- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
7000 de euro pe reparatii? Mi se pare mult, chiar daca a fost refacut de 2 ori motorul. Pai ceva nu se leaga. Cred ca cei care au facut reconditionarea si-au batut joc si nu au facut cum trebuie sau nu au schimbat ceva. Foarte multi dintre noi nu avem probleme si am schimbat acest semering si merg bine Insigniile noastre de 2009-2010. Poate a fost un ghinion asa de mare, dar totusi Insignia nu e chiar asa de proasta pe cat i se face reclama. Asa si BMW-ul nu mai e o masina fiabila de mult si are multe probleme costisitoare si sunt laudate. Eu raman fidel modelului si vreau tot o Insignia mai noua( 2013) ca sunt multumit de ea.
- AnamariaPop
- *
- 15 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2016
- Cluj
AnamariaPop
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Din pacate intradevar am avut un ghinion maxim cu Insignia( Sports Tourer 2.0 TDCI 2010)...adunate reparatiile au costat 7000 euro: de 2 ori am rectificat motorul si ne-a costat pana la urma cat unul nou , volata+ambreiaj , si tot ce mai putea sa se strice egr, senzori abs, senzori evacuare , etc + de 3 ori adusa pe platforma din diverse zone ale tarii pentru ca ne lasa in drum...cand am tras linie si am vazut cat am investit in ea ne-a dezamagit complet dar poate ca am fost noi mai ghinionisti(desi avem 2 cunostinte in grupul de prieteni care au schimbat deja motorul)...oricum de recomandat nu am cum sa o recomand dar va doresc tuturor sa aveti noroc de ele. In afara de rectificarile la motor toate interventiile s-au facut in reprezentanta probabil si din cauza aceasta au costat cam dublu fata de un service normal.
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Attreyu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
Ca sã mã prind și eu, vestitul oring e ãsta ?
http://www.bujia.ro/piese-a...el/2015/insignia/
Pe lângã garnitura asta trebuie schimbat și cãpãcelul ãla roșu ? Sau doar semeringul de mai sus.
Am 150.000 și nicio problemã cu presiunea uleiului dar dacã toți spuneți cã trebuie schimbat...motorul meu e 2.0 CDTi, seria A20 DTH.
http://www.bujia.ro/piese-a...el/2015/insignia/
Pe lângã garnitura asta trebuie schimbat și cãpãcelul ãla roșu ? Sau doar semeringul de mai sus.
Am 150.000 și nicio problemã cu presiunea uleiului dar dacã toți spuneți cã trebuie schimbat...motorul meu e 2.0 CDTi, seria A20 DTH.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Semeringul din link-ul tau e altceva, e de la pompa de ulei pe unde etanseaza pe vilbrochen. Asta se schimba doar in cazul in care se demonteaza pompa de ulei.
O-ringul "minune" care se monteaza intre pompa si sorb se livreaza intradevar cu un capac rosu, dar ala e doar pt ambalaj si are rol de protectie a o-ringului...
O-ringul "minune" care se monteaza intre pompa si sorb se livreaza intradevar cu un capac rosu, dar ala e doar pt ambalaj si are rol de protectie a o-ringului...
Attreyu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Attreyu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
cossty
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Buna seara!
A venit timpul sa imi schimb si eu masina, iar dintre toate familiale imi face cel mai mult cu ochiul Insignia.
Masina pe care o voi cumpara va fi modelul cu facelift dupa 2013 (2014) sport tourer, cu un kilometraj (sper eu real) mai mic de 130000 km, 2.0 CDTI ,160 CP. Deja am verificat, contra cost, o groaza de masini de pe ... piata locala si peste 90 % dintre ele au ... slabit enorm (la km ma refer) pe drumul spre tara noastra.
As dori ajutorul vostru prin cateva sfaturi:
Imi puteti spune daca la acest model s-a rezolvat problema cu oring-ul! Nu am gasit nimic relevat in acest topic.
Daca nu s-a rezolvat, este de ajuns schimbarea oring-ului apoi anularea DPF-ului (am inteles ca, incalzirea lui excesiva duce la imbatranirea prematura a oringului)
Aceiasi intrebari si pentru Zafira facelift (am inteles ca sunt aceleasi probleme).
Orice alte sfaturi sunt binevenite!
Va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat!
A venit timpul sa imi schimb si eu masina, iar dintre toate familiale imi face cel mai mult cu ochiul Insignia.
Masina pe care o voi cumpara va fi modelul cu facelift dupa 2013 (2014) sport tourer, cu un kilometraj (sper eu real) mai mic de 130000 km, 2.0 CDTI ,160 CP. Deja am verificat, contra cost, o groaza de masini de pe ... piata locala si peste 90 % dintre ele au ... slabit enorm (la km ma refer) pe drumul spre tara noastra.
As dori ajutorul vostru prin cateva sfaturi:
Imi puteti spune daca la acest model s-a rezolvat problema cu oring-ul! Nu am gasit nimic relevat in acest topic.
Daca nu s-a rezolvat, este de ajuns schimbarea oring-ului apoi anularea DPF-ului (am inteles ca, incalzirea lui excesiva duce la imbatranirea prematura a oringului)
Aceiasi intrebari si pentru Zafira facelift (am inteles ca sunt aceleasi probleme).
Orice alte sfaturi sunt binevenite!
Va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat!
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut vechi colegi.
De maine schimb un pic "clasa" si anume trec pe Zafira C(2013), pt. ca este nevoie. Motorul 2.0/131cp/96kw, Banuiesc ca este simimilar cu cel de pe Insignia. Masinuta care vreau sa o cumpar are ~ 160k(158k spune raportul InspectorAuto.ro, platit) si este de Germania. Dealerul zice ca s-a servisat ceva, ceva pe la ea pana sa plece pe platforma spre Romania. Totusi in acest post vreau sa fac referire doar la acest oring(sa nu fiu prea off topic) daca e cazul sa imi fac griji de el sau sa zic, dupa capul meu sa incerc sa il confectionez din teflon, pt. ca am posibilitatea. Ce ziceti ? Teflonul cred are ceva proprietati termice mai bune ca, cauciucul.
De maine schimb un pic "clasa" si anume trec pe Zafira C(2013), pt. ca este nevoie. Motorul 2.0/131cp/96kw, Banuiesc ca este simimilar cu cel de pe Insignia. Masinuta care vreau sa o cumpar are ~ 160k(158k spune raportul InspectorAuto.ro, platit) si este de Germania. Dealerul zice ca s-a servisat ceva, ceva pe la ea pana sa plece pe platforma spre Romania. Totusi in acest post vreau sa fac referire doar la acest oring(sa nu fiu prea off topic) daca e cazul sa imi fac griji de el sau sa zic, dupa capul meu sa incerc sa il confectionez din teflon, pt. ca am posibilitatea. Ce ziceti ? Teflonul cred are ceva proprietati termice mai bune ca, cauciucul.
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multe din sisteme industriale hidraulice se etanseaza cu garnituri din teflon, eu as incerca asta pe masina mea, dar inca nu stiu exact ce e pe acolo, ce forma/dimensiuni si suprafete trebuiesc etansate. O alta varianta ar fi cauciucul rosu sau verde, viton parca ii spune, care suporta cu siguranta temperaturi de 200°C, doar gasita forma si dimensiunea potrivita.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am inteles, Mersi de imagini, Nu mi se pare complicat de realizat din teflon. Azi am luat si eu Zafira si cat de curand o sa cotrobai pe acolo sa vad ce si cum. Revin cu concluziile finale. Pe teflon il doare la basca de temperaturi si presiuni ridicate. Si mai mult ca sigur gasim pe cineva care sa faca piesa din viton. Parca am intanlit pe ebay ce va de genu, din uk.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat