Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • florinelu07

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua,

la mine a inceput brusc sa palpaie display-ul si sa fluctueze usor si ralantiul de cateva zile de cand a venit gerul.

am verificat incarcarea, si fluctueaza intre 14.3v si 15.1v deci supraincarca.

releul de incarcare a fost schimbat asta vara si as fi mirat sa fi picat asa de repede......

mai sunt metode de verificare alternative ca sa nu schimb aiurea releul?

multumesc
Skip ads

  • georgel79

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema asemanatoare si dupa multe teste am gasit o bujie arsa dupa ce am schimbat-o nu a mai palpiit lumina .astra g17 cdti
  • florinelu07

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
nu are legatura.... daca o bujie ramane aprinsa/pornita, atunci tensiunea ar trebui sa scada nu sa creasca.
  • georgel79

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
nu am spus ca era cuplata ci arsa
  • florinelu07

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
astazi de dimineata (temperatura -9 C) nu a mai fluctuat lumina si incarcarea a fost constanta la 14.2-14.3v.

dupa cca 30 minute de functionare (~20km) a urcat spre 14.6v cu usoare fluctuatii.
  • florinelxxl

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2015

  • Mesaj Privat
da,,se duce colectorul,sau periile de carbune
la altii,le patineaza cureaua in primele minute,,
  • florinelxxl

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2015

  • Mesaj Privat
fluctuatii la rece pot veni de la faza de preincalzire,,bujiile absorbind un curent destul de mare
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu intampin problema asta de aproape un an..am fluctuatii la becurile farurilor si la bord doar atunci cand iau de volan stanga dreapta..am schimbat alternatorul am pus unul sh..la fel facea..am schimbat diodele noi le-am cumparat..la fel face..nu stiu ce sa ii mai fac..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cauta meseriasi care stapinesc fenomenul si cunosc principiul de functionare,in acest fel pot remedia cauza...,ca de inlocuit e simplu. Ce te faci cind totul e bun...,dar nu merge(functioneaza)...?
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Apai toti sunt meseriasi in ziua de azi..m-am saturat sa arunc cu bani asa..alandala..
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
salut. la mine fluctueaza f putin(sesizabil cel mai bine la afisaj killometraj bord) cand merg avariile sau o semnalizare. e normal?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Intensitatea fluctuatiilor luminoase(caderile de tensiune),depinde de starea de incarcare a bateriei,starea instalatieii electrice intre alternator si baterie,starea functionala a alternatorului. Orice stare dintre cele mentionate,poate genera oscilatii luminoase deranjante.Verificarile specifice pot localiza cauza si creeaza conditiile remedierii...
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
ok, mersi.
  • mario1211

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2017

  • Mesaj Privat
salut ma ajuta si pe mine cineva am un opel astra G din 2000 si cand pornes ceata spate se aprind becurile masalier si becu de ceata nu
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,896
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa verifici, mai intai, becurile din lampi, sa nu fie oxidate, prost montate, alte becuri decat cele necesare ...
  • adrianp2200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2010

  • Mesaj Privat
claud1ux a scris:Am avut si eu problema cu palpaitul farurilor si al luminilor din bord.Prima oara am schimbat bateria ca avea 5 ani - fara rezultat.Azi am schimbat releul de incarcare si semeringul de la ax si problema s-a rezolvat.Diodele erau in stare buna si rulmentii la fel.Am pus Mobiletron releu,pe el era un HItachi ma gandesc ca cel original.200.000 km i-au ajuns.Locul unde ating periile pe rotor aveau un usor sant asa ca l-am dus la rectificat.La mine problema a venit de la uleiul intrat in alternator pe la semering,probabil ca ala a afectat releul.Cu sfaturile de la BV19MAX,am dat jos alternatorul,l-am reparat si acum nu mai palpaie nici o lumina si nici motorul nu mai are fluctuatii de turatie si totul e ok.Incarca 14.3 constant indiferent de ce consumatori am activati.


Salutare,

Eu am o problemã asemãnãtoare la Opelul meu Corsa C, 1.0 din 2001 - îmi scad în intensitate farurile, stopurile, bordul, la conectarea unui consumator cum ar fi semnalizare, becuri marșarier, degivrare, ventilare... Mã poate ajuta cineva în persoanã sã diagnostichez problema?

-----
Am efectuat urmãtoarele mãsurãtori:
- tensiunea la bornele bateriei dimineața fãrã sã pornesc motorul - 12,6V. Suplimentar, la un service mi-a gãsit curentul de pornire 330A, din 500A cât scrie pe baterie și mi-a zis cã bateria e mai veche și de aceea face așa. Cu toate cã nu eram convins, am schimbat preventiv bateria, pentru cã vine iarna și avea 6 ani, însã problema persistã.
- tensiunea la bornele bateriei dupã ce am pornit motorul, la relanti: fãrã consumatori - 14,2V; cu consumatori: faruri fazã scurtã + lungã, avarii, degivrare, ventilator încãlzire treapta 2: 13,6V
- Am verificat siguranțele F3 și F24 și sunt bune
  • adrianp2200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la un service și au testat adițional câteva puncte de masã din zona motorului/caroserie, și au exclus varianta de a fi circuitul de vinã. Mi s-a spus cã s-ar putea sã fie releul de încãrcare, însã fãrã a desface alternatorul (deci manoperã), nu se poate determina exact cauza problemei. În aceste condiții, aș merge pe varianta de a nu mai schimba nimic deocamdatã.
  • claud1ux

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
oricum la 1.7 DTI odata la gen 2-3 ani releu + punte ar fi indicat sa le schimbi .Si sa te uiti daca periile n-au sapat in colector.Daca nu faci drumuri lungi,e ok sa si risti.Desi palpaiala mai mult ca sigur e de la periile de la releu manjite cu ulei din pompa de vacuum.Bafta
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ideea cu schimbatul releului si a puntii de diode la 2 sau 3 ani,poti sa o practici dumneata,la masina proprie,dar nu e bine sa recomanzi acest lucru pe un forum,deoarece e o idee ce nu are sustinere tehnica(am vrut sa evit cuvintul "proasta")...
  • claud1ux

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am masina de vreo 7 ani.A fost nevoie de 2 ori de schimbat releul.Desfacand acolo am schimbat si puntea de diode,simmering si ce mai era,e prea mare efortul de demontare sa nu faci service complet.Nu am ramas in drum niciodata.Semnele au fost prima data imi palpaiau farurile la relanti si a2a oara imi ramanea uneori la prima cheie martorul de incarcare aprins,la a2a disparea.Drept urmare am trecut la schimbarea releului.Toate probleme au fost cauzate de uzura simmering-ului ce separa pompa de vacuum de alternator si intra ulei iar periile ajung sa sape in colector santz.Cine are 1.7DTI la putini rezista alternatoarele mai mult.Crede-ma ca nu am schimbat de bou nimic.Azi culmea a inceput sa caraie electromotorul/demarorul zi cum vrei.E in service.Masina e la mine de 7 ani si nu s-a umblat la el.Nu schimba nimeni nimic fara sa fie nevoie.Documenteaza-te la alternatoarele de 1.7 dti cele cu pompe de vid pe ele cam care sunt problemele la un furnizor de piese ( ex Fervill in Timisoara ) sa vezi care e rata de defectare la acel model.Intotdeauna au piesele pe stoc si alternatoare reconditionate din cauza ca este unul din punctele slabe alea acestui model de masina alaturi de celebrul EDU.Oricine desface un alternator modelul ala dupa 2-3 ani nu ii va placea cum arata,iar platforma costa mai mult ca o verificare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR