- iuliusromeo
- *
- 15 mesaje
- din 15 Mai 2015
- Meriva 2003 D-D/OBD
- Bucuresti
iuliusromeo
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2003 D-D/OBD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
Rusu23
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Talex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,am la masina facut de mine sistemul de prancalzire al apei pe 3 bujii luat de pe renault sau ford,pus cu buton push tip sonerie releu pe contact cheie si releu de forta pe bujii+siguranta termica ptr protectie dar am alimentat doar doua din cele trei bujii avand alternator de 100A.Vreau sa stiu daca pot monta tot clasic un releu de bujii incandescente pentru a avea pulsatii pe toate cele trei bujii fara a suprasolicita alternatorul si care este temporizarea pe care o da releul sau temporizarea este facuta de ecu,releul functionand pulsatoriu pana la o eventuala comanda de oprit.multumescÂ
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Fiecare releu de temporizare bujii incandescente,are propriile caracteristici tehnice... Ceri date tehnice despre un releu pe care tu,nu il ai... De regula se cauta releul functie de necesitatile locului unde se monteaza si se urmareste o concordanta intre bujii si releu,ca parametrii tehnici... Totul se face cu cap...,altfel...! Apropo...,nu toate releele respective,au alimentarea bujiilor in impulsuri,o parte au incorporat un releu de putere,care face doar alimentare clasica temporizata...
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare la toti ,,opelisti,, am un astra h 1.9 cdti DT, in meniul ascuns temperatura imi urca la 80 grade in aproximativ 9-10 km acum cand temperatura de afara este de -5 grade, apoi in mers ajunge pana la 85 grade dupa care scade la 82, urca iarasi la 85 iar scate pana la 82, daca stau la relanti dupa ce are 82 de grade si tin pe loc la 2000 ture, in max 2 minute temp ajunge la 92 grade si apoi lasata pe liber acolo sta la 92, cand plec din loc incepe sa scada pana la 82. Am verificat cand temperatura era la 83 grade radiatorul si furtunul erau reci, la 87 grade erau calde asta ar insemna ca termostatul nu este blocat pe deschis. Oare asa mare influenta sa aiba aerul rece care ajuge la motor ? Sa am probleme cu termostatul ? Stiam ca temperatura optima de functionare a unui motor este intre 85-95 grade. Nu stiu ce sa mai cred !?
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Pe timp de vara temperatura in meniul ascuns sta la 87-89 grade cand circul in afara la viteza de 100 km/h, iar in oras in aglomeratie ajunge si la 94-95 grade, m avut surpriza la ore de varf cand se circula bara la bara sa ajunga la 98 moment in care a ponit ventilatoru si a scazut pana la 93 grade.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- fiorino72
- **
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
NIonut774
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
De regula principala cauza a cedarii garniturii de chiulasa,este temperatura excesiva... Normal era ca meseriasii,dupa inlocuire sa fi monitorizat motorul in diferite regimuri de sarcina,sistemul de racire si randamentul acestuia... Probabil s-au multumit sa-ti ia banii si sa te astepte cu o noua inlocuire!
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,497 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,497
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
NIonut774 a scris:Am un opel vectra C,Am o problema si eu,mi se arde garnitura de chiuloasa o data pe an.De 3 ani la rand,nu stiu cei de vina.....ma poate ajuta cineva?
E un semnal clar, zic, de planeitate care nu mai e in cote, ca urmare a unei supraincalziri a motorului in trecut si a unei reparatii defectuoase ... Nu e exclus cu totul un defect intern (chiar de fabricatie)...
Ar trebui demontata chiulasa, verificata planeitatea si daca, la tipul tau de motor, se permite rectificarea plana a chiulasei, trebuie facuta o rectificare in cotele admise. Daca cotele sunt depasite, alta ...
In cazul in care planeitatea e buna, probabil cel mai recomandat ar fi o verificare minutioasa a chiulasei, cu un test de etanseitate ...
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Daca tot aveti probleme cu termostatatul, puneti carton in fata la radiator sau daca tot vreti ceva mai elegant, va recomand o panza de impermeabil (celebrul fashi). Dati jos grila o imbractai in impermeabil si o puneti la loc. Garantat nu mai trece decat foarte putin aer si motorul se incalzeste mult mai repede. Eu am asa ceva de 2 ani si merita. Material puteti folosi de la parasolarele din impermeabil care se gasesc in supermarket-uri.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat