- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
aionut84
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ovidiu111
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2015
- Mesaj Privat
Va salut. Am si eu o problema. Am o Zafira A si am si eu o problema cu martorii abs si esp. In momentul in care pun contactul se aprind aprind toti martorii care dupa cateva secunde se sting cu exceptia abs si tc care raman aprinsi in permanenta. Din ce am citi pe forum vad ca toti au probleme dupa ce ruleaza cu masina nu din momentul in care pui contactul si de aceea nu stiu ce sa cred. Sper ca ma puteti ajuta. Multumesc anticipat.
- mircea v
- **
- 164 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
In urma unei vizite la mecanic pentru schimbarea rulmentului fata dreapta la un opel vectra b x20dth am ramas cu codul de eroare 42 la ABS (semnal incorect) , cum se manifesta.La o franare usoara intra abs-ul ,dupa care becul ramanea aprins, abs-ul devenind nefunctional, daca luam contactul asteptam un pic isi revenea, dupa care la o noua franare usoara becul ramanea din nou aprins,dupa ce am verificat traseele , mufele ba chiar am schimbat si senzorul fara a scapa de eroare am decis sa fac o inspectie vizuala mai amanuntita dupa inspectie am constatat ca suportul pe care vine prins senzorul abs are un piciorus rupt fiind deplasat aproape insesizabil, am remediat problema si surpriza, abs-ul a intrat in normalitate, ce sa intamplat de fapt ,suportul fiind usor deplasat senzorul nu mai citea corect coroana dintata fapt ce ducea la aparitia erorii si implicit la un abs nefunctional.Acum totul este in regula.Pentru cei care au probleme cu acest cod eu zic sa verifice si suportul pe care vine senzorul abs.
Cu stima Mircea V
Cu stima Mircea V
chris_t
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu masina alor mei, aceeasi chestie cu martorul ABS care ramane aprins in bord. Vectra B 1.6 16V eur4, 2001.
I-am facut test pe OP-COM si mi-a dat un set de erori. A resetat computerul si mi-a zis sa revin la retestare cand se aprinde iar martorul. Erorile sunt aceleasi:
-C0040 - Right Front Wheel Speed Sensor Incorrect Signal
-C0550 - Brake System Or Electronic Control Unit (ECU) Malfunction
-C0245 - Wheel Speed Sensor Erratic Signal.
Mi s-a spus ca dupa parerea lor problema e de la ECU, si ca trebuie schimbat. Pana aici totul ok, nicio problema, atat doar ca acum vreo 3-4 luni cand a aparut problema am luat un ECU 430 de la dezmembrari si l-am pus sus, problema a ramas la fel. Am avut noroc ca mi l-au luat inapoi baietii de la parcul auto. Ulterior am refacut lipiturile si contactele din ECU original al masinii, problema persista.
M-ar ajuta niste idei, nu e problema daca trebuie schimbat ECU, dar m-ar mira sa fie acolo problema, de vreme ce si al doilea facea la fel. E cam mare coincidenta.
Ce altceva as putea verifica / face?
Merci.
PS: problema se manifesta prin aprinderea senzorului in bord cam dupa 4-5km de la pornirea la rece , lipsa ABS si un usor tremurat pe la 50-60 km/h.
Am si eu o problema cu masina alor mei, aceeasi chestie cu martorul ABS care ramane aprins in bord. Vectra B 1.6 16V eur4, 2001.
I-am facut test pe OP-COM si mi-a dat un set de erori. A resetat computerul si mi-a zis sa revin la retestare cand se aprinde iar martorul. Erorile sunt aceleasi:
-C0040 - Right Front Wheel Speed Sensor Incorrect Signal
-C0550 - Brake System Or Electronic Control Unit (ECU) Malfunction
-C0245 - Wheel Speed Sensor Erratic Signal.
Mi s-a spus ca dupa parerea lor problema e de la ECU, si ca trebuie schimbat. Pana aici totul ok, nicio problema, atat doar ca acum vreo 3-4 luni cand a aparut problema am luat un ECU 430 de la dezmembrari si l-am pus sus, problema a ramas la fel. Am avut noroc ca mi l-au luat inapoi baietii de la parcul auto. Ulterior am refacut lipiturile si contactele din ECU original al masinii, problema persista.
M-ar ajuta niste idei, nu e problema daca trebuie schimbat ECU, dar m-ar mira sa fie acolo problema, de vreme ce si al doilea facea la fel. E cam mare coincidenta.
Ce altceva as putea verifica / face?
Merci.
PS: problema se manifesta prin aprinderea senzorului in bord cam dupa 4-5km de la pornirea la rece , lipsa ABS si un usor tremurat pe la 50-60 km/h.
- aflorii nicusor
- ***
- 718 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 718
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. As avea o intrebare pentru cunoscatori in legatura cu circuitul ABS la astra f. De ceva vreme am luat o astra f din 95 fara sistem ABS. Am adaptat de pe alta masina (astra f din 94) tot circuitul ABS mai putin ECU. Efectuat toate circuitele electrice , montat parte mecanica, insa rezultatul este 0, martor ABS aprins. Am pus OPCOM-ul pe masina. si am constatat ca pe ECU nu am nici o informatie despre ABS (ca si cand nu ar fi) Intrebare : Ca sa am ABS-ul functional va trebui sa schimb ECU de pe masina cu altul ce are instalat ABS-ul? De pe vechea masina nu se potriveste ECU datorita mufelor electrice. Asadar va trebui sa caut un ECU cu mufe care sa se potriveasca la mufele circuitului electric si care sa aiba ABS activat sau se poate activa ABS-ul pa ECU original cu altceva inafara de OPCOM ? Multumesc anticipat.
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut colegi!.….am o problema cu z18xe ...la pornire ,la orice pornire fluctueaza acele de la tabloul de bord ca si cum nu are curent...porneste frumos,merge frumos doar ca in mers se aprind martorii abs si tc antiderapaj..masina merge la fel franeaza la fel.....sau si cand pun contactul raman aprinsi si daca iau si pun de mai multe ori contactul se sting.......bateria este aproape noua....multumesc
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
sabacj
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2010
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Andrei VADIM
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2016
- Astra 2006
- Bucuresti
Andrei VADIM
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua si va salut pe toti!
Am decis sa citesc si pe net si sa imi fac cont pt ca sunt ingrijorat de masina mea careia nu ii dau de cap mecanicii.
Am un opel astra h 1.7 cdti. Masina are urmatoarele probleme: cand pun contactul, se aprinde bordul cu toate becurile, apoi dispar cum trebuie sa dispara, dau contact, dispare si bateria si uleiul si ramane martorul motor (masina cu cheia) aprins, care se stinge dupa vreo 3'. Pe langa acel martor motor, mai raman aprinse inca doua becuri si anume cel de abs si acel bec cu simbolul "masina care aluneca pe drum". Ciudat este ca ele se mai sting din cand in cand, apar iar, se sting si tot asa. Daca nu raman aprinse de la primul contact, acele becuri se aprind imediat ce am pornit si sunt in miscare si simt in pedala de acceleratie ca niste lovituri si mai simt cum imi franeaza masina in acele momente cand imi clipesc acele doua becuri apartinand aceluiasi senzor.
Cateodata pornesc motorul si aud sunetul de la "usa deschisa", dar sunetul este scurt, iar acul de la vitezometru urca de la 0 la vreo 30 - 40 km/h in timp ce stau pe loc.
Solutia mecanicilor nu e una singura.. Unii nu stiu si zic ca e o anomalie. Altii zic sa o spal acolo unde e senzorul ca e de la noroi, altii vor sa schimb o gramada de chestii.
Astfel ca alte pareri nu ma deranjeaza si vreau sa va intreb pe voi daca ati mai intalnit asa ceva. Ce parere aveti?
Va multumesc anticipat si va doresc un sfarsit de sapt placut!
Am decis sa citesc si pe net si sa imi fac cont pt ca sunt ingrijorat de masina mea careia nu ii dau de cap mecanicii.
Am un opel astra h 1.7 cdti. Masina are urmatoarele probleme: cand pun contactul, se aprinde bordul cu toate becurile, apoi dispar cum trebuie sa dispara, dau contact, dispare si bateria si uleiul si ramane martorul motor (masina cu cheia) aprins, care se stinge dupa vreo 3'. Pe langa acel martor motor, mai raman aprinse inca doua becuri si anume cel de abs si acel bec cu simbolul "masina care aluneca pe drum". Ciudat este ca ele se mai sting din cand in cand, apar iar, se sting si tot asa. Daca nu raman aprinse de la primul contact, acele becuri se aprind imediat ce am pornit si sunt in miscare si simt in pedala de acceleratie ca niste lovituri si mai simt cum imi franeaza masina in acele momente cand imi clipesc acele doua becuri apartinand aceluiasi senzor.
Cateodata pornesc motorul si aud sunetul de la "usa deschisa", dar sunetul este scurt, iar acul de la vitezometru urca de la 0 la vreo 30 - 40 km/h in timp ce stau pe loc.
Solutia mecanicilor nu e una singura.. Unii nu stiu si zic ca e o anomalie. Altii zic sa o spal acolo unde e senzorul ca e de la noroi, altii vor sa schimb o gramada de chestii.
Astfel ca alte pareri nu ma deranjeaza si vreau sa va intreb pe voi daca ati mai intalnit asa ceva. Ce parere aveti?
Va multumesc anticipat si va doresc un sfarsit de sapt placut!
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Andrei VADIM
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2016
- Astra 2006
- Bucuresti
Andrei VADIM
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2016
- Mesaj Privat
Da, tase, am fost. Am schimbat si bateria. Releu, carbuni schimbati la electromotor, tot e nou pe ea ce schimb. Ma ocup de ea. Dar unii nu ii dau de cap. Cred ca trebuie sa merg la service-ul autorizat opel, cei de la EDS care sunt la iesire pe A2 catre Constanta. Dar probabil ca acolo la fel imi vor zice, ca trebuie schimbat aia si aia si aia si tot asa. Apoi pret final: 800 900 ron. Si nu am banii astia acum. De aia vreau sa aflu pareri si de la posesori de opel astra h ca poate mai au si altii asa probleme. Am vazut alti useri mai sus cu problema asemanatoare.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Andrei VADIM
- *
- 7 mesaje
- din 11 Mar 2016
- Astra 2006
- Bucuresti
Andrei VADIM
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2016
- Mesaj Privat
tase a scris:Eu zic sa mergi la un electrician.
Am spalat bine masina pe la roti, planetare, pe la senzorul care vine pe fuzeta si nu se mai aprinde esp-ul si abs-ul. In schimb, acul de la vitezometru tot mai face asa. Ii dau contact si se ridica pana pe la vreo 60 km/h. Iau contactul si il mai pun odata si nu mai face figuri. Am mai fost acum pe la un service si ziceau ca panoul electric principal e de vina. Altu zicea ca au fost dati km inapoi si trebuie schimbat ceasul de la vitezometru.
Mai astept sa vad ce zic prietenii astia ai mei mecanici.
O seara buna tuturor!
alex.alx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat