- Dragos.smd
- *
- 43 mesaje
- din 15 Mar 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
Dragos.smd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut,am un astra g z16xe si am aproape aceleasi simptome putin diferite,primele simptome "cand schimba treapta a treia nu avea pic de vlaga,apasam acceleratia pana in podea si nimic,dupa cateva secunde parca se desfunda ceva,avea zvac, si din nou daca repetam avea aceleasi simptome....Aseara s-a aprinz beculetul de la chec engine,motorul are trepidatii puternice,in primele trei trepte da in nas usor si nu are vlaga....Clapa de acceleratie am curatato asta vara.o curat in fiecare an pentru pe langa mansonul ala care in clapeta sunt mici scurgeri de ulei nu stiu cat de normal este?Astep pareri
- adrian terinte
- ****
- 1,226 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,226
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Dragos.smd
- *
- 43 mesaje
- din 15 Mar 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
Dragos.smd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Tind sa te cred 99 % pentru ca in dimineata asta nu s-a mai aprina senzorul (masina cu cheita) si merge normal stiu ca erorile inca sunt active pot sai spal eu si chiuloasa ca tot asa va face azi o sa spal temeinic clapeta acceleratie dar nu am mari sperante , dupa toate astea zimi si cum se repara te ocupi de asa ceva ca vreau sa stiu daca merita sa fie reconditionat inlocuit cu un sh functioal 100% sau nou dar cred ca este super scump.
Tind sa te cred 99 % pentru ca in dimineata asta nu s-a mai aprina senzorul (masina cu cheita) si merge normal stiu ca erorile inca sunt active pot sai spal eu si chiuloasa ca tot asa va face azi o sa spal temeinic clapeta acceleratie dar nu am mari sperante , dupa toate astea zimi si cum se repara te ocupi de asa ceva ca vreau sa stiu daca merita sa fie reconditionat inlocuit cu un sh functioal 100% sau nou dar cred ca este super scump.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
@YAN,Incearca sa scrii asa cum vorbesti.Mai pune un punct,incepe cu litera mare,incearca sa te exprimi cit mai coerent,in asa fel incit textul scris de tine sa fie citit cu placere si inteles, in ideea de a primi raspunsurile pe care ti le doresti.De fapt toate acestea sunt scrise in regulamentul forumului pe care,probabil l-ai citit... Apropo,de erori,cit sunt active,martorul din bord este aprins. Mi-amintesc ca la o speta identica,am facut unui cunoscut o punte(strap) in senzorul de pedala,provizorie(am zis eu),pina se rezolva problema corect.Asa merge de 3,5 ani,convingindu-ma,daca mai era cazul,ca orice improvizatie,ramine,uneori,definitiva...!
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
De obicei, cand e ecu, problemele apar cand se incalzeste motorul si dispar complet cand e rece. Daca mergi multe drumuri de 5-6 min cu motorul rece, in final nu se mai aprinde nici un bec ....pana in momentul cand ajunge la 90 antigelul.
Eu nu am reconditionat, ci l am schimbat. Este un baiat de nota 10 din Sannicolaul Mare ( florianu https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=4236 ) care vinde ecu uri sh si iti face si programarea pe seria ta de sasiu. Daca schimbi ecu, tre sa te asiguri ca ori ai opcom sa faci imperecherea ecu ului cu imo tau si ai nevoie si cod pin la imo ul.tau si de chip blank, ori le cumperi si pe astea 2 aditional ( imo+chip), gata imperecheate.cu ecu ul care il cumperi.
Eu nu am reconditionat, ci l am schimbat. Este un baiat de nota 10 din Sannicolaul Mare ( florianu https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=4236 ) care vinde ecu uri sh si iti face si programarea pe seria ta de sasiu. Daca schimbi ecu, tre sa te asiguri ca ori ai opcom sa faci imperecherea ecu ului cu imo tau si ai nevoie si cod pin la imo ul.tau si de chip blank, ori le cumperi si pe astea 2 aditional ( imo+chip), gata imperecheate.cu ecu ul care il cumperi.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
YAN a scris:Multumesc pt sfaturi. Am scris in graba. In cazul in care fac strap-ul
erorile dispat sau raman incontinuare?
De strap e nevoie doar atunci cind un potentiometru nu primeste tensiune pentru a lucra,caz in care se poate "imprumuta" de la al doilea potentiometru.In alta ordine de idei,de proba,poti demonta calculatorul motorului lasind cuplele conectate,il izolezi termic cu ce materiale gasesti(hirtie, textile,etc),in ideea de a ramine cu temperatura acestuia cit mai apropiata de temperatua exterioara.Functionarea corecta in aceste conditii,va confirma existenta unei probleme in calculator generata de "imprumutul " termic de la motor.
erorile dispat sau raman incontinuare?
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
YAN cum spunea cineva mai sus este ECU 99% si 1% pedala, a mai patit asta cineva prin topicul asta, credeam ca numai eu am pomenit asa ceva. Am primit a doua oara ECU dar si pedala la reparat, de atunci ca sa nu fiu injurat cer la depanat numai ECU+pedala sau masina pentru o zi.
Un lucru sa fie clar, toate se vor defecta orice ai face. Ca sa cumperi second nu e o afacere ca si ala are zilele numarate ca doar nu o fi de la o batranica care mergea numai la biserica diminica si oprea la supermarket la intoarcere.
Orice se strica, unele au defecte tipice, altele de fabricatie, altele crapa datorita utilizatorului sau smenarului. Pana si la case mai mari tot se strica si la unele nu ai cum interveni. Sa nu spuna lumea ca nu a reparat un tv, computer, telefon (mai bine altul) etc.
Un lucru sa fie clar, toate se vor defecta orice ai face. Ca sa cumperi second nu e o afacere ca si ala are zilele numarate ca doar nu o fi de la o batranica care mergea numai la biserica diminica si oprea la supermarket la intoarcere.
Orice se strica, unele au defecte tipice, altele de fabricatie, altele crapa datorita utilizatorului sau smenarului. Pana si la case mai mari tot se strica si la unele nu ai cum interveni. Sa nu spuna lumea ca nu a reparat un tv, computer, telefon (mai bine altul) etc.
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 635 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 635
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
psblucian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buna,
nu gasesc un topic legat de grupul asta de erori: P1120, P1122, P1550, pentru diesel-uri CDTI asa ca o sa postez aici intrebarea. Recent m-am confruntat si eu cu problema legata de pedala, pornesc motorul, la relanti, cum ating un pic pedala turatia incepe sa urce singura pana la 1300RPM si se aprinde "spanner light"-ul si inclusiv lampa pentru ESP(triunghiul).
Am pus OPCOM-ul pe el si am observat ceva interesant, am 4 valori de urmarit: "APP at Idle Position", "APP Sensor 1", "APP Sensor 2", "Calculated Pedal Position" :
- desi "APP Sensor 1", "APP Sensor 2" variaza frumos in functie de cum apas eu pe pedala, ex "APP Sensor 1" variaza de la 0.94 V in sus pana pe la 3- 4 V in functie de cat de tare apas , "APP Sensor 2" la fel, porneste de pe la 0.39 V si urca catre 2 V, valoarea pentru "APP at Idle Position" ramane Active la fel si "Calculated Pedal Position" ramane 0% dar asta banuiesc ca are legatura cu "APP at Idle Position".
Din ce am mai citit sunt 6 fire, 3 pe fiecare potentiometru, cum ajunge el la concluzia ca "APP at Idle Position":Active, din moment ce pontentiometrele ii variaza tensiunea in circuit, cum se vede si pe OPPOM. ce "senzor" defineste "APP at Idle Position" ?
Masina este un Astra diesel, Z19DTJ.
nu gasesc un topic legat de grupul asta de erori: P1120, P1122, P1550, pentru diesel-uri CDTI asa ca o sa postez aici intrebarea. Recent m-am confruntat si eu cu problema legata de pedala, pornesc motorul, la relanti, cum ating un pic pedala turatia incepe sa urce singura pana la 1300RPM si se aprinde "spanner light"-ul si inclusiv lampa pentru ESP(triunghiul).
Am pus OPCOM-ul pe el si am observat ceva interesant, am 4 valori de urmarit: "APP at Idle Position", "APP Sensor 1", "APP Sensor 2", "Calculated Pedal Position" :
- desi "APP Sensor 1", "APP Sensor 2" variaza frumos in functie de cum apas eu pe pedala, ex "APP Sensor 1" variaza de la 0.94 V in sus pana pe la 3- 4 V in functie de cat de tare apas , "APP Sensor 2" la fel, porneste de pe la 0.39 V si urca catre 2 V, valoarea pentru "APP at Idle Position" ramane Active la fel si "Calculated Pedal Position" ramane 0% dar asta banuiesc ca are legatura cu "APP at Idle Position".
Din ce am mai citit sunt 6 fire, 3 pe fiecare potentiometru, cum ajunge el la concluzia ca "APP at Idle Position":Active, din moment ce pontentiometrele ii variaza tensiunea in circuit, cum se vede si pe OPPOM. ce "senzor" defineste "APP at Idle Position" ?
Masina este un Astra diesel, Z19DTJ.
suspended-9452- Suspendat
- 2,453 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,453
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat