Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am un corsa de 1000 cm3din 2001 si am avut probleme cu senzorul crankshaft acum vreo 2 saptamani iar cand l-am schimbat am vazut ca era ulei pe el ,dar dupa ce l-am schimbat am verificvat si ulei iar atunci am constatat ca imi lipsea cam vreo 400 grame de ulei
Acest ulei la furt, mancat in cam 1000 de km de cand aveam si problema cu senzorul iar ce sa va spun ca pe toba nu il dadea afara iar motoru nu gazeaza si nici nu se vede daca curge si nici pe motor nu e uns iar motorul are 150000km
Astept raspunsuri

MULTUMES
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti curge pe la simering arbore, partea proasta e ca trebuie sa dai jos cutie si ambreiaj ca sa ajungi la el.
Ai cod SEAL, RING, CRANKSHAFT, REAR 90352112 / 6 14 830
  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
codul la senzorul crankshaft era un bosch 0261240151
iar acu i-am luat un facet 9.0235 ca dasta mi-a adus dar as fi vrut bosch dar am observat ca si diferenta intre ele e de 150 ron
as dori mai multe informatii daca stii, adica ce e mai usor de dat jos motoru sau cutia etc.......
MULTUMESC
  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
adica bosch era 235 lei iar facet 98 lei si am observat ca merge si asta
Skip ads

  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dar senzorul putea sa se strice si de la uleul care curgea pe el?
  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
iar uleiul il arunca cumva pe disc de ambreaj sau in caseta ambreajului ca pe jos sau pe cutie nu se vede nimic
  • danisto

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
up
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am o Corsa C cu motor z10xe si am o scurgere de ulei pe la capacul culbutori sau techeti, nu stiu cum se numeste exact, atasez o poza pe unde anume. Ce fel de garnitura trebuie schimbata? Imi puteti spune un cod si ce as mai putea sa schimb sau sa verific daca desfac capacul?

Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
24403772 6 07 499 gasket, cylinder head cover.
Mai poti verifica suruburile de prindere a axelor cu came daca nu s-au desfiletat si daca distributia trebuie schimbata (vezi mai multe detalii pe topicul dedicat de pe aria Corsa si Agila).
De asemenea, culoarea axelor cu came iti poate da o idee despre sanatatea motorului.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc! Distributia... mai mult ca sigur va trebui sa o schimb, dar aici in zona nu este un mecanic calumea sa se priceapa la asta, a mai patito un coleg de forum tot din mures.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
4di a scris:Multumesc! Distributia... mai mult ca sigur va trebui sa o schimb, dar aici in zona nu este un mecanic calumea sa se priceapa la asta, a mai patito un coleg de forum tot din mures.

Din cate stiu, o poti schimba cf. TIS la Iasi, Bucuresti sau Timisoara. Nici sa mergi asa cu ea nu e bine dar nici s-o schimbe orice nea Nelu, fara scule potrivite. In ambele cazuri poti ajunge sa schimbi motorul.
  • nightwish

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Corsa C motor Z10XE(2001).
-Am alta problema de data asta zice mecanicul ca ar fi "grupul" la cutie.De fapt rulmentii cutiei sunt zgomotosi(o huruiala in mers -deranjanta).Mentionez ca s-a schimbat rulment spate dreapta si ca restul rulmentilor sunt ok.
-Solutia propusa de el ar fi schimbarea uleiului in cutie cu unul mai vascos si adaugarea unui tratament.
Am si eu doua intrebari:
1.Ce parere aveti de solutia propusa?
2. Ce vascozitate are din fabrica uleiul de cutie ?Multumesc!
Skip ads

  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Azi am terminat cu schimbatul garniturii si am avut timp si de curatarea calapetei de acceleratie. Mizeria pe clapeta nu era foarte mare iar sub capacul tachetilor am gasit mizerie moderata fata de unele cazuri care le-am vazut pe forum.
  • gabi_corsa1.2

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am aceeasi problema, la corsa mea z12xe, 2003, scurgere de ulei pe la capac culbutori, insa nu am ajuns sa schimb acea garnitura. Ce ma ingrijoreaza pe mine este ca pe capac se prezinta acea maioneza. Poate fi din cauza pompei de apa sau chiar garnitura de chiuloasa?Maioneza stiu ca se formeaza de la condens dar a fost si cand a fost cald in toamna asta!
  • lordz32

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
4di
o alergași cativa km! mai curgere ulei pe la capacul culbutori ? cum se prezinta !
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
I-am facut un teste de vreo 2 km, nu se vad scurgeri, dar dupa ce voi face ceva mai multi km voi scrie pe forum pareri, dar chiar nu are de ce sa mai curga, la mine vechea garnitura era praf, nu mai era elestica, cauciucata, era deja gen plastic, am scoso de pe capac pe bucati, ca toata s-a rupt.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am facut ceva km de cand am schimbat garnitura si nu mai sunt scurgeri, nici nu ma asteptam sa mai fie decoarece dupa cum am scris mai sus granitura veche era casanta (plastic) si nu mai avea proprietatile initiale.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nightwish a scris:Corsa C motor Z10XE(2001).
-Am alta problema de data asta zice mecanicul ca ar fi "grupul" la cutie.De fapt rulmentii cutiei sunt zgomotosi(o huruiala in mers -deranjanta).Mentionez ca s-a schimbat rulment spate dreapta si ca restul rulmentilor sunt ok.
-Solutia propusa de el ar fi schimbarea uleiului in cutie cu unul mai vascos si adaugarea unui tratament.
Am si eu doua intrebari:
1.Ce parere aveti de solutia propusa?
2. Ce vascozitate are din fabrica uleiul de cutie ?Multumesc!

1. Nu. In nici un caz.
2. Cumpara ulei de cutie original GM si pune exact cum si cat trebuie altfel o sa te plangi ca multi altii ca vai, si-au schimbat uleiul la cutie si li s-a stricat cutia de viteza.

Io as da uleiul jos si m-as uita daca n-are span si pilitura de fier ( = uzura in cutie; trebuie data jos si verificata amanuntit) . Sau poate nici nu mai ai suficient ulei (mie-mi lipseau 400ml).
  • nightwish

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am pus ulei original.Am dat uleiul jos (rosu, original si am gasit aprox 700ml).Nu mi s-a parut a avea pilitura.L-am inlocuit cu ulei de transmisie 75w90 Wolf si un aditiv Rothen.Au intrat 1,5L
Huruiala nu s-a ameliorat in niciun fel.Am sa incerc si gumele -arata de parca ar avea 10 ani..crapate si au dot 2008.Mai banuiesc rulmentii de la roata.Pe elevator nu se aud cand invarti de roti. Mi s-a spus ca "in sarcina"adica cu greutatea pe ei sa nu aiba ceva sarit,uzat pe camasa lor si sa huruie.Nu as banui nici vreun disc de frana deformat, am pus noi bosch si la franare nu am trepidatii in pedala .De asemenea verificate cu "mana" au temperatura normala dupa ce ajung cu masina acasa.M-am gandit sa schimb rulmentii si am gasit unii ieftini Moog aprox 54 lei per bucata- nu stiu ce parare sa-mi fac despre ei.Daca nici asa nu voi rezolva problema voi incerca sa ma acomodez cu zgomotele.
  • nightwish

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Se pare ca toate zgomotele proveneau de la anvelopele fata Goodyear GT2 care desi aveau DOT de 2008 erau coapte si crapate urat.Le-am pus pe ale mele Pirelli P3000 de la Hyundai ca le am pe jante de Opel si merge ca unsa.Scuze de off-topic!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR