- AngelGuard
- *
- 26 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 1999 X16XEL
- Bucuresti
AngelGuard
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
Scandal in ce sens, sa tipi la telefon? E ca atunci cand te certi in trafic, o pierdere de timp si nervi aiurea. Poti face reclamatie la ANPC, daca esti dispus sa astepti 2 luni pt raspuns. Parearea mea este, exact cum spunea colegul, sa ceri retur pe banii lor, si sa iti inlocuiasca piesa cu transportul suportat de ei. Nu trimite tu, cu ramburs, fara sa vb cu ei inainte. E posibil sa nu-l accepte si mai pierzi si bani aiurea prin curier.
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
O problema serioasa a avut frate-miu cu astia de la epiesa.Sa va explic-si-a comandat un set complet ambreiaj(placa,disc,rulment) pt masina lui,un Mercedes E220.A primit piesele,s-a dus la service si,stupoare,dupa ce i-au dat cutia jos si au demontat ambreiajul,setul comandat de la epiesa.ro nu se potrivea.Piesele le luase dupa vin-ul masinii,motorul si cutia fiind originale.A platit ca prostu' manopera pentru schimbare ambreiaj,fara sa schimbe nimic.A luat legatura cu astia de la epiesa si au dat-o in diverse,ca nu mai primesc piesele inapoi,ca s-a incercat sa fie montate(?!),rahaturi de-astea..A facut reclamatie la anpc,cu factura scanate,deviz de service,cu o hartie din partea service-ului precum ca nu s-au potrivit,precum si cu numele celor de la e-piesa cu care a vorbit.In maxim o saptamana,a primit telefon de la e-piesa cu rugamintea sa le inapoieze setul de ambreiaj,cu transportul pe carca lor,sa-i plateasca contravaloarea sau sa-i trimita setul potrivit,cu rugamintea de a anunta anpc-ul ca problema s-a rezolvat.Hmmm!
Concluzia,aveti incredere in anpc,s-au mai schimbat lucrurile intre timp..
Concluzia,aveti incredere in anpc,s-au mai schimbat lucrurile intre timp..
- AngelGuard
- *
- 26 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 1999 X16XEL
- Bucuresti
AngelGuard
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Sa le spui si lor la telefon ca sa stie, "ori schimbati ori merg la ANPC" (cum vine asta inselati clienti cu 30RON)
Cu siguranta vor baga la cap - daca nu lasi de la tine nimic.
Poate si o reclamatie si la Politie doare teau inselat la bani. (asa ca vezi factura sa fi sigur.)
Si tot nu ne-a lamurit nimeni care dintre ele este mai buna.
Ca sa stie si el ce face.
Cu siguranta vor baga la cap - daca nu lasi de la tine nimic.
Poate si o reclamatie si la Politie doare teau inselat la bani. (asa ca vezi factura sa fi sigur.)
Si tot nu ne-a lamurit nimeni care dintre ele este mai buna.
Ca sa stie si el ce face.
- marka
- **
- 122 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- winstonn33
- *
- 20 mesaje
- din 02 Mai 2009
- Agila 2001 z12xe
- Bucuresti
winstonn33
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
Din pacate de acum si eu sunt unul din cei NEmultumiti de serviciile Autokarma.
Nu sunt la prima comanda facuta la ei...dar de acum pot sa spun ca am intrat in randul celor intepati de site-ul vanzare piese auto online: Autokarma.
Am comandat la ei rulment -SKF vkba3596- Si primesc intr-o frumoasa cutie albastra de SKF un rulment - SNR cod: gb12807s10- .
Sun pentru lamuriri si vorbesc cu operator de la Autokarma care imi spune (ma abureste) ca SKF e si ambalator si din acest motiv in cutie de SKF pot fi gasiti si alte marci de rulmenti etc, bla bla bla....si ca daca nu imi convine: sa fac retur ... dupa ce am asteptat rulmentul 4 zile. Asta da raspuns, in loc sa isi prezinte scuzele de rigoare si sa incerce sa remedieze problema cat mai repede? ...daca doream rulment SNR comandam din start rulment SNR.
In mod normal ar fi trebuit sa re-trimita cat mai repede produsul corect comandat si in acelasi timp sa il fi preluat pe cel trimis gresit.
...Ca daca nu e o greseala, eu unul o consider clar inselaciune. Altfel, trebuiau sa specifice din start pe site ca in cutia/ambalajul respectivei marci se pot gasi alte tipuri de produs, cu descrierea, denumirea, seria exacta. In acest fel cumparatorul putea alege in cunostinta de cauza si totul ar fi fost fairplay.
In fine sa le... si sa le ....stiti voi ce....si am cam terminat cu ei.
Daca aveti recomandari de site-uri serioase unde imi pot face de acum incolo achizitiile de piese auto, si de la care sa primesc exact ce am comandat, va rog sa postati.
Nu sunt la prima comanda facuta la ei...dar de acum pot sa spun ca am intrat in randul celor intepati de site-ul vanzare piese auto online: Autokarma.
Am comandat la ei rulment -SKF vkba3596- Si primesc intr-o frumoasa cutie albastra de SKF un rulment - SNR cod: gb12807s10- .
Sun pentru lamuriri si vorbesc cu operator de la Autokarma care imi spune (ma abureste) ca SKF e si ambalator si din acest motiv in cutie de SKF pot fi gasiti si alte marci de rulmenti etc, bla bla bla....si ca daca nu imi convine: sa fac retur ... dupa ce am asteptat rulmentul 4 zile. Asta da raspuns, in loc sa isi prezinte scuzele de rigoare si sa incerce sa remedieze problema cat mai repede? ...daca doream rulment SNR comandam din start rulment SNR.
In mod normal ar fi trebuit sa re-trimita cat mai repede produsul corect comandat si in acelasi timp sa il fi preluat pe cel trimis gresit.
...Ca daca nu e o greseala, eu unul o consider clar inselaciune. Altfel, trebuiau sa specifice din start pe site ca in cutia/ambalajul respectivei marci se pot gasi alte tipuri de produs, cu descrierea, denumirea, seria exacta. In acest fel cumparatorul putea alege in cunostinta de cauza si totul ar fi fost fairplay.
In fine sa le... si sa le ....stiti voi ce....si am cam terminat cu ei.
Daca aveti recomandari de site-uri serioase unde imi pot face de acum incolo achizitiile de piese auto, si de la care sa primesc exact ce am comandat, va rog sa postati.