Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mi-ati cam dat de gandit cu bratele, trebuie sa le mai verific si eu (am swag).
Realitatea este ca smulgerea pivotului este unul dintre cele mai nedorite scenarii.
Skip ads

  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat capetele de bara si bratele plus bucsele la bara de stabilitate nasol e ca nu am putut da jos blestemata aia de roata ca nu vrea sa iasa o piulita da cu o coarba si un spiral bun o rezolv ,am gasit si fuzeta cu portfuzeta completa de la dezmembrari . Acum sa pot da jos roata sa schimb ansamblu fuzeta portfuzeta si amortizor,ala de pe masina a inceput sa curga . Acum am o dilema portfuzeta de la masinile fara abs au aceleasi cote ca cele cu abs? Am vazut ca aia cu abs are ''pintenul'' gaurit pentru a intra senzorul iar cealanta are ''pintenul'' intreg .
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Faptul ca nu poti sa apesi masina pe arcuri nu spune nimic despre amortizoare. Nu poti sa o apesi nici daca amortizorul lipseste cu desavarsire, daca arcul e bun. Rolul amortizorului e sa incetineasca viteza de compresie/decompresie a arcului. Cand amortizorul e dus masina topaie la denivelari.
Flansele nu zornaie niciodata. Poti spune ca se aud niste hurdupaieli la denivelari. Piesele metalice sunt despartite de tampoane de cauciuc. Nu cred ca piulita din capul amortizorului se poate desface (stiu ce greu se demonteaza insa), totusi, tu verifica. De asemenea verifica cele doua piulite care fixeaza flansa in caroserie. Cum ai reusit sa scoti bucsa bratului? Eu m-am chinuit pana am renuntat. Smile
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@PL500, numa ca idee, in vara am desfacut si abia am urnit pivotii cu mana (probabil rugina), in toamna trecut cu brio revizia de iarna (rangi, tarnacoape, leviere) plus ITP luat pe bune (rangi, tarnacoape, leviere).
Unul se misca mai greut dar are joc iar unul e bleg de tot. Amandoua blegi dupa curatere cu spray si miscati un pic.
Deci dupa 4k e momentul schimbarii.
Practic la mine se auzea metal pe metal. Imediat te gandesti la bucsi dar iete ca nu e.
Parca Petrecila a patit ce a patit.
Am o problema ca s-a cam dus unghiul de fuga, era fugit anterior schimbarii bratelor. Sa vedem ce mai este si pe acolo, normal cam la 40 mii max trebuie corectat.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
2kappa tu ce brate ai pus de au tinut asa putin ?
De MOOG sunt lamurit dar daca le am cumparate si stau degeaba in casa astea le pun, cu bucse bara toate 6, cu rulment+flansa pe original in schimb. La demontare parca vad ca trebuie si capate de bara ca-s cele originale.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Brate m avut FEBI, DELPHI, FEBI. Ieri am pus Meyle.
Acum am vazut, e vorba de 40 mii km nu 4 mii, imi cer scuze
Capete de bara si bielete numai GM.
Caseta nu zice nici pas si are ceva km.
Problema la mine e atunci cand circula fratele cu ea, o pune pe butuci. Si ii place nene sa o ia numa pe drumuri de sonda ,,ca e mai scurt"
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai am sa dorm linistit, daca nici FEBI care sunt scumpe nu tin chiar nu merita de aruncat banii.
La mine tot asa, sotia nu iarta gropi, santuri, borduri.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Lyonel ,masina nu topaie la denivelari decat putin pe spate deci mult nu mai duce iar pe fata e teapana ,bucsa din brat am scos-o cu ajutorul a 2 tubulare mari nu mai stiu exact ce numar dar una era exact cat diametrul gaurii si alta cu 2 mm mai mica decat gaura am bagat la menghina si am invartit pana a iesit afara ,iese greu pt ca e vulcanizata sau lipita de brat, cureti ce ramane la interior iar bucsa noua o ungi intai cu sapun lichid sau putina vasilina ca sa nu atace cauciucul,si cu atentie repeti operatiunea invers ... ai nevoie inca de cineva ca sa intre drept si sa te ajute sa tii toate laolalta .bucsa o gasesti la un pret symbolic fata de cat te-ar costa tot bratul. Bafta!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda, culmea e ca pica pivotul si bucsa inca e buna.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:...
Am o problema ca s-a cam dus unghiul de fuga, era fugit anterior schimbarii bratelor.
Sa vedem ce mai este si pe acolo, normal cam la 40 mii max trebuie corectat.


Corectat din ce ? La cum vad eu problema, singurele piese a caror uzura ar
denatura unghiul de fuga ar fi anasmblul de bucsi antiruliu.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Probabil de la jantele strambe s-a modificat ceva pe acolo.
Si bara stabilizatoare se poate stramba.
Vedem ce s-a modificat. Nu e mult dar masina trage putin stanga si imi sta pe creier.
Normal fiecare producator recomanda o revizie la n km.
Daca nu, la lovituri, schimb de jante sau anvelope, in general cand se umbla la suspensie sau directie.
Se simte atunci cand nu calca cum trebuie, frana si curbe mai aiurea
Pt problema reglaj unghiuri 2, am mai zis, rezolvarea este cu ovalizarea gaurilor de pe amortizor.
Nu este singura masina care nu are decat un reglaj.
Altele vin deja cu gaurile ovalizate din fabrica
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Erau pozitive daca am inteles eu bine, s-a umblat un pic la capete si acum merge fara probleme. 50 lei. 3d. Merita. Altii cer 80-100-120 pe la case mai mari.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu pe fata bucse bara antiruliu, flanse si rulmenti flansa pe original, brate Moog lungi OTP3619 (parca) or sa tina ceva gen 3-4 ani si amortizoare Kayaba. In sfarsit e liniste, mai aud si eu doar ce e prin torpedou, prin sertare, prin buzunare portiere.
Ramane spatele, furtun pe arcuri ca doar pe unul mai este un rest smotocit, brate, bara si daca oi avea bani si amortizoare.
La ce drumuri avem spun mersi ca dupa 14 ani si 158k km reali nu a plecat vreo roata cum au patit altii. Colegii au scapat ieftin dar am vazut o Honda de jmecherul soselelor, grijuliu doar cu toba partaita, leduri albastre, neoane si csenoane, eleroane si poc un stalp, airbaguri sarite dar nu la sofer ca avea volan sport...centura ioc si mecla sparta.
Referitor la burdufe planetare, am discutat cu mai multi mecanici nu gen Nea Vasile. Eu aveam in cap ca cele pe producator tin 3 ani. Aaaah dar 6 luni sau un an nu ai vazut ? Cumperi original si bagi in tine mamaliga, tigari mai postesti...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu tot kayaba am pus, cele de fata made in japan,
cele de spate made in cehia.

Pe spate a ramas neschimbata bara/bucsile antiruliu,
(nu stiu cum sa verific bucsile, in fine, vad eu cum trag de ele).
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit sambata sa dau jos roata cu bormasina si un spiral de strung modificat de socramiu na guitat nimic cand i-am dat prezon la mancat ca pe mamaliga,dupa care am trecut la fapte mai serioase cum ar fi am gaurit fuzeta sa intre senzoru abs(fuzeta era de pe una de 1 l fara abs) si am schimbat si amortizorul cel vechi dupa ce am scos arcu de pe el banana sa facut a fost putin chin ca presa care am folosito era pt dacie si nu tinea amortizoru da am reusit acu a mai ramas geometria rotilor si sa indrept aripa ''noroc''cu drumurile astea ale noastre ca altfel stateam pre mult acasa si cu prea multi bani in buzunar ,ce dracu faceam eu cu 1300 lei, ca atat ma costat gaura luata pana acum.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cdsoul: banii ca banii, insa se putea termina totul foarte urat !
  • Turturica George

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Demontat brat: http://www.youtube.com/watch?v=DTfdB8dUtoc Montat brat: http://www.youtube.com/watch?v=BFVtTWp4_GQ
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Va salut, am si eu o intrebare, ansamblul arc amortizor este la fel si la motorizarea 1.0 si la 1.2?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Am renunțat sã mã mai duc la diverși ,,meseriași,,. Am aplicat ,,rețeta,, lui @PL500 .L-am pus ,,p-ãla micu,, pe lângã mașinã pe post de detector acustic.Am ridicat capota motor ,am virat la maxim stânga/dreapta alternativ volanul și m-am pus în mișcare foarte ușor înainte/înapoi de mai multe ori și așa am depistat și identificat sursa trosnetelor metalice care mã disperau. Provin de la ambele flanșe amortizor și rulmenții de sarcinã aferenți acestui ansamblu.Cel mai concret este descrisã problema la pag.16 a acestei rubrici de cãtre @Lyonel.Am luat codurile de pe foto postate și am dat comanda.Flanșele și rulmenții ajung sãptãmâna viitoare și mã voi apuca de treabã. @cdsoul ai lovit-o în plin ! Mulțumesc tuturor pt.sugestii și îndrumãri.
  • ady_maka

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut,
vreau doar sa va avertivez cu achizitionarea bratelor pt masina: eu am patit ca dupa cod sa primesc brate mai mici cu 1 cm(TRW) fata de cele pe masina. cel mai bine e sa incercati sa le masurati inainte de achizitionare; va scapa de multa bataie de cap. la mine erau de 33,5 cm. sper sa va ajute cu ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR