Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bielele sunt montata corect?
Skip ads

  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Inainte de a le demonta, am insemnat fiecare piston si pozitia lui. Nu am desfacut bielele de pe piston. Capacece sunt imperecheate corect.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E vorba de pozitia capacului de biela....nu e bine sa il montezi invers
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Capacul la biela are doar o singura pozitie de montare, imbinarea arata ca si cum ar fi fost rupte si se potrivesc doar intr-o singura pozitie. Plus de asta, au si un semn pe o laterala, cum stai sub masina, spre volan si spre spatele masinii.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris: La un moment dat, invartind motorul de la surubul axului cu came de pe admisie, s-a desfacut surubul pinionului pe care l-am strans din nou. Sa se fi miscat oare cititorul senzorului si sa-mi dea aceste batai? Nu are erori in bord.

Motorul se invarte manual numai de la vibrochen si numai in sensul acelor de ceas. Interzis de la came, probabil ai dat pe invers la admisie si defacut surub, inevitabil cititorul sta pe aproape si nu are cod eroare.
Suruburi noi si la cuplu 50Nm+60grd, trusa cale ca altfel nu iti iese.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc si sper ca bataia sa fie din acest motiv pentru ca motorul functioneaza foarte bine.
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Scriu aici in speranta ca cienva s-a mai confruntat cu problema mea si ma poate ajuta, ca am ajuns la disperare:
Acum 3 saptamani am reconditionat ECU la domnul Mihai (17dti): avea tot felul de erori, printre care Replace ECU si toata suita de 0300 (0301,0302,0303,0304, 0300). Timp de 2 saptamani masina a mers ok (Z16XEP, 2008, 150,000 km, GPL BRC). Vineri am decis sa ii fac revizia (schimbat ulei, filtre si antigel). Mecanicul cand a scos antigelul vechi, a desfacut surubul de sub radiator si a curs tot (din ce stiu, langa surubul de scurgere antigel este si alternatorul si cred ca a fost udat de antigel). A fost clatita instalatia, pus antigel nou original GM + ulei GM Dexos 5W30. Masina a mers foarte bine vineri insa sambata aceasta, dimineata, la pornire, a scos un sunet foarte ciudat, de rola blocata/sunet ascutit care se accentua pe masura ce acceleram. Acest sunet s-a mentinut cred ca 4-5 min dupa care a inceput usor usor sa dispara - m-am gandit ca a ajuns antigel pe cureaua de accesorii. Pe perioada in care se auzea zgomotul ciudat, venea si un miros de ars/incins din interiorul compartimentului motor. Duminica, acelasi lucru, insa a tinut mai putin zgomotul ciudat (tot cu miros de ars/incins) insa mi s-a oprit motorul in mers, la 500m de la plecare. Am dat la demaror, a pornit imediat si s-a aprins "check engine" si a ramas aprins. In urma testului cu pedalele, am erorile: 0300, 0301, 0302, 0303, 0304. Martorul nu se mai stinge, masina pare sa mearga ok, porneste ok, cred ca o usoara scadere de putere (insa nu as baga mana in foc). Azi cand am plecat la munca, nu a mai scos zgomotul ciudat la pornire insa martorul este tot acolo.

Initial m-am gandit ca este alternatorul care scotea zgomotul ciudat - ca a fost udat cu antigel. Acum nu stiu ce sa zic. Bobina de inductie este schimbata de vreo 40-45,000 km - nu cred ca sa fie ea de vina.

Ceva sugestii?

Va multumesc
  • r3nat02006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am si eu o problema la care nu reusesc sa ii dau de cap pentru un Opel Astra G Hatchback 1.4 16v din 2004 dupa cum urmeaza:

defect: masina trepideaza la relati, nu pot sa o mai accelerez la maxim, uneori limiteaza viteza si martor in bord check engine ( pe tester azi apar urmatoarele erori: P0300 si P0304

am schimbat: Bobina Inductie(delphi), bujii, curatat EGR, Sondele Lamda ambele, am facut schimb ulei si toate filtrele, am verificat compresia (in jur de 15 pe fiecare piston) si debitmetru .

Primele probleme au aparut acum 2 luni de zile timp in care am schimbat rand pe rand cele de mai sus dar martorul si eroarea apareau la 1-2 zile dupa ce schimbam ceva si pe tester imi stergeau erorile din Ecu.

Va puteti sfatui cu ce sa continui ? am fost la 3 service-uri, la ultimul mecanicii nu mai stiu ce sa ii faca...

Multumesc si astept cu interes raspunsul dvs.

O seara buna!
Skip ads

  • r3nat02006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
am revenit Sad am trimis Ecu la reparat la dancuciureanu , azi dupa 80 de km parcursi de la montarea lui pe masina, a aparut iar check eng. Pe tester aceleasi erori P0300 si P0304... Va puteti da o parere de la ce poate sa mai fie? Multumesc anticipat!
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat o Zafira z16xe cu aceleasi erori prin rectificarea supapelor, scaunelor de supape si simeringurilor.
Codurile erau p0302 si p0300.
  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am un Astra G Z16XE din 2002 cutie automata 101CP. Mi-a reaparut o eroare veche de care am scapat acum 4 ani doar prin simpla curatare a mufelor de la injectoare, asta dupa ce schimbasem bobina si bujiile. Acum imi tot apare P0304 si am incercat sa o rezolv astfel:
Am curãțat mufe injectoare
Am inlocuit bobina si bujiile
Am inversat injectorul 4 cu 1
Am verificat compresia pe cilindrii si toti au avut 12
Am inlocuit ECU
Am curatat EGR si Clapeta Acceleratie
Am probat cu alt EGR
Am rescris soft ECU
Am rescris soft de motor ca al meu dar fara EGR
Am schimbat distributia care cica ar fi fost sarita un dinte
Am schimbat ulei si filtre
Inlocuit garnitura capac tacheti
Am scos un furtun de vacum din tulumba de servo si l-am bagat inapoi
Toate astea in ultima luna si masina parca merge din ce in ce mai prost, acum intrerupe si la relanti, pe esapament scoate abur sau fum alb, nu foarte proeminent dar parca are prea mult aer in amestec. Daca plec cu masina putin mai turata se comporta bine, la mers constant, cu ea subturata sau daca intampin un mic deal incepe sa mearga in 3 pana imi taie benzina pe injectorul 4. Daca franez putin mai brustc de la 40-50 km/h si pana masina se opreste, stand pe loc cu piciorul pe frânã, motorul se balbaie tare de tot timp de aprox 10 secunde dupa care isi mai revine.
Dati-mi va rog un sfat...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Refa testul de comresie....
Cand ai schimbat garnitura la capac culbutori ai verificat si toti culbutorii si tachetii macar vizual? Axul cu came cum arata pe toata suprafata.? In acel moment trebuia sa invarti cu o cheie tubulara de fulia arborelui pentru a vizualiza cum se comporta culbutorul...tachetul...supapa.
Masoara presiunea de benzina 3,8 bar trebuie sa fie. Sistemul de recirculare vapori benzina si el trebuie verificat...si acea gaurica mica din clapeta de acceleratie
Skip ads

  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nu am fost prezent cand s-au efectuat lucrãrile, dar cei de la service mi-au spus ca aratau bine axe came tacheti si ce se mai vede sub capac. Nu stiu daca au invartit arborele... o sa refac compresia... nu stiu ce sa mai fac, cred ca am evitat sa ajung in situatia de a umbla in motor.
  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Azi am luat masina din service dupa aproape 3 saptamani. Am refacut testul de compresie si pe cilindrul 4 unde aveam eroare compresia ajungea la aprox 10 dupa 6/7 ture ale motorului, in momentul in care dadeam la automat. Pe ceilalti cilindri la 2 ture aveam compresia 10 si mai crestea cu fiecare tura in plus. S-a dat jos chiulasa si au fost schimbate supapele de admisie, cele de evacuare si tachetii. Masina merge vizibil mai bine. Cand am ajuns acasã am observat un furtun, la un capat pleaca din cutia de viteze (automatã) si celalalt capat e in aer. Nu stiu nici daca inainte era infipt pe undeva, deoarece nu am vazut urma de la vreun colier si din cate mi s-a parut trage aer spre cutie pe acest furtun. Maine mai dau o fuga si discut cu cei de la service.
  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Dupa interventia la service descrisa mai sus, eroarea nu a mai aparut P0304, dar masina consuma mult mai multa benzina decât înainte si anume 14 chiar 15 litri la 100km de la un consum de 10l/100km in oras. Am pus masina pe tester de doua ori in doua service-uri diferite si nu si-au dat seama de nimic... au zis ca Lambda sunt ok si 1 si 2, senzori IAC, MAP, etc... Singurele lucruri care mi se par diferite fata de cum mergea masina inainte sunt: fum alb pe esapament parca prea mult chiar daca afara erau plus 10/14°C si parca masina nici nu mai trage la fel de bine. Ce sa fac, cu ce sa incep?
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vpreda2003 a scris:Va salut din nou! Iata unde am ajuns in final https://www.clubopel.com/vie...p?p=940772#940772 . Este vorba de o Astra G CC din 2002 cu Z12XE, luata recent din Germania, din pacate de la un dealer care se ocupa cu dezmembrari. Asadar problema a aparut dupa ce am parcurs cu ea aproximativ 300km la intoarcerea in tara. De ce? Probabil ca motorul a stat foarte mult timp nepornit, iar culbutorii si axele cu came au ramas mult timp fara pelicula de ulei si au fost atacate de rugina. Un culbutor s-a uzat prematur, probabil ramanand gripat.



Cum se manifesta defectul?
La relanti, dupa vreo 30sec se aprindea martorul de bord, iar motorul mergea in trei cilindrii! Daca opream motorul si reporneam, uneori martorul se stingea, dar chiar daca nu se stingea, motorul mergea iarasi in patru cilindrii, dar avea "pufaituri" pe evacuare, sesizabile la relanti. Codul de eroare pe tester era P0302 Cylinder 2 Misfire Detectedsi uneori si P0300.
Cum am izolat defectul?
1. Inlocuit bujii intre ele (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
2. Inlocuit injectoare intre ele (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
3. Inlocuit bobina de inductie (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
Am testat si bobina de inductie astfel: demontata de pe chilasa, cu capetele de cauciuc scoase si cu mufa introdusa am pus pe cineva sa dea la electromotor ca sa ma conving ca da scanteie si pe cilidrul 2. Arcul electru apare intre puncte destul de departate, asa ca stati deoparte daca vreti sa o testati asa. Nu stiu cat de buna este metoda, dar am aplicat-o.
4. Testat tot felul de aditivi de curatat supape (gen BG44K) (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
5. Test de compresie (cilindrii 1,3,4 1700PSI, cilindrul 2, doar 300PSI)
6. Dupa ce am demontat chiulasa, am vazut ca una din supapele de evacuare de la cilindrul 2 era afumata (neagra), celelalte avand o culoare maronie. Am curatat supapa de evacuare de la cilindrul 2 cu decarbusol, am lasat 12 ore o solutie de curatat in orificiul de evacuare din chiulasa. Initial lichidul se scurgea pe langa supapa, dar dupa mai multe curatari a inceput sa inchida bine.
7. Am remontat chiulasa cu supapele curatate (surpriza, defectul a ramas tot la cilindrul 2)
8. Am rectificat chiulasa, supapele si evident, simeringuri de supape noi (la 3 lei bucata era pacat sa nu le schimb) (eh, aici, alta surpriza; defectul s-a mutat la cilindrul 3)
9. Din moment ce era clar ca doar culbutorii se schimbasera intre ei, era clar ca cel putin unul nu isi facea treaba. Mutat culbutorii de la evacuare, cilindru 3 la cilindru 4 (defectul s-a mutat la cilindrul 4).
10. Mutat culbutorul suspect ca fiind defect la cilinrul 1 (defectul s-a mutat la cilindrul 1)
Cum am rezolvat?
Inlocuit toti cei 16 culbutori cu altii SH.
Recunosc ca am avut noroc, pentru ca puteam ca acelasi culbutor defect sa-l pun tot la o supapa de la cilindrul 2 si probabil ca as fi ajuns la demontat pistoane, segmentare etc.

edit by StefanTolos




Salutare ,

Din pacate intampin o problema similara , doar ca este pe cilindrul 3 !
Ce s-a intamplat , simplu , s-a rupt axa cu came pe evacuare ! Am cumparat o chiulasa cu totul , nu am incercat sa schimb doar axa pentru a nu avea surprize cu supapape indoite , doar ca chiulasa a fost statuta destul de mult timp , aici se vedea rugina aparuta pe came si diferite anexe .

Bun , mecanicul a curatat tot , spalat , uns , incarcat tacheti , etc . Dupa transplant motorul porneste la sfert , rotund si silentios dar dupa un timp la relanti ....P0300 si P0303 ! Am schimbat bujii , bobina , mutat injectoare ......P0303 pe cil 3 persista !

Daca merg cu ea si nu o las prea mult timp la relanti nu sunt probleme , trage bine si nu apare chek engine -ul , daca o las la relanti apare eroarea si merge in 3 pistoane .
Maine ma duc la service pentru test de compresie , daca nu iese ok , inlocuiesc culbutorii si tachetii pe cilindrul 3 ! SPER CA ASTA SA FIE BUBA !

Voi continua postarea in functie de ce voi rezolva , asta ca sa ajute si pe altcineva cum a ajutat si postarea colegului VPREDA2003 !
  • AMandache

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor , poate ma luminati și pe mine in urmãtoarea problema , dețin o Insignia 1,6 turbo benzina A16LET COD DE MOTOR care îmi fce urmãtoarea problema , dimineața la prima cheie dupã ce turațiile revin la normal din șoc își da eroare pe cilindrul 3 începe sa meargã in 3 , apare vehicule soon , dacã opresc masina scot cheia și o pornesc peste câteva minute ,pornește ok ,merge bine ,trage nu mai are nimic ,pãțesc asta doar când se rãcește !
De asemeni am observat ca dacã plec cu ea din șoc și nu las sa coboare la turațiile normale de relanti nu mai face !
Am fost la service , au pus bobina noua deși a mea avea doar 20k km ,bujiile schimbate între ele , injectoarele schimbate între ele , eroarea nu se muta ,rãmâne tot pe cilindrul 3 , variantele lor rãmânând la ecu defect sau calamina pe supapa ... ulterior am cerut sa se facã și un test de compresie , aștept rezultatul mâine , sfaturi , pãreri ?
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:
vpreda2003 a scris:Va salut din nou! Iata unde am ajuns in final https://www.clubopel.com/vie...p?p=940772#940772 . Este vorba de o Astra G CC din 2002 cu Z12XE, luata recent din Germania, din pacate de la un dealer care se ocupa cu dezmembrari. Asadar problema a aparut dupa ce am parcurs cu ea aproximativ 300km la intoarcerea in tara. De ce? Probabil ca motorul a stat foarte mult timp nepornit, iar culbutorii si axele cu came au ramas mult timp fara pelicula de ulei si au fost atacate de rugina. Un culbutor s-a uzat prematur, probabil ramanand gripat.



Cum se manifesta defectul?
La relanti, dupa vreo 30sec se aprindea martorul de bord, iar motorul mergea in trei cilindrii! Daca opream motorul si reporneam, uneori martorul se stingea, dar chiar daca nu se stingea, motorul mergea iarasi in patru cilindrii, dar avea "pufaituri" pe evacuare, sesizabile la relanti. Codul de eroare pe tester era P0302 Cylinder 2 Misfire Detectedsi uneori si P0300.
Cum am izolat defectul?
1. Inlocuit bujii intre ele (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
2. Inlocuit injectoare intre ele (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
3. Inlocuit bobina de inductie (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
Am testat si bobina de inductie astfel: demontata de pe chilasa, cu capetele de cauciuc scoase si cu mufa introdusa am pus pe cineva sa dea la electromotor ca sa ma conving ca da scanteie si pe cilidrul 2. Arcul electru apare intre puncte destul de departate, asa ca stati deoparte daca vreti sa o testati asa. Nu stiu cat de buna este metoda, dar am aplicat-o.
4. Testat tot felul de aditivi de curatat supape (gen BG44K) (defectul a ramas tot la cilindrul 2)
5. Test de compresie (cilindrii 1,3,4 1700PSI, cilindrul 2, doar 300PSI)
6. Dupa ce am demontat chiulasa, am vazut ca una din supapele de evacuare de la cilindrul 2 era afumata (neagra), celelalte avand o culoare maronie. Am curatat supapa de evacuare de la cilindrul 2 cu decarbusol, am lasat 12 ore o solutie de curatat in orificiul de evacuare din chiulasa. Initial lichidul se scurgea pe langa supapa, dar dupa mai multe curatari a inceput sa inchida bine.
7. Am remontat chiulasa cu supapele curatate (surpriza, defectul a ramas tot la cilindrul 2)
8. Am rectificat chiulasa, supapele si evident, simeringuri de supape noi (la 3 lei bucata era pacat sa nu le schimb) (eh, aici, alta surpriza; defectul s-a mutat la cilindrul 3)
9. Din moment ce era clar ca doar culbutorii se schimbasera intre ei, era clar ca cel putin unul nu isi facea treaba. Mutat culbutorii de la evacuare, cilindru 3 la cilindru 4 (defectul s-a mutat la cilindrul 4).
10. Mutat culbutorul suspect ca fiind defect la cilinrul 1 (defectul s-a mutat la cilindrul 1)
Cum am rezolvat?
Inlocuit toti cei 16 culbutori cu altii SH.
Recunosc ca am avut noroc, pentru ca puteam ca acelasi culbutor defect sa-l pun tot la o supapa de la cilindrul 2 si probabil ca as fi ajuns la demontat pistoane, segmentare etc.

edit by StefanTolos




Salutare ,

Din pacate intampin o problema similara , doar ca este pe cilindrul 3 !
Ce s-a intamplat , simplu , s-a rupt axa cu came pe evacuare ! Am cumparat o chiulasa cu totul , nu am incercat sa schimb doar axa pentru a nu avea surprize cu supapape indoite , doar ca chiulasa a fost statuta destul de mult timp , aici se vedea rugina aparuta pe came si diferite anexe .

Bun , mecanicul a curatat tot , spalat , uns , incarcat tacheti , etc . Dupa transplant motorul porneste la sfert , rotund si silentios dar dupa un timp la relanti ....P0300 si P0303 ! Am schimbat bujii , bobina , mutat injectoare ......P0303 pe cil 3 persista !

Daca merg cu ea si nu o las prea mult timp la relanti nu sunt probleme , trage bine si nu apare chek engine -ul , daca o las la relanti apare eroarea si merge in 3 pistoane .
Maine ma duc la service pentru test de compresie , daca nu iese ok , inlocuiesc culbutorii si tachetii pe cilindrul 3 ! SPER CA ASTA SA FIE BUBA !

Voi continua postarea in functie de ce voi rezolva , asta ca sa ajute si pe altcineva cum a ajutat si postarea colegului VPREDA2003 !




Revin cu rezolvarea problemei , scriu ca poate se mai loveste careva de problema asemanatoare !
Am dat chiulasa jos si am gasit ambele supape de pe evacuare foarte usor indoite , ele inchideau dar fiind indoite , acestea inchideau cu intarziere . Am inlocuit supapele , refacut scaunele dupa noile supape iar problema a fost rezolvata !

Multa bafta .
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
AMandache a scris:Salutare tuturor , poate ma luminati și pe mine in urmãtoarea problema , dețin o Insignia 1,6 turbo benzina A16LET COD DE MOTOR care îmi fce urmãtoarea problema , dimineața la prima cheie dupã ce turațiile revin la normal din șoc își da eroare pe cilindrul 3 începe sa meargã in 3 , apare vehicule soon , dacã opresc masina scot cheia și o pornesc peste câteva minute ,pornește ok ,merge bine ,trage nu mai are nimic ,pãțesc asta doar când se rãcește !
De asemeni am observat ca dacã plec cu ea din șoc și nu las sa coboare la turațiile normale de relanti nu mai face !
Am fost la service , au pus bobina noua deși a mea avea doar 20k km ,bujiile schimbate între ele , injectoarele schimbate între ele , eroarea nu se muta ,rãmâne tot pe cilindrul 3 , variantele lor rãmânând la ecu defect sau calamina pe supapa ... ulterior am cerut sa se facã și un test de compresie , aștept rezultatul mâine , sfaturi , pãreri ?


Ce ai rezolvat cu masina ?
  • florynmobra89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2003 A16XHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2017

  • Mesaj Privat
razvan_cj a scris:Salut, dupa indelungi cautari, cred ca am aceeasi problema, la un Corsa C cu motor Z12XE. Dupa schimb de filtre , schimb de bujii, curatare admisie, remediere esapament (aveam 2 perforatii), o vreme nu am mai avut probleme. Din cand in cand, insa, la cate o depasire cu pedala in podea sau un demaraj mai "fioros", simt ca nu mai trage bine, se apringe abgas-ul si am pierderi de putere. NU ii dau niciodata la podea sub 3500 rpm, stiu ca "tuseste" motorul din cauza cuplului mic, cel maxim livrandu-l de la 4000 rpm in sus.
Codurile de eroare citite sunt P0300 si P0303.

Mentionez ca NU am schimbat inca filtrul de benzina, si nu am avut de la cine cere o bobina imprumut pt probe. Distributia pe lant e cea originala, neschimbata si masina are 132000 km la bord.

In general, motorul merge rotund, placut. Poate e o prespunere stupida, dar sa fie manifestarile si din cauza alimentarii de la diferite benzinarii, sa fie benzina cu apa/impuritati in combinatie cu un filtru imbacsit?
Am facut recent un drum pana in Germania, 3000 km, am accelerat frecvent de la 120 la 170 km/h cu masina incarcata si motorul nu a "protestat" deloc tot drumul.

Sal!mi se aprindea becul de service in bord masina mergea in suturi.mentionez ca am o meriva 16 16 v ,am curatat galeria de admisie avea un canal infundat intre pistonul 2 si 3 nu am reusit sa fac o poza prea reusit canalul infundat este undeva in dreapta pozei am curatat si clapeta de acceleratie si egr.acuma merge foarte bine masina am curatat si capul injectoarelor cu spary de curatat calculatorul
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR