jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
adriannis
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2015
- Mesaj Privat
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Marius0609moise
- *
- 4 mesaje
- din 09 Jan 2022
- Astra 2009 A17DTJ
- Arges
Marius0609moise
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,406 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,406
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Marius0609moise
- *
- 4 mesaje
- din 09 Jan 2022
- Astra 2009 A17DTJ
- Arges
Marius0609moise
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2022
- Mesaj Privat
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
Calorifer nou, pompa apa noua, termostat nou, garnitura de chiuloasa ok.
In momentul in care comut pe aer cald (climatronic) baga caldura cam 2 secunde pana se termina de miscat motorasele de la clapete prin bord si apoi nu mai iese aer deloc.
Banuiesc ca nu nu e de vina caloriferul in conditia in care nu iese aer pe nicaieri, nici rece nici cald. Gandul ma duce la o clapeta blocata sau motoras ( pe tester nu am eroare)
A mai patit cineva ?
Multumesc!
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu vad cum ar putea sa nu "iese aer pe nicaieri", cunoscand putin mecanismul de comutare a zonei de furnizare aer, in orice pozitie ar fi acest mecanism, cel putin una dintre caile de aer trebuie sa fie deschisa.
Dar, sa nu ne legam de asta.
Din ceea ce spui tu, inteleg ca aer rece iese. De aici, pe mine ma duce gandul ca tu folosesti functia "Auto".
Ei bine, aceasta functie comanda furnizarea aerului, cand ai nevoie de racire pe "gurile" pentru fațã, iar cand ai nevoie de caldura pe "gurile" de la parbriz si de la picioare.
Daca vrei caldura pe o anumita zona, setezi aceasta zona din selector (rotițã) si NU mai alesi pe "Auto".
Daca am inteles eu gresit, revii cu detalii despre ceea ce se intampla exact.
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Aceasta clapeta, pare a fi ramasa in pozitia rece. Pot fi mai multe motive, senxori temperatura (asta scoti din calcul daca setezi temperatura pe "High"), defect actuator clapeta, uzura cuplaj intre actuator si clapeta, clapeta blocata sau cuplaj spart.
Se poate verifica daca clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza si este actionata, daca dai cutia de acte (torpedou) jos si urmaresti axul clapetei daca face miscarea corespunzatoare temperaturii cerute.
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Si din cate imi pot da seama din poza, este chiar in pozitia de furnizare aer cald.
Rezulta ca totusi, acel "calorifer" este rece din cauza:
- infundat el (desi spui ca este nou):
- infundat circuitul de lichid de racire (desi spui ca sunt fierbinti ambele furtunuri tur si retur);
- este neaerisit (desi aerisirea se face automat).
Despre circuitul antigelului si infundarea acestuia, imi amintesc ca s-a mai discutat pe aici, merita cautat cu functia "cauta orice".
La fel si despre infundarea circuitului de aerisire.
Eu, alte idei, nu prea mai am (asa de la distanta). Sper sa vina si alti colegi cu idei care sa te duca si spre ceva rezultate pozitive.
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca este asa, nu, nu poate avea legatura cu problema ta si nici nu te-ar ajuta prea mult, nici daca ar fi functionala.
Ea este folosita (automat) doar in anumite conditii si pentru timp relativ scurt, in special pentru degivrare/dezaburire mai rapida pe timp rece.
MSeremet
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- *****
- 3,029 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,029
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat