tolnaci
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1997 1398
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
tolnaci
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1997 1398
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
tolnaci
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1997 1398
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
Cand ai fost la electricieni ce au zis ce avea defect? (sau teau pus sa cumperi releu peri si diode)
piesele vechi leai oprit?
tolnaci
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1997 1398
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
am masurat si eu direct pe surubul de + de pe alternator fata de borna - de pe baterie si am 13,3 V , iar pe surubul de excitatie de pe alternator si fata de borna - baterie am 14,4 V ; masuratorile sunt la relanti (daca aprind farurile, mai scad putin tensiunile cam cu 02 V)
oare ce ar putea fi defect ?
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,808 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,808
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
am masurat si eu direct pe surubul de + de pe alternator fata de borna - de pe baterie si am 13,3 V , iar pe surubul de excitatie de pe alternator si fata de borna - baterie am 14,4 V ; masuratorile sunt la relanti (daca aprind farurile, mai scad putin tensiunile cam cu 02 V)
oare ce ar putea fi defect ?
Ai undeva, in partea electrica, o pierdere de tensiune. Va trebui sa vezi unde e si sa o remediezi (eventual daca nu o depistezi, sa tragi un fir de plus suplimentar direct de la iesirea alternatorului la plusul de pe baterie).
Pe de alta parte, 56A pentru motorul asta... hmm, eu zic ca e prea putin. Ar fi trebuit sa iei una de min. 66A, sau mai mult.