Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
Uitati ce coduri de eroare am poate ma ajuta careva...
Numãrul codurilor: 4
P0487 - Circuit control clapetã- tensiune micã
(04) - Nu este prezent
P0100 - Val. circuit senzor de presiune de supraalimentare incompatibil cu val. senzor masã de aer
(06) - Prezent
P0704 - Circuit contact pedalã ambreiaj - defect
(0A) - Nu este prezent
P0105 - Senzor presiune turbo - semnalul nu este în domeniu
(0A) - Prezent
Modelul ales>,2003,Astra-G,Motor,Z 17 DTL
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,13.9 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Presiune barometricã,96 kPa
Presiune barometricã,3.82 V
Comandã -Presiune turbo,96 kPa
Presiune turbo,88 kPa
Presiune turbo,1.65 V
Senzor masã aer,337 mg/cursã
Senzor masã aer,1.81 V
Temperatura aer admisie,25 °C
Temperatura aer admisie,2.65 V
Temperaturã lichid rãcire,88 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.89 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,23.76 MPa
Presiune Rail,1.03 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,365 %
Turaþie motor,850 RPM
Cantitate injectatã calculatã,5.2 mm3
Cantitate actualã injectatã,5.2 mm3
Impuls injecþie,1.0 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Activ
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,100.0 %
Poziþie actualã AGR,3.53 V
Factor de umplere AGR,23 %
Tensiune capacitor1.,809.1 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,649 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Conectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Eu nu prea inteleg mare lucru de aici dar poate e printre voi cineva care ma ajuta sa ies din dilema asta..prima data am curatat egr apoi cand nu a mers nici asa am zis ca e senzoru MAP de presiune turbo..acum cand am vazut codurile de eroare nici nu stiu ce sa mai schimb la ea..
Unde scrie pozitie AGR 100% imi oscileaza ajunge si la 0 % si doar cand e la 100% merge accelerat peste 3200 pana la 5000 chiar dar becu tot ramane aprins...
Numãrul codurilor: 4
P0487 - Circuit control clapetã- tensiune micã
(04) - Nu este prezent
P0100 - Val. circuit senzor de presiune de supraalimentare incompatibil cu val. senzor masã de aer
(06) - Prezent
P0704 - Circuit contact pedalã ambreiaj - defect
(0A) - Nu este prezent
P0105 - Senzor presiune turbo - semnalul nu este în domeniu
(0A) - Prezent
Modelul ales>,2003,Astra-G,Motor,Z 17 DTL
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,13.9 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Presiune barometricã,96 kPa
Presiune barometricã,3.82 V
Comandã -Presiune turbo,96 kPa
Presiune turbo,88 kPa
Presiune turbo,1.65 V
Senzor masã aer,337 mg/cursã
Senzor masã aer,1.81 V
Temperatura aer admisie,25 °C
Temperatura aer admisie,2.65 V
Temperaturã lichid rãcire,88 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.89 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,23.76 MPa
Presiune Rail,1.03 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,365 %
Turaþie motor,850 RPM
Cantitate injectatã calculatã,5.2 mm3
Cantitate actualã injectatã,5.2 mm3
Impuls injecþie,1.0 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Activ
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,100.0 %
Poziþie actualã AGR,3.53 V
Factor de umplere AGR,23 %
Tensiune capacitor1.,809.1 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,649 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Conectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Eu nu prea inteleg mare lucru de aici dar poate e printre voi cineva care ma ajuta sa ies din dilema asta..prima data am curatat egr apoi cand nu a mers nici asa am zis ca e senzoru MAP de presiune turbo..acum cand am vazut codurile de eroare nici nu stiu ce sa mai schimb la ea..
Unde scrie pozitie AGR 100% imi oscileaza ajunge si la 0 % si doar cand e la 100% merge accelerat peste 3200 pana la 5000 chiar dar becu tot ramane aprins...
Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat o mare parte din problema..am inlocuit senzorul MAP si am sters toate erorile acum nu imi mai apare check engine in bord si masina merge normal pana la un moment dat..ex: daca merg cu ea cu a 3-a 60 km/h prin oras la un moment dat nu mai intra turbo si iar nu se tureaza mai mult de 3200 de ture, iar pe tester in faza aceea imi da eroare P0400 sistem de recirculare a gazelor- detectat flux insuficient..iar in bord nu imi apare nici un bec aprins..sterg eroarea si totul revine la normal..am dat o tura pe centura 160 km/h sa o mentin un timp indelungat mai turata apoi iar trecand la oras cu schimbari de viteze pana in 3000 de ture..nu se mai intampla nimic...ce credeti ca ar mai putea fi..? in ultimile 2 luni de zile am curatat egr de 2 ori!
Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
pakucata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut! Problema cu limitarea turatie o am si eu. Am fost astazi la un service in Fagaras, mi-au facut o diagnoza si mi-au zis ca e turbo, atat.... Nu am prmit alte detalii, trebuie sa o duc si sa o las acolo deoarce mi-au spus ca e mult de lucru si nu stiu exact cat ma costa. Stie careva un service bun in Fagaras, sa ma duc la sigur?
- [sNs]-aLeX
- *
- 2 mesaje
- din 08 Jan 2014
- Vectra 2001 Y20DTL
- Dolj
[sNs]-aLeX
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2014
- Mesaj Privat
- [sNs]-aLeX
- *
- 2 mesaje
- din 08 Jan 2014
- Vectra 2001 Y20DTL
- Dolj
[sNs]-aLeX
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2014
- Mesaj Privat
pakucata a scris:Salut! Problema cu limitarea turatie o am si eu. Am fost astazi la un service in Fagaras, mi-au facut o diagnoza si mi-au zis ca e turbo, atat.... Nu am prmit alte detalii, trebuie sa o duc si sa o las acolo deoarce mi-au spus ca e mult de lucru si nu stiu exact cat ma costa. Stie careva un service bun in Fagaras, sa ma duc la sigur?
da asa as fi actionat si eu dar prima data am duso la un mecanic de aici din ''sat'' si nu era turbo de vina ) era un furtun de ducea in turbo ( se afla sub filtrul de aer ) bafta
1dany12
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mariodoggystyle
- *
- 1 mesaje
- din 19 Dec 2012
- Astra 1999 2.0dti
- Constanta
mariodoggystyle
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Azi eram cu opelul meu pe autostrada A2 si dintr-o data si-a pierdut din putere motorul, de la 2500 turatii la 1800. Mentionez ca pedala acceleratiei era calcata la maxim dar nimic. Am oprit si apoi repornit motorul dar nimic , nu depaseste 2000 de turatii. Eu cred ca ar fi problema la egr, sau vreun injector nu mai functioneaza la parametrii maximi. Va rog frumos sa-mi dati cateva idei inainte de a merge la un service si poate si niste preturi cu piesele care ar putea fi defecte! A, si inca ceva, in bord mi s-a aprins becul de defectiune la electric(Acela cu un fulger in mijloc). Va multumesc si astept cu mare nerabdare raspunsurile voastre!
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat