jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
pfiuu...ma apropii de reusita si asta doar datorita acestui forum si a celor care si-au adus contributia aici..in special lui Marius Napcori..(MULTUMESC)..
..am verificat sistemul de vacuum(unul dintr-e furtunase era spart),am curatat tot ce era de curatat(am suflat valvele de vacuum cu un compresor iar acolo am gasit foarte mult ulei..am desfacut capacul de la egr si acolo ,mare mi-a fost mirarea sa descopar ca lipsea un lucru foarte important si anume bucsa pe care se fixeaza valva egr(asta cred ca sa pierdut pe undeva la service..)am completat acea piesa lipsa(nu stiu exact cum se numeste),am curatat egr-ul apoi am montat totul la loc..acum masina merge foarte bine doar ca la relantiu se aprinde check-ul iar atunci nu se mai tureaza normal...acesta se stinge in sarcina dupa 2500-3000 de ture apoi masina ruleaza perfect..
..am verificat sistemul de vacuum(unul dintr-e furtunase era spart),am curatat tot ce era de curatat(am suflat valvele de vacuum cu un compresor iar acolo am gasit foarte mult ulei..am desfacut capacul de la egr si acolo ,mare mi-a fost mirarea sa descopar ca lipsea un lucru foarte important si anume bucsa pe care se fixeaza valva egr(asta cred ca sa pierdut pe undeva la service..)am completat acea piesa lipsa(nu stiu exact cum se numeste),am curatat egr-ul apoi am montat totul la loc..acum masina merge foarte bine doar ca la relantiu se aprinde check-ul iar atunci nu se mai tureaza normal...acesta se stinge in sarcina dupa 2500-3000 de ture apoi masina ruleaza perfect..
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ghibirdic.sorin
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Valcea
ghibirdic.sorin
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
pot sa-ti spun ca eu am patit acest lucru de 3 ori , si anume ma trezeam in mers ca dintr-o data masina scotea un fum atat de negru si mult incat nu mai vedeai in spate absolut deloc... partea nasoala era ca de fiecare data eram la sute de km de casa,
intradevar o porblema mai mult decat suparatoare sa te trezesti intr-o depasire ca iti taie puterea si scoti nori de fum ...
puteam sa o calc de ma durea picioru ca ziceai ca e moarta. mai mult de 80km/h nu mergea.
la fel era sa fac si eu ca tine sunand in stanga si in dreapta , mi-au spus la fel ca trebuie schimbate chiuloase , etc...
in schimb problema era mai mult decat simpla si anume niste cacaturi de furtune de la turbina care pur si simplu se spargeau sau se fisurau in niste locuri de nu iti puteai da seama ...
deci ca si colegii te sfatuiesc sa cauti bine toate furtunele sa nu ai vreunu crapat
eu in 35K am schimbat 3, si am zis ca daca se mai sparge inca odata o sa ma duc sa fac unu pe comanda
sper sa ai aceasi problema si sa o rezolvi
nu sunt un mare cunoscator al mecanicii , doar imi dau cu parerea, dar totusi la astra nu e sistemu ala de racire al uleiului prin termoflot? poate de acolo aveai ulei in vasu de expansiune?
intradevar o porblema mai mult decat suparatoare sa te trezesti intr-o depasire ca iti taie puterea si scoti nori de fum ...
puteam sa o calc de ma durea picioru ca ziceai ca e moarta. mai mult de 80km/h nu mergea.
la fel era sa fac si eu ca tine sunand in stanga si in dreapta , mi-au spus la fel ca trebuie schimbate chiuloase , etc...
in schimb problema era mai mult decat simpla si anume niste cacaturi de furtune de la turbina care pur si simplu se spargeau sau se fisurau in niste locuri de nu iti puteai da seama ...
deci ca si colegii te sfatuiesc sa cauti bine toate furtunele sa nu ai vreunu crapat
eu in 35K am schimbat 3, si am zis ca daca se mai sparge inca odata o sa ma duc sa fac unu pe comanda
sper sa ai aceasi problema si sa o rezolvi
nu sunt un mare cunoscator al mecanicii , doar imi dau cu parerea, dar totusi la astra nu e sistemu ala de racire al uleiului prin termoflot? poate de acolo aveai ulei in vasu de expansiune?
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Jimmis daca ai gasit ulei in electravalve...ai si pompa de vid dusa.
A... si ce fel de egr ai ? capsula actionata de vid ? acolo nu ai ce bucse sa pierzi,oricum problema cu chek-ul la relantiu care dispare in mers este 100% din EGR.
daca ai egr electric cumpara altul second-hand
apropo problema ta de la inceput este ca mecanilul care a desfacut PRIMA DATA chiuloasa ti-a umblat la piulita flansei de la panpa,eu cand am dat prima data pampa de injectie jos la-m tinut pe Marius Napcori 30 de min in telefon si ma dirijat pas cu pas,repetandu-mi sa nu umblu la acea piulitza.
oricum nu mai conteaza spunemi ce model de EGR ai si te invatam noi.vezi ca cel din capsula plastic se poate schimba cu capsula tabla ,cu tot cu capac-ul galeriei de admisie ,are tija mai lunga capsula de tabla.
A... si ce fel de egr ai ? capsula actionata de vid ? acolo nu ai ce bucse sa pierzi,oricum problema cu chek-ul la relantiu care dispare in mers este 100% din EGR.
daca ai egr electric cumpara altul second-hand
apropo problema ta de la inceput este ca mecanilul care a desfacut PRIMA DATA chiuloasa ti-a umblat la piulita flansei de la panpa,eu cand am dat prima data pampa de injectie jos la-m tinut pe Marius Napcori 30 de min in telefon si ma dirijat pas cu pas,repetandu-mi sa nu umblu la acea piulitza.
oricum nu mai conteaza spunemi ce model de EGR ai si te invatam noi.vezi ca cel din capsula plastic se poate schimba cu capsula tabla ,cu tot cu capac-ul galeriei de admisie ,are tija mai lunga capsula de tabla.
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
am probat astazi si asa este, daca scoti un furtunas de vacum nu mai ai ai nici pe celelalte. Ce ma nedumereste (de aceea am zis ca nu are treaba una cu alta) este faptul ca atunci cand ai o problema cu EGR simptomele apar la turatii mari (de obicei peste 2500rpm) insotite si de fum sau pur si simplu nu trage pe cand la mine semnalul (check engine) a aparut sub 1800 rpm iar la peste 3000 se stingea si motorul tragea aproape normal.
Este greseala mea
Este greseala mea
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
cand ai probleme cu EGR-ul in sensul ca nu se mai inchide, atunci ai probleme la turatii mari.
Problemele legate de fiecare dintre componente sunt printre cele mai diverse. Poti sa ai un singur cod de eoare care sa insemne N lucruri (unde N > 5).
La benzinare spre exemplu un debitmetru prost poate sa dea erori de lambda, sau invers.
Problemele legate de fiecare dintre componente sunt printre cele mai diverse. Poti sa ai un singur cod de eoare care sa insemne N lucruri (unde N > 5).
La benzinare spre exemplu un debitmetru prost poate sa dea erori de lambda, sau invers.
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat