Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Intrebare: de la 0km a fost așa economic motorul, sau când s'a "transformat"?
Skip ads

  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Acest tip de motor 1.4 xer, consuma mult mai ales in oras.
Detin acest auto din 2010, iar in oras cu stil calm de condus, am scos 9%. Daca mai pornesti si clima sare de 10%.
Este o masina greoaie pt. aceasta motorizare.
La depasiri este f. puturoasa, mai ales daca merge si clima, asa ca nu va aventurati in depasiri pe distante scurte.
Pe viitor o sa aleg o motorizare mai puternica.
Am in plan sa instalez gpl.
Din punctul meu de vedere, aceasta masina nu-si justifica pretul, in 4 ani am schimbat vasul de expansiune, pompa de apa, senzori de frana, lacul vopselei este f. slab calitativ.
Cu alte cuvinte este o masina de la care nu trebuie sa ceri prea mult, in afara de design si robustetea caroseriei restul lasa de dorit.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@mariuselectric
De curiozitate ce masini compacte pe benzina ai condus si ce consumuri ai avut?
Si tot din curiozitate cu ce alta masina compacta nu-si merita pretul,in 2010 pretul pt un enjoi de 1.4 cu tichete rabla + ceva optionale era cam 10700 euro,pret la care nu luai logan.
Pt depasiri din scurt cum zici tu ma repet, la orice benzinar aspirat,tr.2,3 +3500-4000 de ture depasesti fara probleme(sigur nu UN M 5)
Pt vasul de expansiune s-a facut rechemare in garantie,pt. restul probabil ai fost tu ghinionist.
Fa consumul la pompa nu pe CB in oras daca nu ai sistem start-stop,consumul creste eronat pe cb cind stai in trafic cu motorul pornit fara sa te misti.
Tot din 2010 nu am vazut nici o diferenta de dinamica cu clima ponita,f. putin de consum
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
raspuns pt.macs:
exista forumuri dedicate pt.ironiile ieftine ale unor isteti ca tine,cauta, nu mai polua inutil pe aici,punct.
Skip ads

  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Dragã coleg forumist bodo 2010, de unde pânã unde ai dedus cã aș fi ironic? Hai sã îți detaliez întrebarea, ca sã fie clar: timp de câțiva ani am condus un logan, cumpãrat de nou. Legat de consum, abia dupã câteva zeci de mii de km motorul s'a "lãsat", sau "transformat" (din post-ul de mai sus). Astfel, atunci a început consumul sã fie optim, la stilul meu de condus, iar pe la 100 mii km torcea ca un motan.
Acum, schimbând cu astra j, am zis mai sus cã mașina e nouã, eram și încã sunt curios de diversele aspecte și comportamente ale motorului/ mașinii; când o sã am destui km cu ea, deja o sã o cunosc prea bine. Înainte sã o cumpãr, nu prea m'am documentat prea mult, criteriul principal a fost costul de achiziție raportat la dotari (cum ziceai și tu mai sus), pe lângã câteva altele.
Astfel, nu sunt nicidecum ironic, ci doar vreau sã schimb pãreri cu alți utilizatori mai experimentați ai mãrcii. Dacã a sunat a ironie, toate scuzele.
Ca sã revin la topic, eu în București, cu un final de varã lipsit de mașini pe strãzi, o singurã datã am scos un consum de 8.5 %, cu foarte puțin AC. Urmeazã începutul anului școlar și toamna.... în capitalã e o plãcere în trafic Smile
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Consum optim pt orice x masina mai ales pe benzina nu o sa ai niciodata in nici un oras indiferent daca ai ecoboost,tsi,valvematic,etc. si poti sa mai cauti si altele
Cind iti iei un motor de buget pe benzina,cel mai iefin din gama, si incepi sa te plingi ba ca consuma, ba ca nu zboara,trebuia sa ramai la logan.Logan dci am ca masina de servici, masina excelenta,suspensie confortabila,consum nu mai zic,dar astra e altceva,indiferent de motor.
Am condus majoritatea compactelor de buget 2010-2013,dincolo de micile neplaceri avute,astra se califica inca la multe capitole.Foarte multe marci fac economie la greu la diverse componente chipurile pentru a reduce masa masini.Daca studiezi cu un ochi vigilent oferta 2014,astra 2010 are destule plusuri,evident are si minusuri.
Cind am spus cel mai bun consum,evident nu ma gindeam la mersul prin oras.
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
De acord. Însã chiar nu mã plâng de consum, știu ce am cumpãrat și la ce am fãcut economie. Și nici dupã logan nu plâng. El are locul lui acolo, însã nu trebuie fãcute comparații.
Oricum se știe cã motoarele din aceastã gamã nu zboarã, însã cine dã banii pe așa ceva, ar trebui sã fie conștient de asta, nu sã'si critice armãsarii dupã achiziție. Mie chiar mi'a depãșit așteptãrile, sincer.
Revenind la consumuri, dupã un drum București - Brașov, 2 și 1/2 persoane, cu barã la barã pe vreo 2 porțiuni preț de mulți km, la final cb arãta 5.8 %. Mã declar mulțumit.
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu inteleg, ce treaba are ce am condus inainte?
Masina asta consuma mult si e puturoasa.
Daca tu vrei sa faci reclama e altceva.
Dupa mine nu isi justifica banii!
E concept german si nu trebuiau sa existe atatea probleme tehnice.
Skip ads

  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
E concept german, însã e un obiect, care nu a primit ștampila de viațã eternã. Apropos, între timp am schimbat și eu pompa de apã la doar 6000 km, însã asta nu îmi știrbește încrederea. Atâta timp cât nu te'a lãsat în drum, poți sã te declari fericit. În altã ordine de idei, dacã urmãrești și forumurile celorlalte mãrci germane, atunci ai sã vezi cã și în livezile mult prea laudate sunt foarte multe probleme.
Referitor la consum, acesta este în limitele normale ale motoarelor din generația "micului" 1.4.
On topic: dupã o scurtã excursie București - Neamț și retur (900+ km), consumul arãtat de CB era de 6.1, în timp ce la pompã, a fost de 5.93 l%.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Spune ce ai condus inainte ca sa intelegem cu ce compari.
Ce motor de 1.4 ai condus si consuma mai putin si nu era nici "puturos"?
Reclama e una,sa fii obiectiv e altceva.Cine posteaza de obicei are o problema la care cauta o solutie la ceilalti forumisti,nu sa se laude ce bine ii merge masina.Postarile despre problemele pe care le-am avut personal cred ca sunt mai mult antireclama.
Daca se poate, poti sa ne spui cit ai dat?
Masinile actuale sunt concepute prima data de contabili si apoi de ingineri, fie ei si germani.Mitul lucrurilor nemtesti ia fascinat atit de mult pe vremuri pe romani,incit acum cind in sfirsit si-au realizat visul de a le avea,unii au inteles ca si-au facut prea multe iluzii,unii sunt relativ multumiti,iar altii nu inteleg de ce cumpara nemtii loganuri
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dupa ~1500 km, computerul de bord imi arata consum 8.6%. I-am dat reset pe la km 500, asa incat ultima mie de km a fost facuta numai in oras.
Consumul nu mi se pare mare, e chiar acceptabil pentru o masina pe benzina, doar ca am obtinut acest consum mergand eco, daca mergeam mai agresiv probabil ca sarea pe la 9.5, chiar 10. Ceea ce e un pic cam peste limita acceptabila, dar totusi se incadreaza in limitele normale ale unei masini pe benzina.

Singurul lucru pe care-l pot reprosa pana acum acestui motor este ca plecarea de pe loc e foarte lenta, probabil datorita greutatii mari a caroseriei si a cuplului mic(doar 130 Nm), cand plec de la semafor mi-o iau inainte chiar si Loganistii. Ce-i drept, accelerez progresiv si nu fortez acceleratia.

Intr-adevar, nu as avea curajul sa ma bag la depasiri riscante cu ea, e totusi 1.4, nu 3.0 sau peste deci cu orice alta masina avand motor similar, rezultatele sunt aproximativ aceleasi.

PS: Primii 300 km i-am facut pe ruta Brasov-Craiova, consum 6.4%. Acum probabil ca pe aceeasi ruta as scoate sub 6.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2013 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Consumul meu este de aproximativ 5.5 in exterior fara clima si 6 cu clima(pana in 130km/h). In oras intre 8.5 si 9,5. Masina are 9000km.
Skip ads

  • smarkusyo

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 1.4xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
consum mediu la 30000km 5.7% la pompa. pe A1 la 3200rot/min consum instant 5.2% pe o distanta de 2km. cu clima pornita.
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pe la 15000 km, am asa: 6% afara si 10% in Bucuresti.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2013 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Smarkusyo, pe autostrada nici dieselul nu consuma asa la turatia asta. La 2 km nu o sa vezi niciodata consumul ca poate erai in coborare.. Macar 50 km sa vezi un consum relevant pe autostrada. Dar mai jos de 6 nu cred ca se poate la 3000 rotatii
  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Masina cu 8000 km la bord.
Consum bucuresti 8.5-9 cand e liber, 9.5-10 aglomeratie.
afara, mers 110-130 si 70-80 localitate consum 6.1-6.4.
  • smarkusyo

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012 1.4xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Imi cer scuze dar nu stiu unde sa postez intrebarea: motorul 1.4xer 100hp are distributie pe curea sau lant? Cand am cumparat masina mi s-a spus ca e pe curea ,la revizia de 3 ani mecanicul din service mi-a spus ca distributia e pe lant si nu trebuie schimbata. Voi ce stiti despre acest subiect?
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stim ca putem sa dam o cautare inainte sa intrebam.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2013 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Este pe lant.
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
smarkusyo a scris:Salut. Imi cer scuze dar nu stiu unde sa postez intrebarea: motorul 1.4xer 100hp are distributie pe curea sau lant? Cand am cumparat masina mi s-a spus ca e pe curea ,la revizia de 3 ani mecanicul din service mi-a spus ca distributia e pe lant si nu trebuie schimbata. Voi ce stiti despre acest subiect?


Ce treaba are lantul sau cureaua cu consumul?
Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR