Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut am un opel zafira din 2000 1.8 16 valve nu stiu exact cod motor ceva cu xe1 sunt la munca pot sa revin cu el mai tarziu. Acum vreo 2 luni a aparut problemele sa aprins avarie motor am fost cu ea la tester si aveam eroare pe aprindere cilindru 1 si pe sonda mecanicu a zis sa incep cu bujiile am schimbat problema nu a disparut si acel bec se aprinde cand se incalzea motoru si merge rau in acel moment sau trebuia sa o tin peste 3000 de ture sa nu se mai aprinda daca scadeam in turatie se aprinde si iar mergea in 3 cilindri, dupa care am schimbat si bobina si sonda toate bune si frumoase a mers ok se msi aprinde avarie motor daca o lasam in relantiu pe loc si daca plecam cu el aprins nu se mai stingea trebuia sa opresc si sa pornesc dupa ce plecam de pe loc se stingea si mergea normal.. Insa pana acum 2 zile dupa ce veneam de la sat dupa ce i-am dat 130 la intrare in oras brusc sa aprins becul si iar merge in hopuri fara putere dupa am mers cu ia asa si seara surpriza nu a mai pornit sub nici o forma a doua zi am traso la tester, imi pune testeru si surpriza eroare pe imobilizator egr aprindere cilindru 2 si mai avea imi sterge erorile pirneste merge frumos in jur la un minut dupa care se reaprinde si iar mergea in 3 pune iarasi testeru si avea eroare comanda primara aprindere cilindru 2 o sterge si nimic iarasi se aprinde acum nu mai e vorba ca e cald sau rece motoru nu se mai stinge si merge in 3 sa va mai zic ceva de curand am pus statua pe masina am legato la bricheta din spate si am schimbat siguranta din tablou in loc de 20 a am pus de 15 a am zis ca nu sunt asa groase firele si daca e ceva sa cedeze siguranta mai usor.. Dar am observat daca dau volum tare la muzica si merg cu ea undeva la 1500 de ture pe un drum mai rau cum sunt la noi incepe sa isi de-a in bot sa mearga in hopuri scazand volumu si marind turele isi revenea si daca o lasma iarasi la 1500 merge ok fara volum mare si alceva acum 2 luni am obervat aceeasi priblema dar nu am avut statia, cu incalzirea in scaune daca porneam incalzurea in scaune becul de avarie motor se aprindea mult mai repede si mergea in 3 daca nu floseam incalzirea se aprindea cand se incalzea sau canf avea chef dar cel mai mult cand se incalzea.. Mecanicu mi-a zis ca e calculatoru ca bobina nu crede ca ar pica asa repede Bobina e Beru si am dat 500 de lei pe ea deci nu e un tandarai.. Am mai sunat la o baiat dar acela e la 50 de km de mine si masina cum merge nu pot sa merg cu ea atat si a zis ca s-ar putea sa fie sa nu primeasca curent calculatoru masa impamantare a zis el prima data a zis sa verific chestia asta si dupa sa rvin cu telefon la el dar sa fiu sigur ca e calculatoru.. Nu prea stiu cum sa verific ce sa verific asta e problema. Daca m-ati putea ajuta nu mai stiu ce sa ii fac nu vreau sa dau alti 500 de lei pe bobina dupa 2 luni e ceva ciudat.. Daca am postat gresit imi cer scuze si pentru scris sunt la munca de pe telefon..
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

dupa spusele prietenului - vezi la bornele de la baterie sa faca bine contact, (sa fie suruburile si piulitele strinse bine), si vezi acolo unde intra firele groase in bornele care se string pe baterie - la sertizare - ca se mai oxideaza, trebuie sa faca bine contact.(daca pui mina pe bornele bateriei dupa ce folosesti statia mai multa vreme nu e vreuna mai calda? ca daca da atunci acolo e posibil sa nu faca bine contact).

vezi firul ala gros de la minus sa faca bine - bine contact cu caroseria (eventual pune unul de proba intre minusul bateriei si un surub de pe caroserie ca poate se imbunatateste ceva, ca ma gindesc ca poate s-o fi oxidat masa), vezi si la alternator (ala care incarca bateria) sa fie strinse bine firele la bornele lui si cupla care vine la el sa fie bine infipta - eventual in cupla aia da cu niste spray de contacte electrice.

eu as verifica si alternatorul sa incarce bine si bateria - probabil ca e cam veche dar inca mai porneste masina deoarece probabil ai pornirea usoara.

nu ti se aprinde cind si cind in bord martorul de la baterie?
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am bornele de aluminiu si am mai curatat la ele ca sau oxidat si seara cand nu a mai pornit a facut figuri la borne bornele erau stranse blana erau tapene a pornit o data dupa cand am dat cheie nu o mai lua sau stins becurile a desfacut bornele le-am pus inapoi si a pornit dupa iar a facut la fel iar am destrans si am pus inapoi a pornit dupa am lasato un timp si nu a mai pornit invartea dar degeaba era eroarea cu imobilizatoru..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai vezi sa nu fie si in alta parte contacte imperfecte - vezi pe la alternator si chiar la electromotor trage putin de fire sa te convingi ca sint bine strinse.

teoretic tu nu prea ai ce face la masina, acasa, la service ar trebui sa stie ce sa-i faca.
daca ai de unde - avind in vedere ca probabil nu ai dotare tehnica necesara sa faci mai multe la masina - incearca sa schimbi de proba alternatorul.

eu personal, asa, din ce spui as crede ca pot fi ECU, alternator sau contacte aiurea la ele.
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am un simplu aparat de masura... Mi-am adus aminte de o chestie la casetofon de curand am schimbat pompa de benzina si a stat pe tusa cateva zile nu imi mai baga benzina pompa pe original pompa costa 400 si ceva de lai nu am avut bani si am gasit una singura pe acelasi cod care a fost 70 de lei.. Dupa ce am pus tot la loc am pornit a mers foarte ok parca ceva mai bine si ce am observat ca in momentu porniri cu casetofonu pornit nu se mai oprea casetofonu la pornire dupa ce am pus statia iar a inceput sa il opreasca.. Din cate stiu nu trebuie sa il opreasca am mai avut un ford si bateria era cam varza am schimbat bateria cu una de 55 A imi tiuiai boxele la pornire dupa care am schimbat cu una de 66A si totul merge perfect nu oprea casetofonu nu tiuia nimic si in prezent am aceeasi baterie pe opel bateria are cam un an..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am curatat azi masele de la ecu electromotor si baterie am scos mufe ecu dat cu spray am pus la loc tot am dat cheie a pornit avea oscilati in relantiu am mers cu ea cam 2 km a mers foarte ok a tras fara hopuri pana sa aprins becul si mort tot asa merge in 3 am fost cu ea iarasi la tester si am avut vreo 5 erori.. Am sters tot pornit si iar eroare pe cilindru 2.. Pun poze prima poza o sa fie dupa ce am curatat tot si a doua dupa ce a sters erorile.. Si tin sa mentionez ca si sonda e schombata in afara de senzori aia ce da pe acolo dar cu aia nu am avut tdeaba niciodata.
Cred ca a fost ceva pe la masele acelea acum nu imi opreste casetofonu la pirnire..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Se pare ca e Ecu am curatat tot eroarea e permanenta am vorbit cu un baiat din Campina ma costa vreo 400 lei reparatia...
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Gabimilo am verificat ce mi-ai zis am curatat masele bornele dupa cum am zis singura imbunatatire a fost ca nu imi mai taia curentu de la casetofon.
Mecanicul a zis ca e calculatorul Ecu bobina e noua m-am uitat pe la ea si nu parea sa aibe ceva spre deosebire de ce-a veche care pe cilindru 1 acea ceva oxid si ceva praf pe acolo asta noua nu avea nimic.
Am vorbit cu acel baiat din Campina se gasete pe Olx daca il cauta cineva.. Sa va zic toatat povestea eu am luat masina cu acele erori de aprindere pe cili dru 1 si sonda lamnda am intrebat ce are ca se aprinde si cel de la care am luat-o a zis ca nu are nimic asa ia zis mecanicu masina a fost adusa pe rotile ei din Germania de catre cel care mi-a dat-o era o cunostinta el a crezut ce a zis mecanicu sau m-a mintit nu stiu exact in fine eu am mai mers asa cu ea ceva timp find frig si facea doar cand se incalzea si mai mergea daca o tuneam peste 3000 de ture dar venind caldura a inceput tot mai des si mai rau pana la urma am mers am verificato si am schimbat bobina si sonda dupa aceea totul ok se mai aprindea becu dar nu ma afecta.. Nu am mai verificat pana ce a murit de tot.. Cel din Campina a zis ca a murit acum Ecu pentru ca sa mers mult timp cu bobina, mi-a zis ca dadea pe masa Ecu si sa dus driveru de aprindere sa mirat cum de a mai mers 2 luni.. Si cica tipul de calculator de pe masina e mult mai bun fata de celelalte voi poate stiti daca e adevarat.. Azi am trimis Ecu la Campina la reparat sau cel putin o sa stiu sigur daca e el sau totusi o fi ceva pe masina dar nu prea cred maine aflu raspunsul.
In rest masina e ok nu consuma ulei consumu acceptabil masina a venit cu distributie facuta ulei schimbat de 2 zile frane fata spate facute acum au aparut ceva batai pe la directie sau cred ca sunt telescoapele si pe fata si pe spate drumurile noastre de vaisamar.. A da si cauciucuri noi 2 randuri de genti la 700 de euro cred ca sa meritat..
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare revin dupa repararea ecu a disparut problema cu aprinderea a cam fost aproape mort Ecu dar acum am o alta problema dupa ce l-am pus am pornit si surpriza ca tot mai are ceva daca o las in relantiu se aprinde becu avarie motor si motoru nu merge perfect rotund si are ceva tremurici si daca o accelerez cu becu aprins parca nu ii place acu se duce greoi si suna de parca ar fi infundat ceva.. Plus oscilati la turometru in relantiu.. Daca o opresc si o pornesc se stinge becu motoru isi revine relantiu e mai bun suna rotund frumos si daca il accelerez se accelereaza usor acul zboara dar daca o las in relantiu se aprinde iar si iar o ia razna iar daca o opresc si o pornesc si plec cu ea de pe loc si merg ceva cu ea si cand ma opresc si o las in relantiu nu se mai aprinde becu si motoru merge perfect cu mici oscilati in turometru dar nu mai face asa urat daca plec cu becu aprins isi da in bot nu se accelereaza practi nu prea raspunde la acceleratie merge in hopuri ba se duce ba sta pe loc nu stiu ce sa ii mai fac am sters putin clapeta de acceleratie dar nu am desfacuto doar ce am putut am sters era foarte murdara nus ce o fi mai in jos.. Daca stie cineva sa ma ajute multumesc! Azi nu am mai avut unde sa o pun pe tester si asta a mea nu are masina cu cheita..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cum ti-am scris si pe privat, parerea mea e ca trebuie tester in continuare - stiu ca sint probleme cu costurile - majoritatea dintre noi le au, dar daca nu gasesti un service cu oameni buni in meseria lor va fi greu de remediat masina ta si probabil va mai costa ceva - testerul asta doar daca ai prieteni care sa ti-l puna gratis ...

din ce zici mai e e eroare ramasa sau aparuta - poate vreun sezor.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Are EGR motorul tau. daca are incepe cu el. - unele de 1.8 au EGR (intre motor si baterie)
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo - EGR -ul il poti testa asa. (o curatare nu ii strica)
Poate este blocat cu pietricele.

Si masoara incarcarea.

Si vezi si cotul acela care intra in clapeta sa nu fie fisurat - pori strange de el si vezi daca are pori. - oscilatile de aici pot fi.
Zilele acestea il schimb si eu.
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut da are egr l-am curatat inainte sa fac Ecu asa mi-a zis mecanicu sa elimin cam toate cauzele sa merg pe Ecu din pacatr mecanicul e bun dar cam are avioane lucra numai la masini scumpe nu zic ca poate sar pune si pe a mea dar are niste preturi de mori oricum e bun la el o pun pe tester ca are scule bune.. Din pacate ieri nu a lucrat.. Pe incarcare am 13.94 maxim fara consumatori cu faza lunga am 13.84 fara sa o turez sau ceva eu zic ca e buna.. Iar la acel cot raman cu banuieli ieri de exemplu am uitat sa strang colieru si face mai rau.. Dupa mi-am amintit de el si l-am strans.. Tot mai face dar daca plec cu ea si o tin accelerata sa nu ramana pe relantiu merge perfect dupa un timp o si pot lasa in relantiu si merge brici dar dece nu sta cand o pornesc doar dupa ce merg cu ea sau ce se schimba cand merg cu ea? Face si la rece si la cald.. E ceva cu amestecul de aer cu benzina o ineaca cad se aprinde becu nici nu se tureaza bine si miroase a benzina dar nu stiu pe unde trage sau o clapeta se aude un bazait puternic cand pun contactu si cred ca de la ea provine.aa era sa uit la egr am masurat pe pinu 1 si 5 cu contactu pus si e 0 din ce am mai citit pe forum ar trebui sa arate 12 v iar pe 2 si 4 daca nu gresesc undeva la 4 si ceva aia e buna.. Aa si e cam ruginit acel suport unde este prins egr si garnitura aia se pare ca nu inchide perfect cand am dato jos se bedea cum sufla pe langa avea urma de afumat.. Daca trage aer pe acolo?
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am scos mufa de la egr am facut o tura cu ea acelasi lucru bine becul mereu aprins dar la fel plec cu ea de pe loc imd ce o pornesc merge dar sa nu o las la relantiu.. Am oprit am pornit am lasato asa cu mufa scoasa la fel bar bar ca un tractor nu schimba nimic daca scot mufa cu motoru pornit se simte am masurat cu mufa scoasa pe pinu 1 si 5 am undeva la 8 si ceva de V si pe pinu 1 si 4 am 12 V.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
incearca sa remediezi neetanseitatile, daca tot le-ai gasit.
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Revin dupa tester se pare ca e ceva cu aer fals am avut ceva erori le-a sters si ramane pe sonda dar nu e permanenta se stinge se aprinde undeva aer fals.. Poze cu test prima e inainte de stergere a doua dupa stergere..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Va rog ajutatima nu stiu ce sa ii mai fac am curatat azi clapeta am facuto bec a avut acea gaurica mica infundata a avut dop am curatato am puso inapioi acum merge si mai rau se stinge becu si cand merg cu ea nu trage se tureaza greu are forta doar in ture mici dupa care moare trage greu nu mai stiu ce sa ii fac am schimbat si garnitura de la clapeta sa ii schimb si bujiile? Merita sau nu? Nu mai stiu debimetru sa fie clapeta se aude un carait la ea pe care inainte nu il auzeam asa tare..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare am fot la un baiat ce a avut cam toate pisese egr clapeta, ecu cu al lui nu a vrut sa porneasca a pornit o data si a murit.. Dupa am schimat clapeta a pornit tot ok a mers bine cand sa o turez nimi acelasi lucru se accelera greu dupa multe accelerari a inceput sa iasa un fum urat inecacios ca de cauciuc pe finala nimic doar aer cald iar pe la calalizator iesea fum urat si se inrosea era foarte incalzita evacuarea cred ca e catalizatoru i fundat sau ceva pe finala..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Revin dupa o verificare de dimineata venind de la lucru am scos sonda afara si nimic tot asa nu o pot tura se inrosesc catalizatoru si urmatoarea tobu dupa el sunt rosi de aproape se pede prin ele am scos sonda sperand ca ii ajunge sa scoata gazele dar se pare ca nu se inrosesc de numa numa sugesti ce sa ii fac daca dau ceva gauri in catalizator?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cu greu înțeleg ce te doare...cred cã ai avut o copilãrie grea cu virgulele...
Catalizatorul ar trebui dat jos, spart fagurele ceramic și apoi remontat...verificatã toatã coloana de evacuare ptr alte obturãri...
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Pai si cum se sparge?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR