- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
johnnutz
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Azi am patit si eu sa mi se blocheze contactul. Masina a stat ceva timp in soare, am pornit-o, toate bune. Am scos cheia din contact si apoi cand am vrut sa pornesc din nou, nu s-a mai rotit contactul, parca nu era cheia lui.
Am introbus WD-40 (il am de peste 10 ani, o mai fii bun?) fara pai, caci l-am pierdut, dar nu am reusit sa invart cheia in contact desi am incercat timp de 10-15 min. Am nevoie de masina maine si nu stiu ce sa mai incerc sa rezolv cat mai repede problema.
Ce sa mai incerc inainte de a trece la demontarea contactului? Credeti ca vaselina ma poate scoate din incurcatura, mai ales ca varianta cu demontatul mi se pare un pic complicata?
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
johnnutz
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Inainte sa postez am citit acel tutorial cat si alte posturi de pe forum referitoare la demantarea contactului, insa nu am gasit despre contactul de la Corsa C.
Sambata m-am pus sa-l demontez si am constatat ca difera de cel de la Astra. In plus la mine cheia nu se invarte deloc in contact (nu o pot aduce in dreptul semnului de pe contact). Sub contact se afla un circuit in care intra o mufa cu mai multe fire (daca o scot ce se intampla?), iar pe partea de deasupra, aproape de axul volanului se afla o gaura in care e bagat un bont dinspre interiorul contactului spre exterior.
Inca nu am reusit sa dau jos contactul, sper sa reusesc maine.
- livcro
- ******
- 4,607 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,607
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
shosetu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
Deci ... ce imi recomandati?
shosetu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cel putin in cazul meu, dupa cate imi aduc aminte a evoluat in felul urmator:
- sau desfacut suruburile din aparatoarea volanului si s-a desfacut pt. a putea umbla in interior
- s-a detasat de contact maneta de stergatoare pt. vizibilitate
- s-a dat siguranta de la contactul electric care este atasat de contractul mecanic
- s-a detasat contactul electric de cel mecanic
- s-a identificat faptul ca tija care misca contactul electric la actionarea cheii din contactul mecanic s-a rupt
- s-a introdus cheia in contactul mecanic pe pozitia contact iar cu o surubelnita dreapta s-a pornit motorul pe direct.
- s-a dus in service 😉
Am avut emotii deoarece timp de 1 saptamana am avut bateria deconectata iar la reconectare a trebui sa astept 10-20 minute cu cheia in contact si contactul electric pe ON pt. a se scapa de Imobilizator care nu permitea motorului sa functioneze.
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,352 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,352
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mai incearca sa dai un pic cu WD 40(pt a curata mai bine) lasa 5 minute si introdu cheia in contact ,mai suceste de ea un pic ,apoi peste vreo 30 min ,baga-i cu o seringa un pic de ulei de mecanisme fine.
gokey
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am dat cu WD40, am lasat dar tot nimic, ceva foarte inexplicabil se intampla, cand bag cheia iin contact apas putin pe ea, si se invarte frumos,dar cand opresc motorul si aduc cheia in punctul de scoatere din contact (nu scot cheia) si daca vreau sa rasucesc pentru a porni, nu mai vrea nici daca rup cheia,trebuie sa scot cheia din contact si apoi sa o reintroduc sa apas putn pe cheie si merge,deci nu pot intoarce cheia de doua ori daca nu o scot din contact de fiecare data dupa ce pun contactul sau pornesc masina.
Aveti idee care ar fi problema?
Apropo, am vrut sa dau contactul jos sa il demontez,dar nu reusesc nu stiu cum see da jos de pe axul volanului.
crys 96
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2010 A1.2XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
gokey
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
crys 96
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2010 A1.2XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
Trebuie sa incerc si eu reparatia din tutorialul ala oare? nu exista ceva mai simplu si sa functioneze?
crys 96
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2010 A1.2XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat