same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
Masina reactioneaza in felul urmator:
1. Cuplez bateria.
2. Se aude uneori un tacanit chiar din zona cutiei cu sigurante.
3. Se aprinde bordul normal.
4. Astept cateva zeci de secunde pana se termina mersul motorasului.
5. Intorc cheia la 0, las din nou sa se auda motorasul.
6. Incerc sa pornesc, se stinge bordul, mai ramane becul indicator pe rosu de Airbag si alternativ bateria.
1. Cuplez bateria.
2. Se aude uneori un tacanit chiar din zona cutiei cu sigurante.
3. Se aprinde bordul normal.
4. Astept cateva zeci de secunde pana se termina mersul motorasului.
5. Intorc cheia la 0, las din nou sa se auda motorasul.
6. Incerc sa pornesc, se stinge bordul, mai ramane becul indicator pe rosu de Airbag si alternativ bateria.
mihaintz
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A13DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
da lichidul a scazut
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:41:54 PM
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:41:54 PM
same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
Gata, i-am dat de cap cu amplasarea.
Cum imi dau seama care e arsa?
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:36:59 PM
Cum imi dau seama care e arsa?
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:36:59 PM
- Alex-Carol
- **
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,759 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,759
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ROSCA DANIEL a scris:da lichidul a scazut
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:41:54 PM
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/5/2012 8:41:54 PM
Ai buba pe circuitul de racire. Cauza (din ceea ce povestesti) furtune sparte.
Eu am avut un furtun intermediar spart in zona vasului de expansiune, nu este mare furtunul de 10 cm, dar pozitia este tare inghesuita si manopera te solicita nervos. Nu am acum un aparat foto la indemna sa postez cateva foto.
- zfcristian
- *
- 2 mesaje
- din 11 Mar 2012
- Corsa 2006 Z13DTJ
- Bucuresti
zfcristian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
Sotia mea are o Corsa 1,3 diesel (z13dtj) .
Masina a fost in service pentru schimbare ulei si filtru ulei dar la un service de cartier si nu la reprezentanta .
Desi in carte am vazut ca scrie ca se pun 3,2 litri de ulei cei de la service au pus 4 litri ?!?!?
Momentan nu am acces la masina iar masina nu circula , intrebarea care se pune este ce fac, ma duc sa le fac scandal sau cei 3,2 din cartea tehnica reprezinta 1 minim ?
Masina a fost in service pentru schimbare ulei si filtru ulei dar la un service de cartier si nu la reprezentanta .
Desi in carte am vazut ca scrie ca se pun 3,2 litri de ulei cei de la service au pus 4 litri ?!?!?
Momentan nu am acces la masina iar masina nu circula , intrebarea care se pune este ce fac, ma duc sa le fac scandal sau cei 3,2 din cartea tehnica reprezinta 1 minim ?
Wannabe
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Cand vei avea acces la masina, verifica nivelul de ulei la joja de ulei. In mod normal ar trebui sa fie putin sub nivelul maxim (la mine asa este si am un motor "asemanator", Z13DTH). Daca totusi este peste nivelul maxim ar trebui sa mai scoti din el. Daca a fost un service de cartier, ma gandesc ca baietii de acolo au pastrat restul uleiului pentru ei si doar au spus ca au intrat 4 litri
Sau poate au pus restul de ulei intr-un bidon in portbagaj si doar pe fisa au scris 4 litri de ulei.
Exista un topic pe forum despre cum se scoate surplusul de ulei din baie.
Cand vei avea acces la masina, verifica nivelul de ulei la joja de ulei. In mod normal ar trebui sa fie putin sub nivelul maxim (la mine asa este si am un motor "asemanator", Z13DTH). Daca totusi este peste nivelul maxim ar trebui sa mai scoti din el. Daca a fost un service de cartier, ma gandesc ca baietii de acolo au pastrat restul uleiului pentru ei si doar au spus ca au intrat 4 litri
Sau poate au pus restul de ulei intr-un bidon in portbagaj si doar pe fisa au scris 4 litri de ulei.
Exista un topic pe forum despre cum se scoate surplusul de ulei din baie.
- zfcristian
- *
- 2 mesaje
- din 11 Mar 2012
- Corsa 2006 Z13DTJ
- Bucuresti
zfcristian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
Wannabe
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2011
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28557
Sper sa te ajute.
Cand verifici uleiul, masina trebuie sa fie pe o suprafata orizontala si motorul oprit de minim 10 minute.
Sper sa te ajute.
Cand verifici uleiul, masina trebuie sa fie pe o suprafata orizontala si motorul oprit de minim 10 minute.
- Batranul_Viezure
- *
- 6 mesaje
- din 26 Jan 2012
- Corsa 2004 Z13DT
- Neamt
Batranul_Viezure
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna. Cred ca am consumul cam mare la opelul meu (corsa combo 1.3 diesel) la un plin facut am mers 400km si deja sunt la rosu.
Ma puteti ajuta si pe mine cu vreo lamurire.
Multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
3/13/2012 7:13:50 PM
Ma puteti ajuta si pe mine cu vreo lamurire.
Multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
3/13/2012 7:13:50 PM
gia72
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
buna ziua si Hristos a Inviat!
am un Opel corsa CTDI din 2004. Am urmarit discutiile de pe acest site in legatura cu problemele legate de motor la aceasta marca. pe scurt am problme in momentul in care pornesc masina, porneste dupa cateva incercari ( se pare ca nu sunt bujjile vinovate) iar la motor se aude un huruit ( poate descrierea nu este tocmai potrivita). Acum doua saptamani
am fost la mecanic si mi-a recomandat sa curat injectoarele cu un aditiv-zis si facut. Problema pornirii nu s-a rezolvat. Dupa ce se incalzeste motorul aceasta problema dispare. Trebuie sa specific ca cheita sta aprinsa ( pana la incalzirea motorului). Sper sa nu fac haz de necaz dar toate astea au aparut din momentul in care m-am hotarat sa-mi vand masina. Va rog daca cineva a mai avut astfel de probleme sa-mi recomande ce sa fac. masina are aproximativ 120.000 Km. Acest zgomot la motor a aparut acum trei zile. Va multumesc si sper ca sunteti indulgenti avand in vedere ca nu ma pricep si nici nu stiu cu-i sa-i cer sfatul.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
4/17/2012 6:21:47 PM
am un Opel corsa CTDI din 2004. Am urmarit discutiile de pe acest site in legatura cu problemele legate de motor la aceasta marca. pe scurt am problme in momentul in care pornesc masina, porneste dupa cateva incercari ( se pare ca nu sunt bujjile vinovate) iar la motor se aude un huruit ( poate descrierea nu este tocmai potrivita). Acum doua saptamani
am fost la mecanic si mi-a recomandat sa curat injectoarele cu un aditiv-zis si facut. Problema pornirii nu s-a rezolvat. Dupa ce se incalzeste motorul aceasta problema dispare. Trebuie sa specific ca cheita sta aprinsa ( pana la incalzirea motorului). Sper sa nu fac haz de necaz dar toate astea au aparut din momentul in care m-am hotarat sa-mi vand masina. Va rog daca cineva a mai avut astfel de probleme sa-mi recomande ce sa fac. masina are aproximativ 120.000 Km. Acest zgomot la motor a aparut acum trei zile. Va multumesc si sper ca sunteti indulgenti avand in vedere ca nu ma pricep si nici nu stiu cu-i sa-i cer sfatul.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
4/17/2012 6:21:47 PM
- jgyprime
- *******
- 9,960 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,960
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
problema poate sa vina incepand de la un ulei de proasta calitate pana la galeria de evacuare partial infundata...
cel mai bine ar fi sa se faca o diagnoza masinii si vazut ce coduri de eroare apar.
in functie de aceste coduri de eroare putem sa ne dam cu parerea ce e stricat pe masina.
De ce promovati subiectele duplicat si inadecvate ? Sunteti un user vechi si activ pe forum ar trebui sa promovati altceva decat acest gen de raspunsuri,este de apreciat ca vreti sa ajutati dar totusi daca observati subforumul Corsa are alta optica,oare chiar nu se putea gasi subiectul adecvat,eu cred ca da.Mutat eu unde-i locul.
edit by StefanTolos
4/17/2012 6:24:11 PM
cel mai bine ar fi sa se faca o diagnoza masinii si vazut ce coduri de eroare apar.
in functie de aceste coduri de eroare putem sa ne dam cu parerea ce e stricat pe masina.
De ce promovati subiectele duplicat si inadecvate ? Sunteti un user vechi si activ pe forum ar trebui sa promovati altceva decat acest gen de raspunsuri,este de apreciat ca vreti sa ajutati dar totusi daca observati subforumul Corsa are alta optica,oare chiar nu se putea gasi subiectul adecvat,eu cred ca da.Mutat eu unde-i locul.
edit by StefanTolos
4/17/2012 6:24:11 PM
gia72
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
gia72
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
b13udp
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Astra H Caravan 1.3 Z13DTH. Imi apare in bord eroarea ECN 010703 (P0107). Nu prea mai intra turbina, sau intra peste 2.500 rpm.
Am schimbat EGR, electrovalva turbo, curatat admisie..tot asa face. Am mai lasat-o azi in service sa mai verifice westgate-ul.
Ati mai intalnit aceasta problema?
Am uitat sa-i intreb daca au verificat senzorul MAP.
Multumesc!
Am un Astra H Caravan 1.3 Z13DTH. Imi apare in bord eroarea ECN 010703 (P0107). Nu prea mai intra turbina, sau intra peste 2.500 rpm.
Am schimbat EGR, electrovalva turbo, curatat admisie..tot asa face. Am mai lasat-o azi in service sa mai verifice westgate-ul.
Ati mai intalnit aceasta problema?
Am uitat sa-i intreb daca au verificat senzorul MAP.
Multumesc!
- deleted-79320
- *
- 28 mesaje
- din 26 Oct 2012
deleted-79320
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut detin o corsa 1.3 cdti din 2004 si am o mare problema .Masina la rece se comporta perfect dupa ce merg cu dansa cativa km si se incalzeste(90 grade) motorul incepe sa dea in nas si daca trag pe dreapta se opreste si nu o mai pot porni decat daca o las cateva minute(chiar daca reusesc sa o pornesc nu o mai pot misca deoarece se inneaca motorul).Nu apare nici o eroare in bord,pe diagnoza la service nu da nimic ,am verificat injectoare,turbina,pompa de motorina din rezervor,am resoftat calculatorul si am inlocuit si pompa de la rampa(nu stiu exact cum ii zice).Rog pe cineva sa ma ajute daca a avut aceeasi problema mai am putin si o duc la dezmembrari pentru ca nici un service nu stie ce are .multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pompa de la rampa
Asta o fi regulator presiune, deci cum te uiti la rampa in stanga ai senzor presiune si dreapta regulator. Din ce spui posibil sa fie regulator, senzor temperatura motor sau chiar ECU. Dar vorbim discutii ca fara o diagnoza atenta exact cand o apuca nebunia nu prea ai cum localiza defect. Daca nu ai ce face sambata ne intalnim sa-mi bat si eu capul cu ea.