Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Review Produse Auto
  • AngelGuard

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Scandal in ce sens, sa tipi la telefon? E ca atunci cand te certi in trafic, o pierdere de timp si nervi aiurea. Poti face reclamatie la ANPC, daca esti dispus sa astepti 2 luni pt raspuns. Parearea mea este, exact cum spunea colegul, sa ceri retur pe banii lor, si sa iti inlocuiasca piesa cu transportul suportat de ei. Nu trimite tu, cu ramburs, fara sa vb cu ei inainte. E posibil sa nu-l accepte si mai pierzi si bani aiurea prin curier.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
O problema serioasa a avut frate-miu cu astia de la epiesa.Sa va explic-si-a comandat un set complet ambreiaj(placa,disc,rulment) pt masina lui,un Mercedes E220.A primit piesele,s-a dus la service si,stupoare,dupa ce i-au dat cutia jos si au demontat ambreiajul,setul comandat de la epiesa.ro nu se potrivea.Piesele le luase dupa vin-ul masinii,motorul si cutia fiind originale.A platit ca prostu' manopera pentru schimbare ambreiaj,fara sa schimbe nimic.A luat legatura cu astia de la epiesa si au dat-o in diverse,ca nu mai primesc piesele inapoi,ca s-a incercat sa fie montate(?!),rahaturi de-astea..A facut reclamatie la anpc,cu factura scanate,deviz de service,cu o hartie din partea service-ului precum ca nu s-au potrivit,precum si cu numele celor de la e-piesa cu care a vorbit.In maxim o saptamana,a primit telefon de la e-piesa cu rugamintea sa le inapoieze setul de ambreiaj,cu transportul pe carca lor,sa-i plateasca contravaloarea sau sa-i trimita setul potrivit,cu rugamintea de a anunta anpc-ul ca problema s-a rezolvat.Hmmm!
Concluzia,aveti incredere in anpc,s-au mai schimbat lucrurile intre timp..
  • AngelGuard

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Eu am făcut reclamație la ANPC pe 22 iulie. Suntem astăzi în 9 sept si nu am primit niciun răspuns. Cred că ar trebui să încerce inițial o rezolvare amiabilă. Dacă nu merge așa, atunci, da, reclamație la ANPC.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sunt de acord ca prima data sa incerci sa te intelegi cu ei,dar daca nu da roade,e bine sa apelezi la anpc.Imi pare rau sa aud ca in cazul tau ai mai mult de o luna si nu s-a rezolvat.Speram ca am intrat si noi in randul alora cu apa calda din UE..
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,450
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sa le spui si lor la telefon ca sa stie, "ori schimbati ori merg la ANPC" (cum vine asta inselati clienti cu 30RON)
Cu siguranta vor baga la cap - daca nu lasi de la tine nimic.

Poate si o reclamatie si la Politie doare teau inselat la bani. (asa ca vezi factura sa fi sigur.)

Si tot nu ne-a lamurit nimeni care dintre ele este mai buna.
Ca sa stie si el ce face.
  • marka

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, ce părere aveți despre autoeco.ro? Am găsit acolo kit-ul de distribuție cel mai ieftin de peste tot dar parcă este prea ieftin față de alte site-uri, cu cel puțin 80 lei.
  • winstonn33

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate de acum si eu sunt unul din cei NEmultumiti de serviciile Autokarma.
Nu sunt la prima comanda facuta la ei...dar de acum pot sa spun ca am intrat in randul celor intepati de site-ul vanzare piese auto online: Autokarma.
Am comandat la ei rulment -SKF vkba3596- Si primesc intr-o frumoasa cutie albastra de SKF un rulment - SNR cod: gb12807s10- .
Sun pentru lamuriri si vorbesc cu operator de la Autokarma care imi spune (ma abureste) ca SKF e si ambalator si din acest motiv in cutie de SKF pot fi gasiti si alte marci de rulmenti etc, bla bla bla....si ca daca nu imi convine: sa fac retur ... dupa ce am asteptat rulmentul 4 zile. Asta da raspuns, in loc sa isi prezinte scuzele de rigoare si sa incerce sa remedieze problema cat mai repede? ...daca doream rulment SNR comandam din start rulment SNR.
In mod normal ar fi trebuit sa re-trimita cat mai repede produsul corect comandat si in acelasi timp sa il fi preluat pe cel trimis gresit.
...Ca daca nu e o greseala, eu unul o consider clar inselaciune. Altfel, trebuiau sa specifice din start pe site ca in cutia/ambalajul respectivei marci se pot gasi alte tipuri de produs, cu descrierea, denumirea, seria exacta. In acest fel cumparatorul putea alege in cunostinta de cauza si totul ar fi fost fairplay.
In fine sa le... si sa le ....stiti voi ce....si am cam terminat cu ei.
Daca aveti recomandari de site-uri serioase unde imi pot face de acum incolo achizitiile de piese auto, si de la care sa primesc exact ce am comandat, va rog sa postati.

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Review Produse Auto

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB grup CO+YT CO+IG CO+TWTR