu mai porneasca de la motorina? Eu ma gandesc ca este o problema electrica, nu are cum sa pice ceva mecanic brusc (dar poate ma insel), intotdeauna are ceva simptome inainte, batai, nu trage, consum mare, dar a mers perfect, chiar ma incanta consumul mediu de 5 si un pic.
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,
Va multumesc pentru sfaturi.Am reparat masina si ii multumesc pe aceasta cale lui Cristi,mecanicul care mi-a reparat-o. Are service-ul, pentru cei interesati, pe langa Hotel Nord din Ploiesti, a lucrat impecabil si a dat dovada de multa implicare.
Problema era in felul urmator: dadeam la automat, dadea sa porneasca cateva ture si se oprea, ca si cum ar fi fost incecata.A pus testerul pe ea si nici o eroare, totul era in parametrii.
Primul lucru am schimbat filtrul de motorina, schimbat acum aprox. 7000 km, era negru, problema s-a mentinut. Verificat daca are presiune in rampa, era ok,verificat distributie (poate o fi decalata), era ok.
Ca ultima verificare inainte de a se desface injectoare si pompa de inalta presiune a zis sa verifice si EGR.Acolo, stupoare, era totul blocat de o funingine neagra si uleioasa, repet, blocat, insa a nu stia sigur daca asta era problema, pentru ca era normal sa dea o eroare acel EGR.
Mi-a spus ca daca desface toata galeria de admisie, se poate sa nu fie asta problema, deci sa nu imi fac sperante prea mari.
A desfacut toata admisia, ca sa faci lucrul asta, trebuie desfacut cam tot in afara de motor, filtrul de aer, baterie, bidonasul ala unde se pune antigel, in mare parte tot. Toata galeria era foarte imbacsita inclusiv egr si subansamblul de metal in care se regaseste, curatat, montat la loc, dat o cheie si a pornit la sfert.
Parca trage ceva mai bine, poate mi se pare, insa cand turez pe loc, in mod sigur se tureaza mai usor si mai repede, inainta avea o mica ezitare,aviz celor care dau vina pe turbina pentru lag-ul mai mare.
Masina a fost condusa cum trebuie, schimbat peste 2000 ture, astfel incat sa pice in jurul valorii de 2000, dat ceva ture cand o prindeam pe vreun drum mai liber, motorina de la pompa, Rompetrol, Petrom mai rar.
Am scapat mai ieftin de cat ma astepta, deja ma gandeam la injectoare si/sau pompa.Doamne ajuta si fara probleme in trafic.
Va multumesc pentru sfaturi.Am reparat masina si ii multumesc pe aceasta cale lui Cristi,mecanicul care mi-a reparat-o. Are service-ul, pentru cei interesati, pe langa Hotel Nord din Ploiesti, a lucrat impecabil si a dat dovada de multa implicare.
Problema era in felul urmator: dadeam la automat, dadea sa porneasca cateva ture si se oprea, ca si cum ar fi fost incecata.A pus testerul pe ea si nici o eroare, totul era in parametrii.
Primul lucru am schimbat filtrul de motorina, schimbat acum aprox. 7000 km, era negru, problema s-a mentinut. Verificat daca are presiune in rampa, era ok,verificat distributie (poate o fi decalata), era ok.
Ca ultima verificare inainte de a se desface injectoare si pompa de inalta presiune a zis sa verifice si EGR.Acolo, stupoare, era totul blocat de o funingine neagra si uleioasa, repet, blocat, insa a nu stia sigur daca asta era problema, pentru ca era normal sa dea o eroare acel EGR.
Mi-a spus ca daca desface toata galeria de admisie, se poate sa nu fie asta problema, deci sa nu imi fac sperante prea mari.
A desfacut toata admisia, ca sa faci lucrul asta, trebuie desfacut cam tot in afara de motor, filtrul de aer, baterie, bidonasul ala unde se pune antigel, in mare parte tot. Toata galeria era foarte imbacsita inclusiv egr si subansamblul de metal in care se regaseste, curatat, montat la loc, dat o cheie si a pornit la sfert.
Parca trage ceva mai bine, poate mi se pare, insa cand turez pe loc, in mod sigur se tureaza mai usor si mai repede, inainta avea o mica ezitare,aviz celor care dau vina pe turbina pentru lag-ul mai mare.
Masina a fost condusa cum trebuie, schimbat peste 2000 ture, astfel incat sa pice in jurul valorii de 2000, dat ceva ture cand o prindeam pe vreun drum mai liber, motorina de la pompa, Rompetrol, Petrom mai rar.
Am scapat mai ieftin de cat ma astepta, deja ma gandeam la injectoare si/sau pompa.Doamne ajuta si fara probleme in trafic.
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Felicitari!Se poate desface EGR-ul si fara sa desfaci bateria,filtru de aer sau bidonasul de la antigel.Foarte curios totusi ar fi trebuit sa dea semne ca trage greu,asa a fost la mine https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
flubber
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
Multumesc. Poate saraca o fi dat semne dar de cand am luat-o si pana acum am facut in jur de 7000 km, deci se prea poate sa fi fost deja imbacsit si sa nu fi simtit nici o problema, masina mergand asa mi s-a parut normal, nu am mai mers cu alta ca sa fac comparatie. In link-ul dat se vede ca trebuie sa desfaci mai multe ca sa scoti galeria de admisie, pentru EGR nu e nevoie sa desfaci atatea.
- deleted-55350
- *
- 23 mesaje
- din 04 Nov 2010
deleted-55350
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
Tiaz se pare ca 80% ai dreptate.Am sunat azi la reprezentanta la opel sai am intrebat daca masina mea a avut recall cu electromotorul si se pare ca a avut.Mi-a spus ca nu a fost schimbat...cel putin nu in cadrul programului...Vestea nasoala e ca au zis ca la ei costa in jur de 500 de euro un electromotor...Mi-au dat codul si am reusit sa obtin cel mai mic pret la un magazin de piese auto in jur de 900 lei cu piesa veche la schimb....Inca mai caut oferte mai bune de pret...codul electromotorului este 6202105 (VALEO de 1.8 kw)...
Bafta
Bafta
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@movadis,
Incearca si la Radacini Vitan Bucuresti si vezi ce pret iti dau si ei.
Uite aici un link http://www.autoa.ro/index.p...0&catpb=1400. Verifica totusi sa fie compatibil cu codul scris de tine datfiind faptul ca este Bosch.
Bafta
Incearca si la Radacini Vitan Bucuresti si vezi ce pret iti dau si ei.
Uite aici un link http://www.autoa.ro/index.p...0&catpb=1400. Verifica totusi sa fie compatibil cu codul scris de tine datfiind faptul ca este Bosch.
Bafta
b13udp
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un Asta H cu motorul de 1.3. I-am facut revizia in Septembie, am schimbat si tot kitul ambreiaj. De cand s-a racit vremea nu mai porneste la prima cheie, in majoritatea cazurilor la a doua porneste. Bateria are 2 ani, este un Bosch.
Nu cred ca s-a schimbat electromotorul la recall, masina am luat-o SH. Interesant este ca daca o las cateva ora in aceeasi zi, dupa ce am mers ceva timp cu ea, pleaca la prima cheie..dar peste noapte, aceeasi problema. Cand am fost in service pentru revizie la Autoa, mi-au puns-o si pe tester, imi aparea o eroare, dar nu era nimic important. Totusi mi-au zis ca EGR-ul inchide mai tarziu. Atunci nu am avut probleme..
Sa fie electromotorul?
Am si eu un Asta H cu motorul de 1.3. I-am facut revizia in Septembie, am schimbat si tot kitul ambreiaj. De cand s-a racit vremea nu mai porneste la prima cheie, in majoritatea cazurilor la a doua porneste. Bateria are 2 ani, este un Bosch.
Nu cred ca s-a schimbat electromotorul la recall, masina am luat-o SH. Interesant este ca daca o las cateva ora in aceeasi zi, dupa ce am mers ceva timp cu ea, pleaca la prima cheie..dar peste noapte, aceeasi problema. Cand am fost in service pentru revizie la Autoa, mi-au puns-o si pe tester, imi aparea o eroare, dar nu era nimic important. Totusi mi-au zis ca EGR-ul inchide mai tarziu. Atunci nu am avut probleme..
Sa fie electromotorul?
- mycky22
- **
- 125 mesaje
- din 09 Mar 2011
- Astra 2005 z17DTL
- Iasi
mycky22
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
b13udp a scris:Salut!
Am si eu un Asta H cu motorul de 1.3. I-am facut revizia in Septembie, am schimbat si tot kitul ambreiaj. De cand s-a racit vremea nu mai porneste la prima cheie, in majoritatea cazurilor la a doua porneste. Bateria are 2 ani, este un Bosch.
Nu cred ca s-a schimbat electromotorul la recall, masina am luat-o SH. Interesant este ca daca o las cateva ora in aceeasi zi, dupa ce am mers ceva timp cu ea, pleaca la prima cheie..dar peste noapte, aceeasi problema. Cand am fost in service pentru revizie la Autoa, mi-au puns-o si pe tester, imi aparea o eroare, dar nu era nimic important. Totusi mi-au zis ca EGR-ul inchide mai tarziu. Atunci nu am avut probleme..
Sa fie electromotorul?
Am si eu un Asta H cu motorul de 1.3. I-am facut revizia in Septembie, am schimbat si tot kitul ambreiaj. De cand s-a racit vremea nu mai porneste la prima cheie, in majoritatea cazurilor la a doua porneste. Bateria are 2 ani, este un Bosch.
Nu cred ca s-a schimbat electromotorul la recall, masina am luat-o SH. Interesant este ca daca o las cateva ora in aceeasi zi, dupa ce am mers ceva timp cu ea, pleaca la prima cheie..dar peste noapte, aceeasi problema. Cand am fost in service pentru revizie la Autoa, mi-au puns-o si pe tester, imi aparea o eroare, dar nu era nimic important. Totusi mi-au zis ca EGR-ul inchide mai tarziu. Atunci nu am avut probleme..
Sa fie electromotorul?
aceeasi problema am avut-o si eu cu pornirea...nu am avut treaba cu ea vreo 3 zile si cand am vrut sa so pornesc nu a mai vrut deloc. am mers si iam cumparat o baterie noua si acum numai face deloc figuri...sper sa iti fie de folos si tie.bafta
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat