- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
mishu88 a scris:Nu știu dacã ai urmãrit mesajele mele din topicul Opel Corsa C...
La aceeași concluzie am ajuns și eu dupã ce:
- am verificat rezistența pe firul 2 din regulator și pinul 34 din mufa care intrã în ECU: 0.2-0.3 Ohmi. (continuitate fir -> Ok!)
- am verificat funcționalitatea valvei prin mãsurarea tensiunii dintre firul 2 al mufei regulatorului cu borna (-) de la baterie: Tensiune Ok! (>12 V)
- am schimbat 3! regulatoare, am resetat erorile și îmi rãmânea eroare P0090. În plus, observam dispariția subitã a presiunii din rampã dupã ce încetam sã dau la automat -> valva solenoid era controlatã eronat și lãsatã pe deschis, nepermițând combustibilului sã rãmânã în rampã și sã facã presiune.
Dacã ECU este declarat CONFORM, atunci nu-mi rãmâne decât sã chem o platformã și s-o dau la RABLA!
La aceeași concluzie am ajuns și eu dupã ce:
- am verificat rezistența pe firul 2 din regulator și pinul 34 din mufa care intrã în ECU: 0.2-0.3 Ohmi. (continuitate fir -> Ok!)
- am verificat funcționalitatea valvei prin mãsurarea tensiunii dintre firul 2 al mufei regulatorului cu borna (-) de la baterie: Tensiune Ok! (>12 V)
- am schimbat 3! regulatoare, am resetat erorile și îmi rãmânea eroare P0090. În plus, observam dispariția subitã a presiunii din rampã dupã ce încetam sã dau la automat -> valva solenoid era controlatã eronat și lãsatã pe deschis, nepermițând combustibilului sã rãmânã în rampã și sã facã presiune.
Dacã ECU este declarat CONFORM, atunci nu-mi rãmâne decât sã chem o platformã și s-o dau la RABLA!
Din ce spui ai facut cam tot ce te sfatuieste TIS-ul si concluzia nu este decat una ECU bulit. Totusi inainte de a mai da alti bani pe alte reparatii n-ai putea sa faci rost de unul de proba dintr-un parc de dezmembrari? Eu unul nu pun prea mare baza in reparatia acestuia. Opinia depanatorului poate fi una subiectiva si te poate induce pe piste gresite gen ,,program rabla''.
Ma gandesc ca nu poate sa coste o avere un ECU sh.
Bafta
Bafta
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, Tiaz. Într-adevãr, soluția cu calculator de la dezmembrãri îmi fãcea cu ochiul, însã am înțeles cã acel calculator trebuie instalat/împerecheat cu chip-ul de pe cheie și cu imobilizatorul mașinii. Ori în Fãlticeni nu existã meseriași pe partea asta de soft. Am încercat sã rezolv situația la Suceava, dar ca sã ajung acolo trebuie sã duc mașina pe platformã (150 de lei) + 300 de lei constatarea (!) + 250/300 de lei împerecherea + 150-200 de Euro un calculator de la second (care, și ãla... e loterie, dar n-ai ce face. Asta e.)
Trãgând linie, am zis cã ies mai ieftin dacã trimit la București calculatorul (24 de lei la curier), cei de acolo îl vor supune la teste și vor vedea despre ce este vorba. În caz de primesc un rãspuns ambiguu, îl voi trimite și la cei de la Brașov, așa cum un user bine-intenționat m-a anunțat cu ceva timp în urmã.
Oricum nu dau banii înainte sã-mi explice concret ce i s-a întâmplat calculatorului.
Trãgând linie, am zis cã ies mai ieftin dacã trimit la București calculatorul (24 de lei la curier), cei de acolo îl vor supune la teste și vor vedea despre ce este vorba. În caz de primesc un rãspuns ambiguu, îl voi trimite și la cei de la Brașov, așa cum un user bine-intenționat m-a anunțat cu ceva timp în urmã.
Oricum nu dau banii înainte sã-mi explice concret ce i s-a întâmplat calculatorului.
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Cand vad toate discutiile aste imi vine sa plang ca am dat atatia bani pe corsa mea...mai bn imi luam un golf 4 si nu ma durea capul...nu vreau sa fiu inteles gresit, da nu inteleg dc o masina care e defecta nu poate fi reparata de nimeni...din 2011 nu am reusit si eu sa o fac sa porneasca la sfert...si am mai cheltuit si o gramada de bani...
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
L-am cumparat nou de la Horaþiu din Tm...e bosch...cre ca am facut 20k km cu el...sa se strice asa repede?ideea e ca nu am nici un cod de eroare...pompa baga 13-14MPa cand invarte in gol...nu stiu daca e bine sau rau...am fost vara trecuta la maiandrei si nu a stiut sa imi zica ce are...el era ultima mea speranþa...pacat ca in afara de pornire nu are nimic...fuge de rupe pamantul...
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
electromotorul e de vina la tine. vezi ca este o discutie asemanatoare unde un coleg din sibiu a remarcat asta si dupa ce a facut reparatia porneste la sfert si asta dupa ce a avut tot felul de opinii sa schimbe o groaza de piese.
din cate am inteles la unele motoare de 1.3 DTI s-au pus electromotoare mai slabe si cand este motorul cald au probleme la pornire. la rece adica la prima pornire din zi dimineata era totul ok si pornea la sfert dar la restul numai cu probleme... incearca si pista asta. Bafta
din cate am inteles la unele motoare de 1.3 DTI s-au pus electromotoare mai slabe si cand este motorul cald au probleme la pornire. la rece adica la prima pornire din zi dimineata era totul ok si pornea la sfert dar la restul numai cu probleme... incearca si pista asta. Bafta
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat