Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salut,
am o corsa c 1.0i cu o problema ... dupa ce merg cu masina (in Bucuresti) o perioada si se incinge motorul suficient cat sa porneasca ventilatorul de racire, incepe sa scoata fum la plecarile de pe loc si la accelerari bruste.
masina are 177000 de km. la mine este de 2000 de km, este masina sotiei, nu ii stiu istoricul.
este cineva care s-a mai confruntat cu problema asta?
rezolvari? poate fi de la EGR sau clapeta de acceleratie care banuiesc ca nu au fost curatate niciodata?
multumesc
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce culoare are fumul?
Clapeta si EGR poti sa le cureti preventiv si fara sa aiba vreo ceva...
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu din oglinda negru il vad ... dar cred ca este negru-albastrui.
Clapeta am curatat-o eu azi, era foarte murdara dar nu intrerupea, mergea rotund, iar acolo unde conteaza era oarecum curata ... se simte o oarecare diferenta la accelerare ... clar nu este de aici, mai degraba de la EGR.
Masina nu am luat-o de mult, de vreo luna cred ...
EGR-ul am sa il curat in prima zi libera, am dat deja comanda de garnitura ... daca o aveam azi, il curatam deja.

Banuiti ceva anume?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fumul albastrui e de la consum ulei.
Ajunge ulei in capul pistonului si implicit de acolo pe evacuare. La demontare EGR ai sa iti dai seama dupa cum va arata.
O compresie pe cilindri ar spune mai multe.
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ar trebui segmentata dracia?
Fum nu scoate decat atunci cand se incinge foarte tare, gen 5-6 semafoare in intersectie victoriei, dupa ce in prealabil a fost incinsa pe mihalache cateva semafoare venind din chitila ... nu ar trebui sa scoata tot timpul daca ar fi segmentii?

Cine de pe forum ini poate face un test de compresie la un pret cat mai mic?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Incins e doar pentru tine, se cheama regim normal de temperatura.

Si da, ai faruri frumoase, chiar trebuie sa le vedem la fiecare post?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ca sa nu mai vorbim ca nu is ale lui, alea is de astra
Pe de alta parte, liviule, ce, la consumul tau nu ne uitam zilnic?Smile
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Macar nu e rosu si e miiiic mic. Cool
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pata aia mare si rosie care nu iti place tie e fosta masina si daca se mai gaseste inca un coleg de forum care sa imi spuna ca il deranjeaza, promit sa o scot ... desi nu inteleg de ce trebuie sa te uiti.
Nu stiu daca, in Bucuresti, in intervalele orare cand este foarte aglomerat, este vreo masina care sa mearga in regimul normal de functionare ... in mintea pe un drum de 17 km pe care il parcurgi in 1h, timp in care prinzi fiecare semafor de cel putin 2 ori si stai la niste coI interminabile, masina nu merge intr-un regim normal de functionare.
In fine ... este o postare deja prea lunga si nu urmaresc sa intru in polemici cu cineva.
Mai simplu era daca iti dadeai cu parerea spre a rezolva problema, nu sa creezi o alta problema.
Deci? Fumul ala cand se incinge este posibil sa fie din vina EGR-ului sau este sigur nevoie de segmentare?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai eu n-as vrea sa ma uit, dar roseata asta incaleca ultimul rand scris. Mozilla.
Eu zic sa bagi de o segmentare. Fum albastru e ulei ars. Sau semering supape, ceva de genu scriu multi pe aici.
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Deci este vina browser-ului tau. Sa nu mai spun ca eu scriu de pe telefon si nici macar nu vad semnaturile ... am sa o scot ... imi e indiferent.
Ca sa ma conving daca are sau nu nevoie de segmentare, inteleg ca trebuie sa fac mai intai un test de compresie? Are cineva idee cam cat costa testul acesta?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
testul de compresie nu costa mult, insa daca ti-s ancransati segmetii de ungere, e posibil sa il faci degeaba
Adica testul de compresie va excluse eventual anumite cauze, nu iti va spune unde-i buba in mod neaparat.

Ce ulei ai in motor? Marca/vascozitate. Cat ulei iti manaca? Ai pete de ulei pe/pe langa/sub motor?
Sunt multe intrebari care trebuie sa ti le pui inainte. Iti recomand sa iei o cafeluta langa tine, si sa citesti nitel pe la Agila/Corsa despre problemele clasice ale lui Z10XEP. Asa vei afla ce intrebari sa iti pui, si cum sa cauti raspunsurile. Bineinteles, asta daca vrei sa depanezi tu masina (eu asta inteleg, si asta e si rolul forumului sa ne ajute cand vrem sa ne depanam singuri masinile). Daca nu te intereseaza ce are, vrei doar sa fie bine, o lasi la mecanic, si te suna cand e gata.
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu ce ulei este in masina si nu stiu daca mananca ulei ... Pete sub masina nu sunt si nici pe motor scurgeri nu se vad.
M-am uitat la ceva pe Agila si am citit ceva scris de dancuciureanu legat de fum si consum de ulei ... Una din cauze am vazut ca ar fi EGR-ul blocat pe inchis. Acum o alta intrebare ... Oare daca curat EGR-ul isi revine si nu mai scoate fum sau efectul este permanent? Am sa curat si EGR-ul pentru ca asta stiu sa fac singur si apoi, daca mai este cazul, incep cu test de compresie si am sa ma orientez cel mai probabil spre vanzarea masinii daca o sa intre in discutie segmentarea.
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
@liviu2004 ... e mai bine acum? Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR