Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • undny

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Pt cei cu problema supapei de la culbutori. Am un opel astra h 2005 1.6 si mi s-a rupt membrana vietii din capacul cu pricina. Tot aici am citit mai pe la inceputul postului de posibilitatea punerii unei supape de matiz pe acel furtun care ajunge la acea supapa asa ca acum 2 sap am cumparat si am pus supapa de matiz si de atunci nu mai am probleme. Supapa asta de matiz costa 21 de lei de la GM sau 16 lei originala si am cumparat de la un magazin din intersectia dimitrov.Poza cu supapa o gasiti pe la inceputul postului nu mai retin cine a postat dar ii multumesc. Se monteaza cu partea mov spre admisie si partea neagra spre supapa.
Succes eu am renuntat sa mai cumpar capacul care este undeva la 750 lei si o sa merg asa cat o sa tina treaba asta.

PS. se numeste valva PCV si ideea este a lui dancuciureanu
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca tai acel furtun grofat si pui acea supapa , spune ce se intampla inainte de supapa si ce sa remediat cu punerea supapei respective te rog.
  • undny

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu nu am taiat furtunul doar l-am scos si o sa vezi ca valva PCV de matiz intra perfect in acel furtun.In captul negru am pus niste izolier band peste ca sa intre mai fix pe acel tub de pe care am scos furtunul gofrat. Inainte de asta incepuse sa-mi fluiere dupa ce motorul se incalzea, aveam variatii mici de turatie sau mi se oprea motorul in mers si asta era cel mai grav. Dupa ce am pus supapa toate astea au disparut si motorul merge normal asa cum cred eu ar trebuii sa mearga. Nu am mers inca foarte mult de atunci cam 2 saptamani in bucuresti 1-2 drumuri scurte pe zi, intre 20 si 40 km pe zi poate.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de detalii, dar mai am o dilema mare dar nu stiu cum pot pune poze sa vedeti si voi
Skip ads

  • cristyle 1979

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ai schimbat capacul mai consuma ulei? si eu am aceiasi problema
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da, l-am schimbat, tot imi mai consuma ulei,nu ca inainte, probabil e uzat si motorul ,dar nu mai scapa aer,nu mai fashaie Smile
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma supapa sau valva PCV de matiz chiar e buna, relantiul stabil acum cu motorul cald, nu mai fluiera, numai face vaccum (fasaie) cand scoti joja sau busonul de la ulei, deci sa vedem ce este pe viitor, ulei ciupeste in continuare, masina cred ca are km destui .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se monteaza PCV de Matiz sau Tico ca sunt cele mai ieftine, proba la magazin cu gura neaparat ca unele scapa, in rest astept o caramida la soclul stauiei ca va tot dau idei Laughing
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu inteleg, nu trebuie sa scape deloc?.......Asta pe care am pus-o eu scapa atunci ca am suflat pe ambele sensuri, pe o parte sufla tare iar din cealalta sufla dar mai incet si am crezut ca asa e normal, are un arc parca inauntru sau asa ceva, dar chiar si asa nu mai face figurile urate de dinainte, totusi daca nu trebuie sa scape aer deloc inseamna ca trebuie sa o schimb?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa scape aer deloc pe un sens, inauntru ai o bila si un arc, patit pe pielia mea cand aveam un Tico de la servici.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de lamuriri, deci o sa mai cumpar una poate o nimeresc buna
  • oravicean florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
eu miam rezolvat problema cu consumul de ulei cu valva pcv de matiz doar ca parca nu mai trage la panta ca inainte
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:z16xep sa schimbi si segmentii.

am fost indrumat sa va intreb, am montat acum ceva timp o instalatie de gaz
toate bune si frumoase insa constat cu stupoare consumul ridicat la ulei, dar am zis neah asta este o sa fac motorul si cu asta basta, dar dupa un timp masina merga inecata in viteza 1 si a doua, mai nou urma si a treia, am citit aici EGR, bun desfacut curatat ssmd, desfacut admisia si curatat bun, am vazut ca mergea mai bine, asta a tinut vreo 2 zile, stau sap ce se intampla, ma decid sa mai merg pe benzina,constat ca smuciturile nu prea existau pe benzina, zic e clar ceva de la gaz, nu e reglata corect, pun mana pe torx si umblu la presiunea de la regulator, mai scad un sfer de rotatie, intre-adevar vreo 200km a mers mult mai bine dar smuciturile au revenit, cand eram in treapta 3-4-5 nu existau smucituri. deja eram disperat, mi-am luat litru de ulei dupa mine si zic hai in concediu, plec si eu la parinti, ajung la ei alea alea, se face timpul sa plec si zic hai sa spal si eu troaca, si ce imi vine hai sa spal si la capacul de la culbutori ca era ulei in jurul lui, pun jetu si curat bine, eh asta a fost acum 3 saptamani, ieri dupa un drum de defileu ajung acasa desigur masina s-a comportat haotic, groaznic ce sa mai zic. Iar in aceasta dimineata ma decid sa ma uit la bujii, poate nu sunt bune dracu sa le ia, si ridic capota, ma uit atent la motor, si vad de jur in prejurul capacului de la culbutori ulei, zic n-are cum ca am curatat, e clar pierd ulei, desfac eu bobina de inductie sau cum ii spune, trag in sus si ce vad acolo, ma apucase tremuratul,\bujiile 2 3 si 4 nu se vedeau, erau astupate de ulei, ma uit bine la modul, ulei pana la contacte, desfac cauciucurile, curat, bag carpe sa scot uleiul de la bujii, desfac bujiile curat ssmd, sterg bine, remontez si zic hai sa fac un drum, prima cheie m-a uimit in sensul ca a pornit masina super usor, dar desigur un fum in spatele meu de nu se mai vedea casa. nu mi-am facut probleme pentru ca eram constient ca s-a scurs ulei in motor si era normal sa iasa asa ceva, dupa un drum de vreo 3-4 km printre care urcat pe niste dealuri eram total suprins cat de bine mergea masina, nu se ineca deloc, nu smucea , plecarile de pe loc erau super ok, inainte schimbam la 3000rpm/min ca sa nu ma scuture, acum am dat la 2000 ce sa mai minunat.
Acum intrebarea mea este cum de a ajuns uleiul acolo? Se poate sa se sparga singura garnitura? pentru ca a fost schimbata anul trecut, iar bujiile le-am schimbat in iarna si atunci nu era ulei acolo.Se poate ca, consumul meu de ulei sa fi fost influentata de treaba asta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba garnitura capac culbutori si verifica planeitatea lui.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
multumesc, imi puteti spune si ce cuplu trebuie sa folosesc? cumva tot 25Nm? si ce garnitura recomandati ca si firma?ca am gasit de la 38 in sus
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
8Nm !
Si iete asa se pune

Cumpara o garnitura elring sau victor reinz, foarte bune.
Oare valva PCV din capac mai este buna Wink
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pai eu zic ca nu este buna, am citit acum atent unde ati mai vorbit de ea, acum merg sa comand garnitura si supapa aia.
dar supapa din capac se poate verifica cumva?
Multumesc mult, acum consider ca PM-urile ce vi l-am trimis cu diverse intrebari, tocmai au fost rezolvate Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este scris cum si ce cu supapa lui peste Wink
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
da am citit, deci pentru chestia asta tot schimbau oamenii capacul? super tare, problema care se remediaza ieftin cu 17 lei, intrebarea urmatoare, se taie furtul care il am eu si se monteaza asa, sau este bine sa cumpar si furtunul de matiz? am vazut ca cel de matiz are un fel de teu, daca trebuie si furtunul ala trebuie sa il comande si ajunge miercuri.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
din pacate nu se poate edita postul anterior, am facut comanda de garnitura, 65 lei victor reinz, elring nu au gasit. deasemenea am gasit si supapa unisens( eu am cerut supapa pcv de matiz ei sustin ca este unisens) este corect unisens? ce mi-au aratat de dimensiuni mici era din cupru dar au zis ca imi aduc de 10mm daca este ceea ce imi trebuie.
ps: garnitura care mi s-a zis ca o fost schimbata defapt a fost imbibata cu silicon si pusa la loc, deci mi-au dat-o !
si inca ceva, stiutul ce iasa din capacul de culbutori, acolo in interior este ceva care trebuie sa functioneze ca o supapa? pentru ca la mine trece aerul fara probleme, si intr-un sens si in celalalt.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR