gersymann
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2014
- Mesaj Privat
In weekend mi s-a aprins martorul de check engine (masinuta cu cheita) si motorul nu se tura mai mult de 3000 rpm. Am mai facut vreo 40 km in aceste conditii dupa care m-am conectat cu aplicatia Torque la OBD si am vazut ca mi se returna eroarea : P242F. Am resetat eroarea si motorul a mers dupa aia fara probleme dar astazi am decis sa ma duc totusi si in service. Aici la tester apare acelasi cod de eroare si mi s-a spus ca filtrul de particule "are 82%" ... ce anume 82% nu am inteles . A plecat cel din service cu masina la o plimbare si a spus ca a reusit sa aduca masina la 31%, dar ca parerea lui ar fi ca trebuie facuta o regenerare fortata + schimb ulei + filtru ulei.
Ceva pareri in privintia asta ? Are sens sa ma gandesc ca vor urma cheltuieli serioase ?
Multumesc
Ceva pareri in privintia asta ? Are sens sa ma gandesc ca vor urma cheltuieli serioase ?
Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Filtrul de particule e infundat 82%. Mecanicul a scos masina la un mic drum si a facut ce probabil prea putini utilizatori de Diesel fac....a mers turat pana a regenerat filtrul dar nu total ci pana la 31%.
E ceva normal la un diesel cu DPF. Ulei si filtru...depinde cati km ai cu uleiul si filtru vechi.
E ceva normal la un diesel cu DPF. Ulei si filtru...depinde cati km ai cu uleiul si filtru vechi.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
gersymann
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2014
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Dragi colegi de forum, am studiat indelung functionarea dpf-ului si pot sa va spun urmatoarele lucruri despre el....
Am un astra H 1.7 cdti din 2008 cu resoftare calculator motor anul trecut, cu versiunea 7 de soft daca retin bine. Utilizez "la treaba" un opcom 1.45, elm 327 usb cu vreo 12 programe si un 327 Bluetooth cu cateva programe dar in special Torque.
Regenerarea dpf este din punctul meu de vedere foarte ciudata, si se realizeaza dupa niste criterii incalcite.
In primul rand acea regenerare "activa" nu se realizeaza doar cand filtrul ajunge la aprox 80% incarcare ci si cand masina considera ca are conditii bune de regenerare.
De exemplu ultima regenerare activa a fost la mine la 87% (pentru ca nu am avut pana atunci intrunite conditiile necesare in special destul comb in rezervor)
Regenerarea a fost realizata pana la 30% incarcare asa cum trebuie, dar apoi, dupa numai 120km in oras, cand gradul de umplere era de numai 48%, la o iesire din oras si ceva forja, masina a hotarat sa faca din nou o regenerare activa (deci cu injectare suplimentara de combustibil) care bineinteles nu a durat decat vreo 5 minute.
Asadar, regenerarea dpf la versiunile mai noi de soft motor cel putin nu respecta valorile 80-30%, deci periodicitate ci se realizeaza "preventiv" si atunci cand masina hotaraste ca este bine...
Concluzia este ca la o masina care merge mult prin oras, esti practic foarte des in "regenerare"
Dupa calculele mele, din analiza a zeci de log-uri, consumul la 100km creste cu aprox 2 litri fata de o masina care nu are dpf!
Alte lucruri interesante pentru voi sunt:
Daca se merge cu masina turat, chiar indiferent de viteze (100 sau 160km/h) temperatura din dpf se poate ridica laaprox 550 de grade, avand loc astfel regenerare pasiva.
Din pacate, tot din soft rezulta o incarcare dpf cu 5% pe ora si 1% pe fiecare pornire de motor, deci practic dupa 80-30 egal 50 impartit la 5 fac 10 ore de mers continuu dupa care are din nou loc o regenerare, indiferent de viteza si de distanta sau de incarcarea dpf-ului.
Daca pornim si oprim motorul in acest timp, timpul acela de 10 ore de functionare pana la o noua regenerare scade.
Pana si valoarea masurata de senzorul de presiune diferentiala nu influienteaza acest timp, el este acolo doar in cazul in care saturatia creste mai mult decat trebuie in intervalul de timp si atunci regenerarea este si mai rapida.
Practic am nenumarate log-uri unde presiunea diferentiala este similara la diferite grade de incarcare motor atat inainte cat si dupa regenerare...
Pentru cei ce doresc o metoda relativ simpla si utila sa-si dea seama cand are loc regenerarea iata un exemplu:
In oglinda dv din stanga, in rama neagra dinspre geamul lateral, practicati o ogaura mica si folositi un led dupa preferinta, legat la cele 2 fire de incalzire oglinda. La fel ca la multe masini cu dpf, si la opel cand are loc regenerarea, indiferent de conditiile de mediu si de temp motor, se activeaza incalzirea in oglinzi, incalzirea luneta si releul de bujii incandescente pentru a creste incarcarea si implicit temperatura gazelor arse.
Astfel, in mers, veti observa aprindera acestui led si veti sti sa nu mai opriti motorul aiurea...
Am un astfel de montaj, poate putin mai complex, cu ledul care "palpaie" etc, dar ideea cred ca se intelege.
Pentru orice alte detalii si povesti va stau la dispozitie:)
Am un astra H 1.7 cdti din 2008 cu resoftare calculator motor anul trecut, cu versiunea 7 de soft daca retin bine. Utilizez "la treaba" un opcom 1.45, elm 327 usb cu vreo 12 programe si un 327 Bluetooth cu cateva programe dar in special Torque.
Regenerarea dpf este din punctul meu de vedere foarte ciudata, si se realizeaza dupa niste criterii incalcite.
In primul rand acea regenerare "activa" nu se realizeaza doar cand filtrul ajunge la aprox 80% incarcare ci si cand masina considera ca are conditii bune de regenerare.
De exemplu ultima regenerare activa a fost la mine la 87% (pentru ca nu am avut pana atunci intrunite conditiile necesare in special destul comb in rezervor)
Regenerarea a fost realizata pana la 30% incarcare asa cum trebuie, dar apoi, dupa numai 120km in oras, cand gradul de umplere era de numai 48%, la o iesire din oras si ceva forja, masina a hotarat sa faca din nou o regenerare activa (deci cu injectare suplimentara de combustibil) care bineinteles nu a durat decat vreo 5 minute.
Asadar, regenerarea dpf la versiunile mai noi de soft motor cel putin nu respecta valorile 80-30%, deci periodicitate ci se realizeaza "preventiv" si atunci cand masina hotaraste ca este bine...
Concluzia este ca la o masina care merge mult prin oras, esti practic foarte des in "regenerare"
Dupa calculele mele, din analiza a zeci de log-uri, consumul la 100km creste cu aprox 2 litri fata de o masina care nu are dpf!
Alte lucruri interesante pentru voi sunt:
Daca se merge cu masina turat, chiar indiferent de viteze (100 sau 160km/h) temperatura din dpf se poate ridica laaprox 550 de grade, avand loc astfel regenerare pasiva.
Din pacate, tot din soft rezulta o incarcare dpf cu 5% pe ora si 1% pe fiecare pornire de motor, deci practic dupa 80-30 egal 50 impartit la 5 fac 10 ore de mers continuu dupa care are din nou loc o regenerare, indiferent de viteza si de distanta sau de incarcarea dpf-ului.
Daca pornim si oprim motorul in acest timp, timpul acela de 10 ore de functionare pana la o noua regenerare scade.
Pana si valoarea masurata de senzorul de presiune diferentiala nu influienteaza acest timp, el este acolo doar in cazul in care saturatia creste mai mult decat trebuie in intervalul de timp si atunci regenerarea este si mai rapida.
Practic am nenumarate log-uri unde presiunea diferentiala este similara la diferite grade de incarcare motor atat inainte cat si dupa regenerare...
Pentru cei ce doresc o metoda relativ simpla si utila sa-si dea seama cand are loc regenerarea iata un exemplu:
In oglinda dv din stanga, in rama neagra dinspre geamul lateral, practicati o ogaura mica si folositi un led dupa preferinta, legat la cele 2 fire de incalzire oglinda. La fel ca la multe masini cu dpf, si la opel cand are loc regenerarea, indiferent de conditiile de mediu si de temp motor, se activeaza incalzirea in oglinzi, incalzirea luneta si releul de bujii incandescente pentru a creste incarcarea si implicit temperatura gazelor arse.
Astfel, in mers, veti observa aprindera acestui led si veti sti sa nu mai opriti motorul aiurea...
Am un astfel de montaj, poate putin mai complex, cu ledul care "palpaie" etc, dar ideea cred ca se intelege.
Pentru orice alte detalii si povesti va stau la dispozitie:)
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Si daca vrei sa vezi daca ai oglinzi incalzite si daca mai si functioneaza, porneste motorul si dupa 20 de secunde pune mana pe oglida...la orice pornire a motorului, pentru aprox 30 de secunde se incalzesc oglinzile, indiferent de temp mediului ambiant sau temp motorului, asta ca sa vezi ce masini ciudate avem...
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
gabytzu85
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
gra a scris:Dragi colegi de forum, am studiat indelung functionarea dpf-ului si pot sa va spun urmatoarele lucruri despre el....
Am un astra H 1.7 cdti din 2008 cu resoftare calculator motor anul trecut, cu versiunea 7 de soft daca retin bine. Utilizez "la treaba" un opcom 1.45, elm 327 usb cu vreo 12 programe si un 327 Bluetooth cu cateva programe dar in special Torque.
Regenerarea dpf este din punctul meu de vedere foarte ciudata, si se realizeaza dupa niste criterii incalcite.
In primul rand acea regenerare "activa" nu se realizeaza doar cand filtrul ajunge la aprox 80% incarcare ci si cand masina considera ca are conditii bune de regenerare.
De exemplu ultima regenerare activa a fost la mine la 87% (pentru ca nu am avut pana atunci intrunite conditiile necesare in special destul comb in rezervor)
Regenerarea a fost realizata pana la 30% incarcare asa cum trebuie, dar apoi, dupa numai 120km in oras, cand gradul de umplere era de numai 48%, la o iesire din oras si ceva forja, masina a hotarat sa faca din nou o regenerare activa (deci cu injectare suplimentara de combustibil) care bineinteles nu a durat decat vreo 5 minute.
Asadar, regenerarea dpf la versiunile mai noi de soft motor cel putin nu respecta valorile 80-30%, deci periodicitate ci se realizeaza "preventiv" si atunci cand masina hotaraste ca este bine...
Concluzia este ca la o masina care merge mult prin oras, esti practic foarte des in "regenerare"
Dupa calculele mele, din analiza a zeci de log-uri, consumul la 100km creste cu aprox 2 litri fata de o masina care nu are dpf!
Alte lucruri interesante pentru voi sunt:
Daca se merge cu masina turat, chiar indiferent de viteze (100 sau 160km/h) temperatura din dpf se poate ridica laaprox 550 de grade, avand loc astfel regenerare pasiva.
Din pacate, tot din soft rezulta o incarcare dpf cu 5% pe ora si 1% pe fiecare pornire de motor, deci practic dupa 80-30 egal 50 impartit la 5 fac 10 ore de mers continuu dupa care are din nou loc o regenerare, indiferent de viteza si de distanta sau de incarcarea dpf-ului.
Daca pornim si oprim motorul in acest timp, timpul acela de 10 ore de functionare pana la o noua regenerare scade.
Pana si valoarea masurata de senzorul de presiune diferentiala nu influienteaza acest timp, el este acolo doar in cazul in care saturatia creste mai mult decat trebuie in intervalul de timp si atunci regenerarea este si mai rapida.
Practic am nenumarate log-uri unde presiunea diferentiala este similara la diferite grade de incarcare motor atat inainte cat si dupa regenerare...
Pentru cei ce doresc o metoda relativ simpla si utila sa-si dea seama cand are loc regenerarea iata un exemplu:
In oglinda dv din stanga, in rama neagra dinspre geamul lateral, practicati o ogaura mica si folositi un led dupa preferinta, legat la cele 2 fire de incalzire oglinda. La fel ca la multe masini cu dpf, si la opel cand are loc regenerarea, indiferent de conditiile de mediu si de temp motor, se activeaza incalzirea in oglinzi, incalzirea luneta si releul de bujii incandescente pentru a creste incarcarea si implicit temperatura gazelor arse.
Astfel, in mers, veti observa aprindera acestui led si veti sti sa nu mai opriti motorul aiurea...
Am un astfel de montaj, poate putin mai complex, cu ledul care "palpaie" etc, dar ideea cred ca se intelege.
Pentru orice alte detalii si povesti va stau la dispozitie:)
Am un astra H 1.7 cdti din 2008 cu resoftare calculator motor anul trecut, cu versiunea 7 de soft daca retin bine. Utilizez "la treaba" un opcom 1.45, elm 327 usb cu vreo 12 programe si un 327 Bluetooth cu cateva programe dar in special Torque.
Regenerarea dpf este din punctul meu de vedere foarte ciudata, si se realizeaza dupa niste criterii incalcite.
In primul rand acea regenerare "activa" nu se realizeaza doar cand filtrul ajunge la aprox 80% incarcare ci si cand masina considera ca are conditii bune de regenerare.
De exemplu ultima regenerare activa a fost la mine la 87% (pentru ca nu am avut pana atunci intrunite conditiile necesare in special destul comb in rezervor)
Regenerarea a fost realizata pana la 30% incarcare asa cum trebuie, dar apoi, dupa numai 120km in oras, cand gradul de umplere era de numai 48%, la o iesire din oras si ceva forja, masina a hotarat sa faca din nou o regenerare activa (deci cu injectare suplimentara de combustibil) care bineinteles nu a durat decat vreo 5 minute.
Asadar, regenerarea dpf la versiunile mai noi de soft motor cel putin nu respecta valorile 80-30%, deci periodicitate ci se realizeaza "preventiv" si atunci cand masina hotaraste ca este bine...
Concluzia este ca la o masina care merge mult prin oras, esti practic foarte des in "regenerare"
Dupa calculele mele, din analiza a zeci de log-uri, consumul la 100km creste cu aprox 2 litri fata de o masina care nu are dpf!
Alte lucruri interesante pentru voi sunt:
Daca se merge cu masina turat, chiar indiferent de viteze (100 sau 160km/h) temperatura din dpf se poate ridica laaprox 550 de grade, avand loc astfel regenerare pasiva.
Din pacate, tot din soft rezulta o incarcare dpf cu 5% pe ora si 1% pe fiecare pornire de motor, deci practic dupa 80-30 egal 50 impartit la 5 fac 10 ore de mers continuu dupa care are din nou loc o regenerare, indiferent de viteza si de distanta sau de incarcarea dpf-ului.
Daca pornim si oprim motorul in acest timp, timpul acela de 10 ore de functionare pana la o noua regenerare scade.
Pana si valoarea masurata de senzorul de presiune diferentiala nu influienteaza acest timp, el este acolo doar in cazul in care saturatia creste mai mult decat trebuie in intervalul de timp si atunci regenerarea este si mai rapida.
Practic am nenumarate log-uri unde presiunea diferentiala este similara la diferite grade de incarcare motor atat inainte cat si dupa regenerare...
Pentru cei ce doresc o metoda relativ simpla si utila sa-si dea seama cand are loc regenerarea iata un exemplu:
In oglinda dv din stanga, in rama neagra dinspre geamul lateral, practicati o ogaura mica si folositi un led dupa preferinta, legat la cele 2 fire de incalzire oglinda. La fel ca la multe masini cu dpf, si la opel cand are loc regenerarea, indiferent de conditiile de mediu si de temp motor, se activeaza incalzirea in oglinzi, incalzirea luneta si releul de bujii incandescente pentru a creste incarcarea si implicit temperatura gazelor arse.
Astfel, in mers, veti observa aprindera acestui led si veti sti sa nu mai opriti motorul aiurea...
Am un astfel de montaj, poate putin mai complex, cu ledul care "palpaie" etc, dar ideea cred ca se intelege.
Pentru orice alte detalii si povesti va stau la dispozitie:)
Salut,
asta trebuie sa fie cel mai interesant si edificator post legat de regenerarea si comportamentul ciudat la versiunile mai noi. Sunt posesor de Z17DTJ si problema e ca acest algoritm e gandit extrem de prost (in special partea cu 5% pe ora si 1% la porniri) si la un mers preponderent prin oras au loc regenerari extrem de dese. Chestie care consuma motorina, uzeaza uleiul mai repede si mai ales e tot inconvenabila. De multe ori cand ajung la destinatie si reusesc sa gasesc un loc de parcare arunc un ochi pe consumul instant si vad ca are loc regenerarea. Moment in care mai dau cateva ture intrucat regenerarea e mai eficienta in sarcina decat la relanti. Sau ajung la serviciu in intarziere si nu pot sa opresc masina din cauza asta. Ma gandesc foarte serios sa il anulez fizic si din soft, desi sunt si ceva neajunsuri la solutia asta (evacuare mai zgomotoasa, fum, o modificare a sistemului de evacuare care ar putea fi o problema la rar - nu stiu exact acest lucru). Ai mai reusit sa fentezi cumva comportamentul acesta sau stii de vreo versiune mai noua de soft care sa rezolve problema? Am prieteni cu alte masini diesel la care regenerarea are loc la 800-1000km de mers in oras, mi se pare absolut ridicol ce se intampla la masina mea (regenerari la 150-300 km).
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Pai la tine e o problema pe undeva, si mie mi se intampla ceea ce patesti, masina s-a obisnuit la un interval de timp, in timp ce merg la munca sa inceapa regenerarea, motorul fiind semi-rece. Ajung in parcare, o las, fumez cateva tigari pana termina si aia e. La mers urban normal ar fi sa faca pe la 500-600 km, iar in afara 800-1000 km, cel putin asa e la mine.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Din fericire (sau din pacate) nu e o problema cu masina mea, e o problema la toate Z17DTJ si Z17DTR, efectiv asa functioneaza regenerarea la acest model. Am intrebat si citit o gramada de forumuri, in special din UK si tot asa se manifesta; algoritmul care decide cand sa aiba loc regenerarea e complet ridicol. Tu ai 1.9cdti, este complet diferit motorul, ECU-ul, si chiar filtrul fizic. De aceea si au loc regenerarile la intervalele acelea specificate de tine.
PS: masina mea are pana in 60k km si a fost intretinuta foarte bine, niciodata mers subturat, consumabile de calitate si schimbate la timp, iesiri periodice la drumuri exterioare. Este exclus sa fie o problema, am verificat in nenumarate randuri si cu opcom-ul, totul e in regula. Cum a spus si colegul gra mai sus, procentul de saturatie e calculat in asa fel incat urca foarte repede, iar regenerarea e pornita foarte devreme (sub 80%).
Ultima modificare facuta de Floydian la Mar 22 Sep, 2015 8:42 am
PS: masina mea are pana in 60k km si a fost intretinuta foarte bine, niciodata mers subturat, consumabile de calitate si schimbate la timp, iesiri periodice la drumuri exterioare. Este exclus sa fie o problema, am verificat in nenumarate randuri si cu opcom-ul, totul e in regula. Cum a spus si colegul gra mai sus, procentul de saturatie e calculat in asa fel incat urca foarte repede, iar regenerarea e pornita foarte devreme (sub 80%).
Ultima modificare facuta de Floydian la Mar 22 Sep, 2015 8:42 am
- florinovidiu
- *
- 31 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Zafira 2010 A17DTJ
- Cluj
florinovidiu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu daca e o problema la Floydian sau asa se comporta Z17DTJ sau A17DTJ. Si a mea se comporta la fel (A17DTJ) - regenerari saptamanale - la 120-150 km. Cauzele: oras, porniri dese. Regula 80%-30% se respecta cu mici abateri, chiar si dupa multe regenerari in oras, cand ajung la presiunea diferentiala de 1-2kpa, la relanti, dupa regenerare. La drum intins insa, isi face regenerarile cam la 600-700 km. Dupa cateva regenerari la drum intins, regula 80-30 ramane batuta in cuie, dar scade presiunea diferentiala la 0, iar masina devine mai sprintena o perioada, pana cand intra iar in ciclul regenerarilor urbane.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- florinovidiu
- *
- 31 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Zafira 2010 A17DTJ
- Cluj
florinovidiu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am masina de 2 zile, Opel Zafira B, 1,7 diesel, 125 cp. Am mers cam 15 km. în București și de 4 ori a început sã scoatã foarte mult fum. Turația era între 800 și 1000, motorul trãgea, ce înseamnã acest lucru.
A doua zi am mers cam 600 metri și la fel. Regret enorm fosta mea mașinã.
Mulțumesc anticipat pentru rãspuns.
Am masina de 2 zile, Opel Zafira B, 1,7 diesel, 125 cp. Am mers cam 15 km. în București și de 4 ori a început sã scoatã foarte mult fum. Turația era între 800 și 1000, motorul trãgea, ce înseamnã acest lucru.
A doua zi am mers cam 600 metri și la fel. Regret enorm fosta mea mașinã.
Mulțumesc anticipat pentru rãspuns.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat