Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Vezi gaura marcata de sageata, sa nu fie obturata. Pe acolo se face purjare vapori benzina, cind se obtureaza se face depresiune in rezervor, pornire grea la cald si la pedela se iti da in nas ca se face depresiune in rezervor, nu mai ai benzina. Din throttle se mai gripeaza putin motorasul cu praf de la carbuni, se decapsuleaza si se curata.


Dl.Dan cum se verifica toata partea de purjare vapori de la rezervor pana la pompa purjare vapori - cu gaurica si cu furtunasul cred ca am inteles-o.
www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736
https://www.clubopel.com/vie...p=1574745#1574745
https://www.clubopel.com/rez...ori+&sa=Cauta
Dar sa presupunem ca problema ar fi intre rezervor si pompa purjare vapori - Cum se poate verifica zona aceasta.

Rezervor - Canistra vapori - Pompa purjare vapori - Furtunas - Stus (pipa) gaurica clapeta
Mai lipseste ceva de pe traseul acesta sau acesta este tot traseul?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu exista "pompa purjare vapori"...,exista electroventil purjare,iar pentru a verifica traseul gazelor de evacuare,se actioneaza acest electroventil,din tester sau direct,cu 12v(demontind cupla),nu conteaza polaritatea.cind este actionat electroventilul,se aspira cu gura,pe furtunul ce intre in stutul clapetei,pina se simt gaze de benzina,fara a se crea vacuum pe acest furtun.Daca se face vacuum,este obturat si se va verifica tot traseul...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@big_electro61 Mersi de lamurire, foarte utile informatiile.
  • migalin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut.De cateva luni am cumparat o Astra H din 2005 1.6 16V si de cateva zile aproape de fiecare data cand pun contactul se aprinde martorul masina cu cheie, in plus uneori se tureaza singura la relanti pana pe la 2000-2500 ture fara a reveni, alteori de abea pot sa plec de pe loc...nu se accelereaza.Erorile la testul cu pedale sunt p1550 si p1120 care din cate am citit pe forum se refera la pedala acceleratie si corp clapeta iar rezolvarile sunt diferite de la caz la caz.
Am uitat sa precizez ca dupa ce opresc si pornesc masina de cateva ori, martorul se stinge si masina functioneaza normal.
Eu sunt din TM, in cazul in care stiti pe cineva care m-ar putea ajuta in rezolvarea acestei probleme va rog spuneti-mi si mie.
Multumesc.
Skip ads

  • migalin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ciao.Am fost cu masina la diagnoza, erori gasite p1550 si p1120, au dat jos si au curatat corp clapeta acceleratie desi sincer arata foarte bine, fara depuneri etc...au sters erorile dar dupa un timp au reaparut aceleasi necazuri.Precizez ca pe langa aceste doua erori tipul care a facut diagnoza zicea ca a mai gasit ceva in neregula cu egr-ul in sensul ca in timpul scanarii scri ceva de genul EGR-inactiv.
Imi poate spune cineva daca egr-ul da simptomele descrise de mine mai sus sau daca si el in cazul unei functionari defectuoase ar trebui sa dea eroare gen pxxxx ...nu de alta dar ma bate gandul sa schimb EGR + corp clapeta si sa merg la cineva care sa imi verifice ECU.
Stiti pe cineva de prin Timisoara care verifica sau repara ECU ? Multumesc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
reparatie ecu Timisoara=CristiTM
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
EVAP - Teste (FUEL EVAPORATION)

http://www.youtube.com/watch?v=oeNqJtwmFw8 - interesanta si aceasta.
http://www.youtube.com/watch?v=Pg4AEe_xWo4
http://www.youtube.com/watch?v=Qygt1_UcQ88 - EVAP Solenoid Testing
Mai era pe net testare cu fum. (dar cred ca combinat Fum cu Aer vor iesi si fisurile mascate pe care fumul singur nu le poate strapunge largi)
La fisuri mari merge si suflat si cu gura | sau cu o pompa + fum de la o tigara introdus cu gura | (sau sub apa ca in video blocat un cap de la furtun si suflat aer).
Cat despre furtun infundat intre canistra si electroventil purjare cred ca stiti si singuri cum se verifica a scris colegul mai sus.

Deci luati doar ce credeti ca este bun poate nu tot ce spun este si bine.
Poate mai adauga colegi ceva completari daca este cazul.
Poate nu este mare lucru dar pentru mine este, chiar daca pare putin. - acum o luna nu stiam mare lucru de traseul acesta.
(cu cat cunosti mai bine masina cu atat gasesti si rezolvarea mai repede.)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''Deci luati doar ce credeti ca este bun poate nu tot ce spun este si bine.''... Trist dar adevarat...! De regula,cind nu esti sigur ca o informatie este corecta,recomandat este sa te abtii in a o scrie.Putini,pe forum pot discerne intre o informatie eronata(prostie) si una corecta...
Skip ads

  • bogdan_bv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2016

  • Mesaj Privat
salutare! sunt nou pe aici asa ca imi cer scuze daca nu postez unde trebuie. am si eu un opel astra g 2001 1.6 16v si am eroare 0300
precizez ca in sarcina imi intrerupe, pornirea e umpic grea si imi papa si ulei
  • octavianavr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am citit aici ca acea gaurica de la clapeta de acceleratie ar fi pentru purjarea vaporilor de benzina, dar am observat ca furtunasul acestei gaurele intra in capacul de la culbultori si nu merge catre valva de purjare. Daca gresesc va rog sa ma corectati
  • calinuu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2016

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
aceeasi problema am si eu, am fost cu ea la mecanic sa o curate, dar mi-a dat cu spray fara sa dea clapeta jos:( . Nu mi-a rezolvat problema....s-a mai si innecat motorul... stiti cumva daca sta cineva la service sa o dea jos sa o curat temeinic sau trebuie sa o desfac eu singur?
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca te pricepi cit de cit la mecanica si ai scule , apucate de teaba da jos clapeta si egr cumpara o sticla de decarbusolf si un sprey de curatat , pune clapeta si egr la inmuiat ojumate de ora dupa care sprei si o periuta de dinti cu care sa freci bine pe la toate colturile, si iar spray si tot asa pana faci clapeta ca noua .Vezi ca ai o gaurica in partea laterala a clapetei sa ai grija s-o desfunzi si pe aia . La egr tot asa numai ca aici vei da impulsuri de la baterie , legatura la pinii 1 si 5.Ai mare grija la scintei sa nu iei foc.Spor la treaba si ne mai auzim
Skip ads

  • migalin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ciao.
La mine (p1550 si p1120 asa cum am spus mai sus) verdictul dupa ce am schimbat pedala si am curatat clapeta ( s-a dat jos, s-a curatat cu ceva solutie de carburator, suflat cu aer, pus sus) se pare ca este defect ECU. Urmeaza in cel mai scurt timp sa merg la un electronist sa imi spuna daca se mai poate reconditiona sau trebuie sa cumpar altul Sad
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu a fost umblat in ecu se poate repara fara probleme , eu am avut aceleasi erori, l-am reparat acum 3 ani si de atunci nu am avut probleme .Da o cautare la rubrica publicitate si vezi unde poti sa-l repari . Bafta
  • alex131988

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut.
astazi mi-am curatat clapeta de acceleratie cu un servetel umed.
dupa ce am pus-o la loc mi-a aparut cheita in bord.
am mai facut ajustari la clapeta, cheita a disparut dar motorul sta turat la 1500.
am fost la norauto pt diagnoza si mi-a gasit doar codul p1550, iar pt rezolvarea a spus ca trebuie resoftat si atat(ei nu aveau interfata necesara).
De acasa si pana la norauto si in drumul spre casa am simtit ca motorul nu trage.
Este posibil sa nu fi prins clapeta in pozitia originala?
ce trebuie sa fac?(inainte de curatare masina mergea perfect,)
Multumesc
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca cauti pe aici ai sa gasesti tutorial de curatare la clapeta , ce i facut cu servetelul umed este asa un fel de zoiala , drept urmare si rezultatele
  • alex131988

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Geo 30, stiu ca am facut-o de oaie si data viitoare o sa ma abtin.
Intrebarea mea este : o curatare temeinica si rescrierea softului se rezolva?
multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Lasa rescrierea softului in pace.
Curata clapeta, schimba garnitura, fa reinvatare pozitie clapeta si asta e.
Verifica sa nu fi indoit vreun pin in mufa claoetei!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
  • viotrifan

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Din ce am apucat sa citesc in topic ptr coduri eroare 1550 si 0220 daca nu ajuta curatare throttle e indicata o reparare ECU sau schimbare. Cunoasteti pe cineva in Constanta? Multumesc anticipat.
  • stefi2050

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Intampin si eu problema descrisa de cristi2307 la inceputul discutiei, Dupa cateva drumuri in 3 serviceuri care mi-au recomandat sa schimb cateva piese nu s-a remediat problema, mai exact am facut urmatoarele lucruri:

- Schimbat EGR - 150 RON
- Schimbat Clapeta acceleratie - 100 RON
- Schimbat pedala acceleratie (la telefon a spus 100, cand am ajuns acolo a cerut 150 RON )
Toate piesele le-am luat de la dezmembrari, nu erau noi.

Dupa ce nu a functionat cu piesele schimbate am hotarat sa incerc sa o repar singur, ultimul service m-a sfatuit sa astept pana cand problema se agraveaza ca sa stie piesa sa schimbe...
- Am curatat pedala de acceleratie.
- am curatat clapeta de acceleratie bine,
- am curatat cu spray de contacte cele doua mufe care intra in ECU( pareau ca ar avea ceva ulei in ele, nu stiu de unde...)
- am desfacut modului ECU, am verificat legaturile intre pini si placa de baza, sa nu fie ceva desprins( nu parea)....

Toate au fost fara rezultat, are cineva vrun sfat care m-ar putea ajuta?

Este posibil sa fi cumparat una din piese cu aceiasi problema cu ce-a veche?
Martorul cu cheita si masina inca apare in bord, la doua din 3 porniri ale motorului, uneori nu se aprinde martorul si masina merge perfect cativa kilometri, pana se reaprinde martorul si puterea motorului scade sesizabil.

Stefan.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR