Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Mafi0tul

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2007

  • Mesaj Privat
..deci ...acuma nici cdu nu mai merge lumini nimic...adica palpaie asa,inchiderea centrazilizata nu mai mere..am inchis-o cu cheia dar si asa a trebuit sa le inchid manual pe celelalte 3 usi apasand sigurantele fiecareia ....Sad...sa fie bateria?
Skip ads

  • peso

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema dupa ce am uitat farurile aprinse (xenon) si bateria era cea originala (de 4 ani). Baterie moarta, nu mai mergea de nici un fel, am deschis cu cheia, mai avea un pic de viata in ea, de genul cand am bagat prima oara cheia, s-a aprins computeru pt 2-3 sec si s-a stins.

Am ales sa cumpar o baterie noua, pt ca oricum vine iarna si cine stie cand ai nevoie. Tot Vectra C am si eu. O poti reincarca din cate am auzit, dar daca e veche, iti recomand sa o schimbi. In cazul meu (full electric) nici nu m-am gandit la altceva.

Ai zis ca se aud zgomote cand incerci sa o pornesti. Ca niste click-uri? Si la mine s-a intamplat la fel.

Sper sa te fi ajutat cumva. Bafta!
  • alyvo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nu trebuie umblat la inst electrica a masinii daca este in garantzie. pot vedea si deabia asteapta sa o scoata din garantie. ca asa sunt service-urile pe la noi Mad
problema poate fi din partea electrica a contactului. nu mai fac contact bine lamelele din interior. am patit-o cu un 1.7D.
trebuie insistat la service mai ales dak e in garantie.
succes Smile
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bateria bat-o vina!
fugutza la un market si cumpara una,sa fie de aceeasi specificatie cu cea de origine....
am ramas acu 2 ani fara baterie la astra,si ce credeti?! alarma s-a dezactivat si a deschis masina,noroc ca o aveam in curte....
Skip ads

  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Shocked asta este buna ce drac`u ca am masina de noua in garantie nu are nici un an are ochi magic si arata ca este bine am masurat si tensiunea este ok alternatorul baga bine......... ar fi culmea Smile)
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
RazvanOpel a scris:Shocked asta este buna ce drac`u ca am masina de noua in garantie nu are nici un an are ochi magic si arata ca este bine am masurat si tensiunea este ok alternatorul baga bine......... ar fi culmea Smile)

dar macar ai incercat cu o alta....asa de curiozitate.....

iarna asta cred ca o s-o schimb din nou....are curent ...are si magic eye..ok....dar nu mai are ceva ce nu se vede, ci se observa numai la pornire...amperajul de pornire.....
d-abia invarte...degeba o pornesc sa se incarce....pur si simplu imediat ce opresc si repornesc,are aceleasi simtome ca si la prima incercare...
ps:masina o fi noua....dar bateria cand a fost facuta?!sunt cazuri in care au picat si la o luna dupa achizitionarea masini noi.asa ca .......
  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
a trecut ceva timp de cand am curatat cele 2 relee din compartimentul motor ieri (28.11.2007) a pornit la a 3-a cheie azi (29.11.2007 )a batut recordul a pornit la a 6 (sase) cheie fara glume Crying or Very sad m-am dus cu o falca in cer si cu una in pamant la service... raspunsul nu este nici o eroare... deci nu putem face nimic....... trebuie sa refacem conditiile in care s-a intamplat ca sa avem un rezultat....... m-au apucat toti dracii
singurele modificari aparute sunt:
1. cand nu vrea sa porneasca ceasul indicator de la rezervorul de benzina cand ii dau cheie incepe sa tremure si scade la 0
2. temperatura a scazut in ambele zile sub 0 grade (cea indicata la bord) in prima zi indica -0,5 grade iar in a 2-a zi erau -2 grade
maine vreau sa masor cat scade tensiunea la bornele bateriei .....

astept si alte sugestii ........ sau idei...................
  • zbengosu2003

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cele 2 relee din compartimentul motor...adica...cele din stanga...din dreptul soferului nu cred ca`s de la pompa....al meu e la pasagerul din stanga...la picioare...inauntru masini...adica in habitaclu...e masca aia pe stalp...de la picior care face legatura dintre prag si bord....aia am dat`o jos si acolo era releu...acum..nu stiu cum e la tine...ca nu prea ma pricep...dar la mine asta era vina...pune`te in genunghi langa masina in dreapta stai cu urechile ciulite...si dai "o cheie" vezi daca se aude tacanitu de la releu in zona unde`ti ziceam eu...daca nu se aude...scoate masca aia..din cate`mi aduc aminte are 2 suruburi si o clema!
Skip ads

  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
RazvanOpel a scris:Salutare tuturor, deschid o discutie dupa ce tot am cautat prin forum si nu am gasit nici o rezolvare imi cer scuze pentru acest lucru (daca deranjez pe cineva)
Date tehnice Astra G 1,6 Cm3, climatromic
1. am probeme cu pornirea (la prima cheie) nu conteaza daca motorul este rece sau cald din cand in cand nu vrea sa porneasca la prima cheie daca ii dau pe a 2-a pleaca imediat nu face acest lucru in mod regulat am tinut 7-8 secunde chiar si nu a vrut sa plece alteori cand dupa 2,4,6 secunde cand vreau sa opresc demarorul si trec pe contactul normal, incepe sa se balbaie apoi porneste un pic cam greu (nu mai dau la cheie) la service (este in garantie) nu au gasit nici un cod de eroare
2. tot rar cand nu vrea sa porneasca, dupa ce isi face toate toate testele cand actionez demarorul acul de la indicatorul de benzina (rezervor) incepe sa tremure si trece pe minim (incet nu rapid) toate celelalte ace inclusiv cel de turatie sunt moarte dupa ce porneste motorul la 1,5 secunde "sare" turatia spre 2.000 ture apoi revine la normal (acest lucru il face cand vine anotimpul rece cand temperatura de afara estye sub +7 grade celsius
Shocked
3. tot asa de rar mai apare senzatia de "inecare a motorului" cam de 1 secunda dupa care totul este ok...... Razz
asta apare cand este turat motorul pente 2.000 ture
am incercat sa vorbesc cu cineva de la service si dupa ce i-am descris problema mi-a spus ceva de schimbarea "kitului de prnire"..... Sad
va rog sa-mi dati si mie un raspuns la problemele ridicate aici.....
cu multumiri,

P.s. mentionez ca la "rateurile" respective nu am climatronic-ul pornit


mai adaug si o inregistrare video la acest post..... poate se gaseste cineva sa-mi dea o rezolvare.....
dealer-ul de la care am luat masina nu a reusit sa gasesca problema si a trecut pe "adeverinta" pe care am cerut-o urmatorul raspuns ......"nu se confirma problema" cu toate ca le-am aratat inregistrarea.... cu alte cuvinte nu avem dovezi.....
cica au verificat bateria, modul de incarcare al ei, au verificat si bujiile si au spus ca toate sunt OK.... atunci de unde este problema? am ajuns sa stau cu aparatul de filmat la mine sa fimez daca mai apare problema asta... sa ma duc din nou ... dar la cine? chiar nu a mai avut nimeni aceasta problema?

  • zbengosu2003

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
deci razvane....aceeasi problema am avut si eu...identica.. ti`am zis cum am rezolvat.... dat releu jos...schimbat siguranta....ca sa`ti fie mai simplu scoate bancheta...si masoara cata tensiune ai la pompa...scoti mufa de acolo si masori cu aparatu..dai mai multe chei..si vezi cata tensiune ai...eu cand aveam...cand nu aveam deloc...si asa am constatat ca era releu...releu ala se gaseste la pasager exact la piciorul drept...maine fac o poza..si o pun aici sa vezi axact unde e...a mea e mai veche dar banuiesc la toate astrele e la fel

era sa uit..acum am releu de BMW Very Happy ...poate ne intalnim vineri noaptea dupa ce ies de la munk sau sambata si punem alt releu acolo...ca am eu unu nou in portbagaj...sa vdm daca mai face la fel...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vezi https://www.clubopel.com/vie...1850&start=20
baga un ochi la throttle, poate asta este....
daca rezolvi nu spui la aia din service Evil or Very Mad
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
S-ar putea sã aibã dreptate zbengosu2003 în legãturã cu pompa de benzinã. La mine învârtea de câteva ori pânã sã porneascã atunci când nu mai aveam benzinã suficientã pentru ca pompa sã aibã ce trage. Din câte am vãzut în înregistrarea ta, ai benzinã suficientã dar pompa nu bagã. O întrebare: face figuri mai ales dimineaþa sau dupã ce stã ceva timp opritã ori þi s-a întâmplat ca ºi dupã câteva minute de stat sã nu mai porneascã? Eu cred cã dacã face probleme mai ales dupã ce stã câteva ore sigur e de la pompa de benzinã. Pentru cã astfel se dezamorseazã instalaþia de alimentare (se pierde presiunea din ea) - lucru normal dupã câteva ore.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa altfel :
Vezi ca pe rampa injectoare trebuie sa fie un conector unde se masoara presiunea, este protejat de un capac, il desfiletezi si gasesti un tisplender exact ca la ventil roata. Cind instalatia este amorsata (tot timpul motor oprit) apesi si vezi ca tisneste tare putina benzina. Dimineata sau dupa ce sta masina mai mult timp apesi pe ala si vezi ce iese. Daca abia pisa putin atunci sigur la tine se dezamorseaza. Un caz recent la x, timpitul de mecanic care a schimbat filtrul de benzina a fisurat un racord T care era acolo, benzina nu era sub masina ca abia se prelingea foarte putin...incerca asta ca e simplu tare !
  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut..... treaba este un pic incurcata din punctul meu de vedere..... fazele cu pornitul greu le face aleator nu conta dimineata sau in cursul zilei..... nu conta daca aveam motorul rece sau cald...... de fiecare data la a 2-a cheie pleca imediat ... dar acum au fost in Bucuresti intr-o zi -2 grade.... atunci culmea a plecat la a 6- a cheie...... am curatat releul de la pompa de benzina nu era murdar l-am curatat cu un spray profesional care racea la -18 grade apoi se topea "zapada" depusa si facea totul luna..... dupa ce i-am facut chestia asta mi-a facut mai des faza cu scazutul indicatorului de benzina in timpul pornirii chestia cu curatatul a fost inainte sa-mi faca faza cu cele 5 incercari de pornire.... am trecut o chestie ciudata pe care am vazut-o la cele 2 relee pe care le-am curatat (cel de ventilator (care era intradevar murdar rau de tot) si cel de pompa) in posturile mele........ (in ceea ce priveste culoarea bobinajului releului) ...
la toti cei care au avut aceasta problema (cu pornirea) treaba este ca le-a aparut o eroare... la mine nimic Shocked
intr-un an a aparut aceasta problema de cel putin 15 ori si niciodata nu a stocat nici o eroare.......
mai banuesc eu o chichita.... dar pentru asta imi trebue un pic de timp...... si temperaturi scazute..... care este posibil sa se lege si cu faptul ca Kilometrajul zilnic trece pe 0 dupa 2.000 Km..... in perioada de rodaj se "reseta" la 1.000 Km acum am cu masina 21.000 Km si tot timpul imi face asa.... cei de la service au dat din umeri la chestia asta.......
Multumesc @dancuciureanu pentru indicatii am sa incerc sa vad ce reusesc sa fac cred ca o sa fac in sarbatorile astea si "de la anul" Laughing o sa trec rezultatele.......
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
care este posibil sa se lege si cu faptul ca Kilometrajul zilnic trece pe 0 dupa 2.000 Km

Da, asta e o informatie interesanta !
Ea parca "uita", nu vreau sa gresesc dar ar fi de incercat o rescriere soft, grija mare ca majoritaea nu stiu sa o faca, adica service Opel si aia bita !
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La orice motor pe benzinã, pornirea greoaie sau deloc se datoreazã celor 2 probleme principale:
1. Nu se alimenteazã cu benzinã (nu ajunge benzinã în cilindrii)
2. Nu existã scânteie de aprindere.
Verificã mai întâi tensiunea la pompa de benzinã (cu contactul pus sau motorul pornit), apoi presiuneaîn instalaþia de alimentare, cum ai primit indicaþii ºi mai sus. Verificã fiºele ºi bujiile (vezi dacã dau scânteie). Obs.: dacã e din aprindere ºi o forþezi sã porneascã îi termini catalizatorul.
Încearcã sã foloseºti cheia de rezervã sã vezi dacã face la fel. Poate e vreo eroare la computer ºi nu citeºte întotdeauna cipul din cheie (deºi mã îndoiesc). Imobilizatorul motorului blocheazã alimentarea cu combustibil sau aprinderea în caz cã nu recunoaºte cipul din cheie.
O întrebare pentru lãmurire: problema pornirii greoaie apare câteodatã sau de fiecare datã când porneºti?
Recomandare: Insistã la service, ce mama naibii, dacã maºina e în garanþie. O laºi acolo în poarta lor pânã o reparã.
  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pentru @George Pelesca treaba este ca nu face in fiecare dimineata efectiv problema nu o pot lega de ceva adica:
1. nu conta ca motorul este cald sau rece (vara am avut problemele cu pornirea grea cand era motorul cald)
2. intotdeauna pleaca imidiat la a 2 cheie (numai iarna asta am patit-o cand afara au fost -2 grade sa plece la a 6 cheie... atunci m-am dus la servici cu gura mare
2.1 daca nu a plecat la prima cheie la a doua pleca.... chiar daca nu mai repetam secventa normala de pornire cu verificarea pe care o face calculatorul in mod normal..... adica de pe pozitia de mers actionam demarorul imediat si atunci pornea
2.2 am actionat asa de mult cu pornirea (aproximativ 9 secunde) pentru a se observa ca se intimpla ceva... si m-am gandit ca o sa "retina" un cod de eroare...... ca va "aparea" ceva care o sa indice problema....
3. cheia de serviciu nu are cip este o cheie obisnuita.....
4. bateria au verificat-o ultima data, au verificat si incarcarea (alternatorul) au verificat si bujiile si au spus ca totul este ok (daca au verificat bujiile cred ca s-au uitat si la fise / modulul de aprindere (sper sa scriu bine) daca sunt probleme vizibile

treaba este ciudata pentru ca compu` trebuie sa verifice daca are presiune in rampa (la benzina) temp aerului, abs, airbag, etc si dupa ce are toate datele (se sting beculetele de la bord) el stie cum trebuie sa injecteze benzina si tb sa porneasca din prima ..... daca nu are presiune la benzina tb sa dea eroare... sau daca nu are toate datele ... apare eroarea aici este CIUDATENIA ca NU AM ERORI Rolling Eyes m-am gandit si la varianta unei setari in comp` de a nu salva erori.... ceea ce ar fi ciudat (daca nu foarte cidat) iar la service au aspus ca este exclus...........
m-am gandit la "resetarea cheii" adica sa scada tensiunea de la bornele bateriei si sa nu mai recunoasca cheia... dar atunci tb sa se aprinda ledul de avarie..... nici asta nu se intampla
este adevarat ca daca nu recunoaste cheia poti sa dai la demaror si nu porneste in veci......
m-am gandit si la o problema de la senzori...... dar care sa fie cu probleme? care sa nu functioneze?
cred ca o sa ajung sa postez si "adererinta" data de cei de la service..... " nu se confirma problema" si le-am aratat inregistrarea..... Evil or Very Mad ...... concluzia pana nu se intampla la ei chestia asta nu am castig de cauza.....
oricum acum filmez orice pornire si daca mai da eroare o sa ma duc la OPEL ROmania si o sa fac o hartie... sa vedem ce o sa-mi spuna aia... si sa vezi atunci...... ii pun sa-mi dea in scris un raspuns oficial ... apoi show time .................
  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
..... o posibila concuzie la aceasta problema ar fi:
dupa ce am ajuns in service cu masina au facut toate testele la baterie, au desfacut si bujiile si au spus ca sunt ok (nu am vazut cum se prezentau bujiile sau daca au facut o curatare a lor sau le-au schimbat) nu imi mai face figuri la pornire a pornit chiar si la -12,5 Grade
am facut o singura schimbare ..... aveam pus casetofonul pe "direct" dar m-am gandit ca nu este bine pus si am revenit la cum recomanda opel sa fie conectat.
Cred ca se intampla ca acest casetofon sa "bruieze" sistemul electric si de aici sa se traga toate problemele.... o singura concluzie .... dupa ce am facut acesta schimbare nu am mai avut nici un "rateu" la pornire si de fiecare data cand porneste porneste la fel de repede.....
..... asta este ... daca se schimba ceva ... va anunt.............. Cool
  • tasica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ar trebui sa meergi la un specialist cu alternatorul
nu cred ca este dusa puntea de diode sau periile ci un fir care iese din rotor si duce la colector sunt sanse mici sa se intimple dar eu am patito si ma costat destul de mult
trebuie refacute lipiturile si apoi pune pentru siguranta poxipol pe ele
eu asa am facut
  • tasica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cam asa ceva am patit si eu uneori mergea bine alteori ma exaspera ar trebui sa meergi la un specialist cu alternatorul cam asa sar explica ce se intimpla la turatii
nu cred ca este dusa puntea de diode sau periile ci un fir care iese din rotor si duce la colector sunt sanse mici sa se intimple dar eu am patito si ma costat destul de mult
trebuie refacute lipiturile si apoi pune pentru siguranta poxipol pe ele
eu asa am facut
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR