- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Poate informația e greșitã, dar am reținut ca la 90 grade apã, temp aer aspirat era aproximativ 60.
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Toate valorile corespund cu ce am mãsurat. Am tras o fuga și am mãsurat și pin 3 cu masã și a rezultat tensiune de 5v, conform informãrii din autodata primite. Multumesc pe aceastã cale.
Problema rãmâne la valorile motorasului la relanti și turatie când nu corespund cu cele oferite de domnul Dan, respectiv 1.2v relanti și 4.2v turat spre max. Cineva nu îi oferã aceste valori, dacã sunt cele corecte necesare.
Am verificat si daca clapeta se deschide la maxim în turatie și am primit feedback pozitiv la fel ca și în cazul revenirii fãrã îngrãdiri.
Problema rãmâne la valorile motorasului la relanti și turatie când nu corespund cu cele oferite de domnul Dan, respectiv 1.2v relanti și 4.2v turat spre max. Cineva nu îi oferã aceste valori, dacã sunt cele corecte necesare.
Am verificat si daca clapeta se deschide la maxim în turatie și am primit feedback pozitiv la fel ca și în cazul revenirii fãrã îngrãdiri.
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mãsurat acum și valori debitmetru:
1.67v, 11kg/h. și temp 45grade(a deținut și valori mai mici de temperatura). Dacã se apãsa brusc pedaua la fund am goluri, are intreruperi și întârzieri și rareori bate avans putin, probabil benzinã de peco calitativ;). La fel are si in sãrcina cand sunt momente gen dupã 3- 4000 când trage și nu trage. Am gãsit al treilea set de aprindere și sondã 1 dar nimic. Am testat o nouã clapeta, nimic. Am combinat debitmetru și sonda 1 dar rezultat negativ. Fãrã debitmetru merge prost, nu se tureaza cumulat cu rateuri. Cu debitmetrul de proba e și mai puturoasã, cel puțit așa mi.a dat impresia. E normal sa aiba si valori de 100kg/h uneori la accelerare max?Nu mai am idei. Am gãsit și rampã de injectoare cu calculator. Despre ele nu am cunoștințe ce și cum. O trebui rescris, sincronizat ceva dacã le voi testa?!
1.67v, 11kg/h. și temp 45grade(a deținut și valori mai mici de temperatura). Dacã se apãsa brusc pedaua la fund am goluri, are intreruperi și întârzieri și rareori bate avans putin, probabil benzinã de peco calitativ;). La fel are si in sãrcina cand sunt momente gen dupã 3- 4000 când trage și nu trage. Am gãsit al treilea set de aprindere și sondã 1 dar nimic. Am testat o nouã clapeta, nimic. Am combinat debitmetru și sonda 1 dar rezultat negativ. Fãrã debitmetru merge prost, nu se tureaza cumulat cu rateuri. Cu debitmetrul de proba e și mai puturoasã, cel puțit așa mi.a dat impresia. E normal sa aiba si valori de 100kg/h uneori la accelerare max?Nu mai am idei. Am gãsit și rampã de injectoare cu calculator. Despre ele nu am cunoștințe ce și cum. O trebui rescris, sincronizat ceva dacã le voi testa?!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Sunt bune valorile debitmetrului.
Rampa de injectoare o poti testa fara alte programari.
Pentru a testa si ECU iti trebuie codul de securitate al masinii donoare, si sa fie de pe aceeasi motorizare Z12XE.
Daca nu ai codul iti trimit PM cum se afla.
Consuma ulei motorul? Catalizator infundat se mai manifesta asa....
Rampa de injectoare o poti testa fara alte programari.
Pentru a testa si ECU iti trebuie codul de securitate al masinii donoare, si sa fie de pe aceeasi motorizare Z12XE.
Daca nu ai codul iti trimit PM cum se afla.
Consuma ulei motorul? Catalizator infundat se mai manifesta asa....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Are legãturã pompa de benzinã daca si pe GPL face la fel? Spune-mi, te rog, cum aflu codul pe pm, sã nu deranjãm aici, deși nu aș încerca calculatorul(dar doresc sã asimilizez mai multa info). Legat de catalizator cum aș putea sã îl testez? I-am scos sonda și am lãsat-o cu mufã bagata undeva afarã, rezultatul fiind zgomotos și dezastruos, nu trãgea.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am sudat toba pentru ca rãsufla prin mici orificii centrala în scopul de a rezolva o bubã ce nu ar influența sau da, și mã gândisem sã desfac și cele 3 de test, dar erau cam ruginite de am renuntat pe moment. Dacã le-as desface cum ar gândi sondã 2, 1 își face treabã foarte bn și nu trebuie sã corectez?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Indicii noi. Am pornit pe benzinã și se bâlbâia rãu cu rateuri. Am oprit și pornit direct pe GPL(deoarece mi.a permis ca se manifesta in continuare bâlbâialã pe benz) si mergea bine, despre relanti e vb doar. Ma duc sã iau filtre Gpl și fitru benz, in timp ce se face adaptorul de masurat presiune în rampã deoarece nu am gãsit la câte serviceuri am cãutat (strict doar ptr asta am fost la ei fiind cam antiservice ).
- Augustin73
- **
- 129 mesaje
- din 20 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Augustin73
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Casspy a scris:Poate informația e greșitã, dar am reținut ca la 90 grade apã, temp aer aspirat era aproximativ 60.
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Din informațiile deținute, trebuia sã am 1.2 v la relanti și undeva la 4.2 v la turatie. Am mãsurat și motorasbsi avea 3 ohm nu 5 ohm cum mã informasem din forum agila.
Rezultã ceva în neregulã la alimentare tensiune motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Stare bujii dupã câteva sute km
dupa cum arata bujiile pare ca ai amestec sarac de combustibil
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Bujii NGK. am schimbat toate filtrele de Gpl si benz dar nicio dif in mers, desi la accelerare brusca si la fund in gol se vede o mica schimbare -nu ar mai avea pauza ca inainte. Presiunea in rampa am reusit sa o masor cu un manometru si e corecta si constanta, nescazand indiferent de turatii, am facut un adaptor pe strung pentru capul rampei. O sa atasez si poze cu ideea si rezultatul, dar nu le am indemana momentan.
Marti ar trebui sa ajunga si Opcom 1.45 . Poate cu el gasesc altceva. Mai am rampa de schimbat, catalizator .
Marti ar trebui sa ajunga si Opcom 1.45 . Poate cu el gasesc altceva. Mai am rampa de schimbat, catalizator .
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Unde ar putea fi sparta? Am scos furtunul de dupã filtru aer cãtre radiator și am astupat la relanti cu mana dar nu s-a vãzut nicio diferenta a mersului. Sa încerc sa dau cu spray pe ici colo, ar trebui sa schimbe mersul. De aspirat aer - simțeam cum tragea, era o aspiratie finuta, blândã la relanti.
Am schimbat și rampa de injecție cu tot cu injectoare printre timp, cu cea veche am tras fuguta la curat, dar testând pe drum rampa montat am fost dezamãgit, nicio schimbare. Asa aratau injectoarele:
Am schimbat și rampa de injecție cu tot cu injectoare printre timp, cu cea veche am tras fuguta la curat, dar testând pe drum rampa montat am fost dezamãgit, nicio schimbare. Asa aratau injectoarele: