CMariusT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2017
- Mesaj Privat
Vã deranjez iar.
Sã înțeleg cã la modelele din 2005 navigatia și ecranul din bord este color sau doar la unele?
Am vãzut și cu douã esapamente ( stânga - dreapta ) la 1.9 este?
Asta e modelul de care spuneti cu ecran color și mai lat
Sus in plafonierã ce e acolo? Locașurile alea.
https://www.olx.ro/m/108303332 ?
Sã înțeleg cã la modelele din 2005 navigatia și ecranul din bord este color sau doar la unele?
Am vãzut și cu douã esapamente ( stânga - dreapta ) la 1.9 este?
Asta e modelul de care spuneti cu ecran color și mai lat
Sus in plafonierã ce e acolo? Locașurile alea.
https://www.olx.ro/m/108303332 ?
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
CMariusT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2017
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- signum 2005
- **
- 58 mesaje
- din 23 Nov 2016
- Signum 2005 Z19DTH,
- Vrancea
signum 2005
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH,
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
arachnid a scris:Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
mici corectii:
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
signum-ul e mai lung cu 4 cm mai lung decat vectra c berlina. practic este un break scurtat, distanta dintre punti la signum este aceasi ca la break, rezultand un spatiu interior mai mare pentru pasagerii din spate. detaliile despre locurile din spate sunt alta chestiune...
https://en.wikipedia.org/wik...2.E2.80.932008.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Signum
motoarele 1.9 cdti (120 si 150 cp, varianta de 101 cp nu a fost pusa pe vectra c) + full canbus au fost introduse inca din septembrie 2004 (adica inainte de facelift).
facelift-ul a fost la 1 an si ceva dupa ce a aparut generatia noua de motoare si full can-bus.
teoretic nu a iesit nici o masina cu motor 1.9 si evacuare duala si cred ca toate care au aceste motorizari si au evacuare cu 2 tevi au fost puse dupa ce masina a iesit din fabrica...
la signum din cate am vazut eu pe centru exista vreo cateva (eu am numarat 5) locuri de depozitare (daca masina nu are trapa)
https://preview.netcarshow.c...-2003-1600-17.jpg
CMariusT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2017
- Mesaj Privat
Mulțumesc pentru detalii.
Am mai rãscolit internetul + clipuri pe yt și ai dreptate cu trapa și locașurile alea.
2 țevi eșapament sunt pe motoarele 2.0 cu turbo. Ce-l puțin așa am gãsit în anunțurile din strãinãtate.
Pentru mine tot 1.9 CDTi 2005 rãmâne pentru cã are navigația color și altã generație la motor.
Am mai rãscolit internetul + clipuri pe yt și ai dreptate cu trapa și locașurile alea.
2 țevi eșapament sunt pe motoarele 2.0 cu turbo. Ce-l puțin așa am gãsit în anunțurile din strãinãtate.
Pentru mine tot 1.9 CDTi 2005 rãmâne pentru cã are navigația color și altã generație la motor.
- signum 2005
- **
- 58 mesaje
- din 23 Nov 2016
- Signum 2005 Z19DTH,
- Vrancea
signum 2005
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH,
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- signum 2005
- **
- 58 mesaje
- din 23 Nov 2016
- Signum 2005 Z19DTH,
- Vrancea
signum 2005
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH,
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2016
- Mesaj Privat
- signum 2005
- **
- 58 mesaje
- din 23 Nov 2016
- Signum 2005 Z19DTH,
- Vrancea
signum 2005
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH,
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:
signum-ul e mai lung cu 4 cm mai lung decat vectra c berlina. practic este un break scurtat, distanta dintre punti la signum este aceasi ca la break, rezultand un spatiu interior mai mare pentru pasagerii din spate. detaliile despre locurile din spate sunt alta chestiune...
https://en.wikipedia.org/wik...2.E2.80.932008.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Signum
motoarele 1.9 cdti (120 si 150 cp, varianta de 101 cp nu a fost pusa pe vectra c) + full canbus au fost introduse inca din septembrie 2004 (adica inainte de facelift).
facelift-ul a fost la 1 an si ceva dupa ce a aparut generatia noua de motoare si full can-bus.
teoretic nu a iesit nici o masina cu motor 1.9 si evacuare duala si cred ca toate care au aceste motorizari si au evacuare cu 2 tevi au fost puse dupa ce masina a iesit din fabrica...
la signum din cate am vazut eu pe centru exista vreo cateva (eu am numarat 5) locuri de depozitare (daca masina nu are trapa)
https://preview.netcarshow.c...-2003-1600-17.jpg
arachnid a scris:Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
mici corectii:
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina.
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
signum-ul e mai lung cu 4 cm mai lung decat vectra c berlina. practic este un break scurtat, distanta dintre punti la signum este aceasi ca la break, rezultand un spatiu interior mai mare pentru pasagerii din spate. detaliile despre locurile din spate sunt alta chestiune...
https://en.wikipedia.org/wik...2.E2.80.932008.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Signum
motoarele 1.9 cdti (120 si 150 cp, varianta de 101 cp nu a fost pusa pe vectra c) + full canbus au fost introduse inca din septembrie 2004 (adica inainte de facelift).
facelift-ul a fost la 1 an si ceva dupa ce a aparut generatia noua de motoare si full can-bus.
teoretic nu a iesit nici o masina cu motor 1.9 si evacuare duala si cred ca toate care au aceste motorizari si au evacuare cu 2 tevi au fost puse dupa ce masina a iesit din fabrica...
la signum din cate am vazut eu pe centru exista vreo cateva (eu am numarat 5) locuri de depozitare (daca masina nu are trapa)
https://preview.netcarshow.c...-2003-1600-17.jpg
Ai dreptate! La Vectra C Caravan ma referisem nu la Berlina, dar am omis sa scriu.> Signum este de fapt un Vectra c Caravan mai scurt, la care bancheta spate e inlocuita cu 2 scaune. Eu unul, intre cele doua prefer Vectra C Caravan , atat pentru spatiul mult mai mare cat si pentru confortul dat de bancheta, pentru copii.care pot dormi in voie pe ea, in timp ce scaunele spate de la Signum nu le ar oferi acelasi confort. In plus, pe bancheta incap lejer si confortabil 3 persoane adulte, ceea ce nu pot spune despre cele 2 scaune de la Signum.
Referitor la anul aparitiei noilor motorizari 1,9 cdti la Opel, este clar ca s-a pus si pe masini ante facelift, dar eu unul nu am intalnit vectra c ori signum din anul 2004 cu asemenea motorizari. Toate, fie ante facelift fie facelift, erau dupa 2005... Oricum cred ca userul Signum 2005 a inteles despre ce este vorba.
In ce priveste locurile de depozitare ori trapa din plafon, acestea pot exista atat la vectra c cat si la signum, in functie de motorizari. La 1,9 cdti de regula in plafon este doar consola de lumini si spatiul pentru okelari. La motoarele 3,0 cdti V6 ori 2,8 i (OpelPerformaneCar) pot exista mai multe. Toate cele bune!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
masina mea este fabricata in septembrie 2004 si are z19dt.
Masina mea este FULL CAN-bus, inca are cd30 si inainte sa vina la mine a avut bid (bid se gaseste doar la full can) iar acum are GID...
Este printre primele masini full canbus cu motorizare de 1.9.
Spatiile de depozitare din plafon mai mult de 1 sunt doar la signum.
pe vectra c nu am vazut pana acum acele spatii de depozitare ca in poza de mai jos:
Masina mea este FULL CAN-bus, inca are cd30 si inainte sa vina la mine a avut bid (bid se gaseste doar la full can) iar acum are GID...
Este printre primele masini full canbus cu motorizare de 1.9.
Spatiile de depozitare din plafon mai mult de 1 sunt doar la signum.
pe vectra c nu am vazut pana acum acele spatii de depozitare ca in poza de mai jos:
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ma rog, cum crezi tu, insa iti garantez ca masina mea nu e exceptia care confirma regula...
nu exista nici o regula, a fost 1 an in care pe vectra c pre facelift s-a pus 1.9 cdti si au fost full canbus... din care in 2004 au fost doar 4 luni (septembrie-decembrie) iar neamtul "ponteaza" toate masinile de dupa septembrie 2004 ca fiind 2005...
ce e drept sunt mai putine comparativ cu cele facelift produuse intre 2005 si 2009...
nu exista nici o regula, a fost 1 an in care pe vectra c pre facelift s-a pus 1.9 cdti si au fost full canbus... din care in 2004 au fost doar 4 luni (septembrie-decembrie) iar neamtul "ponteaza" toate masinile de dupa septembrie 2004 ca fiind 2005...
ce e drept sunt mai putine comparativ cu cele facelift produuse intre 2005 si 2009...
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat