- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Flansele nu zornaie niciodata. Poti spune ca se aud niste hurdupaieli la denivelari. Piesele metalice sunt despartite de tampoane de cauciuc. Nu cred ca piulita din capul amortizorului se poate desface (stiu ce greu se demonteaza insa), totusi, tu verifica. De asemenea verifica cele doua piulite care fixeaza flansa in caroserie. Cum ai reusit sa scoti bucsa bratului? Eu m-am chinuit pana am renuntat. 😊
- 2kappa
- ***
- 978 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 978
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Unul se misca mai greut dar are joc iar unul e bleg de tot. Amandoua blegi dupa curatere cu spray si miscati un pic.
Deci dupa 4k e momentul schimbarii.
Practic la mine se auzea metal pe metal. Imediat te gandesti la bucsi dar iete ca nu e.
Parca Petrecila a patit ce a patit.
Am o problema ca s-a cam dus unghiul de fuga, era fugit anterior schimbarii bratelor. Sa vedem ce mai este si pe acolo, normal cam la 40 mii max trebuie corectat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 978 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 978
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Acum am vazut, e vorba de 40 mii km nu 4 mii, imi cer scuze
Capete de bara si bielete numai GM.
Caseta nu zice nici pas si are ceva km.
Problema la mine e atunci cand circula fratele cu ea, o pune pe butuci. Si ii place nene sa o ia numa pe drumuri de sonda ,,ca e mai scurt"
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am o problema ca s-a cam dus unghiul de fuga, era fugit anterior schimbarii bratelor.
Sa vedem ce mai este si pe acolo, normal cam la 40 mii max trebuie corectat.
Corectat din ce ? La cum vad eu problema, singurele piese a caror uzura ar
denatura unghiul de fuga ar fi anasmblul de bucsi antiruliu.
- 2kappa
- ***
- 978 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 978
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Si bara stabilizatoare se poate stramba.
Vedem ce s-a modificat. Nu e mult dar masina trage putin stanga si imi sta pe creier.
Normal fiecare producator recomanda o revizie la n km.
Daca nu, la lovituri, schimb de jante sau anvelope, in general cand se umbla la suspensie sau directie.
Se simte atunci cand nu calca cum trebuie, frana si curbe mai aiurea
Pt problema reglaj unghiuri 2, am mai zis, rezolvarea este cu ovalizarea gaurilor de pe amortizor.
Nu este singura masina care nu are decat un reglaj.
Altele vin deja cu gaurile ovalizate din fabrica
- 2kappa
- ***
- 978 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 978
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ramane spatele, furtun pe arcuri ca doar pe unul mai este un rest smotocit, brate, bara si daca oi avea bani si amortizoare.
La ce drumuri avem spun mersi ca dupa 14 ani si 158k km reali nu a plecat vreo roata cum au patit altii. Colegii au scapat ieftin dar am vazut o Honda de jmecherul soselelor, grijuliu doar cu toba partaita, leduri albastre, neoane si csenoane, eleroane si poc un stalp, airbaguri sarite dar nu la sofer ca avea volan sport...centura ioc si mecla sparta.
Referitor la burdufe planetare, am discutat cu mai multi mecanici nu gen Nea Vasile. Eu aveam in cap ca cele pe producator tin 3 ani. Aaaah dar 6 luni sau un an nu ai vazut ? Cumperi original si bagi in tine mamaliga, tigari mai postesti...
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Turturica George
- *
- 15 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Prahova
Turturica George
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
nsmoga
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2005 z10xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am renunțat sã mã mai duc la diverși ,,meseriași,,. Am aplicat ,,rețeta,, lui @PL500 .L-am pus ,,p-ãla micu,, pe lângã mașinã pe post de detector acustic.Am ridicat capota motor ,am virat la maxim stânga/dreapta alternativ volanul și m-am pus în mișcare foarte ușor înainte/înapoi de mai multe ori și așa am depistat și identificat sursa trosnetelor metalice care mã disperau. Provin de la ambele flanșe amortizor și rulmenții de sarcinã aferenți acestui ansamblu.Cel mai concret este descrisã problema la pag.16 a acestei rubrici de cãtre @Lyonel.Am luat codurile de pe foto postate și am dat comanda.Flanșele și rulmenții ajung sãptãmâna viitoare și mã voi apuca de treabã. @cdsoul ai lovit-o în plin ! Mulțumesc tuturor pt.sugestii și îndrumãri.
ady_maka
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2014
- Mesaj Privat
vreau doar sa va avertivez cu achizitionarea bratelor pt masina: eu am patit ca dupa cod sa primesc brate mai mici cu 1 cm(TRW) fata de cele pe masina. cel mai bine e sa incercati sa le masurati inainte de achizitionare; va scapa de multa bataie de cap. la mine erau de 33,5 cm. sper sa va ajute cu ceva.