marian77
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2015
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- deleted-103318
- *
- 23 mesaje
- din 26 Jul 2015
deleted-103318
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2015
- Mesaj Privat
1- Cheita cu masina se aprinde ,
2- Martori baterie,abs aprinsi
3- Ac turometru , Ac motorina Ac km 0
4- Daca opresc motorul nu mai porneste iar daca o inping jumate de metru porneste la sfert de cheie
A fost pusa pe tester ,sa umblat la toate firele sa schimbat cim(in proba) si face la fel sa dat cu sprei contacte la ecu sa inlocuit ecu(proba)


- deleted-103318
- *
- 23 mesaje
- din 26 Jul 2015
deleted-103318
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aurora1943
- *
- 1 mesaje
- din 21 Mar 2016
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
aurora1943
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
Problema este cu un m,artor cheita care se aprinde doar in anumite momente
de exemplu dimineata la rece merg cativa km..apoi cand masina sta la semafor sau in relanti se aprinde martorul...cand plec de pe loc dupa ce ajung in viteza 2-3 martorul se stinge si masina merge ok...apoi iar cand opresc la semafor sau reduc brusc viteza se aprinde iar..
Am fost la 3 testere...rezultatul este 0...m-au pus sa schim egr...debimetru..si tot degeaba..
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat
la ultimul test m-au pus sa anulez egr..blocand furtunasul de vacuum care duce la egr...la service au spus ca martorul va ramane aprins si masina va trage mai bine...dubios este ca nu s-a schimbat nimic adica martorul tot asa face ..apare si dispare..practic..cand se afla masina in turatie..nu se aprinde si masina trage de rupe...
M-am saturat de atatea testere si bani dati
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
Am o Astra G 2001 Y20DTH, numai cand ating viteza de 130 km/h,in orice treapta sau turatie, imi apare martor masina cu cheita si se taie din putere,numai trage,pedala la fund si nu creste nici viteza,nici turatia si daca iau piciorul de pe pedala nu se stinge si nu isi revine, decat dupa ce opresc masina. masina merge bine pana ating acea viteza. Multumesc si astept sfaturi!
- alex031282
- *
- 1 mesaje
- din 14 Mai 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
alex031282
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2016
- Mesaj Privat
- mariuscarol79
- *
- 1 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Corsa 2001 Z12XE
- Giurgiu
mariuscarol79
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
- viorel1601
- *
- 6 mesaje
- din 19 Sep 2009
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
viorel1601
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Masina mea este Opel Astra G, an 2001, motor y17DT, 75 cp. 270 000 km
Problema: mi se aprinde martorul "masina cu cheita". Asta se intampla doar vara si in general pe autostrada sau la drum intins, drept (A1, A2, DN1 partile drepte). Niciodata in oras, niciodata iarna, primavara, toamna. Nu se aprinde daca merg la munte pe serpentine. DOAR VARA LA DRUM INTINS SI PE AUTOSTRADA. Cand se aprinde pierd usor din putere, nu mult, si nu pot depasi 120-130 km/h. Dupa ce opresc motorul aproximativ 5 minute se stinge dar reapare daca continui sa merg la drum intins, drept. Problema se manifesta de 3-4 ani. Cand ajung cu masina la service si pune testerul pe ea, nici o eroare stocata; deci se sterge eroarea care a generat aprinderea martorului.
Am nevoie de cineva care a mai rezolvat de-a lungul timpului astfel de probleme (persoana sau service).
Astept cu interes recomandarile voastre.
Stima,
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
Multumesc si bafta tuturor!
- viorel1601
- *
- 6 mesaje
- din 19 Sep 2009
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
viorel1601
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Dupa ce am vorbit in mesaje cu "maiandrei" mi-a recomandat sa merg fac o diagnoza. Am mers la EDS, unde lucreaza si l-am cunoscut personal, chiar el mi-a facut diagnoza.
In mai putin de o ora imi si rezolva problema: inlocuit debimetru.
Debimetrul meu functiona deficitar cat sa nu dea eroare tot timpul, doar periodic. Permitea un flux de aer mult mai mic decat normal.
Acum masina parca a renascut, trage superb.
Multumesc maiandrei!
Investitie: debimetru Bosch 379 lei + diagnoza 120 lei (la cum trage masina acum a meritat din plin)
loghin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
robroy5
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
iar in bord mi se aprindea beculetul cu o masina cu o cheie
am puso pe tester si mi-a dat probleme la senzorul de inalta presiune, am cautat sal scot si sal curat si sa rupt
am luat unu nou si acum masina zboara nu alta
ioanbitza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2002 (Y17DT) si nu mai porneste (dar invarte cand dau la automat). Recent am ramas fara motorina, plecasem cu masina cand imi clipocea becu de la carburant si dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit. Am bagat motorina si tot nu pornea, pana la urma am inteles ca se dezamorsase pompa si am umplut filtru de motorina. Dupa ce am dat la automat de mai multe ori pana am ramas fara baterie m-a ajutat cineva si mi-a dat curent, spray de aprins si desfacuse pe la injectoare ceva sa vada daca vine motorina. Intr-un final a pornit, dar in urmatoarea zi, mi s-a oprit motorul la semafor si nu am mai putut sa o pornesc.
Cand vreau sa vad eroarea prin metoda agrafa (apasand pe aceleratie si frana simultan) imi clipoceste martorul cu cheita de mute ori si nu se opreste, deci nu are vreo eroare. Ce poate fi ?
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am achizitionat recent un opel astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) , ieri la drum lung am constatat ca, in treapta 5 cum urc putin peste 2000rpm si la 100 km/h se aprinde in bord martorul masina taiata de o cheie si atunci nu mai trage decat foarte greu. Am facut testul cu pedalele si mi'a dat aceste erori : ECN 01000A , ECN 010021 , ECN 010507 , ECN 007071 , ECN 050074 .
Ce poate fi ?
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
P0100 - debitmetrul e defect sau a fost scoasa mufa lui fara decuplarea bateriei;
P0105 - senzor presiune admisie murdar sau defect - este cauza accelerarii greoaie; curata senzorul;
P0070 - senzor temperatura ext. defect sau eroare veche;
P0500 - necorelare viteza / volum aer / consum carburant; nu afecteaza mersul motorului.
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat