Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poate informația e greșitã, dar am reținut ca la 90 grade apã, temp aer aspirat era aproximativ 60.

Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie Very Happy

Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm

Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm

Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v

Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km

Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Astea sunt valorile in Autodata


  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Toate valorile corespund cu ce am mãsurat. Am tras o fuga și am mãsurat și pin 3 cu masã și a rezultat tensiune de 5v, conform informãrii din autodata primite. Multumesc pe aceastã cale.
Problema rãmâne la valorile motorasului la relanti și turatie când nu corespund cu cele oferite de domnul Dan, respectiv 1.2v relanti și 4.2v turat spre max. Cineva nu îi oferã aceste valori, dacã sunt cele corecte necesare.
Am verificat si daca clapeta se deschide la maxim în turatie și am primit feedback pozitiv la fel ca și în cazul revenirii fãrã îngrãdiri.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mãsurat acum și valori debitmetru:
1.67v, 11kg/h. și temp 45grade(a deținut și valori mai mici de temperatura). Dacã se apãsa brusc pedaua la fund am goluri, are intreruperi și întârzieri și rareori bate avans putin, probabil benzinã de peco calitativ;). La fel are si in sãrcina cand sunt momente gen dupã 3- 4000 când trage și nu trage. Am gãsit al treilea set de aprindere și sondã 1 dar nimic. Am testat o nouã clapeta, nimic. Am combinat debitmetru și sonda 1 dar rezultat negativ. Fãrã debitmetru merge prost, nu se tureaza cumulat cu rateuri. Cu debitmetrul de proba e și mai puturoasã, cel puțit așa mi.a dat impresia. E normal sa aiba si valori de 100kg/h uneori la accelerare max?Nu mai am idei. Am gãsit și rampã de injectoare cu calculator. Despre ele nu am cunoștințe ce și cum. O trebui rescris, sincronizat ceva dacã le voi testa?!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sunt bune valorile debitmetrului.
Rampa de injectoare o poti testa fara alte programari.
Pentru a testa si ECU iti trebuie codul de securitate al masinii donoare, si sa fie de pe aceeasi motorizare Z12XE.
Daca nu ai codul iti trimit PM cum se afla.
Consuma ulei motorul? Catalizator infundat se mai manifesta asa....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Casspy , schimba pompa benzina.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Are legãturã pompa de benzinã daca si pe GPL face la fel? Spune-mi, te rog, cum aflu codul pe pm, sã nu deranjãm aici, deși nu aș încerca calculatorul(dar doresc sã asimilizez mai multa info). Legat de catalizator cum aș putea sã îl testez? I-am scos sonda și am lãsat-o cu mufã bagata undeva afarã, rezultatul fiind zgomotos și dezastruos, nu trãgea.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mãsoarã mãcar presiunea cu un manometru în capul rampei injectoarelor.
Ca sã verifici catalizatorul lași sonda 1 la locul ei și desfaci cele 3 piulite cuprate de la flansa triunghiularã apoi tragi într-o parte partea cu racordul flexibil și mergi așa un pic.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am sudat toba pentru ca rãsufla prin mici orificii centrala în scopul de a rezolva o bubã ce nu ar influența sau da, și mã gândisem sã desfac și cele 3 de test, dar erau cam ruginite de am renuntat pe moment. Dacã le-as desface cum ar gândi sondã 2, 1 își face treabã foarte bn și nu trebuie sã corectez?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Piulițele alea sunt o micã problema în sine. Rãbdare și degripant din belșug sau le tai cu flexul fãrã sã atingi prezonul.
O sã ai eroare de la sondã 2 dar dacã e catalizatorul înfundat vei simți diferențã. În bine.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Indicii noi. Am pornit pe benzinã și se bâlbâia rãu cu rateuri. Am oprit și pornit direct pe GPL(deoarece mi.a permis ca se manifesta in continuare bâlbâialã pe benz) si mergea bine, despre relanti e vb doar. Ma duc sã iau filtre Gpl și fitru benz, in timp ce se face adaptorul de masurat presiune în rampã deoarece nu am gãsit la câte serviceuri am cãutat (strict doar ptr asta am fost la ei fiind cam antiservice Very Happy).
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:Poate informația e greșitã, dar am reținut ca la 90 grade apã, temp aer aspirat era aproximativ 60.

Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie Very Happy

Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm

Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm

Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v

Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km

dupa cum arata bujiile pare ca ai amestec sarac de combustibil
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa arate ca noi dupa cateva sute de km?
Ai pus bujii speciale pentru GPL?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bujii NGK. am schimbat toate filtrele de Gpl si benz dar nicio dif in mers, desi la accelerare brusca si la fund in gol se vede o mica schimbare -nu ar mai avea pauza ca inainte. Presiunea in rampa am reusit sa o masor cu un manometru si e corecta si constanta, nescazand indiferent de turatii, am facut un adaptor pe strung pentru capul rampei. O sa atasez si poze cu ideea si rezultatul, dar nu le am indemana momentan.
Marti ar trebui sa ajunga si Opcom 1.45 . Poate cu el gasesc altceva. Mai am rampa de schimbat, catalizator .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru Corsa ta 1.39 este indicat !
Cu 1.45 nu te poti conecta la Instrumente si scoate codul de securitate de exemplu....
Bujiile NGK ce cod au? Sunt speciale pentru GPL? Conteaza si asta.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu sunt speciale dar nici cele Gm nu erau si am mers 2 ani cu ele fara probleme. Consider irelevant acest aspect. Legat de interfata presupun ca pot pune si al soft, asa-i? Inca mai pot renunta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Il poti intreba pe vanzator daca interfata e clona originala cu controller PIC18F atunci poti face chiar tu downgrade de la 1.45 la 1.39.
Daca e alt fel de controler nu merge facut downgrade.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu interfața, mulțumesc. Mai jos pozele promise:

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai amestec sarac vezi sa nu ai admisia sparta.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Unde ar putea fi sparta? Am scos furtunul de dupã filtru aer cãtre radiator și am astupat la relanti cu mana dar nu s-a vãzut nicio diferenta a mersului. Sa încerc sa dau cu spray pe ici colo, ar trebui sa schimbe mersul. De aspirat aer - simțeam cum tragea, era o aspiratie finuta, blândã la relanti.
Am schimbat și rampa de injecție cu tot cu injectoare printre timp, cu cea veche am tras fuguta la curat, dar testând pe drum rampa montat am fost dezamãgit, nicio schimbare. Asa aratau injectoarele:



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR