marian77
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2015
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Masina cu cheita se aprinde si se stinge in mers moment in care motorul trage in suturi. Nu am nici un cod de eroare stocat momentan. Acum 1 luna si ceva am avut aceleasi simptome si mi-a ramas si chek engine aprins, am citit codurile si erau 2 p0354 si p0171 pe care le-am sters si de atunci nu am mai avut probleme pan azi. NU inteleg cum ar fi bobina daca mi-a functionat 1 luna fara probleme ! ? Astra H 1.6 z16xep
- deleted-103318
- *
- 23 mesaje
- din 26 Jul 2015
deleted-103318
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare detin un opel astra h 1.7 an fab 2005 cod motor 17 DTH si am niste probleme cu masina si sper ca mai sunt si alti colegi care au patit la fel si au gasit rezolvare, nici nu stiu cu ce sa incep -
1- Cheita cu masina se aprinde ,
2- Martori baterie,abs aprinsi
3- Ac turometru , Ac motorina Ac km 0
4- Daca opresc motorul nu mai porneste iar daca o inping jumate de metru porneste la sfert de cheie
A fost pusa pe tester ,sa umblat la toate firele sa schimbat cim(in proba) si face la fel sa dat cu sprei contacte la ecu sa inlocuit ecu(proba) Pozele sunt in mers
1- Cheita cu masina se aprinde ,
2- Martori baterie,abs aprinsi
3- Ac turometru , Ac motorina Ac km 0
4- Daca opresc motorul nu mai porneste iar daca o inping jumate de metru porneste la sfert de cheie
A fost pusa pe tester ,sa umblat la toate firele sa schimbat cim(in proba) si face la fel sa dat cu sprei contacte la ecu sa inlocuit ecu(proba) Pozele sunt in mers
- deleted-103318
- *
- 23 mesaje
- din 26 Jul 2015
deleted-103318
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aurora1943
- *
- 1 mesaje
- din 21 Mar 2016
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
aurora1943
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
va salut cu respect..posesori de opel..am un opel astra g y20dth..motor.2.0 dti..distributie pe lant din 2002.fab...
Problema este cu un m,artor cheita care se aprinde doar in anumite momente
de exemplu dimineata la rece merg cativa km..apoi cand masina sta la semafor sau in relanti se aprinde martorul...cand plec de pe loc dupa ce ajung in viteza 2-3 martorul se stinge si masina merge ok...apoi iar cand opresc la semafor sau reduc brusc viteza se aprinde iar..
Am fost la 3 testere...rezultatul este 0...m-au pus sa schim egr...debimetru..si tot degeaba..
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat
la ultimul test m-au pus sa anulez egr..blocand furtunasul de vacuum care duce la egr...la service au spus ca martorul va ramane aprins si masina va trage mai bine...dubios este ca nu s-a schimbat nimic adica martorul tot asa face ..apare si dispare..practic..cand se afla masina in turatie..nu se aprinde si masina trage de rupe...
M-am saturat de atatea testere si bani dati
Problema este cu un m,artor cheita care se aprinde doar in anumite momente
de exemplu dimineata la rece merg cativa km..apoi cand masina sta la semafor sau in relanti se aprinde martorul...cand plec de pe loc dupa ce ajung in viteza 2-3 martorul se stinge si masina merge ok...apoi iar cand opresc la semafor sau reduc brusc viteza se aprinde iar..
Am fost la 3 testere...rezultatul este 0...m-au pus sa schim egr...debimetru..si tot degeaba..
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat
la ultimul test m-au pus sa anulez egr..blocand furtunasul de vacuum care duce la egr...la service au spus ca martorul va ramane aprins si masina va trage mai bine...dubios este ca nu s-a schimbat nimic adica martorul tot asa face ..apare si dispare..practic..cand se afla masina in turatie..nu se aprinde si masina trage de rupe...
M-am saturat de atatea testere si bani dati
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am o Astra G 2001 Y20DTH, numai cand ating viteza de 130 km/h,in orice treapta sau turatie, imi apare martor masina cu cheita si se taie din putere,numai trage,pedala la fund si nu creste nici viteza,nici turatia si daca iau piciorul de pe pedala nu se stinge si nu isi revine, decat dupa ce opresc masina. masina merge bine pana ating acea viteza. Multumesc si astept sfaturi!
Am o Astra G 2001 Y20DTH, numai cand ating viteza de 130 km/h,in orice treapta sau turatie, imi apare martor masina cu cheita si se taie din putere,numai trage,pedala la fund si nu creste nici viteza,nici turatia si daca iau piciorul de pe pedala nu se stinge si nu isi revine, decat dupa ce opresc masina. masina merge bine pana ating acea viteza. Multumesc si astept sfaturi!
- alex031282
- *
- 1 mesaje
- din 14 Mai 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
alex031282
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe aici si asta pt ca am o problema careia nu ii dau de cap, am un opel astra G, 2001, 1.7dti, in momentul in care trec de 130 KM/h se aprinde masinuta cu cheita pe ea din bord si imi ia puterea, am fost cu ea pe tester am schimbat electrovalva de la turbo pt ca asta mi-a spus mecanicul si in continuare am problema asta, am verificat turbo, nu are absolut nimic, ce parere aveti sau ce sfaturi imi puteti da? Multumesc anticipat!
- mariuscarol79
- *
- 1 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Corsa 2001 Z12XE
- Giurgiu
mariuscarol79
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
Va salut am aceeasi problema cu masina model opel corsa c 1.2 serie z12xe,de cele mai multe ori imi apare la viteze mari peste 100km se aprinde masinuta+cheie si fluctueaza turometrul si pedala de la frana se simte cam tare fata de obicei,opresc masina pe dreapta si opresc motoru astept 30 sec pornesc masina care porneste la prima cheie dar greu dupa cateva secunde,dupa acea plec se stinge si becul si dispar si simptomele,adica merge normal (mi se intampla cam de 2 luni )in tot acest timp am fost cu ea la tester si mi-a spus ca este de la supapa EGR dupa aceea martorul masinuta sa transformat in check engine,iar au pus-o pe tester si mi-au zis ca este de la benzina proasta asa ca am fost la un alt mecanic si am curatat supapa EGR si clapeta de acceleratie si am schimbat filtru de benzina care era foarte imbacsit si face tot la fel,,o sa schimb si bujiile si sa verific si sonda lambda altceva nu stiu ce sa mai fac, poate ma ajutati cumva,va multumesc.
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare.inca n am reusit sa aflu cauza la defectul respectiv. Dar intre timp mi a picat pompa injectie.mergeti urgent sa verificati traseul de alimemtare si adaugati aditiv mai uleios pt ungere la pompa. Aveam pilitura de fier in rezervor si a ajuns pe traseu banui si a infundat ceva si numai dadea injectia cum trebuie. Spor.
- viorel1601
- *
- 6 mesaje
- din 19 Sep 2009
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
viorel1601
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut, am nevoie de cineva din Bucuresti care sa ma ajute sa desfac si sa curat (galeria de admisie, egr, si turbosuflanta)
Masina mea este Opel Astra G, an 2001, motor y17DT, 75 cp. 270 000 km
Problema: mi se aprinde martorul "masina cu cheita". Asta se intampla doar vara si in general pe autostrada sau la drum intins, drept (A1, A2, DN1 partile drepte). Niciodata in oras, niciodata iarna, primavara, toamna. Nu se aprinde daca merg la munte pe serpentine. DOAR VARA LA DRUM INTINS SI PE AUTOSTRADA. Cand se aprinde pierd usor din putere, nu mult, si nu pot depasi 120-130 km/h. Dupa ce opresc motorul aproximativ 5 minute se stinge dar reapare daca continui sa merg la drum intins, drept. Problema se manifesta de 3-4 ani. Cand ajung cu masina la service si pune testerul pe ea, nici o eroare stocata; deci se sterge eroarea care a generat aprinderea martorului.
Am nevoie de cineva care a mai rezolvat de-a lungul timpului astfel de probleme (persoana sau service).
Astept cu interes recomandarile voastre.
Stima,
Masina mea este Opel Astra G, an 2001, motor y17DT, 75 cp. 270 000 km
Problema: mi se aprinde martorul "masina cu cheita". Asta se intampla doar vara si in general pe autostrada sau la drum intins, drept (A1, A2, DN1 partile drepte). Niciodata in oras, niciodata iarna, primavara, toamna. Nu se aprinde daca merg la munte pe serpentine. DOAR VARA LA DRUM INTINS SI PE AUTOSTRADA. Cand se aprinde pierd usor din putere, nu mult, si nu pot depasi 120-130 km/h. Dupa ce opresc motorul aproximativ 5 minute se stinge dar reapare daca continui sa merg la drum intins, drept. Problema se manifesta de 3-4 ani. Cand ajung cu masina la service si pune testerul pe ea, nici o eroare stocata; deci se sterge eroarea care a generat aprinderea martorului.
Am nevoie de cineva care a mai rezolvat de-a lungul timpului astfel de probleme (persoana sau service).
Astept cu interes recomandarile voastre.
Stima,
- razwan_alex
- *
- 4 mesaje
- din 26 Aug 2015
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
razwan_alex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare,am revenit.Ca urmare, am ajuns la stadiul reparatiei calculator la pompa de injectie, Sunt multi care au patit asta din pacacte. Dupa reparatia calculatorului,masina numai este in parametri, Numai trage la fel si consum crescut. Opel Astra G 2.0 Diesel Y20DTH, ceva sfaturi,sugestii.
Multumesc si bafta tuturor!
Multumesc si bafta tuturor!
- viorel1601
- *
- 6 mesaje
- din 19 Sep 2009
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
viorel1601
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut opel-isti, am revenit si eu cu rezolvarea problemei mele (martor cheie se aprindea rar, doar vara dupa ce se incingea destul de bine motorul si pierdeam putere, coduri eroare P1125 si P0400)
Dupa ce am vorbit in mesaje cu "maiandrei" mi-a recomandat sa merg fac o diagnoza. Am mers la EDS, unde lucreaza si l-am cunoscut personal, chiar el mi-a facut diagnoza.
In mai putin de o ora imi si rezolva problema: inlocuit debimetru.
Debimetrul meu functiona deficitar cat sa nu dea eroare tot timpul, doar periodic. Permitea un flux de aer mult mai mic decat normal.
Acum masina parca a renascut, trage superb.
Multumesc maiandrei!
Investitie: debimetru Bosch 379 lei + diagnoza 120 lei (la cum trage masina acum a meritat din plin)
Dupa ce am vorbit in mesaje cu "maiandrei" mi-a recomandat sa merg fac o diagnoza. Am mers la EDS, unde lucreaza si l-am cunoscut personal, chiar el mi-a facut diagnoza.
In mai putin de o ora imi si rezolva problema: inlocuit debimetru.
Debimetrul meu functiona deficitar cat sa nu dea eroare tot timpul, doar periodic. Permitea un flux de aer mult mai mic decat normal.
Acum masina parca a renascut, trage superb.
Multumesc maiandrei!
Investitie: debimetru Bosch 379 lei + diagnoza 120 lei (la cum trage masina acum a meritat din plin)
loghin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
robroy5
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
am o zafira 1995 din 2002 si am patit si eu cand intra egr si turam la 3000 imi taia turbina si nu se mai accelera
iar in bord mi se aprindea beculetul cu o masina cu o cheie
am puso pe tester si mi-a dat probleme la senzorul de inalta presiune, am cautat sal scot si sal curat si sa rupt
am luat unu nou si acum masina zboara nu alta
iar in bord mi se aprindea beculetul cu o masina cu o cheie
am puso pe tester si mi-a dat probleme la senzorul de inalta presiune, am cautat sal scot si sal curat si sa rupt
am luat unu nou si acum masina zboara nu alta
ioanbitza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut !
Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2002 (Y17DT) si nu mai porneste (dar invarte cand dau la automat). Recent am ramas fara motorina, plecasem cu masina cand imi clipocea becu de la carburant si dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit. Am bagat motorina si tot nu pornea, pana la urma am inteles ca se dezamorsase pompa si am umplut filtru de motorina. Dupa ce am dat la automat de mai multe ori pana am ramas fara baterie m-a ajutat cineva si mi-a dat curent, spray de aprins si desfacuse pe la injectoare ceva sa vada daca vine motorina. Intr-un final a pornit, dar in urmatoarea zi, mi s-a oprit motorul la semafor si nu am mai putut sa o pornesc.
Cand vreau sa vad eroarea prin metoda agrafa (apasand pe aceleratie si frana simultan) imi clipoceste martorul cu cheita de mute ori si nu se opreste, deci nu are vreo eroare. Ce poate fi ?
Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2002 (Y17DT) si nu mai porneste (dar invarte cand dau la automat). Recent am ramas fara motorina, plecasem cu masina cand imi clipocea becu de la carburant si dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit. Am bagat motorina si tot nu pornea, pana la urma am inteles ca se dezamorsase pompa si am umplut filtru de motorina. Dupa ce am dat la automat de mai multe ori pana am ramas fara baterie m-a ajutat cineva si mi-a dat curent, spray de aprins si desfacuse pe la injectoare ceva sa vada daca vine motorina. Intr-un final a pornit, dar in urmatoarea zi, mi s-a oprit motorul la semafor si nu am mai putut sa o pornesc.
Cand vreau sa vad eroarea prin metoda agrafa (apasand pe aceleratie si frana simultan) imi clipoceste martorul cu cheita de mute ori si nu se opreste, deci nu are vreo eroare. Ce poate fi ?
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut.
Am achizitionat recent un opel astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) , ieri la drum lung am constatat ca, in treapta 5 cum urc putin peste 2000rpm si la 100 km/h se aprinde in bord martorul masina taiata de o cheie si atunci nu mai trage decat foarte greu. Am facut testul cu pedalele si mi'a dat aceste erori : ECN 01000A , ECN 010021 , ECN 010507 , ECN 007071 , ECN 050074 .
Ce poate fi ?
Am achizitionat recent un opel astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) , ieri la drum lung am constatat ca, in treapta 5 cum urc putin peste 2000rpm si la 100 km/h se aprinde in bord martorul masina taiata de o cheie si atunci nu mai trage decat foarte greu. Am facut testul cu pedalele si mi'a dat aceste erori : ECN 01000A , ECN 010021 , ECN 010507 , ECN 007071 , ECN 050074 .
Ce poate fi ?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
P0100 - debitmetrul e defect sau a fost scoasa mufa lui fara decuplarea bateriei;
P0105 - senzor presiune admisie murdar sau defect - este cauza accelerarii greoaie; curata senzorul;
P0070 - senzor temperatura ext. defect sau eroare veche;
P0500 - necorelare viteza / volum aer / consum carburant; nu afecteaza mersul motorului.
P0100 - debitmetrul e defect sau a fost scoasa mufa lui fara decuplarea bateriei;
P0105 - senzor presiune admisie murdar sau defect - este cauza accelerarii greoaie; curata senzorul;
P0070 - senzor temperatura ext. defect sau eroare veche;
P0500 - necorelare viteza / volum aer / consum carburant; nu afecteaza mersul motorului.
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat