Ai uitat parola?


  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare...lamuriti-ma si pe mine Am codurile in bord (la testul cu pedala de frana+acc) ECN 030301 si ECN 030001. Asta inseamna ca sunt erorile P0300 respectiv P0303?Sau cum le identific?pe net nu am gasit o lista cu coduri ECN XXXXXX ci doar cu PXXXX.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Exact astea sunt, P0300 si P0303
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
si ultimele doua cifre din cod ECN 030301 ce reprezinta(ma refer la 01 de la final)?
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Si inca o intrebare: eroarea P0303 Cylinder #3 Misfire are legatura cu faptul ca in camera\locul de unde am scos bujia nr.3 pe fund era umed\ud?Mentionez ca am si o pierdere de antigel la care nu i-a gasit nimeni scurgerea,doar recomandari verificare chiulasa
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Va scriu si eu cu o problema, detinun Opel Astra G 2008, Z16XEP cu GPL BRC si de ceva timp a inceput sa aiba unele probleme la pornire:
1. Pornea normal insa nu tinea relantiul si eventual murea motorul daca nu o acceleram puternic - foarte multe "detonatii"/ pocnituri se auzeau la motor, de parca ar merge in 2. Daca opream motorul si il porneam, totul era in regula.
2. uneori in mers nu mai avea putere in depasire/accelerare. Nu era ceva foarte deranjant, undeva la 70% din putere. Uneori, cu AC pornit, daca ridicam brusc piciorul de pe acceleratie la vieteze mici, nu putea sa tina relantiul constant, oscila foarte foarte mult si eventual murea motorul (doar in treptele de viteza 1 si 2..spre exemplu mergeam prin oras cu AC pornit, in caldura, si cand opream la semafor, incepea sa oscileze foarte foarte tare turometrul pana murea. Fara AC nu avea aceasta problema.
3. dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, nu a mai facut asa insa mi s-a intamplat de 2-3 ori in 2 luni sa nu porneasca deloc la prima incercare. Scoteam cheia si apoi incercam iar si pornea din prima.

Dupa ce am schimbat racordul flexibil saptamna trecuta, acum mi-a aparut in timp ce mergeam martorul check-engine permanent (nu se mai stinge) si in urma testului cu pedale, am urmatoarele erori:
P1600, P1550, P1550, P0300, P0303, P0300, P0300, P0301, P0302, P0304.

Acum, dupa ce au a aparut martorul check-engine, masina merge ca noua, nu mai am nici o problema la pornire, nu mai am nici o problema de relanti, are putere, merge rotund, este ca si cum nu ar avea nimic (numai ca sta martorul aprins).

Aveti sugestii?
Multumesc
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. Acum doua luni am schimbat distributia, toate garniturile si simeringurile de la supape pe o Agila z1.0xe. Din cauza bugetului, nu s-a rectificat chiuloasa. Dupa toate astea, motorul consuma foarte mult ulei si de cateva zile da eroare P0302 iar cilindrul 2 nu mai functioneaza deloc. Inainte de nefunctionalitatea cilindrului 2, a avut bujia plina de calamina si nu mai functiona, dand tot p0302. Am probat doua bobine, am schimbat si pompa benzina deoarece pornea greu si nu avea presiune. Axele cu came sunt intregi si arata bine vizual. Defectul persista.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,800
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am sa inteleg in vecii vecilor de ce atunci cand dati chiulasa jos nu dati si pistoanele pentru inlocuire segmenti. Mai aveai doar sa dai baia de ulei jos ( si cu ocazia asta curatai sorbul de ulei ) si apoi scoteai si pistoanele.
Este clar ca nu ai compresie absolut dloc pe pistonul 2.
Poate fi de la o supapa care nu inchide sau de la segmenti
Ai doua scenarii....segmenti blocati.....sau cosmarul......segmenti rupti si s-a afectat si blocul motor
Se face test compresie......si pe pistonul 2 dupa ce notezi valoarea gasita torni in capul pistonului o lingura de ulei curat dupa care repeti testul de compresie
Daca valoarea compresiei creste este de la segmenti....daca nu este de la supape
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Baia a fost demontata, spalata si curatat sorbul atunci cand am schimbat distributia si garnitura de chiuloasa. Masina este a fratelui si dupa cum spuneam, lipsa banilor a fost motivul pentru care nu s-au facut mai multe.
Toba este relativ curata. Am vazut la cineva o toba cu strat gros de funingine dupa ce i s-a rupt o bujie si a cazut capul in camera de ardere facandu-i sant pe cilindru.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut test de compresie. Cilindrul 2 nu are compresie. Mai mult ca aigur este o supapa cu probleme. Pistonul 1 si 3 au 14,5 bari.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,800
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
NU ai repetat testul si cu ulei curat turnat in capul pistonului?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ba da. Diferenta a fost minima. Cu ulei si fara ulei in camera de ardere, acul manometrului a urcat cativa milimetri.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,800
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Supapa arsa.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am desfacut azi motorul. O supapa arsa pe evacuare la cilindrul 2 si segmenti uzati.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poate spune cineva ce cuplu de strangere au suruburile la biele? Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
10Nm + 60grd + 15grd la surub nou, musai nou ca este de unica folosinta, vin greu cam 5-7 zile.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi sa schimbi surub vibrochen, e si asta de unica folosinta si mai mult ca sigur l-ai pus tot pe ala vechi, tot asa vine in cateva zile ca nu au depozitele din Romania.
De garnitura chiulasa cred ca iti este cla, alta, suruburi chiulasa iar noi.
Daca vrei iti dau link cu motoare distruse de la niste suruburi, de asta neamtul e neamt si romanul vrea ieftin, nu se poate.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Suruburi de chiuloasa sunt deja comandate, cele de biela, azi am dat comanda, cel de la vibrochen, intradevar, este cel original dar nu-l mai schimb.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Zilele aste trebuie sa-mi vina un surub vibrochen, cel vechi cred ca propritarul il da fara rezerve, e cel de fabrica, nu chinuit si a doua oara. Are pas mic si cedeaza...
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,029
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc dar deja am pornit aseara motorul.Am schimbat doar suruburile la chiuloasa si biele. Motorul in relanti se aude si functioneaza bine dar in sarcina, are o bataie ce se accentuiaza odata cu accelerarea. La un moment dat, invartind motorul de la surubul axului cu came de pe admisie, s-a desfacut surubul pinionului pe care l-am strans din nou. Sa se fi miscat oare cititorul senzorului si sa-mi dea aceste batai? Nu are erori in bord.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata