- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Totusi vezi ca bujiile actuale au un rol mai mare decat credeam. Functioneaza 3 minute dupa pornire si au un mecanism de decuplare la supra incalzire. Anul trecut aveam, la astra h 1.3 cdti, o bujie care functiona bine la pornire dar se incalzea pe parcursul functionarii de dupa pornire si se aprindea martorul de masina cu cheie in bord, insotit de eroarea de glow plug circuit open(ceva de genul). Am inlocuit-o si a mers. Acum cateva zile s-a dus alta bujie(dupa 4 ani de utilizare, nota 10 pt asta) dar martorul in bord nu se aprindea. Asta probabil avea alta problema, de nu putea fi detectata, ori comunicarea cu ecu motor e defectuoasa.
Cam asa e o bujie de cdti e de tipul GN http://www.beru.com/product...-glow-plugs-ge-gn
Cam asa e o bujie de cdti e de tipul GN http://www.beru.com/product...-glow-plugs-ge-gn
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
george_slz a scris:Totusi vezi ca bujiile actuale au un rol mai mare decat credeam. Functioneaza 3 minute dupa pornire si au un mecanism de decuplare la supra incalzire. Anul trecut aveam, la astra h 1.3 cdti, o bujie care functiona bine la pornire dar se incalzea pe parcursul functionarii de dupa pornire si se aprindea martorul de masina cu cheie in bord, insotit de eroarea de glow plug circuit open(ceva de genul). Am inlocuit-o si a mers. Acum cateva zile s-a dus alta bujie(dupa 4 ani de utilizare, nota 10 pt asta) dar martorul in bord nu se aprindea. Asta probabil avea alta problema, de nu putea fi detectata, ori comunicarea cu ecu motor e defectuoasa.
Cam asa e o bujie de cdti e de tipul GN http://www.beru.com/product...-glow-plugs-ge-gn
Cam asa e o bujie de cdti e de tipul GN http://www.beru.com/product...-glow-plugs-ge-gn
Poate te ajuta asta. Rezistenta unei bujii noi e aproape de 0 ohmi. Rezistenta unei bujii de dupa 4 ani(mai am una singura functionala) e 3,6 ohmi. Una de dupa un an de funtionare 1,2 ohmi....
ROMFYS
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Cluj
- Masina: Combo 2003 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
am verificat tot ce se putea toate sunt ok se pare ca bateria este sursa erorii mele deoarece am cam solicitat-o iarna asta si la -15 duce dar mai lenes si daca doarme in garaj duce bine si nu-mi mai da eroarea
problema e alta aceasta eroare tind sa cred ca a fost un rezultat la fatul ca te vreo 70.000 de km din cand in cand porneste mai greu si in ultima vreme uneori in timpul zilei dupa ce sta sa zic doua -trei ore nepornita nu vrea sa porneasca numai la a 10 a invartire si in rest o ia la prima sau a doua rotire de electromotor
si ma termina pentru ca e ca la stomatolog cand ma pun sa lucru la ea zici ca i se face frica si porneste ok
problema e alta aceasta eroare tind sa cred ca a fost un rezultat la fatul ca te vreo 70.000 de km din cand in cand porneste mai greu si in ultima vreme uneori in timpul zilei dupa ce sta sa zic doua -trei ore nepornita nu vrea sa porneasca numai la a 10 a invartire si in rest o ia la prima sau a doua rotire de electromotor
si ma termina pentru ca e ca la stomatolog cand ma pun sa lucru la ea zici ca i se face frica si porneste ok
- Vectra Power
- *
- 10 mesaje
- din 28 Jan 2011
- Vectra 2007 Z19DT
- Arges
Vectra Power
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
am schimbat si eu bujiile incandescente ,cele vechi aveau 1 an bosch,mi s-a spus ca sunt duse ceea ce nu prea am crezut;cele noi de acem sunt denso.in acelasi hal face-porneste f greu pe frig si codul de eroare pe tester este tot p0380- legat de incalzire proasta a sistemului de aprindere.bateria e noua varta;motor z19dt 88kw;releu bujii am incercat cu unul nou si la fel face.
Va rog care a-ti mai intalnit problema sa ma ajutai cu un sfat!
sa schimb si senzorul lichid racire?nu ar da pe tester alt cod de eroare separat doar pt el?
Va rog care a-ti mai intalnit problema sa ma ajutai cu un sfat!
sa schimb si senzorul lichid racire?nu ar da pe tester alt cod de eroare separat doar pt el?
- Cezar Marian Jianu
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2009
- Astra 2003 1.7DTI
- Iasi
Cezar Marian Jianu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 1.7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
Va salut pe toti din acest topic. In momentul de fata am aceeasi problema cu pornirea fff grea (dimineata, prinz si seara adica tot timpul). Am schimbat pe rind:4 Bujii (Beru), RELEU nou, verificat cablajul de la Releu pina la ECU (calculator motor). Eroarea pe TESTER este P0380 (4) -Tensiune scazuta la sistemul de preincalzire. Imi poate spune cineva care a rezolvat problema ce este defect? Cit ati mers cu aceasta defectiune (o zi, o luna, un an? sau poate mai mult?). S-a oprit vreodata in timpul mersului?
Va urez o zi buna tuturor.
Va urez o zi buna tuturor.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
lucyandti
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2012
- Mesaj Privat
si eu tot cam in genul vostru am o problema am schimbat bujiile, iarna cat este gerul de mare, si imi arata spira(arcu) dupa ce se stinge o ia la sfert de cheie, iar pe timp de vara nu imi mai arata spira si imi porneste greu adica prima cheie o dau toata, si a doua cand ii dau o ia din prima..am incercat varianta fara sa mai pun contactul adica sa-i dau din prima si atunci porneste.. apus o data un tester pe ea si mi-a dat nustiu ce releu.... poate voi ati mai patit-o si stiti mai bine
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Lasa releul acolo si spune-ne, acest test l-ai facut cu motorul oprit sau pornit? Este foarte important sa stiu asta si mai tarziu ai sa afli si de ce. (cred ca totusi ai facut testul cu motorul pornit...)
Fa testul cu motorul rece si OPRIT si spune-ne din nou valoarea tensiunii. Faci testul pe fiecare fisa dar la distanta de jumatate de ora intre fise. Masori una, notezi, lasi juma de ora, o masori pe a doua, notezi, lasi iar juma de ora, iar notezi si tot asa si la ultima. Acum zi-ne valoarea tensiunii pe fiecare fisa.
Foarte important, cand faci masuratorile, TOATE fisele vor fi scoase de pe bujii.
Fa testul cu motorul rece si OPRIT si spune-ne din nou valoarea tensiunii. Faci testul pe fiecare fisa dar la distanta de jumatate de ora intre fise. Masori una, notezi, lasi juma de ora, o masori pe a doua, notezi, lasi iar juma de ora, iar notezi si tot asa si la ultima. Acum zi-ne valoarea tensiunii pe fiecare fisa.
Foarte important, cand faci masuratorile, TOATE fisele vor fi scoase de pe bujii.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sa-ti spun toata povestea! Eu la Vectra C am o mufa in spatele motorului, asta pe care eu am gasit-o deconectata! Conform TIS e mufa de la bujii ! INtre timp am conectat-o dar am in continuare eroarea! Ulterior am observat ca am ceva pe cablurile de la bujii si anume astea
Acestea erau 2 punti care mie imi cupla cablurile 2 cate 2 ! De ce? Nu stiu! Ulterior le-am scos dar eroarea persista!
Testul l-am facut deconectand mufa si punand multimetru pe pinii care veneau de la releu, deoarece mi s-a parut un pic dificil sa scot mufele din capul bujiilor, neavand prea mult loc si zicand ca ar fi aceeasi treaba! Daca am gresit spune-mi te rog! Ai dreptate, am facut testul cu motorul cald si pornit! Data viitoare am sa pun doar contacul si o sa-l fac cu motorul rece! Cel mai probabil weekend-ul asta! Multumesc!
Acestea erau 2 punti care mie imi cupla cablurile 2 cate 2 ! De ce? Nu stiu! Ulterior le-am scos dar eroarea persista!
Testul l-am facut deconectand mufa si punand multimetru pe pinii care veneau de la releu, deoarece mi s-a parut un pic dificil sa scot mufele din capul bujiilor, neavand prea mult loc si zicand ca ar fi aceeasi treaba! Daca am gresit spune-mi te rog! Ai dreptate, am facut testul cu motorul cald si pornit! Data viitoare am sa pun doar contacul si o sa-l fac cu motorul rece! Cel mai probabil weekend-ul asta! Multumesc!
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
sincer nu inteleg daca e vreo bujie arsa, sa-mi faca punte intre cablurile care le alimenteaza cu, curent! m-am gandit in ideea ca pe doua cabluri vine curent de la releu si pe doua nu! de aceea sa fi facut puntile! m-am uitat si azi dimineata si se aprinde spira dar se stinge dupa vreo 2 secunde! tin sa specific ca azi dimineata aici in belgia unde sunt eu, erau 14 grade la ora 5.30!
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat