- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
M-am uitat mai atent si in cazul lui marius_mml nu cred ca e arsa siguranta termica.

Chestia din poza de mai sus a lui marius_mml este blocul de rezistente al aerotermei (M3 in schema electrica). In el sint puse in serie 3 rezistente si o siguranta termica. Viteza 1 inseamna 3 rezistente inseriate, viteza 2 - 2 rezistente inseriate, viteza 3 - 1 singura rezistenta, iar viteza 4 e pe direct. Siguranta termica e pusa intre ventilator si rezistenta cea mai apropiata (vorbesc de pozitionarea in schema electrica) si nu apare in schema electrica. Daca era arsa siguranta termica nu mergea nici una din viteze, pe cind lui marius_mml ii merg vitezele 2 si 3. In cazul asta poate fi arsa una sau doua din rezistentele din acel bloc sau sa problema sa fie la schimbatorul de viteze al aerotermei.
Asta este conectorul mama in care se infige blocul de rezistente. Numerotarea pinilor pe blocul cu rezistente e la fel (ma rog, cumva in oglinda).

Masoara valoarea rezistentei intre grupurile de pini 1-2, 2-4 si 3-4 care sint chiar cele 3 rezistente. Daca e arsa (intrerupta) vreo rezistenta, valoarea ei va fi infinit. Daca sint ok toate 3 rezistente ia-o pas cu pas: Viteza 1 - 1-5, viteza 2 - 2-5, viteza 3 - 4-5, viteza 4 - 3-5. Daca si asa sint toate ok, atunci problema nu e de la blocul de rezistente.
cocoshel- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
cocoshel- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- marius_mml
- **
- 82 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Insignia 2014 A20DTH
- Cluj
marius_mml
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
Pt.cocoshel pana la urma ai cumparat blocul de rezistente cu 220 ron?La dezmebrari nu ai incercat?
cocoshel- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
cocoshel, crezi sau nu, e alegerea ta. Traim intr-o tara democratica. 😃 Dar ala e bloc de rezistente si lateral are o siguranta termica.
- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat

- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
am dat jos ventilatorul aerotermei atunci cind mi se arsese si mie acea sig. termica si nu vreti sa stiti ce era in el si in carcasa in care sta....
cred ca puteam sa plantez o floricica si sa o ud si sa creasca mare si frumoasa... 😎
Deci, daca aveti zgomote suspecte din zona aerotermei si/sau se aude cum are tendinta de oprire o sa urmeze sigur prajirea sigurantei respective...
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Mentionez ca la mine e climatronic si functioneaza motorul pe turatie mica la incontinuu chiar daca scot cheia din contact.
Motorul aerotermei are o tendinta de functionare greoaie(gripata), dar nu face zgomot neobisnuit..? Nu stiu ce sa zic, dar ma pun pe problema cu indarjire.
As ramane dator daca Zafirul ne-ar imparti din experienta personala cu demontarea DRACOVENIEI!
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat

N6 - Blower Regulator
M13 - Motor - Blower, passenger compartment, air conditioning
Ultima modificare făcută de murzick la Mie 19 Sep, 2007 7:54 pm
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat

Stiu ca vei spune ca sunt la fel, dar asta data de mine este identica cu ce este pe masina (Astra G si Zafira).
@zafira 2.0 automatic: Intr-adevar 1 este + de la siguranta F3.2 (siguranta 2 din arborele F3); 3 este masa; 2 si 4 sunt comenzi. Aici pot exista 2 variante: ori sunt 2 trepte de turatie cu comenzi diferite, ori una este comanda pe clima si una pe recirculare (evident comenzile sunt fata de masa, probabil +12V).
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat

- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
cocoshel- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tot modulul se cheama (sau asa i-am zis noi pe aici) bloc de rezistente, fiindca piesele principale de pe el sint 3 rezistente inseriate, care sint incastrate in chestia aia verde.
- siguranta termica este piesa aia lipita in exterior (tu ai zis ca seamana cu o rezistenta) si se gaseste la magazinele de piese electronice cu 2-3 lei.
- daca se arde siguranta termica, se poate schimba, iar daca e arsa vreo rezistenta din alea 3, nu prea mai ai ce sa-i faci si cumperi alt modul.