Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ai miscat de volan in timp ce sucesti cheia in contact
Skip ads

  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare !
Azi am patit si eu sa mi se blocheze contactul. Masina a stat ceva timp in soare, am pornit-o, toate bune. Am scos cheia din contact si apoi cand am vrut sa pornesc din nou, nu s-a mai rotit contactul, parca nu era cheia lui.
Am introbus WD-40 (il am de peste 10 ani, o mai fii bun?) fara pai, caci l-am pierdut, dar nu am reusit sa invart cheia in contact desi am incercat timp de 10-15 min. Am nevoie de masina maine si nu stiu ce sa mai incerc sa rezolv cat mai repede problema.
Ce sa mai incerc inainte de a trece la demontarea contactului? Credeti ca vaselina ma poate scoate din incurcatura, mai ales ca varianta cu demontatul mi se pare un pic complicata?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca e un supertutorial la rubrica-Cum sa?.... iti ia 5 min. sa demontezi contactul iar daca constati ca are uzura mare scoti limba care siguranteaza si il poti folosi asa pana faci rost de altul mai bun sau....de bani Smile .
  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun ca masina mea este un Opel Corsa C, masina din semnatura.
Inainte sa postez am citit acel tutorial cat si alte posturi de pe forum referitoare la demantarea contactului, insa nu am gasit despre contactul de la Corsa C.
Sambata m-am pus sa-l demontez si am constatat ca difera de cel de la Astra. In plus la mine cheia nu se invarte deloc in contact (nu o pot aduce in dreptul semnului de pe contact). Sub contact se afla un circuit in care intra o mufa cu mai multe fire (daca o scot ce se intampla?), iar pe partea de deasupra, aproape de axul volanului se afla o gaura in care e bagat un bont dinspre interiorul contactului spre exterior.
Inca nu am reusit sa dau jos contactul, sper sa reusesc maine.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La o corsa B..s-a demontat partea aia in care intra multe mufe..si s-a actionat contactul direct cu surubelnita. Bineinteles..cheia a ramas in butuc..montat pe ax..partea electrica s-a scos din suport si se pornea cu surubelinitza..pe post de cheie. Cheia trebuia sa ramana in contact sa pacaleasca transponderul. In cateva zile, de la vibratii si alte alea..s-a deblocat cheia... Very Happy
  • shosetu

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare. Opel Tigra cu Cip. Dupa ce am realizat ca nu mai porneste electromotorul, ( la automat se auzea doar 1 clank ) si testarea de mai multe ori , am impresia ca s-a rupt arcul care aducea din regimul Automat (treapta III) la contact (treaptaII) si a ramas blocat la Automat. Cu toate ca pot scoate cheia si o pot invarti pe toate pozitiile, contactul a ramas pe Automat (treapta III) cu becurile de Baterie si Ulei aprinse mereu. Pot spune intr-un fel ca am avut noroc. Daca ramanea blocat pe automat si imi mergea electromotorul ... cel putin 60secunde se invartea ca nebunul odata cu motorul. Bineinteles am deconectat bateria ... iar la repunerea ei in functiune ledurile de Baterie si Ulei raman aprinse cu toate ca nu am conectata cheia in contact.

Deci ... ce imi recomandati?
  • shosetu

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Bineinteles a fost suficient de simplu cand un mecanic vine la fata locului Very Happy
Cel putin in cazul meu, dupa cate imi aduc aminte a evoluat in felul urmator:
- sau desfacut suruburile din aparatoarea volanului si s-a desfacut pt. a putea umbla in interior
- s-a detasat de contact maneta de stergatoare pt. vizibilitate
- s-a dat siguranta de la contactul electric care este atasat de contractul mecanic
- s-a detasat contactul electric de cel mecanic
- s-a identificat faptul ca tija care misca contactul electric la actionarea cheii din contactul mecanic s-a rupt
- s-a introdus cheia in contactul mecanic pe pozitia contact iar cu o surubelnita dreapta s-a pornit motorul pe direct.
- s-a dus in service Wink

Am avut emotii deoarece timp de 1 saptamana am avut bateria deconectata iar la reconectare a trebui sa astept 10-20 minute cu cheia in contact si contactul electric pe ON pt. a se scapa de Imobilizator care nu permitea motorului sa functioneze.
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut, aceiasi treaba am patit si eu, se blocheza contactul si nu pot invarti cheia, am dat si cu WD40 si si-a mai revenit putin, nu la-m desfacut dar cred ca urmeaza, daca problema este de la uzura cateilor, daca ii scot, afecteaza cu ceva restul contactului?
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vasyi86 a scris:Salut, aceiasi treaba am patit si eu, se blocheza contactul si nu pot invarti cheia, am dat si cu WD40 si si-a mai revenit putin, nu la-m desfacut dar cred ca urmeaza, daca problema este de la uzura cateilor, daca ii scot, afecteaza cu ceva restul contactului?

Mai incearca sa dai un pic cu WD 40(pt a curata mai bine) lasa 5 minute si introdu cheia in contact ,mai suceste de ea un pic ,apoi peste vreo 30 min ,baga-i cu o seringa un pic de ulei de mecanisme fine.
  • gokey

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca scoti toate placutele nu afecteaza cu numic , doar nu vei mai avea nici o siguranta la contact , se va putea folosi si cu o simpla surubelnita
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am dat cu WD40, am lasat dar tot nimic, ceva foarte inexplicabil se intampla, cand bag cheia iin contact apas putin pe ea, si se invarte frumos,dar cand opresc motorul si aduc cheia in punctul de scoatere din contact (nu scot cheia) si daca vreau sa rasucesc pentru a porni, nu mai vrea nici daca rup cheia,trebuie sa scot cheia din contact si apoi sa o reintroduc sa apas putn pe cheie si merge,deci nu pot intoarce cheia de doua ori daca nu o scot din contact de fiecare data dupa ce pun contactul sau pornesc masina.
Aveti idee care ar fi problema?
Apropo, am vrut sa dau contactul jos sa il demontez,dar nu reusesc nu stiu cum see da jos de pe axul volanului.
  • crys 96

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2010 A1.2XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
APROAPE ACEEASI PROBLEMA O AM SI EU LA CORSA DIN 2010 NUMAI CE A IESIT DIN GARANTIE MIA RAMAS CHEIA BLOCATA IN BUTUC SE ROTESTE IN BUTUC PORNESTE, OPRESTE MOTORUL DAR NU IASA AFARA DECIT 1 CM SI CEVA O TINE SI NU IASA DE TOT.NU STIU CE SA II FAC.AM INCERCAT SA II SCOT CARCASA DE PLASTIC SA AJUNG LA BUTUC DAR NU TRECE INELUL DE PLASTIC PESTE CORPUL CHEII SA SCOT CARCASA DIN PARTEA DE JOS.CE SFATURI IMI DATI
Skip ads

  • gokey

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
trebuie dat jos de pe masina , desfacut bucatele si vazut ce tine cheia blocata
  • crys 96

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2010 A1.2XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am incercat sa desfac carcasa de plastic dar nu imi trece inelul de plastic pesta cheie sa o pot da jos sa ajung la contact
  • mavster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si eu ma confrunt cu o situatie similara cu cea a lui Vasyi86, bag cheia in contact, pun contactul si pornesc, merge fara pb, iar cand iau contactul si, fara sa scot cheia din contact, vreau sa pund din nou contactul, nu vrea deloc sa se rasuceasca, trebuie din nou sa scot cheia.Ieri mi s-a intamplat treaba asta, dupa o zi de stat in soare.
Trebuie sa incerc si eu reparatia din tutorialul ala oare? nu exista ceva mai simplu si sa functioneze?
  • crys 96

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2010 A1.2XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca poti sa scoti cheia din contact desfa masca de plastic de la volan si vei vedea contactul are o gaura baga ulei cu siringa pe acolo si pe gaura unde bagi cheia sa se unga cateii si lameaua de la cheie poti sa o ungi putin si introduci cheia si o invirti de citeva ori sa se unga contactul inauntru.Eu asa am facut si de atunci merge deocamdata pina in prezent.
  • mavster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, am sa incerc cu niste ulei de mecanisme fine, va spun rezultatul dupa operatiune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR