Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu cred ca sunt asa de greu de demontat...doar se desfac cu o cheie fixa si cam atat nu trebuie facut ceva special, iar rampa comuna si suruburile de sub admisie cu o cheie cu clichet plus tubulare plus prelungitor. Nu a fost asa de greu precum se anunta, pentru cei care se sperie de complexitatea lucrarii va spun ca nu aveti de ce sunt doar niste pozitii mai incomode si inghesuite dar nui ceva de netrecut.
Skip ads

  • berce

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna

Am masina Opel Astra h z17dth si ma confrunt si eu cu o problema:
Masina trage greu nu mai are svacneala de alta data si mai da si in nas(mai mult in treptele de viteza 1 si 2 ) , am desfacut furtunul gros de la intercooler la clapeta de acceleratie am observat ca in interiorul ei este plin de ulei, este normal sa fie ulei acolo?
Cand i-au piciorul de pe acceleratie intra destul de violent in frana de motor
Mentionez ca nu imi apare nici o eroare la testul cu agrafa
Sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi

Multumesc
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
deoarece masina opel 1.7CDTI porneste greu (si nu era de la injectie) - cu rabdare am curatar si eu egr-ul si throttle
nu e greu dar nici usor plus ca am dat jos si corpul termostului pentru a inlocui cu silicon garnitura care imi curgea.
atentie!
daca masina nu porneste dupa curatare egr incercati sa o porniti cu sprayde pornit motoare. o ia greu dar porneste daca totul a fost facut ca in tutorial.
se poate depune gunoi (fum) de la admisie la supape si nu mai face compresie.
BAFTA LA CURATAT SI LA CAT MAI MUTI KM FARA PROBLEME
  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am curatat si eu egr si clapeta de aer cu motorina si teava de metal ce intra in admisie cu decarbusol la un z17dtl.
Pornirea a fost foarte geoaie. Am dat vreo 7 chei si tot degeaba. Am demontat iar totul crezand ca pistonasul de la egr e blocat.
Sfat: dupa ce porneste (de zici ca sare motorul din loc) accelarati sa nu moara motorul pentru ca o luati de la capat cu pornitul.
Ii multumesc lui Dancuciureanu pentru sfatul dat, de a insista in "a da la automat, ca porneste pana la urma" , cu toate ca am deranjat duminica la ora 16.00.
Rog sa se explice, ce cauzeaza pornirea grea dupa curatarea celor doua componente!
Multumesc si spor la treaba cu mentiunea ca pentru curatare avem nevoie de chei combinate, tubulare 1/4 si accesorii (pentru ca locul de manevra este mic), carpe multe, betisoare de urechi, rabdare si timp.
Skip ads

  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sal. În cazul meu dupã curãțare EGR, clapeta accelerație, galerie admisie a pornit destul de repede dar nu am strâns complet ultima conducta de motorina.
  • sopik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2000 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am curatat si eu egr,clapeta de acceletatie si teava aia de intra in galerie!...mi.a ft de mare ajutor cele apuse aici! Multumesc!
Imi aparea eroarea P 0105 senzor admisie(map)si statra motorasul aprins incontinuu! M.am apucat de demontat clapeta , egr teava aceea de duce in admisie si senzorul preaiune admisie(mam)....le.am curatat cu spei din acela de carburator....au iesit super!...dupa m.am apucat de montat...(treaba mult mai usoara decat la demontat)....mi.a pornit foarte greu...dupa cate am citit pe aici e normal!acum nu stiu?..si dupa asta m.am trezit si cu o eroare la testul cu pedale...ecn 062101...dar cred ca este ca am dat mult la automat...(trebuie sters sau se sterge singur din calculator?)
Mentionez ca dupa 10 km mi s.a stins motorasul din bord si masina trage de rupe acum dupa curatarea asta!
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salutare,
sarbatoresc muncind,motiv pt care,m-am apucat sa curat egr.mai fusese curatat cu 4 ani in urma(la un service),se prezinta ok.
admisia in schimb e jale(dupa cum arata mi -au luat banii dar nu au curatat-o) si cred ca ajung la service pt curatare,dar ca sa ajung la service tre sa asamblez totul la loc... Smile
asadar:
1-la remontare,garniturile de tabla(clapeta-egr,egr-teava spre admisie) se pot refolosi? obligatoriu le dau cu silicon? le-am gasit date cu silicon alb
2-oringul de etansare antigel intre egr-corp termostat il pot refolosi dat cu silicon? imi puteti da un cod pt el eventual sa-l cumpar?

stima,
  • mihai230

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Felicitari pentru initiative.
As avea si eu o intrebare, ca am o nelamurire.
Am vazut ca are o conducta de retur in vasul de expansiune pentru racire. Ce nu sunt eu lamurit este unde este intrarea de antigel in corpul egr. Ma puteti lamuri?
Ati cumparat garnituri noi? De unde se pot cumpara garniture? Ati reutilizat garniturile vechi?
Multumesc frumos.
Skip ads

  • Todor Daniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Tutorial Video.
http://www.youtube.com/watch?v=Isoef8pg7tQ
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Toate bune si frumoase la astra h, material din plin, dar pentru meriva se pare ca nu s-a incumetat nimeni,iar la cat de inghesuit e motorul nici nu ma mira. Inca sunt in dubii daca sa ma apuc de treaba asta singurel sau sa ma duc in service. Chiar nu a incercat nimeni la meriva z17dth sa curete egr? Sau poate nu am gasit eu pe forum...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Prin VN nu prea stiu priceputi, pune mana ca te ghidez eu prin tel, hai ca instalez si un skype.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tot respectul pentru bunavointa,dar din prisma jobului cred ca doar in weekend as avea tmp pentru asa ceva, mai asteptam un pic si incalzirea vremii, masina nu are nimic dubios, nu se aprinde nici un martor prin bord, dar mi s-a intamplat odata in treapta a doua poate mergeam si eu un pic subturat( lipa de experinta pe aceasta motorizare), mergea in suturi doar pana am calcat mai tare acceleratia.Eram cu a doua si cred ca aveam cam 20 km/h Embarassed prin oras. De treaba asta sigur nu scap, am sa va caut cand prin ceva timp liber si sa fie un pic mai caldut pe afara,sigur va dura o zi intreaga.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Prima oara va dura 4-5 ore ca nu ai experienta, dupa prima curatare ANUALA iti va lua 2 ore. Iti trebuie o tubulara de 12 dar zdravana si restul ca de obicei.
Vezi ca pe youbube este incomplet si vai de mama lor de plouati.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ca o recapitulare a celor 11 pagini ati facut curatarea la 1.7 dth Meriva? si cam ce riscuri implica , intreb pentru ca la Meriva nu ai loc nici sa schimbi filtrul de ulei cum ai la astra.Trebuie data chiulasa jos? Cu ce incep?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa chiulasa in pace, chei potrivite si se face.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara! EGR Pule Ratio - 9%, in OPCOM la relanti la un Astra G 1.7 cdti, este ok? (sunt incepator Smile )

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Alaltaieri am demontat si eu EGR-ul + admisia la masina sotiei, Astra G Z17DTL 2004, are 215.000km in bord si am cumparat-o la 203.500km din DE. De mentionat ca nu-mi aparea nicio eroare pe tester si motorul tragea chiar ok, dar dadea cu fum dupa remapare (inainte era absolut lesinat in depasiri, la deal insa am vazut ca tragea destul de binisor pentru 80cp). Inainte de remapare baietii de la EDS mi-au spus ca pe undeva trage aer fals (cel maI probabil undeva dupa EGR) si intr-un final m-am hotarat sa demontez tot inainte de a pleca in concediu ca sa vad la concret cum se prezinta EGR-ul, admisia si garniturile aferente de pe traseul de aer :


Pe scurt - un DEZASTRU (mai putin garniturile de etansare care sunt ok).

Clapetele din admisie inca mai lucrau, dar nu pâna la capat. Poze cu admisia desfacuta in doua bucati inca nu am, dar deja pot sa-mi imaginez cu usurinta ce voi gasi acolo.

La EDS am aflat ca exista un update de firmware pentru ECU care optimizeaza EGR-ul sa lucreze mai putin decat o facea cu firmware-ul initial, insa masina sotiei nu-l avea. A primit in DE doar apa, paie si bataie, ca sa zic asa. Acum dupa remapare il am, ramane de vazut dupa urmatorii 50.000km ce se va aduna in EGR si in admisie.

La demontare am facut poze ca sa fac un un tutorial pentru demontare EGR cat si unul pentru demontare admisie. As avea rugamintea la colegii care STIU care sunt valorile la care se strang suruburile ce se infileteaza in aluminiu, sa ma lumineze si pe mine ca sa nu le suprastrâng si sa am probleme cand voi desface iar. Sau macar, unde pot gasi valorile respective (TIS, manual de reparatii,. orice info e bine-venit). Cu Stima.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
AJUTOR! Azi m-am apucat si eu sa demontez egr-ul si un surub care este prins sub el m-a lasat, s-a dus hexagonul... cum il mai pot desface?

  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata! EGR curatat, totul in ordine!
  • barbuadrian_29

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,am un Astra H z17dth și as vrea sa curat tot ce înseamnã admisie aer,as pe cineva daca știe pe cineva în Brașov dispus sã mã ajute,menționez cã am spațiu unde sa efectuam operațiunea.masina nu are nici un cod de eroare,nu scoate fum deloc dar mi se pare foarte leneșã și consumul foarte mare in regim de oraș 9.3 iarna iar acum dupã ce a dat un pic cãldurã mai jos de 8.5 nu scade menționez cã sunt valori date de BAC.Va mulțumesc.masina este fãrã DPF fabricație 03.2007 101cp
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR