Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
De curand mi-am cumprat si eu o astra h Z 17 DTR care avea acest regulator defect.
Datfiind faptul ca am dorit sa am garantie la piesa si manopera 2 ani si pentru a preintimpina genul de probleme pe care le-ati sesizat voi cu piesele after-market, am decis sa-l inlocuiesc in reprezentanta.
Facand o comparatie intre modul cum l-au inlocuit colegii si reprezentanta, constat ca cei din urma au facut un lucru in plus si anume, dupa schimbarea piesei au facut si o calibrare cu testerul. Din cate mi s-a explicat este obligatoriu sa se faca acest lucru.
Uitandu-ma in urma si vazand ca au fost cazuri in care au schimbat 3 regulatoare intr-un decurs de timp foarte scurt, fara a beneficia de nici o garantie, constat, ca suma platita de mine, 800 ron piesa si 200 ron manopera, este mai mult decat ok.
De la inlocuire si pana acum am facut circa 4k de kilometrii si nu am avut nici cea mai mica fluctuatie de turatie.
Sfatul meu, este, ca in cazul de fata, sa cumparati piese de origine, pentru ca la cat de des se strica after-market-urile ajungeti sa da-ti aceeasi bani sau chiar mai multi, nu mai vorbesc de nervi tocati si timp pierdut aiurea.
Bafta
De curand mi-am cumprat si eu o astra h Z 17 DTR care avea acest regulator defect.
Datfiind faptul ca am dorit sa am garantie la piesa si manopera 2 ani si pentru a preintimpina genul de probleme pe care le-ati sesizat voi cu piesele after-market, am decis sa-l inlocuiesc in reprezentanta.
Facand o comparatie intre modul cum l-au inlocuit colegii si reprezentanta, constat ca cei din urma au facut un lucru in plus si anume, dupa schimbarea piesei au facut si o calibrare cu testerul. Din cate mi s-a explicat este obligatoriu sa se faca acest lucru.
Uitandu-ma in urma si vazand ca au fost cazuri in care au schimbat 3 regulatoare intr-un decurs de timp foarte scurt, fara a beneficia de nici o garantie, constat, ca suma platita de mine, 800 ron piesa si 200 ron manopera, este mai mult decat ok.
De la inlocuire si pana acum am facut circa 4k de kilometrii si nu am avut nici cea mai mica fluctuatie de turatie.
Sfatul meu, este, ca in cazul de fata, sa cumparati piese de origine, pentru ca la cat de des se strica after-market-urile ajungeti sa da-ti aceeasi bani sau chiar mai multi, nu mai vorbesc de nervi tocati si timp pierdut aiurea.
Bafta
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
Da, "small quantity injection learning", nici eu n-am facut dupa ce am schimbat regulatorul de presiune, acul inca se mai misca 2-3 mm, dar motorul se aude rotund, iar pe opcom turatia variaza cu 15-20 fata de valoarea dorita, presiunea in rampa cu 5-10. Au trecut de atunci vreo 9000 de km, nu cred ca mai are rost sa o fac acum, ca cica se face automat in anumite situatii sau la fiecare citeva mii de km (http://www.denso-am.eu/media/151818/2013_technical-service-bulletin_no-05_en.pdf)
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@dr_agosh82 calibrarea de care vorbesti se face atunci cand schimbi unul sau mai multe injectoare, cel putin mie asa mi s-a spus. Eu cand m-am dus cu masina in service aveam eroare ,,small quantity fuel injected not learned". Deviand putin de la subiect ca si particularitate pentru acest cod de eroare, cand apasam butonul sport nu se simtea nimic pe partea de raspuns la acceleratie. Dupa ce am facut reglajul si a disparut eroarea s-a schimbat treaba. Calibrarea in cazul de fata se realizeaza numai dupa atingerea temperaturii de lucru a motorului de min 80 de grade, iar mai apoi, se parcurg 5 etape de turatii care se repeta de 3 ori. Daca un injector sau mai multe sunt defecte nu va fi posibil ca ECU sa invete cum sa calibreze amestecul de carburant si eroarea va persista atentie: FARA SA APRINDA MARTOR IN BORD!
Cum spuneam in postul precedent calibrarea dupa inlocuirea regulatorului este un alt tip de reglaj, diferit, de cel cand inlocuiesti injectoarele.
Diferenta de 5-10 bari dintre presiunea masurata si cea prescrisa, eu zic ca este foarte mare. La masina mea este maxim 1 bar. Din cate imi aduc aminte la ralanti presiunea in rampa este undeva la 24 bari(sper sa nu gresesc).
Cum spuneam in postul precedent calibrarea dupa inlocuirea regulatorului este un alt tip de reglaj, diferit, de cel cand inlocuiesti injectoarele.
Diferenta de 5-10 bari dintre presiunea masurata si cea prescrisa, eu zic ca este foarte mare. La masina mea este maxim 1 bar. Din cate imi aduc aminte la ralanti presiunea in rampa este undeva la 24 bari(sper sa nu gresesc).
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- acidutu
- **
- 124 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
Si eu am facut acelas lucru dar dupã 2000 Km a reaparut oscilatiile, cred ca de undeva intrã impuritãți la acel pistonas și produce acele zgaraetrui.
Parerea mea este ca trebuie curatat circuitul de motorina intre regulator, filtru și alte componente din circuitul lui, pentru ca dupã curãtare sã nu mai pãtrundã acele impuritãti in regulator ( particule de piliturã etc.)
Parerea mea este ca trebuie curatat circuitul de motorina intre regulator, filtru și alte componente din circuitul lui, pentru ca dupã curãtare sã nu mai pãtrundã acele impuritãti in regulator ( particule de piliturã etc.)
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu e obligatoriu sa faci calibrare pt regulator. Merge foarte bine si fara.
La injectoare doar se trec seriile de pe ele in ECU. In functie de ele, ECU face ajustãri. Merge si far aceste coduri(eu am probat). Doar consumul instantaneu era cu 0.2 mai mare. In rest, nici o diferenta.
Asa ca mai multe sunt povesti.
Eu am regulatorul fãcut in ungaria:are deja 20mii si merge bine. Dupã schimb, am pus doar motorinã rompetrol.
Oscilatiile pot fi si din alte motive.
La injectoare doar se trec seriile de pe ele in ECU. In functie de ele, ECU face ajustãri. Merge si far aceste coduri(eu am probat). Doar consumul instantaneu era cu 0.2 mai mare. In rest, nici o diferenta.
Asa ca mai multe sunt povesti.
Eu am regulatorul fãcut in ungaria:are deja 20mii si merge bine. Dupã schimb, am pus doar motorinã rompetrol.
Oscilatiile pot fi si din alte motive.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- algabone20
- **
- 68 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
viorel_bce a scris:@madaj,eu cred ca problema nu este din arc,daca ai o lupa uitate la pistonas si vezi ce urme are.Eu mi-am facut alt piston si l-am montat pe masina din aprilie 2014 si nu am nici cea mai mica fluctuatie de atunci,fara a umbla la arc.
Salutare, pai atunci ajuta-ne si pe noi acolo unde ti-ai facut tu si platim cat trebuie.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat