Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2003 D-D/OBD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca vrei sa respiri aerul ala in pas alergator. Cand e frig mai merge, dar cand e cald ... . Nici in Oradea nu e mai bine la orele de varf.
Skip ads

  • Rusu23

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

am un z17dth, anul acesta nu prea a bagat caldura . La primul drum am intrat in meniul ascuns, mers cu 100 km/ h , deja mersesem de 30 min incontinuu , iar in bord imi aratau 76 de grade, abia la 130km/h urca la 80 grade.

Temperatura era de 6-7 grade afara.

Termostat defect ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul e de vina. Si eu am aceeasi problema si stiu ca e blocat de deschis. L-am achizitionat si cum se incalzese afara urmeaza sa-l schimb.
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul e de vina. Si eu am aceeasi problema si stiu ca e blocat pe deschis. L-am achizitionat nou original BEHR si cum se incalzese afara urmeaza sa-l schimb.
  • Talex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2016

  • Mesaj Privat
salut, la un opel astra H din 2006 cum vad cat este ridicata caldura ca nu am in bord..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Activezi in BC temperatura motorului.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Settings cateva secunde, apoi apesi butonul bc de cateva ori pana va aparea un afisaj ce include un rand cu coolent temperature
Skip ads

  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,am la masina facut de mine sistemul de prancalzire al apei pe 3 bujii luat de pe renault sau ford,pus cu buton push tip sonerie releu pe contact cheie si releu de forta pe bujii+siguranta termica ptr protectie dar am alimentat doar doua din cele trei bujii avand alternator de 100A.Vreau sa stiu daca pot monta tot clasic un releu de bujii incandescente pentru a avea pulsatii pe toate cele trei bujii fara a suprasolicita alternatorul si care este temporizarea pe care o da releul sau temporizarea este facuta de ecu,releul functionand pulsatoriu pana la o eventuala comanda de oprit.multumesc 
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fiecare releu de temporizare bujii incandescente,are propriile caracteristici tehnice... Ceri date tehnice despre un releu pe care tu,nu il ai... De regula se cauta releul functie de necesitatile locului unde se monteaza si se urmareste o concordanta intre bujii si releu,ca parametrii tehnici... Totul se face cu cap...,altfel...! Apropo...,nu toate releele respective,au alimentarea bujiilor in impulsuri,o parte au incorporat un releu de putere,care face doar alimentare clasica temporizata...
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare la toti ,,opelisti,, am un astra h 1.9 cdti DT, in meniul ascuns temperatura imi urca la 80 grade in aproximativ 9-10 km acum cand temperatura de afara este de -5 grade, apoi in mers ajunge pana la 85 grade dupa care scade la 82, urca iarasi la 85 iar scate pana la 82, daca stau la relanti dupa ce are 82 de grade si tin pe loc la 2000 ture, in max 2 minute temp ajunge la 92 grade si apoi lasata pe liber acolo sta la 92, cand plec din loc incepe sa scada pana la 82. Am verificat cand temperatura era la 83 grade radiatorul si furtunul erau reci, la 87 grade erau calde asta ar insemna ca termostatul nu este blocat pe deschis. Oare asa mare influenta sa aiba aerul rece care ajuge la motor ? Sa am probleme cu termostatul ? Stiam ca temperatura optima de functionare a unui motor este intre 85-95 grade. Nu stiu ce sa mai cred !?
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pe timp de vara temperatura in meniul ascuns sta la 87-89 grade cand circul in afara la viteza de 100 km/h, iar in oras in aglomeratie ajunge si la 94-95 grade, m avut surpriza la ore de varf cand se circula bara la bara sa ajunga la 98 moment in care a ponit ventilatoru si a scazut pana la 93 grade.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Este normal sa urce pana la 90 si sa scada la 83...
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am pus o husa de piele in fata si se incalzeste mult mai rapid.Motor 2.0/16v.Intradevar urca mai greu temperatura dar baga caldura de rupe imediat duca 3-4 km.Termostat neschimbat de 17 ani defapt este originalul din fabrica.La 3 ani schimb antigelul.
  • NIonut774

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra C,Am o problema si eu,mi se arde garnitura de chiuloasa o data pe an.De 3 ani la rand,nu stiu cei de vina.....ma poate ajuta cineva?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula principala cauza a cedarii garniturii de chiulasa,este temperatura excesiva... Normal era ca meseriasii,dupa inlocuire sa fi monitorizat motorul in diferite regimuri de sarcina,sistemul de racire si randamentul acestuia... Probabil s-au multumit sa-ti ia banii si sa te astepte cu o noua inlocuire!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sau concavitatea chiuloasei!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
NIonut774 a scris:Am un opel vectra C,Am o problema si eu,mi se arde garnitura de chiuloasa o data pe an.De 3 ani la rand,nu stiu cei de vina.....ma poate ajuta cineva?

E un semnal clar, zic, de planeitate care nu mai e in cote, ca urmare a unei supraincalziri a motorului in trecut si a unei reparatii defectuoase ... Nu e exclus cu totul un defect intern (chiar de fabricatie)...
Ar trebui demontata chiulasa, verificata planeitatea si daca, la tipul tau de motor, se permite rectificarea plana a chiulasei, trebuie facuta o rectificare in cotele admise. Daca cotele sunt depasite, alta ...
In cazul in care planeitatea e buna, probabil cel mai recomandat ar fi o verificare minutioasa a chiulasei, cu un test de etanseitate ...
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot aveti probleme cu termostatatul, puneti carton in fata la radiator sau daca tot vreti ceva mai elegant, va recomand o panza de impermeabil (celebrul fashi). Dati jos grila o imbractai in impermeabil si o puneti la loc. Garantat nu mai trece decat foarte putin aer si motorul se incalzeste mult mai repede. Eu am asa ceva de 2 ani si merita. Material puteti folosi de la parasolarele din impermeabil care se gasesc in supermarket-uri.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca aveti probleme cu termostatul...,inlocuiti-l! Ce artificii face fiecare la masina proprie,e treaba lui...,dar nu le prezentati ca "solutii minune",daca erau le prezenta Opel si le-am fi urmat toti...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR