Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • raduursulet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut tuturor! am si eu un opel astra G 1,6 ,16v din 2000, si imi pierde cam un litru de apa la o suta de kilometri , dar nu se vede ca curge nici unde si nici apanu imi trece de 90 de grade , dar furtunele sunt foarte tari, nu stiu ce sai fac ,va rog daca puteti sa ma ajutaci ci ce stiti ca eu am ramas fara idei, multumesc .......
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
a) Nivel antigel pana unde ai pus. [Furtune foarte tari spuneai.]
1) https://www.clubopel.com/vie...p=1570524#1570524
2) https://www.clubopel.com/vie...p=1572593#1572593
____________________________________________________________________________

b) Porneste masina las-o pornita pana creste temperatura (sa se deschida termostatul). Dupa aceea pune pe cineva sa o accelereze si tu uitate pe sub motor si pe la instalatia de racire (robinet antigel, furtune, coliere etc.) daca sunt fisuri ar trebui sa apara scurgeri la accelerari (incearca si seri de accelerari) (verifica si sub masina prin zona picioarelor sofer si pasager de scurgeri.)

c):
1) Garnitura la pompa de apa. (ar trebui sa fie scurgeri prin zona fuliei.)
2) Pe la calorifer din bord (verifica podeaua in fata pe la picioare daca este uda si sub masina daca are zone umezite pe la doapele acelea de aerisire
(Nu sa scoti doapele numai de vazut OK)
3) (Garnitura de chiuloasa Cipita) Prin camera de ardere sub forma de vapori de vazut daca iese apa pe la toba finala sau fum alb (pornita si accelerata in stationare nu in mers )

- Scoate bujile Verifica daca sunt umede.
- De verificat daca face balta sub masina.
- Verificat instalatia de racire (furtune coliere).

Logica mea cam aici se invarte poate gresesc.
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
3) (Garnitura de chiuloasa Cipita) Prin camera de ardere sub forma de vapori de vazut daca iese apa pe la toba finala sau fum alb (pornita si accelerata in stationare nu in mers )


la mine mai observ cateodata ca iese apa pe la toba finala dar sunt sigur ca e doar condens..nici vorba sa scada nivelul lichidului de racire.niciodata nu am completat in vas, inafara faptului ca la inceputul iernii mai verific concentratia antigelului,nici nu ma ating de capacul vasului..vad lichidul,e rosu,frumos si la nivel mereu .
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Antigelul ala se duce undeva trebuie aflat unde, precum apa unde nu intra...
Skip ads

  • Wannabe

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Poate va ajuta cu ceva patania mea. Am avut aceeasi problema cu "disparitia" antigelului din vasul de expansiune. La mine, radiatorul de racire avea multi pori, si antigelul se evapora in momentul cand iesea prin acei pori si nu aparea nici un semn de scurgere. La o privire mai atenta, am vazut radiatorul patat (prin grila din fata a masinii cu laterna). Asa am ajuns sa sa schimb radiatorul si sa scap de problema.
  • raduursulet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru ajutor am sa fac tot ce miati spus sa vad daca rezolv problema
Cineva mia spus ca ar fi fisurata chiuloasa , dar masina merge perfect si nu arae nici ulei in apa si nici apa in ulei , nu sti ce sa mai cred! se poate se fie asa ? sau e numai garnitura ?!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai cand o accelerezi uitate si la radiator cum a spus colegul. (pori, lanterna, nu strica sa te uiti si sub vasul de expansiune)
  • raduursulet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
MULTUMESC MULT
MAI AM OPSERVAT CA DACO MRG CU EA LA 4000 DE TURE (140/ORA) DUPA 15 MINUTE SE APRINDE IN BORD BECUL ACELA CU UN MOTOR. SI DUPA CE SCAD LA O (100/ORA) SE STINGE. MULTUMESC!
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
atunci dute la un tester si vezi ce erori ai. incearca testul cu pseudo+agrafa (pedala) si vezi ce erori ai.

dupa cum spunea si colegul, tie antigelul ti se duce undeva, si daca esti 100% sigur ca nu curge pe sub masina sau ca nu iti curge pe la caloriferul din masina ti-a mai ramas garnitura de chiuloasa.
oricum, vezi cu testerul si zi-ne erorile.

P.S. nu mai scrie cu Caps Lock (majuscule)
  • raduursulet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut si multumesc mult pentru ajutor!
credeti ca ar vputea fi chiuloasa? sau numa garnitura?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La benzina ca si l-a diesel cand este ciupita garnitura de chiulasa scoate abur intesiv pe esapament si miroase a dulce.
Verifica sa nu ai pori in radiatoare si furtune. Eu personal am avut un por FF.mic intr-un furtun si i-am dat de cap foarte greu, doar cand motorul era rece se vedea o pata mica de antigel

Bafta
  • raduursulet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
OK MULTUMESC , O SA CAUT IN CONTINUARE.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
chiuloasa e greu de fisurat, dar nu imposibil
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR