Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da era cu aer ocupata... casca daca nu vezi bine o tin in stanga
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La cate radiatii emite casca bluetooth, prefer sa ne vedem decat sa te mai sun Wink
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asa la prima ora


dupa cateva minute. Tare bine mai este!

  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Scuze ca intervin in topic, stie cineva daca un webasto de generatie mai noua , vw.touran mai precis,,thermotop v cu urmatoarele configuratii de mufe,poate fi montat pe astra g ,cu aer conditionat manual ?

Stecker A:
Wasserpumpe - pompa de apa
Pin 1: Nicht belegt! --(nu se utilizeaza)
Pin 2: Masse
Pin 3: + 12V
Stecker B:
Pin 1: Startsignal (+ 12V)
Pin 2: W-Bus
Pin 3: Zuheizfunktion (Wenn gewünscht mit Temperaturschalter gegen Masse)
Încãlzire auxiliarã ( dacã se doreste cu comutator de temperatura la sol )
Pin 4: CAN Low - CAN scãzut
Pin 5:Dosierpumpe - pompã dozatoare
Pin 6: Sommer/Winter Umschaltung - Vara / comutare iarnã
Pin 7:CAN High - CAN mare
Pin 8: Fahrzeuggebläse - ventilator vehicule+ 12V)
Stecker C:
Pin 1: + 12V - (Permanent)
Pin 2: Masse - (Permanent)
Stecker D:
Glühstift
Pin 1: + 12V
Pin 2: Masse
Stecker E:
Kraftstoffvorwärmung (optional)
Pin 1: + 12V
Pin 2: Masse
Flammwächter
Pin 3 und Pin 4

Stecker F:
Temperaturfühler 1
Pin 2 und Pin 6
Temperaturfühler 2
Pin 3 und Pin 7
Skip ads

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
descrierea pinilor este de la unul aftermarket, iar cel de Touran iese din discutie. Eu zic sa te limitezi la Thermotop C ca altfel iti prinzi urechile
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc! Au aparut la vanzare si prin targ in zona mea,mai multe si de asta intrebam ,aratau excelent ,practic nici nu ziceai ca au fost folosite ,dar asta e.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
are cineva o poza detaliata si descrisa cum se leaga webasto la treapta 2 de ventilatie la Astra G motor Y20DTH? ca din explicatia PDF-ului de instalare nu am inteles exact ce fir trebuie intrerupt si conectat cu care fir si mai ales acel releu K3 unde se afla sau trebuie pus?...
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In functie de ce tip de sistem ai Behr sau Delphi ,culoarea firului poate fii verde sau gri.
.
Releul K3 este releul pe care trebuie sa il ai deja pe instalatia electrica de la webasto,alaturi de soclul pentru cele 3 sigurante aferente functionarii acestuia.
.
Spor la montat !
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
multumesc. Trebuie deci sa fac neaparat rost de cablul acela original cu releul si sigurantele se pare... Sad
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu neaparat , iti trebuiec mufele X1 si x2 pentru cuplare sigura si etansa la webasto,releul este unul normal de 30 amperi cu cinci lame(picioruse), soclurile sunt normale pentru 1, 20 si 25 amperi , cablurile de sectiune corespunzatoare(sunt trecute sectiunile in poza ) , mufa de cuplare a pompei de carburant si programatorul (cu mufa de cuplare aferenta) sau telecomanda . In general se gasesc pe componente piese pe siteurile romanesti de vanzari ,gen o..,numai sa stii ce cauti si ce iti lipseste de la webasto, si bineinteles daca e compatibil pentru masina ta .
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sus cu el Marius ca vine frigul! Very Happy
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate ,in curand o sa vina si frigul dar si ,,celebrul incalzitor webasto pe masina,, .M-ai studiez putin locatia pentru senzorul de temperatura din habitaclu-(conectat la telestart 100 htm ) si apoi curaj sa fie si bineinteles sa nu imi ramana piese .
Practic nu cred ca mai este ceva de completat la pozele puse de colegi legate de montarea acestuia pe astra g.
Acestea acopera cam toate problemele legate de traseul furtunelor, a cablurilor , conectica etc.
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
va rog sa-mi spuneti si mie cum verific functionarea unui Webasto de pe o Zafira B achizitionata recent. Acesta, dupa cum arata traseele furtunelor si a firelor, nu pare sa fie montat din fabrica. Nu am reusit sa vad ce tip de Webasto este (de fapt ii spun Webasto pentru ca asa scrie pe ceasul programator din habitaclu), dar parca nu seamana cu cel vazut la voi. La mine, si admisia si evacuarea sunt una langa cealalta si doar la ceea ce cred eu ca este admisie de aer, este montat un tub metalic gofrat (care mai este si rupt la imbinare), si care este fixat pe bara din fata, dar nu are nici un filtru de aer, nimic. Cea care cred eu ca este evacuare, este o bucatica de teava metalica cu diametrul de aproximativ 20-25mm si lungimea tot cam atat, care iese din Webasto catre in jos exact langa cea cu tubul gofrat. Asta este tot ce am putut observa atunci cand a fost ridicata pe elevator pentru schimbare distributie. Cu prima ocazie am sa fac si ceva poze sa va puteti da seama despre ceea ce vorbesc.
Tot cu aceasta ocazie as vrea sa va mai intreb si cum sta treaba cu programatorul, in sensul ca dupa ce ii programez unul dintre cei trei timpi, nu stiu daca trebuie apasat butonul cu flacara pentru ca el sa porneasca la ora sau orele programate.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa cum am promis, desi nu am primit nici-un raspuns din partea colegilor, revin cu pozele promise. Ce am putut afla, este ca am intr-adevar Webasto si ca este model DW 50, dar restul intrebarilor au ramas deschise.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
modelul ce ai tu pe masina este mai vechi decat modelul termotop E, C, CZ. Odata ce ai programat ceasul in unul din cei 3 timpi ar trebui sa porneasca singur fara sa mai apesi pe ceva , sau la o pasare scurta pe butonul flacara ar trebui sa ti porneasca , asta numai in cazul in care este in regula si nu are probleme. Daca , nu ti merge da l jos fa i o curatare , daca ai unde si o diagnoza .Oricum , fiind un model vechi nu prea merita investit in el
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa este. Acum am descoperit ca siguranta de 15A este arsa, am inlocuit-o si s-a ars din nou. Trebuie sa studiez problema mai amanuntit, iar pentru asta cred ca este nevoie sa-l dau jos de pe masina si cu ocazia asta sa-i fac si o curatare.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cauza arderii sigurantei este placa electronica la care a intrat apa si mi-a ars cateva circuite din cablaj, precum si un tranzistor BUK-455 60A. Am gasit la cineva un alt Webasto DW 50, dar are altfel de legaturi si nu stiu unde vine legat ceasul programator. Poate cineva sa ma ajute?
In poza atasata, deasupra firelor de alimentare care sunt mai groase (rosu si maro), mai sunt doua fire care vin impreuna cu acestea si care sunt mai subtiri. unul este negru, iar celalalt este alb cu verde. Poate cineva sa-mi spuna unde trebuiesc conectate?
Mai este aici si un fir negru care are pe el o mufa metalica, care este firul de antena, dupa cate inteleg de pe un site polonez, dar din schema pe care am gasit-o tot pe acest site rezulta ca acest tip de Webasto functioneaza cu telecomanda. Tot aici, cineva spune ca se poate conecta si la un ceas programator dar nu spune si cum se face.
Multumesc pentru ajutor!
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Momentan nu cred ca exista alte referiri pertinente legate de acest tip de webasto decit cele prezentate de site-ul polonez. Poti sa folosesti cu toata increderea aceasta schema . Firul alb/verde subtire duce la releul care c-da ventilatia din habitaclu,iar cel negru subtire le c-da programator.


  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc @bobeleac. Asa am facut legaturile si a pornit, dar pentru scurt timp pentru ca ulterior am descoperit ca pompa de apa are axul rupt iar pe placa electronica sunt mai multe lipituri reci. Cand o sa am timp, am sa-l desfac si pe cel de pe masina si sa incerc sa fac din doua, unul.
Multumesc de ajutor!
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Acum vreau-nu vreau, am devenit "expert" in Webasto DW 50. Am reusit sa-l fac pe unul dintre ele sa functioneze, dar daca-l pornesc dimineata, nu mai pornesc masina. Bateria pe care o am acum pe ea este un Exide Exceel 74 Ah 680A, dar nu reusesc sa-mi dau seama cat de veche este . Dupa codul stantat pe ea ar trebui sa fie din 2013 (cod: 3HD24B2), probleme la sistemul de incarcare, sigur nu am, asa ca ii rog pe cei care au Webasto pe masina sa-mi spuna si mie ce baterii folosesc si daca au avut probleme de acest gen, sau daca stie cineva -dupa codul scris mai sus- din ce an poate sa fie bateria.
Nu stiu cum as putea sa-mi dau seama daca bateria este prea veche sau Webasto al meu consuma prea mult curent.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR