alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Da am observat si eu astazi ca in lumina puternica acea infloritura se vede si cu usile inchise. Cel mai bine s-a vazut cand am deschis portbagajul si acea infloritura nu mai aparea in dreptul usii dr fata, deci clar nici o legatura cu usa. Este clar ca acel display se cam duce. Din pacate o alta problema cunoscuta la Vectra C. Cam multe probleme cunoscute, dar asta e mergem mai departe.
Stie cineva cam ce implica schimbarea acelui display ? (financiar, operatiunea in sine, etc.)
Stie cineva cam ce implica schimbarea acelui display ? (financiar, operatiunea in sine, etc.)
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema destul de interesanta si sper eu, nu grava. Am un Signum din 2004, y20dth, 101 CP.
Eu merg f mult cu masina, dar in ultimele 2 zile am tinut-o in parcare. Cand am colobat azi de dimineata la ea sa caut ceva prin ea, a mers sa o descui, dar cand am vrut sa o mai incui cu inchiderea centralizata nu a mai mers. Am intrat in masina, am incercat sa o pornesc, iar cand am pus contactul .. mi s-au stins toate ledurile din bord, inafara de cel cu motorasul (check engine), iar cand am dat de cheie se auzea doar un tacanic. Cand am repus contactul, mi s-au aprins toate ledurile din bord si nu s-au mai stins. Pe ecranul de la BC, nu-mi mai aparea ceasul, temperatura, cd-playerul cand mergea, cand nu ... Sa fie de la baterie? Eu am obiceiul de a lasa mereu farurile aprinse (atunci cand scot cheia din contact, chiar daca am butonul pe pornit faruri, ele se sting).
Ms mult
Am si eu o problema destul de interesanta si sper eu, nu grava. Am un Signum din 2004, y20dth, 101 CP.
Eu merg f mult cu masina, dar in ultimele 2 zile am tinut-o in parcare. Cand am colobat azi de dimineata la ea sa caut ceva prin ea, a mers sa o descui, dar cand am vrut sa o mai incui cu inchiderea centralizata nu a mai mers. Am intrat in masina, am incercat sa o pornesc, iar cand am pus contactul .. mi s-au stins toate ledurile din bord, inafara de cel cu motorasul (check engine), iar cand am dat de cheie se auzea doar un tacanic. Cand am repus contactul, mi s-au aprins toate ledurile din bord si nu s-au mai stins. Pe ecranul de la BC, nu-mi mai aparea ceasul, temperatura, cd-playerul cand mergea, cand nu ... Sa fie de la baterie? Eu am obiceiul de a lasa mereu farurile aprinse (atunci cand scot cheia din contact, chiar daca am butonul pe pornit faruri, ele se sting).
Ms mult
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
am luat masina de la serviciu si am conectat-o cu cabluri la bateria mea. a pornit masina ... dar f greu, si am descoperit cu stupoare ca am o baterie f mica. e exact ca bateria de la loganul de serveciu, si ca amperaj (60Ah) si ca dimensiuni (cel de la care am luat masina facuse un suport de adaptare a noii bateri).
va multumesc pt raspunsuri, chiar ma speriasem pt ca n-am mai intampinat niciodata o astfel de problema... am crezut ca e ceva de la motor pt ca sambata mi sa mai aprins becul de check engine, a stat vreo 10 minute apoi sa stins, iar becul de motorina nu se stingea deloc, chiar daca ii facusem plinul. am pus-o pe op-com si la toate pareau ok. sper sa nu mai am probleme cu ea
multumesc inca odata
va multumesc pt raspunsuri, chiar ma speriasem pt ca n-am mai intampinat niciodata o astfel de problema... am crezut ca e ceva de la motor pt ca sambata mi sa mai aprins becul de check engine, a stat vreo 10 minute apoi sa stins, iar becul de motorina nu se stingea deloc, chiar daca ii facusem plinul. am pus-o pe op-com si la toate pareau ok. sper sa nu mai am probleme cu ea
multumesc inca odata
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut!
@jgyprime, eu am baterie de 64Ah - 450A.... si e pe masina din fabrica (2008). Are saraca aproape 5 ani si duce bine
Dar vreau sa schimb cu 80Ah- 650A.
O chestie curioasa insa... la incarcare (stii ca am avut buba aia mare cu suturile si oprirea in mers). Am demontat acum ceva vreme alternatorul bucata cu bucata in casa sa il curat. Inainte sa il scot, aveam incarcare 14.2-14.4 maxim. Acum insa am maxim 13.9-14.0
Sa pun un semn de intrebare undeva?
Cu respect!
@jgyprime, eu am baterie de 64Ah - 450A.... si e pe masina din fabrica (2008). Are saraca aproape 5 ani si duce bine
Dar vreau sa schimb cu 80Ah- 650A.
O chestie curioasa insa... la incarcare (stii ca am avut buba aia mare cu suturile si oprirea in mers). Am demontat acum ceva vreme alternatorul bucata cu bucata in casa sa il curat. Inainte sa il scot, aveam incarcare 14.2-14.4 maxim. Acum insa am maxim 13.9-14.0
Sa pun un semn de intrebare undeva?
Cu respect!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut,
de curand am schimbat termostatul (se dusese si se ridica temperatura foarte repede la valori mari (zic eu) gen 110 grade in instrumente (ceasuri).
acum dupa ce l-am schimbat (acesta vine cu senzorul de temperatura) mi se intampla ceva destul de interesant:
am 2 valori diferite ale temperaturii la peste 90 de grade;
pana sa se incalzeasca motorul ambele sunt la fel (ma rog, cu o variatie de +- 1 grad)
una in instrumente (ceasuri) care se opreste undeva pe la 92-94 de grade si una in meniul ascuns al GID-ului, care se opreste undeva pe la 98-100 de grade.
nu e motiv de ingrijorare 100 de grade pentru ca imediat ce ajunge la 100 de grade porneste ventilatorul de pe radiator si scade pana la aproximativ 98 dupa care iarasi urca si scade ...
cumva pentru masina asta sunt 2 senzori de temperatura ai antigelului (gen unul pe radiator si altul pe termostat)?
daca e asa atunci diferenta mi se pare normala...
nu am avut timp sa pun testerul pe masina ca sa vad daca chiar sunt 2 senzori si fiecare indica cum trebuie...
e normala diferenta asta?
de curand am schimbat termostatul (se dusese si se ridica temperatura foarte repede la valori mari (zic eu) gen 110 grade in instrumente (ceasuri).
acum dupa ce l-am schimbat (acesta vine cu senzorul de temperatura) mi se intampla ceva destul de interesant:
am 2 valori diferite ale temperaturii la peste 90 de grade;
pana sa se incalzeasca motorul ambele sunt la fel (ma rog, cu o variatie de +- 1 grad)
una in instrumente (ceasuri) care se opreste undeva pe la 92-94 de grade si una in meniul ascuns al GID-ului, care se opreste undeva pe la 98-100 de grade.
nu e motiv de ingrijorare 100 de grade pentru ca imediat ce ajunge la 100 de grade porneste ventilatorul de pe radiator si scade pana la aproximativ 98 dupa care iarasi urca si scade ...
cumva pentru masina asta sunt 2 senzori de temperatura ai antigelului (gen unul pe radiator si altul pe termostat)?
daca e asa atunci diferenta mi se pare normala...
nu am avut timp sa pun testerul pe masina ca sa vad daca chiar sunt 2 senzori si fiecare indica cum trebuie...
e normala diferenta asta?
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut!
@jgyprime, Nu vreau sa vorbesc prostii, dar am sa incerc:
Masina are senzor "mecanic" si electronic. In opinia mea mi se pare firesc sa fie o diferenta de citire...
Chiar daca nu ar fi adevarat ce am zis mai sus, mai este varianta decalibrarii senzorului...
Si totusi diferenta e mica.
Cu respect!
@jgyprime, Nu vreau sa vorbesc prostii, dar am sa incerc:
Masina are senzor "mecanic" si electronic. In opinia mea mi se pare firesc sa fie o diferenta de citire...
Chiar daca nu ar fi adevarat ce am zis mai sus, mai este varianta decalibrarii senzorului...
Si totusi diferenta e mica.
Cu respect!
- Iulian Pites
- *
- 4 mesaje
- din 08 Nov 2013
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Iulian Pites
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
Am o Vectra C 1,8 din 2002(Z18XE),de ceva vreme tot am o problema cu martorul ESP(masina care aluneca) si imi da eroare pe ecranul din jumatea bordului de "Check brake light switch"desi am fost si a fost desfacut switch-ul de sub pedala era ff ok dar tot apare....In ecranul de la jumatea bordului imi apare doar cand pornesc masina iar martorul ESP cateodata de cand o pornesc ,cateodata dupa cativa km...aveti idee cum s-ar putea rezolva?
De vreo sapt de cand au scazut temperaturile(0-2 grade dimineata) cand pun contactul fara sa pornesc masina imi licare in bord martorul abs si baterie,pornesc masina fff usor(sfert de cheie) si turometrul scade catre 0 din momentul in care se aprind martorii in bord dar mersul motorului este cel rotund de la relanti.Plec cu masina si in timp ce se aprind martorii imi pica limbile si de la turometru si de la vitezometru si apare de fiecare data "Check brake light switch" pe ecranul din jumate iar masina nu schimba cu nimic mersul.Dupa 1-2 km de mers dispar de tot martorul de baterie si de ABS si masina merge ok ca de la bun inceput.Aveti idee ce poate fi?
Multumesc
Am o Vectra C 1,8 din 2002(Z18XE),de ceva vreme tot am o problema cu martorul ESP(masina care aluneca) si imi da eroare pe ecranul din jumatea bordului de "Check brake light switch"desi am fost si a fost desfacut switch-ul de sub pedala era ff ok dar tot apare....In ecranul de la jumatea bordului imi apare doar cand pornesc masina iar martorul ESP cateodata de cand o pornesc ,cateodata dupa cativa km...aveti idee cum s-ar putea rezolva?
De vreo sapt de cand au scazut temperaturile(0-2 grade dimineata) cand pun contactul fara sa pornesc masina imi licare in bord martorul abs si baterie,pornesc masina fff usor(sfert de cheie) si turometrul scade catre 0 din momentul in care se aprind martorii in bord dar mersul motorului este cel rotund de la relanti.Plec cu masina si in timp ce se aprind martorii imi pica limbile si de la turometru si de la vitezometru si apare de fiecare data "Check brake light switch" pe ecranul din jumate iar masina nu schimba cu nimic mersul.Dupa 1-2 km de mers dispar de tot martorul de baterie si de ABS si masina merge ok ca de la bun inceput.Aveti idee ce poate fi?
Multumesc
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut, da.... tipic opel!
Curata mufa ABS, mufa de la CIM si apoi mai vorbim
Placutele de frana in ce stare sunt!?
PS: Pomul de craciun licarind (ABS, ESP, servo, baterie + turometru pe zero) l-am avut si eu. Se intampla initial la viraje dreapta cu accelerare sau la pornire. E o lipsa de comunicare undeva pe CAN-bus.
Cu respect!
Curata mufa ABS, mufa de la CIM si apoi mai vorbim
Placutele de frana in ce stare sunt!?
PS: Pomul de craciun licarind (ABS, ESP, servo, baterie + turometru pe zero) l-am avut si eu. Se intampla initial la viraje dreapta cu accelerare sau la pornire. E o lipsa de comunicare undeva pe CAN-bus.
Cu respect!
- Iulian Pites
- *
- 4 mesaje
- din 08 Nov 2013
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Iulian Pites
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2013
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Pentru putin! Asta e primul pas, in eventualitatea in care ai alta buba mai grava, dar cel mai grav...poate fi modulul CIM defect.
Nu vreau sa te sperii, dar la mine a inceput la fel o problema, si a degenerat in altele, fatale, dar in cazul meu NU a fost CIM defect. Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=113415
Nu vreau sa te sperii, dar la mine a inceput la fel o problema, si a degenerat in altele, fatale, dar in cazul meu NU a fost CIM defect. Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=113415
adrienu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut!am un vectra c y20dth...azi de dimineata am plecat la drum..toate bune,dupa vreo 60 de km s-au aprins in bord urmatorii martori(abs,esp si servo care ba se aprindea ba se stingea,ba mergea volanul greu ba mergea bine,abs si esp se stingeau cand franam)dupa maxim 10 min de mers cu ele asa am bagat de seama ca intr-o curba mai stransa cand am virat s-au stins farurile pt cateva secunde si s-a resetat tot in bord.
Tot in acest timp am bagat de seama ca brusc nu a mai mers nici sa pornesc incalzirea,nici ac nici dezaburire parbriz!dupa ce am bagat de seama ca se sting farurile am tras in parcare,am oprit motorul...in speranta ca isi revine,poate poate dar cand am vrut sa pornesc am bagat de seama ca a murit bateria definitiv!ma poate ajuta cineva cu o parere?multumesc
Tot in acest timp am bagat de seama ca brusc nu a mai mers nici sa pornesc incalzirea,nici ac nici dezaburire parbriz!dupa ce am bagat de seama ca se sting farurile am tras in parcare,am oprit motorul...in speranta ca isi revine,poate poate dar cand am vrut sa pornesc am bagat de seama ca a murit bateria definitiv!ma poate ajuta cineva cu o parere?multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
adrienu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
adrienu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2013
- Mesaj Privat